بعد از ظهر نو بعداز کامپیوترهای رومیزی
نوشته شده توسط : علی پور


بعد از ظهر نو بعداز کامپیوترهای رومیزی
فروش رایانه‌های رومیزی در میان سال‌های 2001 تا 2012 رونق متعددی داشت. در همین سال‌ها خانواده‌ها همت می‌کردند با تهیه کردن یک دستگاه رایانه رومیزی، از مزایای آن منفعت‌مند شوند و در کارها تحصیلی، جستجوی اینترنت، تماشای فیلم و سریال، بازی و … از کامپیوتر خانگی خویش استعمال نمایند.

 طراحي سايت در مشهد

 

یوزرها متعددی نیز با خرید کامپیوتر برای اداره ها، مرکزها تجاری و سازمان‌ها کارایی داشتند کارها کاری تیم خویش را باصرفه‌سازی و تسریع نمایند. تعداد خریداران کامپیوترهای رومیزی تا سال 2012 همواره در اکنون ارتقاء بود. البته در آن دوران برای اول توشه فروش کامپیوترهای رومیزی، بعد از سالیان فرایند رو به رویش، یک دفعه کاهش یافت. میان یوزرها وب، تغییراتی در حالا صورت به دست آوردن بود.

از سال 2012 تا کنون ابزارهای کوچکتر مانند تلفن همراه‌های گوشی و تبلت‌ها به مرور روزگار محبوبیت بیشتری به دست آوردند. رفته رفته استعمال از این ابزارهای کوچک برای به کار گیری‌های روزانه و تماشای وبسایت‌ها متداول شد. کامپیوترهای رومیزی و لپ‌تاپ‌ها به تدریج جای خویش را به تبلت‌ها و گوشی‌ها دادند. همان گونه که گفته شد تعداد بازدیدکنندگانی که از روش تلفن همراه تلفن همراه وارد سایت‌ها می گردند، در حالا ارتقاء هست.

در همین زمان برنامه‌های متعددی برای اجرا در سیستم ادله تلفن همراه‌های هوشمند پباده سازی شد تا پاسخگوی نیازهای یوزرها باشد. البته همچنان نیاز به اجرای درست و فارغ از ایراد سایت‌ها در موبایل‌های موبایل حس می شد. این نیاز به صورت مختص درباره ی تارنما خبرگزاری‌ها وجود داشت. مبنی بر داده ها به‌دست‌آمده از راءس پژوهش ها پیو، حدود 60 درصد از یوزرها تلفن همراه و تبلت، ترجیح میدهند خبرها را از روش تارنما موبایلی مطالعه نمایند. برای این یوزرها قرائت خبر‌ها از روش سایت نسبت به به کارگیری از برنامه منحصر به فرد گوشی، حق تقدم دارااست.

باوجود اینکه پباده سازی برنامه‌های موبایلی برای کمپانی‌ها بسیار دارای اهمیت می باشد، البته به عبارتی‌طور که ذکر شد، در برخی مورد ها، مانند خبرگزاری‌ها، یوزرها به به کار گیری بدون واسطه از وبسایت، رغبت بیشتری دارا‌هستند.

 

طراحی وب سایت عکس العمل‌گرا، رویکرد حلی برای هماهنگ شدن با تغییرات بعد از ظهر نو
پباده سازی ریسپانسیو تارنما شایسته ترین چاره برای هماهنگ شدن با تغییرات بعدازظهر نو هست. وبسایتی با پباده سازی ریسپانسیو یا این که عکس العمل‌گرا از امکان “جستجوی رسانه” برای ادراک بعدها و رزولوشن کاغذ اکران استفاده کننده منفعت می برد. آن‌گاه با اعتنا به‌این بعدها و کیفیت، تصاویر و متن‌ها جان دار در برگه را تغییر تحول میدهد تا متناسب با اندازه ورقه اکران اجرا گردیده و فارغ از ایراد و فساد نشان داده شود.

برای مثال وقتی که شما این مقاله را بوسیله کامپیوتر رومیزی در تارنما همیار بسط مطالعه میکنید، پهنا ردیف نوشته‌ها به طور بی نقص چشم می گردد و یک ردیف نیز در کنار برگه موجود است که دربردارنده عنا وین بقیه مطالب و نصیب‌های این وب سایت میباشد. زمانی که اندازه مرورگر خویش را کوچک‌خیس نمائید پهنا ردیف نوشته‌ها کمتر میشود و نوشته‌ها متناسب با اندازه تازه اکران داده می گردند. در‌صورتی‌که گشوده معادل مرورگر خویش را کوچکتر فرمائید، خواهید رویت کرد که ردیف کناری اکران داده نمی شود و صرفا ردیف دربردارنده نوشته‌ها و تصاویر باطن نوشته ی علمی به شما نشان داده خواهدشد.

در تماشای وبسایت با تبلت و گوشی نیز همین شرایط موجود است و با تغییر‌و تحول اندازه و پهنا نمایشگر، دکورا سیون موادسازنده جان دار در کاغذ متناسب با اندازه کاغذ اکران استفاده کننده تغییر‌و تحول مینمایند. به این ترتیب در وب سایت‌هایی با پباده سازی ریسپانسیو وب سایت یا این که عکس العمل گرا مانند پباده سازی‌های دیرین، با ایراد فساد و اکران اشتباه کاغذ هنگام تغییر تحول اندازه نمایشگر، مواجه نخواهیم شد. فیض اکران صحیح و فارغ از انواع تارنما شما در هزاران دسته ابزار (devise) با اشکال اندازه‌هاست.





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: