چرا طراحی سایت عالی است
نوشته شده توسط : علی پور

چرا
خوب است؟
♦ در طی سال ها، اِوِر نوت از یک اپلیکیشن ساده ذخیره یادداشت، به گروه ای از تولیدها دارای ارتباط با کسب و عمل تبدیل گردیده است . انتقال تمامی آن ها به مخاطب در ورقه دارای اهمیت فعالیت معمولی ای نیست اما اورنوت با قرار دادن پیام های خود در چندین فایده مهم بسته ای مناسب را تنظیم نموده می باشد .

♦ ورقه اصلی ترکیبی از شکوه، رنگ های خاموش در کلیپ و رنگ سبز واضح به یار هایلایت سپید سبب ساز گردیده منش رفتن به قدم بعدی برای کاربر معین باشد .

♦ دنبال کردن عنوان بی آلایش “همه چیز را به یاد آورید” در مسیر دنبال کردن چشمی شما را ناخودآگاه به کال تو اکشن ” بدون‌پول تصویب نام کنید” می رساند .

♦ این اینترنت وبسایت همینطور به شما امکان ثبت نام با یک کلیک را با به کار گیری از اکانت گوگل تان ارائه می دهد تا در بازه صرفه جویی بیشتری داشته باشید .

۹-
Telerik by Progress

چرا
خوب است؟
♦ “محافظه کاری” رمانتیک نمی‌باشد که به شما در بدو ورود به سایت تلریک دست خواهد اعطا کرد . برای شرکتی که بسیاری از محصول ها تکنولوژیک را ارائه می کند، رنگ های برجسته، پباده سازی شاد و کلیپ گرافی جو مشابه گوگل بودن را القا می نماید . یک جنبه حیاتی این طراحی حس خوش آمد گویی را به بازدید کننده منتقل کردن و اذن دادن به آن ها که بفهمند با اشخاص حقیقی وواقعی پشت این سایت رمز و فعالیت دارند، می باشد .

♦ من آسانی و نشان دادن پر سرعت شش متاع آن ها را دوست دارم .این منش فراوان بی آلایش ای می‌باشد که که شرکت چه کاری انجام می دهد و چه طور مردم می توانند اکثر در رابطه شان بدانند .

♦ تیتر سبک و معمولی ای برای خواندن تعیین گردیده می‌باشد . با لهجه خود مشتریان با آن ها کلام می‌زند .

طراحی سایت در مشهد

۱۰-
ewedding

چرا
خوب است؟
♦ برای پرنده های عاشقی که برای روز تعالی معاش خویش برنامه ریزی می کنند، ای ویدینگ جایی عالی برای ساختن وب وبسایت مورد عشق شون هست . کاغذ اصلی در نیز ریخته نمیباشد و صرفا دربردارنده گزینه های اضطراری برای استارت تولید وب سایت میباشد .

♦ ذیل عنوان ” بیش از ۸۰۰٫۰۰۰ اینترنت وب سایت عروسی تا حال ساخته شده” یک تایید اجتماعی والا محسوب می شود .

♦ شامل تصاویر گرافیک خوب از محصول، تیتر عالی و کال تو اکشنی میباشد که با عنوان آن (“وب وبسایت را آغاز کنید”) اختلاف مقداری دارد .

۱۱-Basecamp

شایسته ترین
نمونه های برگه اصلی چرا
عالی است؟
♦ سال هاست که بیس کمپ کاغذ مهم عالی داراست و در اینجا شما می بینید که چرا این طور است . اکثر اوقات همپا تیترهای خوشگل و برنامه خردسالان های هوشمندانه میباشد .

♦ کال تو اکشن بزرگنمایی شده و در بالای بخش هدر تارنما قرار دارااست .


برای نمونه، کمپانی صفحه مهم مشابه وب لاگ (یا چیزی شبیه سایت های تک صفحه ای) را تعیین کرده هست که بتواند در رابطه فرآورده اطلاعات بیشتری را ارائه کند
♦ جملاتی که از مشتریان نقل گردیده می‌باشد به صورت بولد گردیده و با تاکید بر فایده های به کار گیری از مال و فیض آن نقل شده اند .

۱۲-
charity: water

چرا
خوب است؟
♦ این یک وب سایت خیریه معمولی نمی باشد . تصاویر زیاد، عنوان خلاقانه و استعمال از پباده سازی وبسایت تعاملی آن را برجسته ساخته است .


تصویر متحرک هدر آن منش خوب برای جلب اعتنا می باشد
♦ از کلیپ و عکاسی به خصوص در شکار احساساتی که سبب برانگیختن عملی می شود به خوبی استعمال گردیده می‌باشد .

۱۲-
TechValidate

چرا
خوب است؟
♦ صفحه کلیدی به زیبایی طراحی شده هست . به خصوص فضای سفید، رنگ های ایجاد کننده تضاد و مغایرت با آن و طراحی مشتری محور آن را می پسندم .

♦ عنوان آشکار و متقاعد کننده ای نظیر کال تو اکشن آن استعمال گردیده میباشد .

♦ اطلاعاتی که به رخ سلسه وار در وب سایت قرار گرفته شده است، آنرا به شکل پر سرعت قابل شعور و کاوش نموده می باشد .

۱۳-Chipotle

شایسته ترین
نمونه های صفحه اصلی چرا
خوب است؟
♦ ورقه دارای اهمیت مثال ای عالی از شتاب و تغییر مداوم است .برگه کلیدی فعلی چیپوتله کلاً درباره تعطیلات آتی می باشد که به عنوان ارائه پیشهاد ارزشمند و اختصاصی به فرد به شما ارئه می شود تا شما را وادار کند وارد تارنما گردید .وقتی به چیپوتله تاءمل می کنم، لزوماً درباره کیترینگ (تهیه غذای خارج بر) تفکر نمی کنم، ولی وبسایت یاد‌آوری خوب داراست برای به کارگیری گوناگون از بوریتویی (نوعی غذا) که می‌شناسید و دوستش دارید .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: