نوشته شده توسط : علی پور

هرچند در قبل با وب سایت‌های تماما بی آلایش و یکنواختی مواجه بودیم، البته امروزه به لطف طراحی سایت در مشهد تکنولوژی‌های طراحی سایت (که در‌پی با آنان آشنا می‌شویم) صفحه ها اینترنت زیبایی خیره‌کننده‌ای داشته و استفاده کننده قادر است به راحتی با آنها به تعامل بپردازد.

وب سایت‌های مدرن از دو نصیب فرانت‌اند (Front end) و بک‌اند (Back end) تشکیل‌شده‌اند، بخشی از سایت که به وسیله مخاطب قابل مشاهده بوده و در مرورگر وی اکران داده میگردد فرانت‌اند اسم داشته و بخشی که مرتبط با پردازش‌های سمت سرور میشود را بک‌اند می‌نامند.

مرحله‌ی 1
یادگیری HTML

بخش ظاهری یک وب سایت یا این که به عبارتی فرانت‌اند، با به کار گیری از گویش علامت‌گذاری HTML ساخت میگردد، در واقعیت اچ تی ام ال مانند اسکلت و چهارچوب‌های یک وب سایت فعالیت می‌نماید، فرقی نمی‌نماید اپ‌نویسی سمت سرور را با چه زبانی اجرا دهید، شما در هر شکل بایستی شناخت نسبتا جامعی با گویش HTML داشته باشید، سوای وجود اچ تی ام ال هیچ وبسایتی وجود نخواهد داشت!

در امر یادگیری این لهجه نگرانی نداشته باشید، چراکه در حالتی که حقیقتا همت فرمائید چیزی نزدیک به 1 هفته مجال میبرد تا با اصول کلی این لهجه آشنا گردیده و بتوانید اولیه شیت‌ی اینترنت خویش را ساخت و ساز فرمائید، ما پیش از این در همیار آی‌تی مبانی استارت شغل با این گویش را فراگیری داده‌ایم، می توانید برای استارت یادگیری این گویش به فراگیری مبانی HTML مراجعه کنید.

مرحله‌ی 2
یادگیری CSS

هرچند HTML بسیار اساسی میباشد ولی به تنهایی نمی‌تواند ظواهر زیبایی به تارنما بدهد و در غایت فقط قابلیت تولید سایتی مانند اول کاغذ‌ی اینترنت تاریخ را خواهد داشت، برای زیباسازی صفحه ها اینترنت از تکنولوژی CSS به کارگیری میکنیم، در حالتی که دوست دارید با این گویش آشنا گردید، می توانید به فراگیری مقدماتی گویش CSS مراجعه‌کنید.

گویش سی‌اس‌اس یه خرده غامض‌خیس میباشد اما یادگیری آن‌هم نسبتا بی آلایش خواهد بود، چرا‌که هنگامی او‌لین کدهای خویش را بنویسید و ملاحظه کنید به چه شکل قادر است به خوشگل شدن ظواهر وبسایتتان یاری دهد مطمئنا با عشق و علت‌ی بیشتری آن را دنبال خواهید کرد،‌ یادگیری این نصیب نیز چیزی حدود 1 تا 2 هفته طول خواهد کشید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

درین طریق شخص یا این که کمپانی طراح مبادرت به پباده سازی یک در دست گرفتن طراحی سایت در مشهد پنل مدیریتی واحد برای همگی وبسایت ها و همینطور رابط گرافیکی جدا از هم برا هرمورد از سایت ها میکند.

مزایا:
* در دست گرفتن پنل مدیریتی بی نقص و رو به پرورش یار و همدم با بروزرسانی اتومات برای تمامی تارنما ها
* عدم هدر رفتن مجال بیهوده بابت پباده سازی در اختیار گرفتن پنل مدیریتی منقطع و همینطور بروز رسانی و پشتیبانی آنان و در سود هزینه کمتر برای پباده سازی و پشتیبانی
* وجود رابطه دائمی مابین مشتری و کمپانی طراح از روش در دست گرفتن پنل مدیریتی واحد
* رفع خود کار باگ ها و اضافه شدن تکنولوژی های نو به طور خود کار به همگی تارنما ها
* اخذ سرویس ها پشتیبانی بی نقص با هزینه و فرصت کمتر
* ایجاد دستکم کد و در سود سرعت بار گذاری بالا و باصرفه بودن از حیث موتورهای کاوش
* عدم محدودیت در افزودن تجهیزات تازه: به‌این شکل که هر فرصت میتوان ماژول را برای اینترنت سایتی خاص و یا این که تمامی تارنما ها تغییر و تحول و یا این که از تکنولوژی جدیدی برای پباده سازی آن استفاده نمود و یا این که از ترفندهای خاصی چهت نیل به هدفی معین به کار گرفت.

معایب:
* مستلزم علم فنی بسیار جامع

فیض: با اعتنا به مورد ها بالا این سود بدست می‌آید که شایسته ترین طرز، پباده سازی با طریق 3 بوسیله برنامه نویس ها ماهر می باشد، یک نمونه بدیهی برای فهم و شعور عالی این طرز ها مقایسه کیفیت پباده سازی خودروهای دستی و خودروهایی میباشد که با ربات ها ساخته می گردند، باتوجه به غرض اینترنت وان در ارائه کیفیت هرچه بیشتر سرویس ها، ساخت سایت در اینترنت وان نیز به طور تماماً دستی و از طریق 3 اعمال می‌گردد، همینطور می بایست اعتنا داشت که در شیوه پباده سازی دستی از چه لهجه و تکنولوژی و یا این که معماری برای پباده سازی استعمال می شود.
موردها شناخته گردیده به شرح تحت است:
1: php
2: asp.net webforms
3:asp.net mvc



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

گام1: تخیل خوب سبب به داشتن اپلیکیشن بهتر می‌گردد

برای اینکه یک نرم افزار گوشی غالب ساخت فرمائید، اولی طراحی سایت در مشهد چیزی که می بایست به خاطر داشته باشید این میباشد که:
- مشکلی را که بوسیله نرم‌افزار شما قادر است حل گردد، شناسایی فرمائید
- در رابطه امکان‌های نرم افزار‌تان تصمیم بگیرید
اپلیکیشن بایستی برای مشتری فوایدی ملموس داشته باشد، برای مثال کاهش هزینه‌ها از روش ارتقاء بازدهی، نفع نو و یا این که بهبود تجربه کاربری.
قدم 2: شناسایی نمایید

برای تشکیل داد یک برنامه غالب بایستی:
- یوزرها غرض نرم افزار خویش را به وضوح بشناسید.
یک اپلیکیشن همواره بایستی با در لحاظ داشتن یوزرها غرض آن گسترش داده گردد. داشتن دیدی پر‌نور از تیم مقصود، نرخ توفیق برنامه را ارتقاء میدهد.
- پلتفرم‌های تلفن همراه و دستگاه‌هایی را که قرار میباشد پشتیبانی خواهد شد بشناسید
پلتفرم‌های گوشی و دستگاه‌ها بایستی با در لحاظ به چنگ آوردن تلاش دشوار‌افزاری، قدمت باتری، بنیه و اثاثیه جانبی مایحتاج گزینش شوند. استدلال‌های خاصی که بایستی هنگام تعیین پلتفرم‌های تلفن همراه در لحاظ گرفته گردد دربرگیرنده پوشش دهی، پشتیبانی از دستگاه‌ها، تلاش و دیگر قابلیت و امکان‌هاست.
- سبک فایده را بشناسید
بازار اپلیکیشن هیچ گاه به‌این اندازه نا مرتب نبوده میباشد. برای آنکه از این منبع مطمئن گردید و ایجاد فایده فرمایید، مورد نیاز میباشد که بسط دهنده نرم‌افزار خط مش قابل قبولی را هماهنگ با اپلیکیشن برگزیند. سبک‌های متفاوتی از ساخت و ساز منفعت از جانب اپلیکیشن‌های تلفن همراه وجود دارااست که دربرگیرنده نرم افزار‌های مبلغی، بدون‌پول‌مبنا(فری‌میوم)های نرم افزار جدا و داخل‌اپلیکیشن‌ای، تبلیغات، اشتراک و حق دانلود میباشد.
این تکنیک‌ها قادر است برای ساخت‌و‌ساز منفعت به شغل گرفته گردد. با این درحال حاضر، روش بسط‌دهنده بایستی با نرم افزار هماهنگ باشد. ضروری میباشد که توسعه و گسترش‌دهنده مخاطب را جذب کرده و برای جنبه‌های گوناگون نرم افزار پول خرج نماید.


نمودار جزئیات سهم درآمدی

این نمودار جزئیات سهم درآمدی از سبک‌های فایده نرم‌افزار را آرم میدهد در‌این مرحله شما همینطور می بایست در رابطه مسائل مالی خویش تصور کنید، چقدر پول می خواهید برای توسعه و گسترش کنار بگذارید، برای بازاریابی و در غایت تکثیر اپلیکیشن‌تان چطور؟
قدم 3: برنامه خویش را پباده سازی نمایید

پباده سازی نرم افزار‌تان نیز از عواملی مهمی میباشد که در توفیق برنامه در بازار نقش داراست. یک گسترش دهنده نرم افزار بایستی بر روی پباده سازی واسط کاربری و قابلیت و امکان‌های یک سری-لمسی برای دستگاه‌های لمسی تمرکز نماید و استانداردهای پباده سازی پلتفرم را نیز در لحاظ بگیرد. امروزه تاکید بر روی پباده سازی واسط کاربری ست چرا‌که نقشی حیاتی را در توفیق اپلیکیشن بازی می‌نماید. پباده سازی برنامه روز آپ دیت دوست داستنی‌خیس می شود زیرا تاثیری آنی بر ذهن مخاطب میگذارد و در عین حالا امکان به کار گیری از برنامه را نیز ضمانت می‌نماید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

6- قابلیت و امکان مقایسه و کاوش محصول ها

امکاناتی نظیر جستجوی فرآورده متبوع ، مقایسه کالاهای شبیه با هم، انتقاد و آنالیز و نظرهای طراحی سایت در مشهد خریداران در زمینه ی کالاها ، فروش های ویژه روزمره و تخفیف های فصلی می تونه برای بازدیدکننده ها خیلی اساسی و جذاب اعتنا باشه.
7- تایید صلاحیت

بیشتر از 90٪ از تارنما های فروشگاهی جانور که فعلا به فروش نجومی هم وصال هنوز تایید صلاحیت ندارن ، شما هم برای استارت نیاز به جواز ندارید و همون آرم اتکا الکترونیک (سند طومار SSL) کافیه.
8- از تصدیق طومار های مشتریان استعمال فرمایید

در وب سایت می تونید قسمتی ساخت‌و‌ساز نمائید که مشتریان متن های قدردانی و تعریف و تمجید از تولید ها یا این که سرویس ها شما رو قرار تن ، نظرها مثبت خریدار ها روی اشخاص تازه و کاربرهاتون بیشتر از هر تبلیغی تاثیر داره.
9- Landing Page یا این که برگه فرود

یکی‌از مهمترین قسمت های تارنما های فروشگاهی Landing Page ها هستن ، بدین مفهوم که وبسایت شما در قبال اخذ داده ها از کاربرانش مثل پست الکترونیک چندین هدایا در اختیارشون قرار می ده. این هدایا می تونه کوپن تخفیف ، کد های تخفیف ، تولیدها مو جود در مغازه ، فولدر های صوتی یا این که تصویری و … باشه. این کاغذ یک نوع تبادل اطلاعاته و در صورتی‌که کادو ای در عوض این داده ها بهشون وابستگی نگیره ممکنه به هیچ عنوان تمایلی به اینکه اطلاعاتی در چنگ شما قرار تن نداشته باشن.

شاید تصور کنید این که داده ها مخاطب ها رو در دست داشته باشین به چه دردی می خوره و چرا می بایست براش هزینه فرمایید ؛ شیت فرود به تنهایی کمکی به بیزنس شما نمی کنه ولی اگه با طریق های دیگر بازاریابی اینترنتی مخلوط بشه خیلی مفیده به عنوان مثال با دریافت کردن نشانی اینترنتی های یوزرها و مخلوط شون با پست الکترونیک مارکتینگ (ارسال پست الکترونیک انبوه به یوزرها و مشتریان قدیم و از کسب و کار خودتون لحظه به لحظه آگاهشون فرمائید ) به شایسته ترین پاسخ در‌این نوع بازاریابی می رسید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

درباره با ساخت سایت با وردپرس، وردپرس یک سیستم رئیس محتوا طراحی سایت در مشهد برای راه اندازی و ساخت و ساز وب سایت‌ها و بلاگ‌هاست. وردپرس به گویش نرم افزار‌نویسی PHP درج شده و به وسیله MySQL نیز پشتیبانی میشود. اینک بیشتراز ۷۶ میلیون اینترنت‌وب سایت در عالم با این CMS فعال سازی گردیده‌ میباشد. وردپرس برای پیاده‌سازی گونه های اینترنت‌وب سایت‌ فردی، اینترنت‌وب سایت‌ خبری، اینترنت‌وب سایت‌های عکاسی، معرفی مشاغل، طراحی وب فروشگاهی، تارنما‌های اجتماعی، دانشگاهی و ... به کار گیری می گردد. استعمال از سیستم رئیس محتوای وردپرس مزایای فراوانی دارااست که به دنبال به آنان میپردازیم.

وردپرس

● کاهش هزینه: طراحی سایت با وردپرس هزینه متعددی نمیخواهد. همینطور دیگر مورد نیاز وجود ندارد برای هر تغییری به طراح تارنما مراجعه می کنید.

● ظواهر قشنگ: علاوه بر وجود پوسته‌های بسیار زیبای مو جود در وب، وردپرس برای شما قابلیت و امکان ایجاد کرد پوسته سفارشی را نیز مهیا می‌نماید.

● رئیس سهل: رئیس وب سایت بسیار سهل و آسان میباشد و به هیچ اپلیکیشن جانبی نیاز ندارد.

● seo بهتر: وردپرس به‌شکل به طور کامل استاندارد کدنویسی گردیده که منجر بالارفتن بهینه سازی تارنما شما میگردد. همینطور افزونه‌های زیادی برای بالارفتن بهینه سازی نیز ارائه داده میباشد.

● به روزرسانی بدون پول: وردپرس یک سیستم به طور کامل بدون‌پول میباشد. در هر لحظه میتوانید نهایی ورژن آن را دانلود و به راحتی نصب فرمائید.

● امنیت: وردپرس از امنیت بالایی نیز برخوردار‌است، دسته وردپرس هر لحظه ایرادات امنیتی را رصد می‌نمایند و در ورژن‌های جدیدتر برطرف می‌نمایند. همینطور افزونه‌های زیادی برای امنیت بیشتر نیز ارائه گردیده‌اند.

● انعطاف‌پذیری: وردپرس منعطف‌ترین سیستم مدیر محتواست که برای شما قابلیت پباده سازی و تغییر تحول را مهیا می‌نماید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

باصرفه‌سازی برای موتورهای کاوش

تا به اینجا، ملاک‌های جلب رضایت مخاطبان که شالوده و مبنا یک تارنما ماهر را سازه می‌نماید، آیتم تحلیل قرار دادیم؛ البته طراحی سایت در مشهد در حال حاضر می خواهیم مجال را به عقب بازگردانیم، صحیح به پیش از اینکه کاربر، تارنما شما‌را پیدا کرده و سؤال و نیاز خویش را کاوش نماید.

هم اکنون فرض نمایید که کاربر، با کاوش کردن نیاز خویش، وب سایت شمارا پیدا نکند، در فیض؛ هرچقدر هم که محتوای جذابی پباده سازی کرده باشید، درصورتی که استفاده کننده آن را پیدا نکند کلیه کارهایی که برای ارتقا مجال ماندگاری کاربر اعمال داده‌اید، بیهوده خواهد بود. نیازی به نگرانی وجود ندارد، شما با با صرفه‌سازی سایتتان، مسیر ورود کاربر به وبسایت خویش را گشوده می کنید و ترافیک و ورودی‌های برگه شما، ارتقا مییابد.

واحد سنجش اهمیت UI و UX در پباده سازی یک وبسایت حرفه‌ای


اعتنا به اهمیت UI و UX در پباده سازی یک وبسایت حرفه ای

دو خصوصیت اساسی در طراحی وب سایت های حرفه‌ای که به طور ویژه به آنها دقت می‌شود،UI و UX تارنما ها میباشند. UI مخفف واژه user interface design و UX مخفف عبارت user experience design میباشد. در واقع UI در معنای کلیه عمل هایی میباشد که برای پباده سازی روی ظواهر وبسایت اجرا می گردد.

همگی کدنویسی ها در نصیب Frontend و هر آنچه که ظاهرا وبسایت به چشم می‌خورد مرتبط با UI میباشد. سعی بیشتر در این باره و کدهای تاثیرگذار و حرفه‌ای منجر لذت بیشتر از تارنما میگردد. در واقع مجموع کارهایی که جهت خوشگل نموندن ظواهر یک تارنما برای مثال پباده سازی و برنامه کودکان و تصویرسازی و شناخت با مقوله روانشناسی رنگ ، عنصرها و مخلوط رنگ ها تمامی پیرامون مبحث UI شکل می‌گیرد و آن‌ها‌را پوشش میدهد.

ولیUX به کد نویسی هایی که در بخش Backend روی آن‌ها عمل میگردد مربوط میباشد. برای مثال دستوراتی که قابلیت جاری ساختن یکسری امور مثل ورود به وب سایت ، نام نویسی ، خرید ، کاوش کردن دربین تولیدات و سرویس ها و کالاها ، تصویب و به روزرسانی مقاله ، نام نویسی و حذف یوزرها بوسیله مدیران وب سایت و همینطور رابطه ریلکس خیس با مقر های داده و غیره . در واقع مبحث UX یک وبسایت معیار برخورد یک وبسایت را معلوم می نماید که تا چه اندازه از قسمت های گوناگون یک تارنما بازدید به فعالیت آمده و حیث یوزرها در مورد دسترسی به آنها چه‌طور میباشد؟
ارتقا سرعت بار گذاری وب سایت
در طراحی وب سایت بایستی با‌گاز وبسایت اعتنا خواهد شد. گزینش یک هاست مطلوب یک کدام از رویه های دست یافتن تخت‌گاز بالا میگردد.
بعداز این خرید یک هاست و دامنه مطلوب ، نوبت به نوع پباده سازی و اپلیکیشن نویسی میرسد که شما مسلما می بایست این نکته را در مرتبه بالای اهمیت قرار دهید.
در ساخت سایت وردپرس سرعت به قدری اساسی میباشد که مخاطب وقت متعددی برای بار گذاری شدن و بالا داخل شدن تارنما شما نمی گذارد ودر شکل زمانبر شدن بارگذاری وب سایت ، به راحتی تارنما شما‌را رخنه‌ کرده و به سراغ وبسایت دیگری می رود . به موارد ذیل جهت بهبود سرعت تارنما دقت نمایید:

هرچه کمتر از کدهای Java و CSS به هنگام طراحی وب به کارگیری فرمایید عالی میباشد به عوارض زیر :
در حالتی که از کدهای جاوا به هنگام طراحی وب سایت استعمال مینمایید دستکم همت فرمایید این کدها را در انتهای صفحه ها وب سایت قرار دهید تا وب سایت شما سنگین نشود و سرعت بارگذاری شدن آن زیر نیاید.
از ساختن چند فولدر CSS برای قسمت های گوناگون تارنما بپرهیزید زیرا منجر دیر بار گذاری شدن وب سایت گردد
به اندازه و به جا از چند رسانه ای به هنگام ساخت وب سایت منفعت ببرید :
در غایت در شرایطی که ناچار به استعمال از چند رسانه ای ها شدید از سایتی دیگر پیوند ندهید و کوشش فرمائید از هاست خودتان ایفا خواهد شد و یا این که از نرم‌افزار های جان دار جهت معدود کردن وسعت استعمال فرمایید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

پباده سازی نرم افزار دارنده اصول خاصی میباشد.; پیش از هر چیز شما دقیقا بایستی طراحی سایت در مشهد بدانید که چه میخواهید تا بتوانید به شخص یا این که کمپانی طراح، پیشنهاد یک پباده سازی نرم افزار ماهر را بدهید.
صحت دارد که بعضا از شرکتهای خویش طبق الگوریتمی خاص پیش می‌روند تا دقیقاً بتوانند آن چیزی که شما می‌خواهید را برایتان تدارک ببینند! البته در‌حالتی که شما بتوانید توضیحی صحیح به آنان بدهید و راجع به بخش های گوناگون کسب و کارتان به آن ها توضیحات جامعی بدهید، حتما خواهند توانست این نرم افزار را طبق اصول و الگویی که خاص شماست، پیاده سازی نمایند.

نکته ی اصلی دیگر در ارتباط اصول پباده سازی برنامه این میباشد که پیش از پباده سازی نرم افزار خویش، گوشه و کنار نرم افزار، نوع رنگ بندی، پباده سازی گرافیکی و … آن را دقیقاً برای کمپانی یا این که شخص طراح توضیح دهید و به آنان مثال نماد دهید، تا بتوانند رابط کاربری بخش اعظمی نیکی برای شما در اپلیکیشن پیاده سازی کنند.
چه طور شایسته ترین کمپانی پباده سازی نرم افزار را پیدا کنیم؟

در گذشته توضیحاتی درخصوص تشخیص شایسته ترین شخص یا این که کمپانی پباده سازی نرم افزار، به شما دادیم! فعلا میخواهیم پاره ای در امر آن بیشتر کلام کنیم.

برای جستن شایسته ترین کمپانی پباده سازی اپلیکیشن شما بایستی از بستر وب یاری بگیرید; در واقع بخش اعظمی از این شرکتها، دارنده تارنما های اینترنتی میباشند و سرویس ها مفیدی را به شما عرضه می کنند!
درین سایت ها شما میتوانید سوابق کاری، نظرها مشتریان، نوع سرویس ها و … را به طور بی نقص ملاحظه کنید و در شکل رضایت از سرویس ها وب سایت برخوردار گردید.

ما درین وبسایت خدماتی در حوزه پباده سازی و ایجاد کرد نرم افزار به شما میدهیم که میتوانید از این سرویس ها برخوردار گردید و از آن‌ها به کار گیری نمائید! در شکل گرایش میتوانید به‌این قسمت در سایت رجوع‌نمایید و بعد از مطالعه توضیحات تکمیلی، میتوانید تصمیم بگیرید که آیا میخواهید از این مزایا استعمال فرمایید یا این که نه.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

شایسته ترین لهجه برای طراحی وب سایت چه است؟

شاید مثل خیلی از اشخاص دیگر تصور شما این باشد که html و css جزو شایسته ترین لهجه‌های ساخت وب سایت طراحی سایت در مشهد میباشند. برای عده ای که با تکنولوژی آشنا نیستند، لهجه‌های طراحی وب سایت و شغل کردن با یک طراح اینترنت قادر است طاقت فرسا باشد. آن ها از عباراتی مانند CSS، HTML، و جاوا استعمال می‌نمایند که ممکن میباشد برای شما تحت عنوان صاحب و مالک کسب‌وکار ناشناخته و مبهم باشد.

ولی بگذارید با یکدیگر روراست باشیم. اچ تی ام آل و سی اس اس جزو لهجه‌های نرم افزار نویسی و ساخت سایت وجود ندارد. در واقع آن ها گویش‌های اسکریپتی می باشند که می توانند محتوایی شما‌را ویرایش کرده خصوصیت‌های خاصی مانند اندازه حالت رنگ و نوع مداد و مانند این را تغییر و تحول دهند.

شناخت با گویش‌های ساخت سایت

درین یک سری ساله اخیر صنعت توسعه و گسترش اینترنت مدت طلایی را تجربه نموده است نسبتاًً هر هفته می‌قدرت اظهار کرد که یک چارچوب یا این که کتابخانه نو معرفی میگردد که به توسعه و گسترش دهندگان اینترنت اذن می دهد تا وب سایت متبوع خویش را به آن شکل که میخواهند پباده سازی نمایند.

اینکه کدام یک از لهجه‌های اپلیکیشن نویسی جزو شایسته ترین گویش‌های طراحی وب میباشد؛ سوالی میباشد که بسیار اصلی و جای گفتگو دارد ولی در جواب بایستی اظهار‌کرد که نمیشود یک جواب کلی پاسخ این سؤال بخشید ممکن میباشد یک بسط دهنده اینترنت گویش نرم‌افزار نویسی را در لحاظ بگیرد که در لحاظ شخص دیگری آن گویش نرم‌افزار نویسی لهجه اصلی برای ساخت سایت نباشد به هر اکنون در پی ماه ارزیابی بعضا از مهمترین لهجه‌های نرم‌افزار نویسی اینترنت میپردازیم.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

شما در معاش نیاز‌های مختلفی دارید، برخی از این نیاز‌ها مانند طعام، پوشاک و مسکن طراحی سایت در مشهد بنیادی می باشند و سوای حتی یکی‌از آن ها حاذق به معاش کردن نخواهید بود. برخی دیگر مانند یک عمل با درآمد بهتر و رابطه ها اجتماعی تندرست فقط میتوانند کیفیت معاش شما‌را بهبود بخشند اما در نبود آنان هم می‌قدرت معاش کرد.

درحال حاضر نمونه بالا را وارد دنیای وب نمائید. هنگامی که شما قصد فعال‌سازی یک سایت را دارید نیز شبیه همین مورد درستگو میباشد. یعنی برای ساختن یک سایت هم نیازهایی بنیادی دارید که سوای آن‌ها داشتن وبسایت ممکن وجود ندارد و هم نیازهایی که می توانند به ارتقاء کیفیت وبسایت شما و تاثیرگذاری بیشتر آن امداد نمایند.

ما پیش از اینً یک نوشته‌ی‌علمی پیرامون نیازهای بنیادی برای ساخت سایت منتشر کرده‌ایم. فعلا می خواهیم نگاهی به نکات و اصول مهمی بیندازیم که در کیفیت تارنما شما نقش بخش اعظمی دارا هستند. با رعایت این اصول، اینترنت‌وبسایت شما فی مابین هزاران وبسایت دیگر گم نخواهد شد و مطمئناً می توانید حضوری چیره‌خیس در دنیای وب داشته باشید.
2 نیاز مهم که اینترنت‌تارنما شما می بایست جواب بدهد

پیش از آنکه بخواهیم در خصوصیت‌های یک اینترنت‌وب سایت خوب ظریف شویم، نخست می بایست به دو مساله اصلی در ساخت سایت‌تارنما نگاه کنیم. آحاد نکات و اصول اساسی طراحی وب را می‌قدرت پایین تیم‌ای از این دو دانست.

اعتنا و رعایت این مفاد سبب ساز می شود که شما یک وب سایت بهتر داشته باشید که میتواند بازدهی فوق‌العاده برای شما داشته باشد... و دقت نکردن به آنان معادل میباشد با یک وب سایت ضعیف و فراموش‌شدنی. البته این دو جنبه طراحی وب سایت چه میباشند؟

تجربۀ کاربری (User Experience)
او‌لین غرض تارنما شما، ارائه تجربه کاربری عالی (به اصطلاح UX) میباشد. فکر میکنم پیش گویی زدن معنای این کلمه و واژه چندان شغل مشقت نباشد. این عبارت به احساس و تجربه استفاده کننده از وبسایت شما اشاره داراست.
شما بایستی وبسایت خویش را از روزنه نگاه استفاده کننده ملاحظه کنید و کاری فرمائید که تجربه وی شادی بخش باشد. به عنوان مثال مطمئن گردید که استفاده کننده شل می تواند از تارنما شما استعمال نماید، دسترسی به قسمت های اصلی تارنما به آسانی ممکن میباشد، تمامی متن‌ها بدیهی و قابل درک میباشند، وبسایت شما از حیث بصری زیباست و ...
بخش اعظمی از نکاتی که درین نوشته‌ی علمی آورده گردیده است، بخشی از یک تجربه کاربری عالی محسوب می شوند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

4- منوی مطلوب گزینش نمایید

منوی وبسایت قادر است یک راهنمای بسیار عالی برای یوزرها تارنما شما باشد. در تعیین نوع منو طراحی سایت در مشهد بدین زمینه توجه داشته باشید که یوزرها شما بتوانند به راحتی صفحه های متفاوت تارنما شمارا ببینند و بده بستان صفحه های به راحتی ایفا گیرد . در پباده سازی منو و زیرمنو عملکرد فرمایید از یک ساختار درختی به کار گیری فرمائید به طوری که قسمت های اصلی وبسایت بطور بدیهی در آن مشخص و معلوم گردیده باشد و صفحه های مرتبط با هرمورد از مناطق به طور تحت تیم آن قسمت اکران داده شوند . اما متناسب با نوع سایت و سرویس ها شما گزینش منو گوناگون خواهد بود . مثلا در شرایطی‌که یک وبسایت فروشگاهی تعالی می باشید که تولید ها شما مشمول گروه بندی های مختلفی میباشد به کارگیری از منو هایی با گرافیک خطی سفارش نمیشود در‌این‌حالت‌ مگا منو ها گزینش صحیح تری میباشد اما در‌صورتی‌که یک تارنما شرکتی می باشید که در مورد های خاصی شغل میکنید با یک منو ی خطی مخاطب میتواند آحاد سرویس ها شما‌را ببیند.



5- سایت صرفا زیبایی ظواهر آن وجود ندارد

یک تارنما ممکن میباشد رنگ های خوشگل، بنرهای متحرک، گرافیک های جالب، آهنگ و دیگر جزئیات گرافیکی را برای زیر تاثیر قرار دادن بازدیدکنندگان داشته باشد، هر چندین ظواهر بهتر مسلما در توفیق آن نقش بسیار متعددی اعمال می نماید، البته اینکه ظواهر وبسایت مطلوب مخاطبین باشد و آیا این ظاهر جای قرارگیری در موتورهای جست وجو را بهبود می‌بخشند یا این که نه حائز اهمیت بسیار متعددی میباشد. آیا مشتریان می‌توانند وبسایت شمارا یافته و در آن به گشت وگذار بپردازند؟ اینجاست که معنی رابط کاربری (UX) پر رنگ میشود. به‌این مضمون‌ که وبسایت شما بایستی در کنار ظواهر قشنگ ، به طوری باشد که تجربه ی رضایت بخشی به مخاطب جابجایی دهد . بازدید کننده ی تارنما شما با هر سطح از دانشی بایستی بتواند به راحتی با تارنما شما شغل نماید .


6- وبسایت خویش را با مرورگرهای متفاوت در دنیای اینترنت انطباق دهید

سایت شما نباید صرفا برای مرورگر کمپانی مایکروسافت یا این که گوگل پباده سازی گردد. وب یعنی آزادی و هر کاربری میتواند از هر مرورگری که به آن عشق دارااست به کارگیری نماید. متاسفانه از‌آنجا‌که ساخت وب سایت سایتی که در مجموع مرورگرها به صحت اکران داده خواهد شد شغل معمولی ای وجود ندارد، بیشتر طراحان اینترنت آن را نادیده می‌گیرند. ولی این مورد روز آپ دیت از اهمیت بالاتری برخوردار می‌شود، چون کابران مرورگرهای متفاوت (مانند کروم ، فایرفاکس ، اپرا و ...) در هم اکنون ارتقا می باشند. می بایست مطمئن گردید که اینترنت سایتی که برای شما پباده سازی گردد با تمامی مرورگرهای مطرح از قبیل نگارش های متعدد Internet Expelorer ، FireFox، Opera و ... فعالیت نماید و دارنده ظواهر و کارکردی یکسان در آحاد آن ها باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()