نوشته شده توسط : علی پور

 

گام
پنجم: توصیف درست منو،سایدبار و فوتر پربیننده ترین بخش های هر اینترنت وبسایت منو و سایدبار و فوتر می باشند .بدین ترتیب باید گزینه های قابل قبولی را در این بخش ها قرار دهیم تا بتوانیم بیشترین برخورد را از محل ورود های سایتمان بگیریم و کاربران را به صفحه ها مفیدمان منتقل کنیم .

این نکته را در لحاظ بگیرید که بخش هایی مثل منو در تمام صفحه های سایت تکرار می شوند و در صورتیکه شما کلمه مهم مد نظرتان را در منو قرار دهید،در همه صفحه های این عبارت با لینک مسئله نظر تکرار شده و گوگل متوجه اهمیت این برگه در وب سایت شما میگردد .در فیض می‌توانید شاهد رشد چشمگیری با این عبارات در جايگاه گوگل باشید .اما این بخش تنها مربوط به سئو وردپرس نیست و در کلیه اشکال سایت ها باید رعایت شود .

اولویت اهمیت پیوند ها به ترتیب منو،سایدبار و فوتر میباشد .واضح می باشد که می بایست پراهمیت ترین عباراتتان را در منو هدر قراردهید .پس از آن در سایدبار و در غایت لینک و پیوند های قلیل ارزش خیس را در فوتر قرار دهید .

 

 

قدم
ششم:نگارش درست مقاله ها سایت: گوگل همواره به دنبال آن بوده که وب سایت هایی را در نتایج جستجوی خویش به یوزرها نشان دهد که مطالب موضوع پسند کاربران را دارا باشند و اصطلاحا تارنما های کاربرپسند را دوست دارااست .

خوشبختانه وردپرس ابزار های زیاد زیادی را در اختیار ما قرار داده تا بتوانیم صفحه ها را خوشگل و کاربرپسند طراحی کنیم .مقدمه به نظارت اصول کلی نگارش مقاله‌ها میپردازیم و بعد از آن ابزار ها را معرفی خوا هیم کرد .

یک عدد از خصوصیت هایی که هر کاغذ از وب تارنما می بایست داشته باشد تنظیم درست تگ های h1,h2,h3 و . . . می باشد .همه این تگ ها می بایست مشتمل بر عباراتی دارای ارتباط با مورد به عبارتی برگه از وب سایت باشند .

تگ h1 که اصلی ترین آن ها هم است،فقط یکبار بایستی در هر برگه تکرار شود و به عنوان سرتیتر مقاله ها مسئله استفاده قرار می‌گیرد .

تگ h2 در سطح دوم اهمیت قرار دارد و به عنوان سرتیتر دوم استفاده میشود .به غیر از تگ h1 برای مابقی تگ ها محدودیت خاصی بابت استفاده از آن ها وجود ندارد و تماما با اعتنا به مقدار مطلب و محتوای جان دار در آن صفحه،تعداد این تگ ها توصیف خواهند شد .

تگ های h3 . . .h6 به ترتیب تیتر های ناچیز اهمیت خیس و کوچک خیس هستند .

دقت
فرمایید متن های عادی نباید با این تگ ها تعریف شوند و صرفا می بایست برای عنوان ها مورد به کارگیری قرار بگیرند

 


تنظیم
تگ های سایت
همان طور که در تصویر بالا مشاهده میکنید،هر عنوان باید در جای مناسب خودش قرار بگیرد .برای مثال شما نمیتوانید از h3 به کارگیری کنید در حالی که آن را زیرمجموعه h2 قرار نداده باشید .به همین رخ باید این قانون را برای همه ی تگ ها رعایت کنید .

 

قدم
هفتم: قراردادن صحیح عکس و کلیپ در متن: این گام را میتوان بخشی از قدم پیشین هم دانست .قرار به دست آوردن عکس و ویدیو قادر است دو امتیاز مثبت برای مقاله ما ایجاد کند .

امتیاز اول: گوگل به مطالبی که عکس یا این که ویدیو در آن ها قرار دارا هستند دقت بیشتری نشان می دهد .طبق تجربه ما و آمارهایی که محققان سئو با آنالیز وب سایت های گوناگون به دست آورده اند،صفحاتی که دارای عکس و ویدئو می‌باشند درجه بهتری در نتایج گوگل به دست می آوردند .

امتیاز دوم: عکس و ویدیو سبب ساز می شود کاربرانی که به صفحه ما وارد میشوند هنگامی را صرف دیدن عکس ها و ویدیو ها بکنند و اینکار سبب ساز ارتقا مقطع حضور کاربران در صفحه ها ما و در ادامه افزایش جايگاه تارنما در گوگل شود .

البته
قراردادن عکس و ویدیو در مقاله ها و صفحه ها چه شرایطی دارد؟
ضابطه اولیه نسخه برداری نبودن تصاویر میباشد .باید در نظر بگیرید که گوگل می تواند به راحتی تصاویر اسکن شده از تارنما ها دیگر را تشخیص دهد .پس سعی نمایید از تصاویر تازه و اختصاصی به خودتان استعمال فرمایید .این ضابطه در قضیه ویدئو نیز صحت می نماید .

قانون دوم به کار گیری از تگ های مناسب برای قرار دادن عکس و فیلم در اینترنت سایتتان می باشد .

برای تصاویر حتما از تگ alt مطلوب به کارگیری نمایید تا بتوانید در بخش سرچ تصاویر گوگل هم رتبه نیکی به دست آورید .متن تگ alt را می بایست نزدیک به واژه و کلمه اصلی آن کاغذ قرار دهید .

طراحی سایت در مشهد

کلیپ را نیز میتوانید در سایت هایی نظیر آپارات و یوتیوب قرار داده و بعد در سایت قرار دهید و نیز میتوانید بدون واسطه روی سرور سایت خویش آپلود کنید .در هر دو فیس میتواند به سئو سایت امداد نماید .

گام
هشتم: استعمال صحیح از برچسب ها و جور ها: یک عدد از مواقعی که در سئو وردپرس بایستی رعایت کرد،برچسب ها و دسته ها می باشند .

تفاوت برچسب ها و گونه ها: از حیث نفی تفاوت خاصی بین نوع های و برپسب ها وجود ندارد .ولی
تفاوت هایی در کاربرد این دو وجود داراست که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:
1 .برای هر جور میتوان زیرمجموعه گزینش کرد .به عبارتی دیگر جور ها به صورت درختی توصیف می شوند و برای نظم دادن به مطالب کاربردی ترند .ولی برچسب ها این خصوصیت را ندارند .

2 .معمولا در برهه زمانی استارت کار وبسایت و به صورت برنامه ریزی گردیده جور ها تشکیل می‌شوند و هر مطلب معمولا در یک نوع قرار می گیرد .ولی برچسب ها بر اساس نیاز در هر مطلب ساخته میشوند و ممکن می‌باشد یک مطلب 10 برچسب داشته باشد .

3 .شما باید هر مطلب ای را دست‌کم در یک دسته قرار دهید تا در وبسایت نمایش داده شود .اما برچسب به این شکل نیست و استعمال نکردن از آن مشکلی تولید نخواهد کرد .

بایستی
ها و نباید های برچسب ها و مدل ها: نوع ها یکی از ابزار های حیاتی سئو می باشند که در سئو وردپرس میتوان با استعمال از آن به منزلت های مناسبی در گوگل رسید .معمولا برای موضوعات گوناگون نوع هایی وجود داراست که بتوانید مقاله ها دارای ربط را در یک برگه داشته باشید .کاربرد نوع ها فراوان سهل می‌باشد و نیاز به توضیح متعددی ندارد .

البته برچسب ها معمولا در بخش اعظمی از تارنما ها به اشتباه مورد استعمال قرار می گیرند .در اصل هر برچسب را می بایست دست‌کم در دو مقاله خود به کارگیری نمایید تا برگه بی ارزش در وبسایت تولید نشود .بخش اعظمی از اشخاص در هر مقاله به دلخواه برچسب تولید میکنند و آن برچسب ها را در مقاله‌ها دارای ربط تکرار نمی کنند .این موضوع تاثیر مثبتی در سئو وب سایت شما نخواهد داشت و تنها در درحال حاضر بیش تر کردن صفحه های بی ارزش سایتتان می باشید .معمولا برچسب ها در وبسایت هایی کاربرد دارا هستند که تعداد متعددی مقاله دارا هستند .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

تحلیل
و ارزیابی مزایای به کارگیری از بوت استرپ بوت استرپ (Bootstrap) با در اختیار داشتن ابزار های آماده، توانست پرکاربرد ترین امکانات نخستین اینترنت تارنما ها از پاراگراف دکمه ها، منوهای آبشاری، فرم ها، جدول ها و . . . را براحتی فرآهم بیاورد .
با استعمال از ابزار های جان دار در بوت استرپ می بضاعت و توان عناصر طراحی وب سایت را واکنشگرا کرد .
یکی از ویژگی های باارزش قاب ورک بوت استرپ این میباشد که با تمامی موتورهای کاوش هماهنگ هست . به عبارتی دیگر همه موتور های کاوش بوت استرپ را پشتیبانی می کنند .
در بخش های قبلی گفتیم با به کارگیری از بوت استرپ می بضاعت یک وب وبسایت ریسپانسیو پباده سازی کرد در این قسمت توضیحات خویش را تکمیل تر می کنیم . در‌صورتی‌که برنامه نویس در برنامه خویش از بوت استرپ (Bootstrap) استفاده کند، دیگر نیازی نیست تا اینترنت وبسایت خویش را به فیس دستی و جداازهم برای دسکتاپ، موبایل و تبلت ریسپانسیو کند . بلکه بوت استرپ به رخ قلم وبسایت طراحی شده را برای نمایش در دستگاه های متفاوت سازگار می نماید .
بوت استرپ قابلیت پباده سازی وبسایت را برای اشخاصی که از رفتن به سمت کد نویسی هراس داشتند مضاعف سهل و آسان کرده هست .
بوت استرپ موجب افزایش چشمگیر سرعت و دقت در برنامه نویسی می شود .
استعمال از گروه ابزار های بوت استرپ موجب می شود تا وب وبسایت طراحی گردیده ظواهر استفاده کننده پسند تری نسبت به وضعیت پباده سازی دستی داشته باشد . به عبارتی دیگر بوت استرپ موجب ارتقاء UI اینترنت تارنما شده و شکل استانداردی به خروجی کار می دهد .
بوت
استرپ (Bootstrap) چیست؟
آنالیز
و آنالیز معایب به کارگیری از بوت استرپ پس از تحلیل و چک مزایای به کارگیری از بوت استرپ نیاز می‌باشد تا معایب آن را نیز تحلیل نماییم . با وجود تمام مزایایی که برای این قاب ورک با ارزش ابلاغ شد ولی بوت استرپ خالی از عیب نمی‌باشد . از پاراگراف معایب بوت استرپ می توانایی به موردها ذیل اشاره کرد .

طراحی سایت در مشهد

اینترنت وب سایت های پباده سازی شده توسط بوت استرپ شباهت متعددی به یکدیگر دارا‌هستند .
بوت استرپ با سهل و آسان کردن عمل برنامه نویس موجب گردیده تا امروزه خلاقیت کمتری نسبت به گذسته از برنامه نویسان شاهد باشیم .
مقایسه
سئو وب سایت طراحی شده با بوت استرپ و تارنما پباده سازی شده توسط برنامه نویس در این بخش می خوا‌هیم وبسایت طراحی شده توسط کادر ورک بوت استرپ (Bootstrap) را از نظر سئو وب سایت با وب سایت پباده سازی شده به وسیله برنامه نویس به رخ دستی، مقایسه نماییم .

در یک گزاره می توانایی بیان کرد از حیث اصول سئو هیچ تفاوتی در بین اینترنت سایت های طراحی شده بوسیله برنامه نویس به چهره دستی و اینترنت تارنما های طراحی گردیده به وسیله قاب ورک بوت استرپ وجود ندارد . بوت استرپ فقط کاری که می نماید این میباشد که سرعت و اعتنا فرایند طراحی سایت را ارتقا می دهد و به هیچ وجه در اصول فنی وب سایت خللی ساخت نمی کند .

در این مطلب عملکرد کردیم با بی آلایش ترین لهجه ممکن شما را با یکی دیگر از اصطلاحات تخصصی پباده سازی تارنما آشنا نماییم . برای دانایی بخش اعظم در زمینه مباحث سئو، طراحی سایت، طراحی نرم افزار و دیجیتال مارکتینگ با وب وبسایت رایا پارس هم پا باشید .

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

منوی وب سایت، قسمتی از وب وبسایت می‌باشد که با وجود اهمیت فراوانی که دارد فراوان دور از شوخی گرفته نمیشود، منوی اینترنت سایت مستقیما بر چندین چیز مانند : بازاریابی، فروش و چه بسا سئو اینترنت وبسایت تاثیر بسزایی دارااست البته ایرادات زیادی در طراحی منوی بعضی از وب سایتها وجود دارااست که این مشکلات سبب ساز کاهش رتبه ی وب وبسایت میشود، در ادامه به بعضی از این اشتباهات در طراحی منو میپردازیم .

 

به کار گیری
از اصطلاح "با ما در تماس باشید" بجای "تماس با ما"
کارایی فرمایید اصطلاحاتی که در منوی با اهمیت وب سایتتان به چهره هوشمندانه ابلاغ نشده اند را کنار بگذارید، برخی از این اصطلاحات عبارتند از: "با ما در تماس باشید" ، "بیایید حرف کنیم" و یا این که "بیایید چت کنیم" .

این اصطلاحات کاربر را سردرگم می کنند، چراکه استفاده کننده در وب وبسایت شما به چهره ناخودآگاه به دنبال کلمه ی "تماس با ما" می گردد ، بنابراین از این‌که مشتریانتان را گیج و سردرگم شوند پرهیز نمایید .

 

 

 

قرار
دادن لینک و پیوند وبلاگ
یکی از روش هایی که مردم بتوانند اینترنت سایت شما را پیدا کنند، وبلاگتان است . درواقع کاربران شما گهگاه زمان ها از بلاگ شما به اینترنت سایتتان می رسند نه این‌که از باطن وب سایتتان با وبلاگتان آشنا شوند، چون زمانی که استفاده کننده وارد اینترنت وب سایت شما میشود دیگر نیازی ندارد که وبلاگ شما را ببیند . بدین ترتیب قرار دادن لینک وب لاگ شما در منوی حیاتی یک غلط هست .

البته اعتنا داشته باشید که تنها در یک چهره می توانید از لینک و پیوند وبلاگتان در منوی سایتتان به کار گیری کنید، آن هم در‌صورتی‌که وبلاگتان بخش حساس خدماتی باشد که ارائه می دهید .

اما در غیر این چهره خوب تر هست از پیوند وبلاگتان در فوتر اینترنت سایتتان استعمال نمایید تا استفاده کننده درصورت نیاز بر روی آن کلیک نماید خیر در منوی اینترنت وب سایت .

 

 

 

استعمال
از کلمه و واژه ی "خدمات" بجای لیست کردن مهم‌ترین خدماتتان
بازدیدکنندگان وب وب سایت شما با استفاده از منوی وب سایتتان، روش ی فعالیت و خدماتی که ارائه می دهید را فهم می کنند براین اساس خیلی بهتر میباشد در شرای خدماتی که ارائه می دهید را لیست کنید و فقط به یک کلمه و واژه ی سرویس ها اکتفا نکنید .

 

 طراحی سایت در مشهد

 

طولانی
کردن بیش از حد منو
آیا
با ضابطه Hick آشنایی دارید؟ این قانون که به وسیله دو روانشناس آمریکایی نوآوری شده می باشد درباره‌ی این مسئله میباشد که چه طور در کوتاه ترین زمان می توانیم شایسته ترین تصمیمات را بگیریم؟
براساس قانون Hick ، به به عبارتی میزان که گزینش های بیشتری را در اختیار کاربران و یا این که مشتریانتان قرار دهید به به عبارتی مقدار نیز فرایند تصمیم گیری آن ها را طولانی تر کرده اید، بنابراین تلاش نمائید منوی اینترنت سایت شما کوتاه باشد تا به تصمیم گیری آسان تر کاربرانتان کمک کرده باشید .

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

پایتون
چیست؟ پایتون یک گویش برنامه نویسی می باشد که درسال 1991وارد دنیای برنامه نویسی گردیده است .وهدف آن پرکردن خلا های دنیای برنامه نویسی وارائه کردن رویکرد حل هایی برای اسکریپت های خسته کننده یک برنامه . پایتون درچند سال گذشته یکی از ابزار های فراوان کاربردی برای ساخت برنامه های کاربردی ومدیریت زیرساخت هاوتحلیل داده ها تبدیل شده می‌باشد .

آیا
پایتون به راستی ساده میباشد ؟
درجواب شما اینجانب بایستی بیان کنم که بله گویش پایتون نسبت به زبان های دیگر برنامه نویسی دارنده مرتبه رنج مقداری با بازده چشمگیر میباشد .

برای کسانی که می خواهند تازه برنامه نویسی کنند پایتون می تواند مورد خیر باشد زیراساختار آن کاملا خوانا وبرنامه نویسان می توانند به راحتی منطق امرها برنامه نویسی رادرک نمایند .

طراحی سایت در مشهد

از
پایتون در کجا به کار گیری می شود؟
پایتون
زبانی یکسری منظوره وشی گرا میباشد که برای تارنما های پویا وتحلیل داده ها به کارمی رود اما وظیفه اصلی آن اسکریپت نویسی وخود فعالیت سازی می باشد
مزیت
های پایتون؟ نگه
داری ساده :
نگه
داری کردن از سورس کدهای زبان پایتون دوچندان آسوده است
حمل
:
زبان
پایتون روی تمامی پلتفرم ها با یک رابط واحد قابل به کار گیری می باشد
کتابخانه
های زیاد:
گویش
پایتون کتابخانه های زیادی داردکه با پلتفرم هایی ازقبیل ویندوز, لینوکس ومکینتاش دارد
دیتابس:

یکی
ازویژگی های پایتون می توان به پشتیبانی ازهمه پایگاه داده های تجاری اشاره کرد
ویژگی
های منحصر به فرد پایتون: 1 .از
زبان پایتون هم می بضاعت و توان به رخ اسکریپت وهم به رخ بایت کد به کار گیری کرد
2 .
لهجه پایتون می تواند بازبان های دیگرمثل سی پلاس پلاس وجاواوسی همزیستی پیداکند
3 .لهجه
پایتون همچنین از زباله روبی پشتیبانی می کند
و . . .

نمونه
برنامه هایی که با پایتون متن گردیده است:
دراب
باکس :یکی از مهم ترین وکاربردی ترین برنامه های میزبانی فولدر می باشد
بلندر:نرم
افزاری است کارکشته وباکیفیت جهت تولید انمیشن های سه بعدی می باشد که از گویش پایتون استفاده شده است همینطور این لهجه از پایتون جهت ایجاد برنامه های خویش به کارگیری می کند
پاندا
تری دی:یک موتور بازی سازی می باشد که با زبان پایتون وزبان C++استفاده گردیده میباشد



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

ابتدا
ای بر پباده سازی تارنما شرکتی امروزه به ادله گستردگی و تنوع فعالیت های افراد و بنگاه های کوچک و گران قدر اقتصادی و طیف زیاد متنوع کالاها و خدمات قابل ارائه به افراد و گروه های مختلف، لزوم اجرا و پیاده سازی یک مقر اطلاع رسانی بر بستر وب ( پباده سازی تارنما شرکتی ) که همواره قابل دسترس همگان باشد، بیش از پیش نمایان گردیده است .

وب وب سایت ها ابزارهایی هستند که تنها با اتصال به شبکه گستره جهانی تمام اشخاص را در تمام نقاط جهان به یکدیگر متصل می سازند . شبکه ای که به واسطه آن افراد فقط با یک کلیک در اقصی نقاط جهان از کسب و فعالیت یکدیگر و نقاط ضعف و قوت آن آگاه می شوند .

در واقع این ترقی تکنولوژی است که خیر تنها موجب به کارگیری از اینترنت وب سایت ها در دنیای امروز گردیده هست بلکه موجب خلق و خوی بسیاری از کسب و کارهای متفاوت و متنوع نیز گردیده است .

از طرفی روند رو به پرورش به کارگیری از وب از سوی یوزرها هم مزید بر علت گردیده هست تا کسب و کارها بیش از پیش از پباده سازی وب وبسایت شرکتی به عنوان ابزاری برای معرفی خود به کار گیری نمایند .

 طراحی سایت در مشهد

هدف
از طراحی وبسایت شرکتی هدف
از پباده سازی اینترنت وب سایت شرکتی چیست؟ مهم‌ترین هدفی که هر وب وب سایت شرکتی دنبال می کند در واقع معرفی یک کسب و کار میباشد . کسب و کاری که احتمال دارد کوچک و به دور از دسترس دیگران باشد البته به وسیله وب سایت خود موضوع دقت طیف گسترده ای از کاربران قرار خواهد گرفت . با پیاده سازی یک وب وبسایت مرزهای جغرافیایی شکسته خواهد شد و افراد، دیگر محدودیت هنگامی و مکانی برای دیده شدن کسب و کارشان را نخواهند داشت .

امروزه دیگر اینترنت تارنما خیر به تیتر یک ابزار نخستین و ضروری، بلکه به تیتر یک ابزار گران‌قیمت برای افزایش اعتبار آن کسب و عمل سخن های متعددی برای اعلام کردن دارد . ابزاری که موجب جلب اعتماد مشتریان بالقوه گردیده و آن ها را به سوی کسب و عمل شما سوق می دهد .

با ارائه یک وب وبسایت به مشتریان خیر فقط کالاها و خدمات خود را به مردم معرفی خوا‌هیم کرد بلکه علم و داده ها خویش را به آن ها نشان خواهیم اعطا کرد و اثبات خوا هیم کرد تا چه اندازه از علم روز دنیا آگاه هستیم .

وقتی که در تمام سا‌عتها شبانه روز با یک پشتیبانی قوی همواره در دسترس مشتریان باشیم اعتبار ما و اعتماد مشتریان به کسب و کار ما ارتقاء خواهد یافت و بدون شک نسبت به کمپانی هایی که این پشتیبانی و یا این که وب سایتی برای معرفی خود ندارند قابل اعتمادتر خواهیم بود .

وب سایتی که به فیس مداوم به روز رسانی می شود نشان از احترام آن شرکت به مشتریان خویش دارد و اثبات می کند مشتریان تا جه اندازه برای وی حیاتی و قابل احترام می‌باشند . به این ترتیب اعتماد مشتریان هم جلب خواهد شد . اطلاعاتی که در اختیار مخاطبان کسب و کار ما قرار می گیرد صد رد صد بایستی به روز بوده و اثبات کند دانش کمپانی بر پایه دانش روز دنیا پیش می رود . علاوه بر این به روز رسانی اینترنت سایت بسیار سهل تر از به روز رسانی و تولید تغییرات در گونه های دیگر ابزار های تبلیغاتی مثل کاتالوگ ها و بروشورها است .

نکته مهمی که در این در بین به چشم میخورد این هست که چه بسا در‌صورتی‌که نگرانی ما هزینه بر بودن پباده سازی وب وبسایت شرکتی هم باشد باید بدانیم هزینه طراحی یک اینترنت وب سایت شرکتی به تیتر ابزاری توانمند برای معرفی کسب و فعالیت شما، در دراز بازه زمانی زیاد به صرفه تر از هنگامی می باشد که شرکت قصد داشته باشد در رسانه های دیگری مثل تلویزیون و غیره تبلیغ کند . در واقع از بعدی دیگر وب وب سایت شرکتی ابزاری برای تبلیغ کسب و عمل بنگاه های کوچک و گران قدر محسوب می شود .

طیف دوچندان گسترده ای از مشتریان، گذشته از هر تصمیمی برای خرید و یا این که کسب داده ها در مورد چیزی که در ذهن دارا هستند شروع به کاوش در وب و موتور های کاوشگر مثل گوگل می کنند . این قضیه هر مدیری را ترغیب می سازد تا نسبت به پیاده سازی و بهینه سازی یک وب سایت شرکتی با رعایت اصول و قواعد برنامه نویسی و سئو سازی اهمیت دهد .

همانطور که پیش از این نیز تیتر شد هدف از طراحی تارنما شرکتی عمدتاً اهداف تجاری و بازرگانی هست . شرکت ها برای بودن در صحنه رقابت میان کسب و کارهای مختلف نیاز به یک وب وب سایت حرفه ای خواهند داشت . شرکت ها با پباده سازی وب وب سایت شرکتی در واقع به تقویت برند خویش کمک می کنند و سبب ساز دوام حیات آن برند در صنعت می شوند . میتوان به جرئت ادعا کرد که یک وب وب سایت فقط گروه ای از کلمات پیرامون عمل های آن کمپانی نیست بلکه نشان از همت تجاری و بازرگانی کمپانی می باشد که می‌تواند به وسیله تصاویر یا فیلم های متعدد تجاری به تصویر درآید . با قراردادن رزومه مدیران و نمونه های از پروژه های برنده اجرا شده بوسیله شرکت، میتوان مضاعف قدرتمندتر از رقبا ظواهر شد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

اولیه نکته دارای اهمیت در طراحی وب تارنما ظواهر سایت هست ، چون اولی چیزی می باشد که بازدید کنندگان هنگام ورود به یک تارنما به آن اعتنا می کنند . برای آغاز نگاهی به طراحی Responsive خوا هیم داشت . این جور از طراحی وبسایت منحصربه‌فرد گجت های گوشی تلفن هم پا (تلفن های یاور هوشمند ، آی پد ها ، تب لت ها و . . .) است که به مخاطب حسی همانند شبکه های اجتماعی را خواهد داد . در ادامه یکسری قضیه از نکات حساس و دارای اهمیت در طراحی و ساخت وبسایت را ابلاغ خوا هیم کرد .

 

1)هدف
از پباده سازی اینترنت سایت
هدف شما از شیوه اندازی یک وب وبسایت خاص چیست؟آیا به دنبال ارتقاء فروش هستید؟ آیا هدف شما اطلاع رسانی می باشد؟ و یا این که فقط به تیتر آرم ای برای حضور آنلاین خود قصد در پباده سازی وب سایت دارید؟ قبل از پباده سازی وب سایت انگیزه خویش را مشخص و معلوم و در راستای آن انگیزه از قابلیت های طراحی خویش به کار گیری نمائید .


2)روانشناسی
وب
روانشناسی طراحی وب وب سایت در جهان به شدت جور قلیل گرفته گردیده است . طراحان به این نکته دقت کمتری نشان می دهند غافل از آن که هرچه بیشتر روی این مورد تمرکز نمایند بازدیدکننده بیشتری نیز خواهند داشت . بازدید کننده بخش اعظم ، بهبود در سئو وبسایت و با صرفه سازی وبسایت را به همراه خواهد داشت . البته نمی بضاعت پیچیدگی به کارگیری از اصول خل وچل را انکار کرد اما استفاده گیری از این اصول نتیجه ای مطلوب خواهد داشت .

طراحی سایت در مشهد
با اهمیت
ترین مورد ها اصول خل وچل عبارتند از:
1 .اعتماد
سازی 2 .استفاده
از الگوهای آشنا 3 .روانشناسی
اجتماعی 4 .روانشناسی
رنگ 5 .محافظت
سادگی

3)طراحی
کاربر محور
به خاطره داشته باشید تارنما فقط برای شما پباده سازی نشده بلکه تمرکز آن روی یوزرها شما میباشد . در صورتی‌که هدف شما جذب مخاطب می باشد ، از این ترفند ها به کارگیری کنید .


برخی
از ترفندهای مفید که بایستی در حیث بگیرید عبارتند از:
1 .ساخت
نظر سنجی در اینترنت سایت 2 .تعریف پروفایل کاربر(مهم ترین ترفند که تاثیره دیده گیری به هم پا خواهد داشت .)
3 . امروزه کانال های اجتماعی هسته حساس هر وبسایت موفقی میباشد . با استفاده گیری از آن ها وبسایت خود را جذاب و مشغول کننده نگه دارید .
4 . از گرافیک و طرح های رنگی که اثر مثبت و بهتری بر مخاطبین می گذارد به کارگیری فرمایید .

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

مزایای
به کار گیری از استانداردها در پباده سازی سایت پایداری
اکثر اوقات
استانداردهای اینترنت وب سایت معمولا با در لحاظ تصاحب کردن پیش سازگاری
و پس سازش طراحی شده اند .
به این ترتیب آن داده‌ای که از نسخه‌های قدیمی
استاندارد به کارگیری می نماید ، کماکان در مرورگرهای جدید فعالیت می‌کند .

و
داده‌ای که از نسخه‌های نو استاندارد به کار گیری می‌کند
به شکل موقرانه‌ای تنزل می نماید تا نتایج قابل قبولی در مرورگرهای کهنه تر ارائه دهد .

برای
اینکه وب‌گاه قابلیت و امکان دارد در هنگام حیاتش به وسیله تیمهای متعدد پباده سازی کار شود،
خیلی
کلیدی میباشد که آنان قوی باشند به آسانی کدها را شعور کنند
و آن‌ها را دستکاری نمایند .
استانداردهای اینترنت تارنما یک مجموقه قواعد
پیشنهاد
می‌کند که هر بسط دهنده اینترنت سایتی می‌تواند
آن‌ها را دنبال کند، درککند و با آن ها آشنا شود .
هنگامیکه یک بسط دهنده
یک
تارنما را با استانداردها طراحی می‌کند، دیگر توسعه و گسترش دهنده
توانا خواهد بود دریابد که عنصر شکل دهنده کجا قرار داده شده می باشد .

مزایای
استعمال از استانداردها در طراحی سایت

نتیجه
گیری به
تیتر بسط دهندگان وب سایت، ما همواره همت می‌کنیم
که
نقص‌ ناسازگاری و تناقض در میان تفاسیر صفحه ها با مرورگرهای گوناگون
و نسخه‌های متفاوت مرورگر را معلوم نماییم .
که این ما را ناگزیر می‌ نماید
که
یک کدنویسی مجدد یا این که سه باره برهه زمانی گیر انجام دهیم و یا برای
یک
مرورگر واحد کد نویسی نماییم که در صورتی‌که برای برخی مردمان استفاده از اینترنت سایت
را غیر ممکن نکند، مشکلتر خواهد کرد .
این حالت با ورود یا ظهور یک نرم افزار
یا مشقت بار افزار نو که توانمند به مرور صفحه های وب وب سایت می‌باشد، نظیر تلفنها، پیجرهاو PDAها وخیم تر می شود .

استانداردهای
وب وب سایت مقررات محرمانه‌ای که به وسیله نهاد های مجلل
حکم شوند نمی باشند .
همان گونه که شرح دادیم نصیب زیادی
از
استانداردها بوسیله نماینگان به عبارتی مردمی که از آن استعمال می‌کنند ایجاد خواهند شد :
مزایای
به کار گیری از استانداردها در طراحی سایت

 طراحی سایت در مشهد

سازندگان مرورگرها، بسط دهندگان وب سایت، تامین کنندگان محتوا و اداره ها و شرکت های دیگر .
تالیف
صفحات وب در مطابقت با استانداردها کتاب داستان توسعه و گسترش را کوتاه تر
و نگه داری صفحه های را آسانتر می کند .
عیب یابی و رفع گونه های ساده خیس خواهد شد
زیرا کد از یک استاندارد پیروی می‌ نماید .
شما نباید دیگر درباره کد نویسی
و
نگه داری از یک‌سری نسخه از کد که فرض شده ظواهر یکسانی سناریو خواهند داد
نگرانی ای داشته باشید .
یک نسخه ازوب تارنما شما، همین و بس !
قبول مرسوم استانداردهای وب سایت در آتی برترین اعتبار خواهد شد .

ماموریت
پروژه استانداردهای اینترنت سایت بهبود و ارتقای وب با تشویق سازندگان
مرورگرها
و صفحه های وب وب سایت به پیروی از استانداردها در برنامه‌هایشان برای توسعه
دهندگان و مخاطبان آخرین می باشد .
این کوشش ولی هنگامی
به
طور فراوان کمک داده خواهد شد که توسعه و گسترش دهندگان اینترنت وب سایت از استانداردها
به عنوان یک موضوع با اهمیت استعمال کنند .
بر این که مولدها و ارائه دهندگان
کد آن‌ها مطابق با استانداردهای اینترنت تارنما بوده باشند سماجت کنند .

دلایلی
که ما ارائه نمودیم باید به شما، توسعه و گسترش دهنده وب، انگیزه بسیاری
برای
استاندارد بودن، استعمال از استاندارد و
همین گونه مهمات متعددی برای تقویت حالت تجاری تان داده باشد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

در
تهیه و تنظیم یك اطلاع رسانی برای فروش اینترنتی می بایست پنج قاعده كلی ذیل را رعایت كرد: ۱) یك اطلاع رسانی فروش خوب باید خواننده‌گان را جذب كند .
۲) این اطلاع رسانی می بایست برای كاربران خسته كننده نبوده، در كوتاه‌ترین شكل ممكن انگیزه خویش را بیان كند .
۳) پیام زمینه نظر شما باید به روشنی و صریح در این اطلاع رسانی مطرح شود و برای مخاطب گنگ نباشد .
۴) محتوای آگهی بایستی دارنده اعتبار لازم باشد .
۵) این اطلاع رسانی می بایست مزایای خرید اینترنتی را برای خواننده به طور كامل شرح دهد .

بیایید
هر یك از موردها خاطره گردیده را دقیق‌تر ارزیابی كنیم:
جذب خوانند‌گان با مشاهده عنوان اطلاع رسانی اولی اولویت در نگارش یك اطلاع رسانی فروش در اینترنت میباشد . شما در ارایه اطلاع رسانی برای بازایابی اینترنتی باید خواننده‌گان را ملزم كنید كه آگهی‌های فروش مربوط به شركت شما را بخوانند . براین اساس شما بایستی نهایت توجه را در ارایه تیترهای آگهی‌های خود به كار گیرد كه خوانند‌گان را تشویق به قرائت آگهی‌های فروش‌ شما بكند .
به این ترتیب طرز گزینش دو یا این که سه كلمه نخستین عنوان آگهی بسیار اصلی هست . از این رو شما باید از كلماتی در ابتدای تیتر فروش خود استفاده كنید كه به سرعت دقت خریدار و خواننده را به سوی خود جلب كند .
از پاراگراف عبارت‌ها و كلماتی كه می‌توان در تیترهای اگهی‌های فروش به کار گیری كرد شامل:
▪ رایگان، شگفت‌انگیز، جذاب، آسان، اسرارآمیز، برای همه، تضمینی، یكه‌تاز، اعجاب انگیز، پول‌ساز، غیر قابل مقایسه، سرعت بالا و مثل آن .
▪ به هر درحال حاضر به حافظه داشته باشید كه عنوان انتخابی شما بایستی به گونه‌ای باشد كه مراجعان را با یك نگاه به سمت خود جذب كند . شما با این‌كار آن‌ها را به قرائت متن اطلاع رسانی رهنمون میشوید . بنابراین در گزینش تیتر آگهی نهایت دقت را به كار گیرید و آن‌ را بارها و بارها بیازمایید .
▪ آنگاه از تشویق خریداران به خواندن متن آگهی شما می بایست با ارایه‌ی سریع منظور خود و ابلاغ اهداف عنوان آگهی، در كم‌ترین زمان، خوانند‌گان را به قرائت ادامه نوشته اطلاع رسانی مشتاق كنید . کارایی كنید متن اطلاع رسانی را با ساده‌ترین شرایط ممكن ابلاغ و هر لحظه ارتباط خود را با خوانند‌گان حفظ كنید .
همیشه برای وقت مشتریان خود بها و احترام قائل گردید .
▪ متن شما در آگهی باید زیاد آشکار و اعصاب و روان باشد و به آسانی خواسته خویش را به خواننده انتقال دهد . از بیان كلمات ثقیل و پیچیده جلوگیری كنید . این كار تنها خواننده را حیران می‌كند و خواننده حیران هیچ گاه حاضر به خرید از شما نخواهد بود .
▪ متن شما در اطلاع رسانی بایستی آن قدر روان و معمولی باشد كه حتا یك كودك نیز بتواند به آسانی آن را بفهمد . از ابلاغ كلمات گرانقدر و عباراتی كه گنگ و پیچده می باشد جلوگیری كنید .
▪ همت كنید از كوتاه‌ترین جملا‌ت و پاراگراف‌ها در نوشته آگهی به کار گیری كنید تا اطلاع رسانی شما برای خواننده خسته كننده نباشد .
▪ در حالتی که نوشته آگهی شما طولانی باشد مطمئن باشید كه خوانده نخواهد شد .
▪ بی آلایش بودن نوشته آگهی فراوان اهمیت دارااست . مطمئن باشید كه یك متن طولانی، منگ كننده و غیر قابل درک كمكی به عملی شدن خواسته‌ی شما نخواهد كرد . حتا ممكن می‌باشد یك خواننده‌ی هوشمند را از تلاوت آگهی‌های بعدی شما نیز منصرف كند .

طراحی سایت در مشهد
▪ موفق‌ترین آگهی‌ها، ساده‌ترین و روان‌ترین آن‌هاست . چرا كه فقط در ایالات متحده آمریكا حدود یك هفتم مردمان (نزدیك ۴۰ میلیون نفر) در خواندن یك اطلاع رسانی استخدام و یا نوشته یك صورت‌حساب با مشكل روبه‌رو می‌باشند .
▪ البته این آمار مربوط به كشور آمریكا هست . البته دیدنی می باشد بدانید كه آمار بخش اعظمی از كشورها از این نیز بدتر میباشد .
▪ متاسفانه اكثر افرادی كه از اینترنت و سرویس ها خرید اینترنتی استفاده می‌كنند از مهارت‌های تلاوت و صحبت كردن متعددی برخوردار نیستند . براین اساس نوشته شما بایستی فراوان بی آلایش و در مرحله سواد عموم خوانند‌گان باشد .
▪ کارایی كنید محصولی كه از طریق وب به فروش می رسانید دارای گارانتی و اعتبار مطلوب باشد .
متاسفانه اکثری از كسب و كارها تصور می‌كنند كه درصد بالای مشتریان‌ آنها را همچنان در صدر فروشندگان قرار میدهد بنابراین از ارایه گارانتی‌های دارای اعتبار پرهیز می‌كنند . در صورتی كه این تفكر یك تفكر كاملا اشتباهی هست .

حتا در صورتی‌که متاع و یا این که خدماتی كه شما ارایه می‌دهید شایسته ترین باشد تا زمانی كه گارانتی قابل قبولی برای خدمات و تولید ها خویش ارایه ندهید استقبال متعددی از آن به فعالیت نخواهد آمد .
در این موقعیت تعداد مشتریان شما در طول‌ چندین سال ثابت خواهد ماند و یا تغییر‌و تحول چندانی نخواهد كرد . به این ترتیب در صورتی‌که گارانتی متاع شما یك ماهه میباشد تلاش كنید آن را به دو ماه، سه ماه و یا حتا ۶ ماه ارتقاء دهید .
این امر به خوا‌نندگان آگهی شما اطمینان خاطر بیش‌تری خواهد داد و در نتیجه فروش شما را بیش‌تر خواهد كرد .
در نهایت شما باید در آگهی خود نتایج و مزایای جنس و خدمات خویش را به طور كامل به خوانند‌گان شرح دهید . بیان این مزایا اصلی‌ترین قسمت اطلاع رسانی در فروش اینترنتی میباشد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

چرا
خوب است؟
♦ در طی سال ها، اِوِر نوت از یک اپلیکیشن ساده ذخیره یادداشت، به گروه ای از تولیدها دارای ارتباط با کسب و عمل تبدیل گردیده است . انتقال تمامی آن ها به مخاطب در ورقه دارای اهمیت فعالیت معمولی ای نیست اما اورنوت با قرار دادن پیام های خود در چندین فایده مهم بسته ای مناسب را تنظیم نموده می باشد .

♦ ورقه اصلی ترکیبی از شکوه، رنگ های خاموش در کلیپ و رنگ سبز واضح به یار هایلایت سپید سبب ساز گردیده منش رفتن به قدم بعدی برای کاربر معین باشد .

♦ دنبال کردن عنوان بی آلایش “همه چیز را به یاد آورید” در مسیر دنبال کردن چشمی شما را ناخودآگاه به کال تو اکشن ” بدون‌پول تصویب نام کنید” می رساند .

♦ این اینترنت وبسایت همینطور به شما امکان ثبت نام با یک کلیک را با به کار گیری از اکانت گوگل تان ارائه می دهد تا در بازه صرفه جویی بیشتری داشته باشید .

۹-
Telerik by Progress

چرا
خوب است؟
♦ “محافظه کاری” رمانتیک نمی‌باشد که به شما در بدو ورود به سایت تلریک دست خواهد اعطا کرد . برای شرکتی که بسیاری از محصول ها تکنولوژیک را ارائه می کند، رنگ های برجسته، پباده سازی شاد و کلیپ گرافی جو مشابه گوگل بودن را القا می نماید . یک جنبه حیاتی این طراحی حس خوش آمد گویی را به بازدید کننده منتقل کردن و اذن دادن به آن ها که بفهمند با اشخاص حقیقی وواقعی پشت این سایت رمز و فعالیت دارند، می باشد .

♦ من آسانی و نشان دادن پر سرعت شش متاع آن ها را دوست دارم .این منش فراوان بی آلایش ای می‌باشد که که شرکت چه کاری انجام می دهد و چه طور مردم می توانند اکثر در رابطه شان بدانند .

♦ تیتر سبک و معمولی ای برای خواندن تعیین گردیده می‌باشد . با لهجه خود مشتریان با آن ها کلام می‌زند .

طراحی سایت در مشهد

۱۰-
ewedding

چرا
خوب است؟
♦ برای پرنده های عاشقی که برای روز تعالی معاش خویش برنامه ریزی می کنند، ای ویدینگ جایی عالی برای ساختن وب وبسایت مورد عشق شون هست . کاغذ اصلی در نیز ریخته نمیباشد و صرفا دربردارنده گزینه های اضطراری برای استارت تولید وب سایت میباشد .

♦ ذیل عنوان ” بیش از ۸۰۰٫۰۰۰ اینترنت وب سایت عروسی تا حال ساخته شده” یک تایید اجتماعی والا محسوب می شود .

♦ شامل تصاویر گرافیک خوب از محصول، تیتر عالی و کال تو اکشنی میباشد که با عنوان آن (“وب وبسایت را آغاز کنید”) اختلاف مقداری دارد .

۱۱-Basecamp

شایسته ترین
نمونه های برگه اصلی چرا
عالی است؟
♦ سال هاست که بیس کمپ کاغذ مهم عالی داراست و در اینجا شما می بینید که چرا این طور است . اکثر اوقات همپا تیترهای خوشگل و برنامه خردسالان های هوشمندانه میباشد .

♦ کال تو اکشن بزرگنمایی شده و در بالای بخش هدر تارنما قرار دارااست .


برای نمونه، کمپانی صفحه مهم مشابه وب لاگ (یا چیزی شبیه سایت های تک صفحه ای) را تعیین کرده هست که بتواند در رابطه فرآورده اطلاعات بیشتری را ارائه کند
♦ جملاتی که از مشتریان نقل گردیده می‌باشد به صورت بولد گردیده و با تاکید بر فایده های به کار گیری از مال و فیض آن نقل شده اند .

۱۲-
charity: water

چرا
خوب است؟
♦ این یک وب سایت خیریه معمولی نمی باشد . تصاویر زیاد، عنوان خلاقانه و استعمال از پباده سازی وبسایت تعاملی آن را برجسته ساخته است .


تصویر متحرک هدر آن منش خوب برای جلب اعتنا می باشد
♦ از کلیپ و عکاسی به خصوص در شکار احساساتی که سبب برانگیختن عملی می شود به خوبی استعمال گردیده می‌باشد .

۱۲-
TechValidate

چرا
خوب است؟
♦ صفحه کلیدی به زیبایی طراحی شده هست . به خصوص فضای سفید، رنگ های ایجاد کننده تضاد و مغایرت با آن و طراحی مشتری محور آن را می پسندم .

♦ عنوان آشکار و متقاعد کننده ای نظیر کال تو اکشن آن استعمال گردیده میباشد .

♦ اطلاعاتی که به رخ سلسه وار در وب سایت قرار گرفته شده است، آنرا به شکل پر سرعت قابل شعور و کاوش نموده می باشد .

۱۳-Chipotle

شایسته ترین
نمونه های صفحه اصلی چرا
خوب است؟
♦ ورقه دارای اهمیت مثال ای عالی از شتاب و تغییر مداوم است .برگه کلیدی فعلی چیپوتله کلاً درباره تعطیلات آتی می باشد که به عنوان ارائه پیشهاد ارزشمند و اختصاصی به فرد به شما ارئه می شود تا شما را وادار کند وارد تارنما گردید .وقتی به چیپوتله تاءمل می کنم، لزوماً درباره کیترینگ (تهیه غذای خارج بر) تفکر نمی کنم، ولی وبسایت یاد‌آوری خوب داراست برای به کارگیری گوناگون از بوریتویی (نوعی غذا) که می‌شناسید و دوستش دارید .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

همان طور که می دانید امروزه بخش اعظمی از شغل ها برای جذب مشتریان اکثر و کسب درآمد مبادرت به پباده سازی وبسایت نموده اند .بعضا از وبسایت ها مضاعف پیروز می باشد و بازدید بالایی دارند در فیض کسب درآمد آنان هم بالا می باشد ولی برای وصال به این پیروزی باید نکاتی را رعایت کرد تا با پباده سازی وب سایت ،سایتی پربیننده و کسب درآمد بالا داشته باشید .

یکی از عواملی که سبب می شود تا تارنما بازدید بالایی داشته باشد، گرافیک سایت می باشد . هرچه ظاهر و گرافیک وبسایت قشنگ و دیدنی باشد، هنگامی که کاربر وارد وب سایت می شود آنرا به خود جذب نمایید . همچنین گرافیک تارنما بایستی بگونه ای باشد تا زمانی که کاربری وارد وبسایت شما شد هدف کار تان را شعور کند .

طراحی وبسایت ریسپانسیو یا واکنشگرا نیز تاثیر بسیاری در بازدید تارنما دارد،امروزه با ارتقا تلفن همراه های هوشمند بخش اعظمی از اشخاص برای رفع نیازهای در وب از گوشی های خود به کارگیری می کنند بدین ترتیب برای این که سرویس ها بهتر و بیشتری به مخاطبان خویش و بازدید سایت تان را بالا ببرید ریسانسیو بودن وب سایت تان امداد بسیاری به شما می نماید .

تبلیغات تارنما هم تاثیر بسیاری در جذب مشتری داردومی بضاعت و توان به راه های مختلفی تبلیغات نمود . یک دسته رویه تبلیغات به شیوه بنری می باشد می توانید در وب سایت های پربازدید با پباده سازی بنر تبلیغاتی خویش به نمایش بگذارید . خط مش دوم راه و روش تبلیغات کلیلی می باشد با پیوند دادن در وب سایت ها و با هر کلیک بر روی پیوند شما مبلغی را از شما اخذ می نمایند . راه دیگر رویه تبلیغات ویدیویی می باشد که در این شیوه با پباده سازی یک ویدئو از فعالیت و معرفی وب سایت خویش را بازدید وب سایت را بالا می برید .

طراحی سایت در مشهد

از کارداران دیگر این می باشد که وب سایت شما در همگی مرورگرها شناخته شود، ممکن هست اشخاص با مرورگرهای مختلف شما را جستجو نمایند بنابراین حضور شما در سایت های گوناگون اهمیت بخش اعظمی دارااست .

یک عدد از راه هایی که مدام توصیه می شود و اهمیت بسیاری دارد، سئو وب سایت می باشد . یوزرها با جستجو عبارات اصلی مسئله حیث خویش وارد تارنما هایی می شوند که موتورهای جستجو جايگاه بالاتری را به آنها نمایش می دهند بنابراین کسب درجه بالا در موتورهای جستجو در افزایش بازدید تارنما اهمیت بسیاری دارااست .

از گزاره وب سایت هایی که پربازدید می باشند و درآمد بالایی را کسب می نمایند می بضاعت به سایت دی جی کالا،farsnews ، بامیلو، telewebion,sheypoor اشاره کرد که نیز بازدید کنندگان خود را دارند و هم از این نحوه کسب درآمد می کنند .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 ارديبهشت 1398 | نظرات ()