نوشته شده توسط : علی پور

در ابتدا توروالدز خواست که هسته‌ای که خود توسعه داده بود، فریکس نامگذاری کند، اما دوست او Ari Lemmke که مدیر FTP سرور را در جایی که هسته برای اولین بار به مراد دانلود میزبانی گردیده بود بر عهده داشت، آن را فولدر لینوکس توروالدز نامگذاری کرد .

طراحی سایت در مشهد

لینوس
توروالدز جز نخبه های برنامه نویسی دنیا
لینوس توروالدز سازنده لینوکس در خوابگاه خویش در دانش گاه هلسینکی می‌باشد که یک سیستم عامل بدون پول می باشد . امروزه لینوکس سیستم دلیل بخشی برای پایگاه‌های داده، ابر رایانه‌ها، سرورها و اما خیل عظیم علاقمندان است . توروالدز به خاطر مقدمه و توسعه هسته لینوکس و همینطور نرم‌افزار گیت شناخته میگردد . او پس از چندی معمار ارشد پروژهٔ هسته لینوکس شد و هم‌اکنون مسئولیت هماهنگ کننده پروژه (هسته لینوکس) را بر عهده داراست .

او همچنین بخاطر صراحت ابلاغ خود دارای اسم و رسم است . هنگامی یک عدد از حضار در جلسه‌ای از او پرسید که آیا اندیشه می‌کند که رفتارش باعث گردیده تا اعضای جامعه لینوکس مقداری دلسرد شوند یا این که نه، توروالدز جواب داد: من به شما اهمیتی نمی‌دهم . توروالدز اگر‌چه در این راه تنها نبوده اما یک عدد از تاثیرگذارترین‌ها در دنیای متن گشوده و لینوکس به شمار می رود .

صد در صد علاقه مندان لینوکس او را جز نخبه های برنامه نویسی دنیا می دانند .

۳-
تیم برنرزلی رمز تیموتی جان برنرزلی متولد ۸ ژوئن ۱۹۵۵ در لندن، دانشمند بریتانیایی علم ها رایانه، استاد دانشگاه‌ام‌آی‌تی، معلم و پژوهشگر دانشگاه ساوثهمپتون و سر کردگی کنسرسیوم اینترنت جهان‌گستر می باشد و تکامل اینترنت را تحت حیث دارد .
رمز تیموتی جان برنرزلی فارغ‌التحصیل کالج آکسفورد و اختراع کننده اینترنت جهان‌گستر است، یک ابداع فرا رسانه‌ای ذیل اینترنت برای به اشتراک گذاری جهانی داده ها در شبکهٔ سرن (CERN)، لابراتوار فیزیک هسته‌ای اروپا، در ۱۹۸۹ . در ۲۵ دسامبر ۱۹۹۰ به امداد رابرت کی‌لیو و یک دانشجوی برنا در سرن، او اولین رابطه موفقیت‌آمیز میان یک صاحبخانه و استفاده کننده پروتکل انتقال ابرمتن از طرز وب را برقرار کرد . مشخصاتی که وی از URI, HTTP و HTML استخراج کرده بود به تیتر فناوری وب منتشر شد .

وی مدیر کنسرسیوم وب جهان‌گستر است . همینطور وی مدیریت بنیاد اینترنت جهان‌گستر میباشد که در سال ۲۰۰۹ برای سرمایه‌گذاری و سعی برای هماهنگی بخش اعظم برای استعمال از مزایای بالقوه اینترنت برای انسان فعال‌ساز‌ی گردیده . از سال ۲۰۰۴ میلادی او در دانشکده برق و علم ها کامپیوتر دانش گاه ساوتهمپتون انگلستان بر روی پروژهٔ جدیدش اینترنت معنایی فعالیت میکند . در ۲۰۰۷ وی یاور با آلبرت هافمن در درجه نخستین در لیست صد نفره بزرگترین نوابغ زنده تلگراف آورده شد . در ۴ آوریل ۲۰۱۷, انجمن ماشین‌های حسابگر لی را به عنوان دریافت‌کننده سال ۲۰۱۶ جایزه تورینگ معرفی کرد .

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

یکی
از سوالاتی که احتمالا ذهن شما و اکثری از کاربران وب را هنگام به کارگیری از تارنما های دیگر یا طراحی وب سایت سرگرم کرده است این موضوع می باشد که این حجم از اطلاعات و محتوا که روزمره در این همگی وب وب سایت توشه گذاری می شوند کجا ذخیره می شوند؟
ما در این مطلب همت داریم با ارائه سرفصل های بیان شده به سوال های شما در این باره پاسخی دقیق ارائه نماییم .

طراحی سایت در مشهد

سرفصل
های قضیه نظارت در این مقاله:
راءس
داده یا اتاق سرور کجاست؟ معرفی
انواع متعدد سرور نظارت
و برری سرور اختصاص مجازی یا این که vps راس
داده یا اتاق سرور کجاست؟ پس از پباده سازی وب سایت یکی دیگر از عوامل اصلی و تاثیرگذار در مراحل رویکرد اندازی یک اینترنت سایت عالی برای کسب و کار، گزینش سرور است . سرورها ابر رایانه هایی همیشه شفاف و همیشه در دسترس هستند که وظیفه دارا‌هستند تا اطلاعاتی که در هر زمان از شبانه روز، بر روی پهنای وب قرار می گیرد را در خود ذخیره نمایند . این سرورها از داده های کاربران، برنامه های آنلاین و گونه های محتواها میزبانی می کنند . اتاق سرور یا این که راس داده فضایی می‌باشد که تعداد زیادی از این ابر رایانه ها را در خویش جای داده و در واقع به عبارتی جایی میباشد که همه اطلاعات جان دار در وب در آن ذخیره سازی می شود . مرکزها داده دارای اینترنت دوچندان پر سرعت میباشند که به آنها اجازه می دهد هم‌زمان به یوزرها زیادی خدمت رسانی کنند .

سرور
مجازی چیست
معرفی
اشکال مختلف سرور پس از آشنایی نخستین با مفهوم سرور در این بخش به بررسی انواع گوناگون سرور می پردازیم .
سرور ها سه دسته هستند:
سرور
اشتراکی سرور
اختصاصی سرور
مجازی (VPS)

سرور
های اشتراکی سرور اشتراکی متداول ترین و مالامال کاربرد ترین جور سرور محسوب می شود . با اعتنا به اینکه در سرور های اشتراکی یکسری اینترنت وبسایت به رخ همزمان از امکانات یک سرور به کار گیری می کنند، هزینه اخذ سرویس ها آن زیاد کمتر از سایر انواع سرور می باشد .

سرور
اختصاصی سرور اختصاصی،از لحاظ امنیت با سایر گونه های سرور قابل قیاس نیست و برای مؤسسات و سازمان‌ های بزرگی که نمی‌توانند یا این که نمی‌ خواهند به هر علتی از سرور های اشتراکی با دیگر اشخاص و سازمان‌ها به کار گیری نمایند و حاضر به پرداخت هزینه بالای اخذ خدمات آن می باشند بهترین پیشنهاد هست .

سرور
مجازی (VPS) VPS یا سرور منحصر به فرد مجازی خدماتی ما فی مابین سرور اشتراکی و سرور اختصاصی در اختیار کاربران قرار می دهد . در این دسته سرور یوزرها از یک مشقت بار افزار مشترک البته پارتیشنی جداازهم به کار گیری می کنند، در واقع حافظه ی دشوار افزار با به کارگیری از تکنولوژی مجازی سازی، پارتیشن بندی می شود به جور ای که هر پارتیشن به صورت جداازهم همه امکان های منبع حیاتی خویش را دارا می باشد وتقریباً مساوی یک سرور منحصربه‌فرد بی نقص هست . در بخش بعدی این مقاله به محاسبه و چک کامل تر VPS می پردازیم .

محاسبه
و برری سرور اختصاص مجازی یا این که vps VPS کوتاه شده عبارت Virtual Private Server به معنای سرور منحصر به فرد مجازی هست که دقیقا مشابه یک سرور اختصاصی جداگانه عمل می نماید . VPS این قابلیت و امکان را در اختیار کسب و کار های کوچکی که هم امنیت اطلاعاتشان برایشان فراوان حائز اهمیت هست و نیز توانایی پرداخت هزینه به کارگیری از سرور مخصوص را ندارند، می گذارد تا با پرداخت هزینه ای کمتر از امکاناتی شبیه سرور منحصر استفاده مند شوند .

VPS
یا این که سرور مجازی چه‌طور فعالیت می‌کند؟ برای فهم عملکرد VPS یا سرور منحصر به فرد مجازی، هارد کامپیوتر خود را تصور کنید . هارد کامپیوتر شما فضایی می باشد که داده ها شما را در خود ذخیره می‌نماید و با قابل انعطاف افزارهای مخصوصی می بضاعت آن را پارتیشن بندی کرد و هر پارتیشن را به ذخیره اطلاعات خاصی اختصاص داد . اگر سرور را همان هارد در نظر بگیرید، هر کدام از پارتیشن های آن را هم می بضاعت و توان یک VPS در حیث گرفت و هر VPS را به یک کمپانی اختصاص داد تا محتوای اینترنت وبسایت یا قابل انعطاف افزارهای منحصربه‌فرد خود را در آن ذخیره کرده و در اختیار کاربران قرار دهد .

در ادامه به بررسی ساختار داخلی VPS می پردازیم .

VPS یا سرور مخصوص مجازی دارنده بخش‌هایی از گزاره رم، هارد دیسک، فضای CPU و غیره می‌باشد .در ساختار سرور منحصربه‌فرد مجازی هر بخشی از مجازی سهم خاصی را برای استعمال از منابع سرور اساسی به خود اختصاص داده است و از این رو میزان مشخصی از رم در هر بازه در اختیار شما قرار میگیرد . براین اساس ارتقا منابع اختصاص یافته برای یک سرورمجازی، در فیس نیاز به منابع عمده به راحتی قابل انجام هست .به عبارتی همانگونه که می‌توانید کامپیوتر خود را ارتقاء دهید، پس از مدتی در چهره نیاز می توانید VPS خویش را نیز افزایش دهید .

ساختار و سازمان دهی VPS به گونه ای می‌باشد که می بضاعت آن را محفظه جدا یا این که Isolated Environment نامید . با اهمیت ترین مزیت این ساختار این می باشد که هر تغییر‌و تحول یا ایراد در یک سرور مادر به هیچ وجه بر روی VPS ها تأثیر نخواهد گذاشت . این فرمان امنیت سرورهای مجازی در شبکه را ارتقا می دهد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

نقش
رنگ ها در پباده سازی سایت يكی از اصول بسيار کلیدی و كليدی در پباده سازی صفحه ها سایت، دقت به اصل رنگ بندی صفحه های و به کارگیری از رنگ های مكمل و تركيبی مناسب می باشد چون در این فیس كاربران می توانند بر اساس اصل سهولت و جذابيت صفحه، مطالب آن را مشاهده کنند . گزینش رنگ مناسب، برخلاف این‌که مضاعف راحت به حیث می رسد، یک عدد از طاقت فرسا ترین وظایف طراح سایت میباشد . برقراری ارتباط خوب تر با کاربر، تقویت ایده پشت ذهن و گسترش برند مضاعف مهم هست . تحقیقات نشان می دهد که رنگ ها تا حد زیادی بر روی ذهن و روش تفکر اشخاص اثرگذار هستند . طرح رنگی که بر روی سایت به کارگیری می شود می تواند در جذب عمده بازدید کنندگان تاثیرگذار باشد . یک عدد از عواملی که سبب افزایش نرخ پریدن وب سایت و خروج سریع کاربران می شود تعیین و به کارگیری اشتباه از رنگ ها در بخش های گوناگون وب سایت است . رنگ دارای اهمیت یک وبسایت یا مارک می تواند احساسات متفاوتی را به بازدیدکنندگان تارنما انتقال دهد . احساسی مثل هیجان، قدرت، اعتماد، و . . . .

طراحی سایت در مشهد

روانشناسی
رنگ ها در پباده سازی سایت یک عدد از مهم ترین عواملی که در طراحی تارنما حساس است، روانشناسی رنگ ها و تعیین مناسب رنگ ها می باشد . روانشناسی رنگ ها به مضمون‌ طریق تاثیر رنگ ها بر کردار و احساس افراد هست . هدف از طراحی وبسایت متفاوت است و ممکن است اهدافی مانند معرفی سرویس ها و تولید ها یک کسب و کار، بازاریابی اینترنتی و . . . باشد . بنابراین صاحبان کسب و فعالیت به طور بی واسطه با مخاطبان خویش در رابطه نیستند و باید تجربه کاربران شان را وقتی که وب سایت را مشاهده و ارزیابی می کنند، بهبود ببخشند . به کار گیری مناسب از رنگ ها می تواند به کاربران وبسایت شم نیکی را انتقال می دهد . یک صفحه وب بایستی بتواند علاوه بر انتقال مطالب به کاربران، حس را نیز به آن ها منتقل کند . فرآیند انتقال حس از نحوه رنگ ها انتقال می یابد . احساس قدرت، اعتماد، محبت، شور و . . . از طریق رنگ ها به بازدیدکنندگان سایت منتقل می شود .

روانشناسی
رنگ
رنگ
ها داراي خصيصه های خاصي میباشند که در ادامه، گونه تاثير رواني هر رنگ بر مخاطبان را تحلیل می کنیم:
رنگ
قرمز رنگ قرمز‌رنگ به تیتر یک رنگ گرم شناخته می شود و اثرات جسمی متفاوتی روی افراد دارد؛ به طور نمونه آرم عشق و علاقه ، موفقیت و خطر ، عصبانیت و حس تحریک و کنجکاوری را در پی دارد . رنگ قرمز شدید ترین رنگ احساسی است و ضربان قلب و تنفس را سرعت می بخشد . در تجارت به معني وام و بدهي میباشد .

رنگ
زرد یکی دیگر از رنگ های گرم، رنگ زرد رنگ میباشد که شادابی، نشاط و فضولی را به همپا داراست . رنگ زرد سبب افزايش تمركز می شود، سوخت و ساز را زياد مي كند و سخت ترين رنگ براي دیده هاست . در تجارت به مفهوم درخواست روشنفكرانه است و براي تاكيد نيز عالی هست .

رنگ
آبی رنگ آبی‌رنگ یک رنگ سرد به شمار می رود و شم وقار و یک حس شادی آور و شیخ و معنوی را در افراد زنده می کند که ولی همه این موارد بستگی به واضح یا تیره بودن این رنگ نیز دارااست . رنگ آبی رنگ شم امنيت، اعتماد، مسيوليت پذيري، سرما، ايمان، وفاداري، وابستگي و منزلت و مقام را منتقل می نماید . آبي دومين رنگ عوام پسندانه میباشد و در تجارت به معناي ضمانت مالي می‌باشد .

رنگ
نارنجی نارنجی رنگ یک رنگ متعادل از مدل رنگ های گرم میباشد که شم نیرو، انرژِی، تازگی و احساس خلاقیت را در افراد زنده می کند و به کار گیری از رنگ های واضح و تیره آن می تواند تاثیر صمیمانه تر و جذاب تری روی مخاطب بگذارد .

رنگ
سبز رنگ سبز از مجموعه رنگ های سرد میباشد که احساس پویایی و رشد و طبیعت و تن درستی را در اشخاص داراست . رنگ سبز حس تندرستی و بهبودی، فراوانی، پیشرفت، حاصلخیزی، آزادی، طبیعت، حسادت و خونسردی را به مخاطب انتقال می دهد . این رنگ در تجارت نشان دهنده مقام و ثروت است و در چشم ها سهل تر از همه رنگ ها چشم می شود .

رنگ
بنفش این رنگ از دسته رنگ های سرد می باشد و اثر و حس اعتبار و ادب و هنرمندانه بودن را در یوزرها تداعی می کند . رنگ بنفش، رنگ شاهانه بودن می باشد و اشاره به وقار، معنویت، نعمت و دارایی، اعتبار و نفوذ، عزاداری و مهارت داراست و در تجارت به معنای بزرگ نشان دادن می باشد .

رنگ
قهوه ای رنگ قهوه ای یک رنگ خنثی میباشد که حس ثبات، توانگری مالی، اعتماد، تاثیرگذاری و متانت را در پی دارد که از این رنگ می بضاعت و توان در طبیعت فراوان پیدا کرد .

رنگ
خاکستری نسبتاً از این رنگ در پس قضیه سایت ها زیاد استعمال می شود و به نوعی رنگ رسمی و مدرن محسوب می شود که حس اعتبار و صمیمیت و تجارت را القا می نماید . خاکستری اشاره به صمیمیت زیاد، اعتبار و نفوذ و عملی بودن داراست و در تجارت به معنای سنت گرایی میباشد .

رنگ
سیاه معمولا از این رنگ در یک سایت دوچندان کم استعمال می شود و گهگاه تایم ها در پس مورد و منوها و عمده در تایپوگرافی ها کاربرد دارااست که شم قدرت ، مهارت ، ظرافت را تداعی می کند .
رنگ سیاه به تیتر رنگ متن روي يك پس زمينه شفاف ايده آل می باشد . به کار گیری اين رنگ به تیتر رنگ پس زمينه دیده را خسته مي كند .

رنگ
سفید رنگ سفید یک عدد از رنگ هایی است که در طراحی فراوان کاربرد دارااست و در پس موضوع صفحه ها وب استفاده می شود تا عنصرها دیگر کاغذ به خوبی نمایان شوند و احساس پاکیزگی ، نظم ، ملایمت و معنویت را در یوزرها تولید می کند . سفيد در تجارت، رنگ خستگي گير و انرژي بخش می باشد .

نکات
کلیدی در گزینش یک رنگ مطلوب در پباده سازی سایت: الف ) به منظور خوانا بودن و قابل رویت بودن محتوای متنی در صفحات سایت، خوب تر است از رنگ های متضاد به کارگیری شود؛ به طوریکه همیشه میان رنگ متن و رنگ پس مسئله و صفحه تضاد وجود داشته باشد .

ب ) خوبتر هست از رنگ های کمتری در صفحه ها وب سایت استفاده شود و برای عنا وین مطالب از یک رنگ و برای نوشته خویش از رنگ های کامل کننده استعمال نمائید .

ج ) خوبتر میباشد از تعداد مشخصی رنگ در طراحی صفحات وبسایت استفاده شود چون در صورتیکه رنگ های به عمل رفته در وب سایت خیلی اندک یا این که تک رنگ باشد سبب می شود وب سایت شما بسیار خسته کننده باشد .

در زمینه‌ی ) در به کار گیری از رنگ های تند برای جذب بازدیدکننده مضاعف توجه شود تا رنگ های تند سبب ساز اذیت و آزار دیده تماشاچی نشود و سایت را کنار گذاشتن نکنند .

ه ) طبیعت می تواند زیاد الهام بخش و ایده نیکی برای تعیین رنگ ها باشد و می بضاعت و توان از الگوهای رنگی در طبیعت نیز برای طراحی سایت استفاده کرد .

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طریق
فعالیت شرط ها در PHP با ternary operator یا امر شرطی سه گانه: برای این کار می توانیم از کدهایی که در پایین نمونه آن ها آورده شده، به کار گیری نمود . می بضاعت و توان آن را به این رخ بیان کرد: آیا این شرط درست می باشد؟ بعد پس از شرط از نشانه سوال استعمال می شود .

طراحی سایت در مشهد

عبارت باطن شرط یا دارای اندازه true خواهد بود (یعنی نتیجه دستور شرطی درست می باشد) و یا مقدار آن false می باشد . در این چهره عبارت اول را اجرا کن، در غیر این رخ می می بایست عبارت دوم اجرا گردد .

فرمان نخستین و دستور دوم، به وسیله نشانه « : » از هم انقطاع خواهند شد .

استعمال
از « : ? » در دستور شرطی سه گانه: در واقع در این شرایط عبارت اولیه پس از شرط داده نمی شود و نشانه سوال و « : » ، پشت راز همدیگر قرار خواهند گرفت . این شرط در واقع یا true را بر می گرداند یا این که عبارت دوم را به عنوان خروجی بر می گرداند .

در نمونه زیر، در صورتی که ثابت MSN_CONST توصیف گردیده باشد، عملا شرط کاری را انجام نمی دهد . اما در صورتی که این ثابت تعریف نشده باشد، میزان آن برابر 20 خواهد شد .

این یک نمونه کاربردی هست که بسیار در برنامه نویسی ممکن می‌باشد به عمل گرفته شود .

استعمال
از عملگر or یا این که || برای پیاده سازی شبیه با « : ? » در صورتی که نخواهید از « : ? » به کار گیری کنید، می توانید از عملگر or به فیس کد ذیل استفاده ببرید . در مثال زیر در صورتی که اندازه اثبات MSN_CONST_2 تعریف گردیده باشد، عملا فیض عبارت true بوده و دیگر شرط دوم نظارت نخواهد شد .

ولی در صورتی که شرط اول صحیح نباشد، شرط دوم نیز نظارت شده و اندازه ثابت زمینه نظر تعریف خواهد شد .

به کارگیری
از عملگر and یا این که && برای پیاده سازی شبیه با « : ? » در صورتی که نخواهید از « : ? » استفاده کنید، می توانید از عملگر and به فیس کد تحت استفاده ببرید . این نمونه دقیقا مشابه مثال پیشین می باشد .

در اینجا در فیس توصیف شدن اثبات از قبل، میزان شرط نخستین false گردیده و عملا عبارت دوم سپس از شرط چک نخواهد شد . ولی در صورتی که شرط اولیه true باشد، در این چهره عبارت دوم اجرا گردیده و اثبات قضیه حیث توصیف خواهد شد .

در تحت یک چندین مثال برای فهم و شعور خوبتر پیاده سازی دستورها شرطی تک خطی با به کارگیری از عملگر ternary ، زده گردیده هست .
در انتهای کدها هم، می توانید فیض خروجی آن را نیز مشاهده فرمایید:
/*Sample
of ternary without statement for true condition*/ //if
you send a variable, it will check that is it empty or not? $msn_random_number
= rand( 4, 5 ); var_dump(
$msn_random_number ); echo
$msn_random_number == 4 ?: 'This is 5'; define('MSN_CONST_3',21);
defined(
'MSN_CONST' ) ?: define( 'MSN_CONST', 20 ); var_dump(
MSN_CONST ); defined(
'MSN_CONST_2' ) || define( 'MSN_CONST_2', 25 ); var_dump(
MSN_CONST_2 ); !
defined( 'MSN_CONST_3' ) && define( 'MSN_CONST_3', 40 ); var_dump(
MSN_CONST_3 ); echo
'
'; /**
The
result can be something like this: C:\xampp\htdocs\php\basics\msn05_ifElseSwitchSamples .php:143:int
5 This
is 5 C:\xampp\htdocs\php\basics\msn05_ifElseSwitchSamples .php:148:int
21 C:\xampp\htdocs\php\basics\msn05_ifElseSwitchSamples .php:151:int
25 C:\xampp\htdocs\php\basics\msn05_ifElseSwitchSamples .php:154:int
40 */
فیض
گیری برای یادگرفتن اشکال اوامر شرطی PHP در این محرمانه از فراگیری های PHP ، با گونه های فرمان های شرطی در PHP آشنا شدیم . در آغاز با فرمان if در PHP آشنا شدیم و روش اجرا آن در PHP را چک کردیم .

ساختار نوشتن امرها شرطی if else در PHP را موضوع بررسی قرار دادیم . همچنین در هر قسمت بیان کردیم که برای اجرای یک‌سری شرط چه‌گونه می بایست از عملگرهای منطقی در فرمان های شرطی استفاده نماییم .

در ادامه از رویه سابق نوشتن دستورها if که به alternative syntax شناخته می شوند، توضیحاتی ارائه دادیم . در ادامه به ساختار elseif پرداختیم و یکسری مثال در این مسئله بیان کردیم .

بعد در موضوع امر شرطی switch و همین طور شیوه فعالیت case و به کار گیری از default حرف کردیم . همینطور با نقش break در دستور شرطی switch آشنا شدیم .

در پایان نیز شیوه پیاده سازی شرط ها با استفاده از امر شرطی سه گانه یا ternary operator تشریح کردیم .

ممکن می باشد شما با مورد ها بیشتری در این حوزه آشنا باشید، که ما فراموش کرده ایم تا آن ها را در این مقاله قرار دهیم .

در صورتیکه شما از این موارد مطلع هستید، حتما در بخش نظرها عنوان نمائید تا آن را به مقاله « انواع شرط ها در PHP » بیشتر کنیم . در ضمن در حالتی که این مقاله را مفید دیدید، به طبع آن را به دوستان خویش معرفی کرده یا این که در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

یک
معرفی کلی برای پاسخ به سوال HTML چیست بایستی یک آشنایی نسبی و ابتدایی با آن داشته باشیم . HTML مخفف عبارت Hyper Text Markup Language است .

در حالتی که بخواهیم یک ترجمه‌ی پارسی از HTML داشته باشیم، میتوانیم به آن «زبان نشانه گذاری فرا متن» بگوییم . اما که این ترجمه، نمیتواند تلاش HTML را به خیر توضیح دهد به سوال HTML چه می‌باشد جواب خوبی دهد! در ادامه اکثر با HTML آشنا خوا‌هیم شد .

طراحی سایت در مشهد

در صورتیکه می خواهید خیلی بیشتر در خصوص تاریخچه‌ی اچ تی ام ال (HTML) را مطالعه کنید، ویکی پدیا در خدمت شماست .

 

کاربرد
اصلی HTML در صورتی‌که بخواهیم به سوال HTML چه میباشد پاسخ دهیم، بایستی کاربرد دارای اهمیت HTML را آنالیز کنیم . در این نصیب می‌خواهیم خاطره بگیریم که HTML چه چیزی است و دقیقا چه کاری انجام می‌دهد .

در‌صورتی‌که
بخواهیم خیلی ساده به سوال HTML چه است جواب دهیم، میتوانیم بگوییم:
HTML ابزاری می باشد که با به کار گیری از چیزهایی به اسم تگ‌ها، اقدام به ساخت قالب کلی صفحه های اینترنت می‌کند . به این معنی که شما با استفاده از HTML میتوانید فوندانسیون و اسلکت کلیدی تارنما خود را طراحی فرمایید .

در صورتی‌که
یه خرده با طراحی اینترنت شناخت داشته باشید،‌ حتما می‌دانید که پباده سازی وب ۲ سطح اساسی دارد:
ساختاربندی مهم صفحات اینترنت که با HTML انجام می‌شود .
بیش تر کردن جذابیت های ظاهری مثل رنگ و… که با CSS انجام می شود .
مقاله‌ی
مرتبط: HTML5 چیست و چه تفاوتی با HTML دارد؟

یک
ساختمان را تصور کنید درصورتی که می خواهید خیلی عالی با HTML آشنا گردید و دقیقا ادراک کنید که HTML چه می باشد ، یک عدد از بهترین مثال‌های آن، مثال یک ساختمان میباشد که می خواهیم آن‌را در این قسمت نظارت کنیم .

یک
ساختمان را تصور نمایید که شخصی می خواهد مبادرت به تولید آن کند، برای مثال یک مجتمع مسکونی!
HTML
چیست
از آن‌جایی که پروسه طراحی وب،‌ مضاعف شبیه به فرایند ساختمان سازی است،‌ فعالیت ما برای جواب به سوال HTML چه می‌باشد زیاد سهل و آسان میشود .

فرض فرمائید که قصد ایجاد یک مجتمع مسکونی را دارید . اولین مراحل برای ایجاد یک ساختمان مسکونی، ساخت اسکلت بندی و قالب کلی آن ساختمان با استفاده از سیمان، بتن، میلگرد و… است . در واقع شما در ابتدا، اسکلت کلی ساختمان را میسازید و در مرحله بعد، با استفاده از کچ، رنگ آمیزی و… آن‌را خوشگل می‌کنید .

پباده سازی وب با HTML نیز دقیقا به همین صورت می‌باشد . HTML به شما کمک می کند تا با به کارگیری از تگ ها، ساختار و ساختمان کلی برگه وب خود را تعریف فرمایید . مثلا بگویید که منو کجاست، هدر کجاست، فوتر کجاست و… .

در واقع HTML به شما امداد می نماید تا ساختار کلی ورقه اینترنت خویش را بسازید و اسکلت بندی آن‌را انجام دهید . و در مراحل بعد، به وسیله ابزارهای دیگر، می‌توانید برگه اینترنت معمولی ای که پباده سازی کردید را زیباتر و دیده نوازتر نمائید .

 

یا
برای مثال یک بشر را تصور کنید در شرای بخواهیم دقیق خیس به سوال HTML چیست جواب دهیم، می توانیم HTML را با تن یک بشر مقایسه کنیم .

HTML
چیست
در صورتیکه
بدن یک بشر را به یک صفحه‌ی اینترنت تشبیه کنیم:
ابتدا بدن بشر با استعمال از استخوان ها، اسکلت بندی می‌گردد و ساختار کلی آن معلوم می‌شود .
آنگاه
با استفاده از کدهایی نظیر CSS، میتوان به آن جذابیت های ظاهری اعطا کرد (همانطور که کیفیت کدهای CSS یک صفحه‌ی اینترنت متفاوت است،‌ کیفیت کدهای CSS دو بشر هم می‌تواند متعدد باشد

:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 273

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

نرخ
تبدیل مشتری (Conversion Rate) تارنما شما تحت است اجازه دهید یک سری قدم به عقب برداریم و یک سوال ریشه ای از شما بکنیم .
اصلاً طراحی سایت چه اهمیتی برای کسب و امور دارد؟

طراحی سایت در مشهد
ممکن
میباشد این سوال پاسخ های متعددی داشته باشد ولی در کل همه مدیران بر این اعتقادوباور حادثه لحاظ دارا‌هستند که تارنما به طور کلی قرار می‌باشد 2 فعالیت پایین را انجام دهد:
آشنا
کردن مردمان با سرویس یا فرآورده شما پیدا
کردن مشتری های تازه و فیض بیشتر اکنون که برای خویش این هدف ها را توصیف کردید، آغاز به پباده سازی سایتی می‌کنید که تمام ویژگی‌های خیر و خوبی که تا به اکنون به شما گفتیم (یعنی ریسپانسیو و امروزی بودن وبسایت و غیره) را دارااست . البته وبسایت شما با تمام ویژگی های خوبی که دارد، نرخ تبدیل پایینی داراست .
منظور از نرخ تبدیل مشتری یا این که Conversion Rate چیست؟
منظور از نرخ تبدیل این می باشد که هنگامی کاربری از وب‌سایت شما بازدید می‌کند، به عبارتی اقدامی را انجام دهد که شما از وی میخواهید . این هدف‌گذاری قادر است برای هر وبسایتی متعدد باشد . مثلاً در یک وب‌سایت، شما از بازدیدکنندگان میخواهید در خبرنامه ایمیلی عضو شوند، یا در وب‌سایت شما اکانت بسازند . شاید این اقدام در وب‌سایتی دیگر به منزله خرید، دانلود اپلیکیشن یا اقدامی کاملاً متفاوت باشد .

تاثیر
باز پباده سازی وب سایت بر افزایش نرخ تبدیل به مشتری در‌صورتی‌که تارنما شما در تبدیل بازدیدکننده به مشتری کارایی خوبی ندارد، از این فرصت استفاده فرمائید تا بتوانید با اعمال 4 خصوصیت بالا، آن را گشوده پباده سازی نمایید .

هنگامی تواسنتید با به کارگیری از عارضه ها بالا، به سوال «چرا به بازطراحی سایت نیاز دارم» پاسخ هایی منطقی بدهید، در قدم بعدی نیاز به تحلیل یک خصوصی داده در وب سایت خویش دارید .

قدم
دوم: مشکل‌ها طراحی تارنما خویش را نظارت کنید اگر به یاد داشته باشید در ابتدای مطلب یک مثال برای شما زدیم و گفتیم که وب سایت درست همانند یک فروشگاه می‌باشد . درحال حاضر فرض کنید این دکان آن گاه از مدتی از برهه زمانی تاسیس آن، فروش نیکی ندارد و بایستی در یک اقدام، رویه خویش را تغییر دهد مثلاً اجناس دکان را عوض کنند یا این که به فروشندگان خود فراگیری های بهتری ارائه دهد .

سایت شما هم درصورتی که آن‌گاه از مدتی یوزرها متعددی را به خود جلب نکند یا در تبدیل آن ها به مشتری با مشکل مواجه شود نیاز به بازطراحی دارد . اما قبل از این‌که وارد کار شوید و فعالیت را استارت فرمائید می‌بایست وبسایت اکنون حاضر خویش را چک نمائید .
به عنوان نمونه، میتوانید سوالهای زیر را از خودتان بپرسید:
آیا
وبسایت شما صفحه های متعددی دارد؟ آیا
فونت نوشته های شما برای استفاده کننده مناسب است؟ آیا
عکس های تارنما شما کیفیت نیکی دارند؟ برای این‌که بتوانید وب سایت خویش را به نیکی نظارت فرمائید و تمام نکات مثبت و منفی را از یکدیگر انقطاع کنید، به یک خصوصی ابزار تحلیلی نیاز دارید . ابزارهایی مثل Google Analytics و Google Search Console می تواند خلق و خوی یوزرها شما را ارزیابی نمایند و اطلاعات مفیدی به شما ارائه دهند .

به کار گیری
از آمارهای گوگل برای ارزیابی صفحات گرانبها سایت با به کارگیری از اطلاعات به دست آمده شما می توانید مهمترین صفحات وبسایت خویش را شناسایی کرده و کلماتی که در هم اکنون حاضر مقام مناسبی در نتایج گوگل دارند را بدست آورید . در روند بازطراحی باید برنامه ویژه ای برای این صفحه ها و کلمه ها انگیزه آن ها داشته باشیم تا این فرایند علاوه بر بهبود تجربه کاربری موجب بهبود وضعیت سئو وبسایت شما شود .

قدم
سوم: برای طراحی وب سایت نو برنامه ریزی کنید درحال حاضر که از ابزارهای متفاوت به کارگیری کردید و برخورد و خوی کاربر را محاسبه کردید، نوبت به برنامه ریزی میرسد . در اولی قدم، به سراغ مشکلاتی بروید که در تراز قبلی به آن ها برخوردید . سفارش ما به شما این می باشد که در وهله اول، از شغل های کوچکی که بیشترین نتیجه را برای شما و یوزرها دارا هستند استارت نمائید .

به عنوان مثال، برگه اصلی یا Homepage وب سایت شما، اولین چیزی هست که کاربر را متوجه خود می‌کند، پس هرگونه تغییر تحول کوچک می‌تواند تاثیر زیادی در تجربه کاربری داشته باشد .
بخش های دیگری که میتواند تاثیر متعددی در نتیجه پباده سازی وب سایت جدید شما داشته باشد، عبارتند از:
برندینگ:
پباده سازی لوگو، پلت رنگ، فونت دسترسی
کاربر: پاک کردن صفحه های اضافی، دسترسی خوب تر در منو محتوای
ورقه اصلی: لحن نوشته ها، طراحی عکس ها



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

مهمترین صدا در جهان نام خود شماست . به یاد سپردن نام های مشتریان و نیاز آنان امری فردی میباشد . وبسایت ها می توانند فردی باشند . فردی سازی مبتنی بر اینترنت محتوا و خدمات سفارشی گردیده را از روش صفحه ها وب آدرس اینترنتی یا فناوری push در اختیار افراد قرار می دهد در این بخش قصد داریم نگاهی به قضیه فردی سازی می اندازیم به ازای آن را بشناسیم همینطور این تیتر از نگرش متفاوتی نسبت به بینش مصرف گردیده .

طراحی سایت در مشهد
مجال خوب در اختیار بازاریابهای امروزی قرار دارد تا سرویس ها خود و به ویژه تارنما ها را فردی سازی کند فناوری اینترنت در ادغام با فناوری مقر داده منجر ارتقا حافظه بازاریاب می شود . به طوری که می توانایی شماره مشتریان را تشخیص داد مقابل آنان را به یاد سپرده و بلافاصله در سرویس آن‌ها بود ها شخصی سازی هستند هنگامی که بازی کننده تازه وارد تارنما می‌شوند به پوکی یا فایل متنی کوچکی در کامپیوتر به او قرار می گیرد . که حاوی شناسه اختصاصی به شخص می باشد اینجانب تصور می شود این فولدر حاوی داده ها شخصی آن بازی کننده ام البته اینطور نمی باشد و به طور ایمیل در پایگاه داده ها ذخیره می شود هنگامی که آن بازیکن نده دوباره گشوده می‌شود به وسیله این کوچه شناخته می شود و یک پیام فردی مطابق با پروفایل بود به طور قلم در قالب برگه به نمایش در می آید درصورتی که چه یک سری از یوزرها کوکی های خویش را منزه می نمایند ولی در‌صورتی‌که آنان به طور آزادانه از مورد (remember me مرا به یاد داشته باش به کار گیری نمایند می توانند تجربیات فردی سازی گردیده آماده نمایند amazon به طور بحث برانگیزای هنوز نیز بهترین نمونه در این مورد به شما می آید به یاد داشته باشید که پباده سازی تارنما ها به حیث قانونی بامسئولیت می باشند . برای اضافه کردن کوکی ها از اشخاص بازدید کننده کسب اذن کنند .
همینطور فردی سازی به فروش خدمت رسانی حرف کردن به تولید هیجان یاری می کند .

فروش
شخصی سازی گزینش محصول ها را برای مشتریان آسان‌تر می‌نماید مشتریان یک سوپرمارکت آنلاین نمی‌خواهند در هر توشه خرید سبد خرید جدیدی از متاع را تعیین نمایند .

سرویس
رسانی مشتریانی که خدمات آنلاین رزرو مهاجرت به کارگیری می کنند در حالتی که برنامه سفر آن‌ها به طور معمول باشد میخواهند در بعضی از سفرها همان جزئیات مهاجرت را بیان نمایند ولی شخصی سازی به آنها قابلیت و امکان می‌دهد برنامه مسافرت خود را نگهداری نمایند .

حرف
کردن مشتریان در جریان فردی سازی می توانند و جور ارتباطی را که می ‌خواهند از شرکت اخذ کنند به تیتر بخشی از بازاریابی با مجوز تعیین نمایند .

ساخت
هیجان کلیه موردها فوق می تواند به عقب بودن بها کمک کرده مارک را تقویت کنند و رابطه با توسعه و گسترش دهند .
البته باید دقت داشت که save را از دست دادیم چرا که معمولاً ایجاد و حفظ شخصی سازی مبتنی بر وب پرهزینه می‌باشد منش ارزان بها تر مبتنی بر پست الکرونیکی ممکن می‌باشد برای اکثری از کشورها شایسته ترین راه باشد نشانی اینترنتی های فردی شده را می بضاعت به سمت مشتریان روانه کرد و به راه‌های متعدد به آن‌ها یادآور و به آنان کمک کرد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

درحالی که Windows، macOS و Linux سیستم استدلال های متداولی محسوب می شوند، لپ تاپ های Chromebook در حالا دوستداشتنی خیس شدن هستند . این کامپیوتر های فوق سبک، مجهز به Chrome OS یا این که Chromium OS می‌باشند . Chrome OS محیطی مطلوب برای گویش های برنامه نویسی مبنا مثل HTML است خیر زبان های برنامه نویسی فنی .
برای برنامه نویسی های خیلی مشقت بار نیاز به ماشین های مجازی یا این که سیستم بوت دوگانه با توزیع لینوکس دارید . Linux distros سطح بالایی از سفارشی سازی را ارائه می دهد و بر مبنا UNIX سازه گذارده گردیده میباشد . macOS مجهز به اجزای UNIX می‌باشد که آن را به محیطی رتبه یک برای برنامه نویسی تبدیل کرده می باشد . اپل برای برنامه نویسان، محیطی یک دست و مجهز به ابزارهای اضطراری برای برنامه نویسی در سیستم عامل macOS به اسم Xcode تهیه و تنظیم کرده می باشد که واسطی می باشد برای اجرا کردن کدهای Swift، Objective-C و C/C++ می‌باشد . Windows مرتبه اولیه در میزان محبوبیت سیستم برهان ها را به خویش اختصاص داده می‌باشد . قابلیت تطابق بالای ویندوز، او را به محیطی مناسب برای برنامه نویسان تبدیل کرده است .
در حالتی که از گویش برنامه نویسی مانند C به کارگیری می کنید، به کامپایلری نیاز دارید که یا این که بر روی Linux عمل کند و نیز مبتنی بر ویندوز باشد . یوزرها macOS یا این که به به کارگیری از Xcode نیاز دارند، که امکان بوت هم زمان با یک سیستم برهان سازگار را داشته باشد، یا یک ماشین مجازی .

 طراحی سایت در مشهد

7- مقایسه
Front-End و Back-End

 


می خواهید Front-End برنامه نویسی نمایید یا این که Back-End؟ در صورتی‌که تمایل تان به Front است، به سمت جاوا اسکریپت بروید . Facebook، Google، Amazon و Wikipedia تمامی از جاوا اسکریپت برای Front-end به کارگیری می کنند . برای Back-End تعدادی گزینش دارید . می توانید سراغ، Python، Java، C، C++ یا این که PHP بروید .
زبان های Perl، ASP . Net، Scala، Hack و Ruby را هم فراموش نکنید . یادگیری JavaScript برنامه نویسان را برای برنامه نویسی Front-End مهیا می نماید و همینطور می توانند برای Back-End از Node .JS به کار گیری کنند .
برنامه نویسان Front-End می بایست قاب ورک های EmberJS و AngularJS را یاد بگیرند . برنامه نویسان Back-End از گویش های دیتابیس محور فیض می برند نظیر SQL Server . برنامه نویسان Full Stack بایستی هم Front-End بلد باشند و هم Back-End . پس به زبان هایی که هم در سمت کلاینت و نیز سمت سرور کاربرد دارند، نیاز دارا هستند تا بتوانند Fullstack برنامه نویسی کنند .

 

8- هدفتان
از برنامه نویسی چیست؟ در غایت انتخاب لهجه برنامه نویسی پایین وب مناسب، متعلق به انگیزه می‌باشد . آیا لهجه برنامه نویسی پایین وب را برای هدف ها فردی و دانشگاهی یاد می گیرید یا برای پیوستن به بازار کار؟ اگر انگیزه تان رفتن به محیط فعالیت است، وقت و پول تان را برای یادگیری یک زبان مناسب هزینه کنید .
در‌صورتی‌که برنامه نویسی را برای تفریح یا این که پروژه های شخصی می خواهید خاطره بگیرید، با یک گویش بی آلایش آغاز فرمائید . یک لهجه برنامه نویسی Open-Source زیاد برای این انگیزه مناسب می‌باشد و منابع زیادی در اختیارتان قرار می دهد .

تمرکز
بر یافتن شغل: سرمایه
گذاری پول و زمان
تمرکز
بر هدف ها شخصی: زبان
های بدون پول و Open-Source یادگیری
آسان

سود
گیری: از خودتان این سوال ها را بپرسید و بفهمید که چه زبانی برای تان مطلوب خیس است . سازه بر نیازتان ممکن است بدون چاره به گزینش منابعی برای یادگیری میباشید از کلاس های حضوری تا منابع آنلاین جانور در سرتاسر وب .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

هر متخصص SEO حرفه ای می داند که پیوند ها (همراه با محتوا) ستون فقرات SEO می‌باشند .

پیوندها همچنان یک دلیل با اهمیت و قابل دقت می باشند .

زمانی
که پیوندهای بدی را به اندازه کافی برای زخم رساندن به وبسایت خویش می گیرید، چه اتفاقی می افتد ؟
سایت شما ممکن میباشد به صورت الگوریتمی از Google کاهش مرتبه داشته باشد .

در حالی که گوگل ادعا می نماید که پیوندهای نامطلوب را نادیده می گیرد، پیوندهای بد می توانند به مرتبه بندی وبسایت شما آسیب برسانند .

این مقاله 10 دسته ساخت پیوند بد که می تواند شما را مجازات نماید و آنچه شما می توانید در مسئله آنان انجام دهید، را توضیح می دهد .

 

1 .
لینک های نشر مطبوعات
لینک های مطبوعاتی حدود 10 سال پیش دوستداشتنی بودند .

ساخت این پیوندها فوق العاده آسوده می‌باشد .

صرفا کاری که می بایست انجام دهید تالیف یک نشریه و نشر آن به صدها وب سایت توزیع مطبوعاتی میباشد .

شما به سرعت صدها پیوند اخذ خواهید کرد .

نظیر هر تاکتیک SEO که به خیر و خوبی فعالیت می کرد، زمینه سوء استعمال قرار گرفت .

در درحال حاضر حاضر، گوگل لینک و پیوند های مطبوعاتی را به تیتر لینک ساختگی در حیث میگیرد، چرا که تولید آن فراوان سهل وآسان می باشد .

به ویژه از هر گونه لینک و پیوند مطبوعاتی که بر متنی متمرکز گردیده با انگیزه قرار دادن کلمات حیاتی حساس شما متکی می‌باشند جلوگیری نمایید .

در حالتی که به هر علتی مجبورید لینک به یک وب وبسایت را در وب سایت خویش داشته باشید، از naked URL یا این که branded URL به تیتر نوشته لنگر به کارگیری فرمائید و صرفا از یک لینک از نصیب تماس در مطبوعات استفاده کنید .

 

2 .
لینک های انجمن گفتگو
نکته: کلیه لینک های انجمن بد نیستند .

در شرای یک لینک و پیوند از یک تارنما با کیفیت،و از روش یک کاربر دارای اعتبار ساخت شده، و لینک هرزنامه نیست، باید آن را حفظ کنید .

با این حال، درصورتی که شما هزاران پیوند از انجمن های گفتگو فرنگی خارج آورده اید، آن‌ها همه پیوندهای اسپم با کیفیت ذیل می باشند و کماکان تولید می شوند، خوبتر می‌باشد آن ها را disavow فرمایید .

هر لینکی که به نظر می رسد هرزنامه باشد، از حیث Google هیچ کمکی به شما نخواهد کرد .

 

3 .
پیوند از کتاب های مهمان خارجی
لینک و پیوند هایی نظیر این نیز بی بها می‌باشند .

پیوند از کتاب های مهمان خارجی می تواند به چهره دستی یا این که با یاری یک برنامه خودکار انجام شود .

داشتن به میزان کافی از این لینک ها می تواند سبب ساز کاهش سکو بندی شود .

 

4 .
تعداد زیادی پیوند های تصادفی NoFollow
فکر
می نمائید می توانید Google را با ایجاد پیوند تصادفی دور بزنید تا ایجاد پیوند هرزنامه شما ناشناخته باشد؟ دوباره اندیشه کنید
در شرای از یک برنامه مداد به کارگیری نمی کنید، Google شما را ردیابی خواهد کرد .

انسانها به طور طبیعی از روی عادت کار می کنند . تولید اثرات تصادفی که به نظر شما گوگل نمی تواند شناسایی کند، بسیار طاقت فرسا هست .

در‌صورتی‌که از یک برنامه مداد به کار گیری می کنید، به احتمال دوچندان این احتمال وجود داراست که گوگل رد پای این برنامه قلم را پیدا کند، مگر این که واقعا تصادفی باشد .

چرا؟ فعالیت ساده ی لینک نوفالو یک جاپا است .

هزاران لینک و پیوند از بسیاری از وبسایت های مختلف که همگی آن ها نوفالو هستند، نشان می دهد که پیوند ها اسپم می باشند .

 طراحی سایت در مشهد

5 .
کانال های خصوصی وبلاگ (PBNs)
شبکه های محرمانه وبلاگ به تیتر یک راه خوب برای تولید پیوند ها برای رتبه بندی استعمال می شود .

شما می توانستید رد پای خویش را تصادفی کنید و همگی چیز عالی خواهد بود .

شما می توانستید با به کار گیری از این تکنیک ها برای کسب نتیجه قابل توجهی ادامه دهید .

اما دیگر خیر .

در حالا حاضر، کانال های خصوصی بلاگ در مقیاس بزرگ و قابل قبول می توانند وبسایت شما را نهفته نمایند و منجر از دست رفتن ترافیک آلی شوند .

گوگل می تواند کانال های محرمانه وب لاگ را شناسایی و مجازات کند . برخی از شبکه های محرمانه وبلاگ ممکن میباشد ارتفاع بکشد تا شناسایی شوند، البته در غایت گوگل آن هاد را پیدا خواهد کرد .

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

اسم دامین، آدرس اینترنتی اینترنت وبسایت شما می باشد . تمامی اینترنت وبسایت ها می بایست قبلی از ورود به دنیای اینترنت و سایت، نام دامین داشته باشند . در حالتی که شما برای ترویج و تبلیغ کسب و فعالیت خویش بودجه تبلیغاتی در نظر گرفته اید، راهی فیض آور وجود دارد، آن نیز این هست که قبلی از پباده سازی سایت، نام دامنه ای انتخاب نمائید که نزدیک به اسم کسب و عمل شما است، تا یوزرها به محض دیدن نام دامین شما، دریابند که فعالیت شما چیست و چه خدماتی ارائه می دهید . البته در صورتیکه میزان دارایی کافی ندارید نتیجه آورترین منش این است که نام دامینی گزینش فرمائید که یک کلمه حیاتی را مشتمل بر شود . در این رخ زمانی مردم عبارت و کلمه و واژه خاصی را جستجو می کنند احتمال این که تارنما شما نیز بخشی از نتایج جستجو باشد، اکثر خواهد بود . از نامی استعمال نمایید که با مورد و هدف ها کاری شما متناسب باشد .

طراحی سایت در مشهد

استانداردهاي
طراحي به استانداردهاي طراحي اینترنت سايت دقت کنيد . در اينترنت اینترنت سايت هايی وجود داراست که از بيش از 6 يا 8 فريم در ورقه استفاده کرده اند . به کار گیری از تکنيک هاي غير متعارف و عدم توجه به استانداردها اگر‌چه ممکن می‌باشد سبب زيبايي اینترنت سايت شود، اما باعث حزن برخي ديگر از بازديد کنندگان سايت خواهد شد .

سرعت
لود هر روز به تعداد کسانی که از اینترنت به کارگیری می کنند افزوده می شود، البته این به‌این مفهوم نمی‌باشد که سرعت اتصال آن ها به اندازه سرعت اتصال شماست . تحقیقات و مطالعات اخیر نشان داده می‌باشد که سرعت بارگذاری کاغذ اساسی ترین فاکتور رنکینگ می باشد . یک مشتری بالقوه عشق و علاقه و اشتیاق خودش را برای دیدن وب وبسایت شما از دست می دهد اگر سپس از یکسری ثانیه هیچ منتخب از تارنما بالا نیاید . پس تارنما خود را سبک و اعصاب پباده سازی نمایید تا بتوانید مشتریان و بازدیدکنندگان را راضی نگه دارید .

محتوا
در رابطه محتوای اینترنت سایت خود تفکر نمایید . هر چقدر که اینترنت وبسایت شما زیبا طراحی شده باشد چنانچه داده ها مورد نیاز یوزرها را ارائه ندهید، از شما رو برمی گردانند . کاربران به دنبال داده ها و محتوا به سایت شما آمده اند و وب تارنما باید به آنان احساس خیر و خوبی از یافتن اطلاعات درست، اثر گذار و آسوده الوصول یار با زیبایی گرافیکی القا نماید . در ارائه داده ها و توضیحات دست و دل باز باشید، احتمالا بعضا از اطلاعات بی آلایش ای که به لحاظ شما حائز اهمیت نیستند برای یوزرها اینترنت سایت شما زیاد جالب باشند .

رنگ
رنگ ها می توانند نقش مهمی در طراحی تارنما شما داشته باشند . چه بسا اکثر از چیزی که فکرش را می نمائید . رنگ ها بر قابلیت و امکان به کار گیری وبسایت تأثیر مهمی دارا هستند . علاوه بر رنگ هایی که در کنار هم جلوه خاص و زیبایی را به وب سایت شما می بخشند، رنگ هایی هم وجود دارا‌هستند که یوزرها به محض دیدن آنها سایت شما را ترک می‌نمایند . مورد ها ذکر گردیده صرفا یک‌سری از نکات اصلی در پباده سازی سایت می باشد که هر یکسری ابتدایی، ولی فراوان کاربردی و مالامال اهمیت میباشند که در عین سادگی بسیاری از صاحبان وب سایت به آن ها دقت نمی نمایند . پس آن ها را حتماً بدون شوخی بگیرید و آنها را امتحان نمائید . در نقطه نهایی نتیجه را نسبت به حالت قبل مقایسه نمائید و متوجه تأثیرات این نکات گردید .

حداقل
کلیک این نکته فراوان دارای اهمیت هست . بین بازدیدکنندگان و اطلاعات، دست‌کم کلیک ممکن را در حیث بگیرید تا بازدیدکننده بدون چاره نباشد برای دستیابی به اطلاعات زمینه نیازش چند توشه کلیک نماید . کلیک کردن فراوان منجر می شود که بازدیدکنندگان وبسایت را ترک نمایند .

سئو
وب سايت شما می بایست براي موتورهاي کاوش بهينه شود . بهترين و ناچیز هزينه ترين رویه براي جذب مخاطب برای اینترنت سايت شما، به کار گیری از کليک ارگانيک میباشد . کليک ارگانيک يعني بازديدکنندگاني که با کليک برروي لينک اینترنت سايت شما در موتورهاي جستجو به وب سايت شما آمده اند . اين گونه کليک قلیل هزينه ترين شیوه براي جذب بازديدکنندگان به اینترنت سايت شماست . در حين طراحي اینترنت سايت به اين مسئله دقت کنيد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 ارديبهشت 1398 | نظرات ()