نوشته شده توسط : علی پور

در قسمت گذشته مطلب با چند ترفند UX که در تولید صفحه ها فرود کارآمد در وب سایت شما یاری می‌نماید آشنا شدید . در این نصیب به روش‌های بیشتری پرداخته خواهد شد .

در مقاله قبل، به سه نکته در پباده سازی UX اشاره شد که با به کار گیری از آنان می‌توان صفحه های فرودی با نرخ تبدیل بالا ایجاد کرد . با ادامه این نکات در نصیب دوم مقاله یاور لیداوب باشید .

طراحی سایت در مشهد

۴ .
به کارگیری از آرایش و پیرایش های غیر معمول برای این که صفحه فرود موفقی داشته باشید، می بایست آن را از بقیه وب‌ سایت‌ها متمایز نمایید . روش‌های مختلفی برای رسیدن به این هدف وجود دارد- به کار گیری از آرایش‌های غیر معمول یک عدد از بهترین روش‌ها می‌باشد . از آنجایی که ظهور فریم ورک‌های فرانت اند مانند bootstrap، آرایش‌های جعبه استایل (bo-style) در هر جایی در اینترنت قابل مشاهده می‌باشد . بنابراین، ارائه داده ها در آرایش غیرمعمول می‌تواند بازدیدکننده را به محصول شما علاقمندتر کند .

برگه فرود وب وبسایت آژانس کاریابی Ascend Indiana از این راه و روش به کارگیری کرده است . آن ها محتوای متنی خویش را محیط نسخه تعالی لوگوی خود قرار داده‌اند که دربردارنده دو عکس مرتبط با فعالیت ماشین کرایه ای آن‌ها است، یکی از آنان شخصی خندان که به دنبال عمل می‌شود و یک منظره از ایندیانا میباشد . آنها راهی بهتر از این برای جلب لحاظ مخاطبان انگیزه خود پس از ورود به صفحه فرود پیدا نمی‌کردند .

 

 

۵ .
به کار گیری از لوگوی برندهای مشهور لوگوی برندهای دارای اسم و رسم برای بازدیدکنندگانی که ناخودآگاه صفحه را نسخه برداری مینمایند تا شواهد کافی پیدا نمایند و مطمئن شوند، مال توسط شرکت قابل اعتمادی ساخته شده است، سعی داراست . تنها به لوگوی مشتریان و شرکای کاری تفکر نکنید . در حالتی که کالا یا شرکت شما در نشریه معتبری معرفی شده میباشد حتما آن را در برگه فرود خویش قرار دهید، یا در‌صورتی‌که فرآورده شما به ارتقاء یا این که تکمیل یک متاع از مارک دارای شهرت کمک می کند نمی‌توانید لوگوی آن را در برگه فرود خود اضافه فرمایید .

صفحه فرود Platforma Web Wireframe Kit به طور ماهرانه‌ای از لوگوی کمپانی‌های دیگر برای جلب اعتماد بازدیدکننده‌های خویش به کارگیری کرده می باشد . آنها درست در زیر تصویر محصول، لوگوی ابزارهایی که در کیت خود استفاده کرده‌اند را قرار داده‌اند . همگی برندها برای مخاطبان شناخته شده‌ هستند، مثل Sketch Photoshop یا این که Adobe Illustrator . آنان همیشه از لوگوها در ذیل برگه نیز به کار گیری می‌کنند، برای مثال، آنها چکیده تاثیرگذار به نام «used by» هم دارا‌هستند .

کاغذ
فرود
۶ .
به کار گیری از گرافیک مختص و منحصر به فرد به فرد طرح‌های گرافیکی مخصوص به فرد هم مثل آرایش‌های غیر معمول کار مینمایند . هدف از استعمال از آنها متمایز کردن کاغذ فرود و تاثیرگذاری طولانی بازه زمانی بر بازدیدکننده است . در صورتیکه شما اکثر وقت ها در درحال حاضر وبگردی باشید شاید روش‌های متفاوتی که طراح‌ها برای ایجاد طرح‌های یگانه به کارگیری میکنند را مشاهده کرده‌اید . عکس نگارگری گردیده محصول، گروه آیکون‌های خاص، کاراکترهای یگانه که کاربران یا این که سازندگان فرآورده را نشان میدهد یا چه بسا کمیک استریپ‌ها که تاثیر بسزایی بر بیننده دارند .

ورقه فرود اپلیکیشن پیگیری ترقی تیمی I Done This شامل یکی از شایسته ترین گرافیک‌هایی میباشد که تا به اکنون دیده‌ام . آن ها از رویه طراحی «یک آیکون یک ویژگی» استفاده کرده‌اند و کاراکترهای نقاشی شده حیوان ها هم این طراحی‌ها را دوچندان یگانه کرده می‌باشد . حیوان‌ها در موقعیت‌هایی کشیده شده‌اند که دارای ارتباط با ویژگی‌های نرم افزار است . برای مثال، خروس آپدیت‌های موقعیت روزمره را ارائه می‌دهد، اسب اسناد را با سم خویش کلیدی می‌زند و غیره .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


اصول بازاریابی و تبلیغ در مورد بازاریابی و تبلیغ بی‌اطلاع نباشید . بعضا از مدیران سایت‌ا خیلی ساده‌لوحانه تفکر می کنند و اطلاع درستی از ماهیت پیچیده پیکار بی‌امان سایت‌ها برای ربودن عرصه موفقیت از یکدیگر ندارند . کافی می‌باشد گهگاه محرمانه به موتور جستجوی گوگل بزنید و به عبارتی واژه روز قبل یا پریروز را کاوش فرمایید تا بالا و زیر شدن رتبه سایت‌ها را به دیده خود ببینید . برای برد سایتتان بایستی با چشمان گشوده و دور اندیشی بی نقص از اصول بازاریابی تکان نمائید . همچینین کسب مهارت ?تبلیغ‌نویسی در وی? برای مدیران تارنما لازم است . این مهارتی است که سال‌ها آن را درس دادن می‌کنم و عملکرد میکنم در مقاله ها بعدی به آن بپردازم .

طراحی سایت در مشهد

۶ .
اختصاص وقت کافی برخی از صاحبان سایت‌ها تصور ساده‌انگارانه‌ای از مکانیزم تلاش یک وبسایت دارا‌هستند . آن‌ها تفکر میکنند همینکه مطالب خوب و نرم‌افزار نیکی برای مدیریت محتوای سایت داشته باشیم، عمل تمام است و سایت خویش به خویش موفق می شود . برای مدیر تارنما خویش بایستی هر روز وقت کافی اختصاص دهید . منظور از مدیریت، مقاله گذاشتن نیست، خواسته تحلیل و آنالیز اوضاع می باشد . بایستی مدام از خودتان بپرسید چگونه میتوانم فلان کار را خوب تر و سریعتر انجام دهم؟ چطور می توانم درآمد وب سایت را ارتقا دهم؟ چرا فلان مکانیزم تبلیغی یا بازاریابی نتایج دلخواه را به توشه نمی‌آورد؟ آیا یوزرها از خدمات سایت راضی هستد؟ آیا پیشنهادات آنها را آنالیز کرده‌ام؟ هیچ رویکرد میانبری وجود ندارد . برای کامیابی سایتتان وقت بگذارید .

۷ .
طرح و برنامه‌ای برای بسط سایت یکی از نکات ظریفی که سایت‌های چیره رعایت می‌کنند، داشتن طرح و برنامه‌ای برای بسط وب سایت است . بسط بخشی از ذاتی یک وب سایت اینترنت میباشد . یک تارنما فارغ از توسعه، حتی با بهترین مطالب و خدمات، بزودی روندی نزولی را آغاز خواهد کرد . مردمان سایت‌هایی که تر و تمیز تغییر‌و تحول و تحولاتی در آن چهره میگیرد و همت می نمایند خوبتر شوند را دوست دارند . داشتن نرخ پرورش منظم، یکی از استراتژیک‌ترین روش‌ها برای پیروزی یک وب سایت وب می باشد .

۸ .
چک سایت‌های رقیب مگر می شود برنده بود و رقیب نداشت؟ موفقیت یک وضعیت نسبی هست و در قیاس با وضعیت سایت‌های دیگر قابل اندازه‌گیری میباشد . پس اگر میخواهید تارنما موفقی داشته باشید، رقبای خویش را بشناسید . مغرور نباشید و به وبسایت آن‌ها سربزنید . از رقبای خویش بیاموزید . محاسبه سایت‌های رقیب یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها برای پایه گذاری کردن برنامه توسعه تارنما خودتان میباشد . یک رویه معمولی برای یافتن سایت‌های حریف به کارگیری از دستور related در جستجوی گوگل است . در صورتی‌که میخواهید رقبای سایت johnboghossian .com را بیابید کافی می‌باشد در گوگل عبارت related:johnboghossian .com را کاوش نمایید .

۹ .
مصرف کننده خیر و خوبی باشید یک وب سایت در راستی یک کارگاه ایجاد داده ها است . برخی از مردم تصور درستی از ماهیت ?مفهوم تولید? ندارند و با خیالپردازی‌های خود در این زمینه معاش می‌نمایند . حقیقت آن می باشد که تا مصرف کننده خوبی نباشید، قابلیت و امکان ندارد تولیدکننده خوبی باشید . این یک اصل کلیدی در معاش میباشد . مثلا درصورتی که می‌خواهید آهنگساز نیکی باشید بایستی ابتدا یک سری سال موسیقی عالی و با کیفیت بشنوید تا آرشیو فرضی کارکشته داشته باشید . در صورتیکه می خواهید تالیف کننده نیکی بشوید می بایست چندین سال کتاب‌ها و آثار نویسندگان دارای شهرت را بخوانید و بیاموزید . باید کالای پدیدآورندگان پیروز را مصرف فرمایید تا راز برد آن را شم فرمائید .
خیلی‌ها دلشان می‌خواهد یک فروشگاه آنلاین داشته باشند ولی تا به امروز حتی یک توشه نیز آنلاین خرید نکرده‌اند! درصورتی که میترسید آنلاین خرید کنید، چه توقعی از مردمان دارید؟!



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

ارزش
و هزینه پباده سازی وبسایت در مشهد هزینه و ارزش طراحی سایت بسته به کاربردی که اینترنت تارنما دارااست و ماژول هایی که ضروری هست تعبیه شود گوناگون می‌باشد . فلذا تعرفه پباده سازی وب وبسایت تماما وابسته به درخواست مشتری است و نمی بضاعت و توان برای تمام وب سایت ها یک قیمت کلی عنوان کرد .

طراحی سایت در مشهد

در این بخش پارامترهای مفید بر هزینه پباده سازی اینترنت وب سایت را ابلاغ می کنیم: یک عدد از مورد ها مفید در قیمت طراحی وب سایت کیفیت می باشد . کیفیت طراحی وب وب سایت مشتمل بر دو بخش تکنولوژی و برنامه نویسی اینترنت سایت و طراحی ظاهری تارنما می باشد بها طراحی وب سایت متناسب با زیبایی ظاهری سایت، به کار گیری از علم روانشناسی در انتخاب رنگ ها، صفحه ارایی منحصربه‌فرد صفحه های تارنما و در سود جذب استفاده کننده بخش اعظم انتخاب می شود . از دیگر موارد اثر گذار در بها پباده سازی وبسایت می بضاعت به گونه های تارنما و ماژول های منحصر به فرد زمینه نیاز هر وب تارنما اشاره نمود . ماژول های مخصوص علاوه بر ماژول های شالوده بر روی تارنما تعبیه می شود .
ارزش طراحی اشکال وب سایت:
بها
طراحی وب سایت خبری: برای برآورد هزینه و قیمت پباده سازی سایت خبری ابتدا به ماژول های مورد نیاز این دسته سایت ها اشاره می کنیم . در وب تارنما های خبری ماژول مدیریت اخبار، ماژول مدیر مقاله ها و وبلاگ، ماژول نظرسنجی، ماژول آمار تفکیکی مطالب وب سایت نیاز می باشد . براساس ماژول های درخواستی هزینه و قیمت پباده سازی سایت برآورد می شود .

هزینه
و تعرفه پباده سازی سایت گرافیکی: سایت های گرافیکی سایت هایی میباشد که عمده محتوای سایت تصاویر می باشد نظیر سایت های دکوراسیون، عکاسی و… در اینگونه سایت ها ماژول گالری تصاویر دیدنی با پباده سازی مختص و متفاوت دوچندان حیاتی هست .

تعرفه
و قیمت پباده سازی وبسایت شرکتی: سایت های شرکتی به خواسته ارتباط آسوده خیس و معرفی محصول و سرویس ها پباده سازی می شود . برآورد هزینه بها پباده سازی تارنما براساس تعیین ماژول هایی نظیر رئیس فرم ساز ( برای ساخت فرم استخدامی، فرم پیشنهاد از مشتری و… ) رئیس سوالهای متداول و… انجام می شود .

هزینه
و ارزش طراحی سایت یکسری زبانه: بها پباده سازی تارنما یک‌سری زبانه به اینصورت برآورد می شود که نصف قیمت پباده سازی وب سایت یک زبانه به هزینه طراحی اینترنت سایت اضافه می شود . به طور نمونه درصورتی که پباده سازی تارنما یک زبانه ۲۰۰۰۰۰۰ تومان شود ارزش طراحی تارنما چند زبانه ۳۰۰۰۰۰۰ تومان می شود .

چرا
باید کسب و امور مبادرت به طراحی وب تارنما نمایند؟ افزایش یوزرها اینترنت در شهر شهر مشهد مقدس صاحبان کسب و عمل را به سوی جذب مخاطب آنلاین سوق داده می باشد . فروش اینترنتی در کنار فروش فروشگاهی جذابیت خویش را پیدا کرده هست . براین اساس طراحی تارنما یک مقوله فن ای و انجام آن کاری تیمی را می طلبد . دریچه تعداد متعددی اینترنت تارنما در جهان و یک‌سری هم در کشور‌ایران و شهر مشهد رویه اندازی می شود که حریف شما در کسب و کار می شوند . داشتن مقام مطلوب در در بین رقبا و وصال به هدف ها فروش اینترنتی و جذب مخاطبان نو تخصص طراحان وب سایت را می طلبد .
عصر نقره ای با دارا بودن مجموعه فن ای طراحی وبسایت در شهر مشهد و با آشنایی مناسبی که از فضای آنلاین دارد بهترین آیتم را برای شروع و بر مبنا سلایق شما و مشتریانتان توصیه می دهد



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

جوملا، یک عدد از دوست داستنی ترین سیستم های مدیریت محتوی در دنیا و همینطور در کشور‌ایران است .

یکی از گرفتاری های همیشگی ما، عدم وجود مجموعه آموزشی کامل، ساده، به روز و . . . جوملا بوده میباشد .

در حالتی که هم اتفاقی در قضیه یادگرفتن جوملا به زبان فارسی افتاده، متاسفانه هر یک دستکم دارای یک نقص حیاتی هستند، به عنوان نمونه مجموعه آموزشی کامل وجود ندارد و یا این که در‌صورتی‌که جان دار باشد یک پارچه و منظم نیست، در بعضا مورد ها ممکن می‌باشد بتوانیم بخش آموزشی مفیدی پیدا کنیم البته جایی برای پرسیدن سوالاتمان پیدا نخواهیم کرد، که در گروه های آموزشی مو جود از این دست موردها زیاد است .

طراحی سایت در مشهد

امروز با راه اندازی شرکت جومی ( Joomi .ir ) وظیفه خویش دانستیم که علاوه بر ارائه تولیدها مربوط به جوملا مانند قالب پارسی جوملا و افزونه فارسی جوملا، بخش آموزش فارسی جوملا را هم برای خدمت به صنعت طراحی وب فارسی منش اندازی فرمائید .

بخش پیش روی شما که بخش آموزش های پارسی جوملا اسم گذاری گردیده هست . چکیده یک پارچه و کامل از یادگرفتن های جوملا خواهد بود و فراگیری سیستم مدیر محتوای جوملا را از مقدماتی ترین بخش ها مقدمه خواهد کرد و به آرزو معبود تا حرفه ای ترین آموزش های جوملا پیش خواهد رفت .

از دیگر ویژگی های این بخش می توانایی به ارائه مطالب به ساده ترین زبان، یادگیری خودخوان مطالب، ارائه تصاویر متفاوت و فارسی، ارائه مثال ها و نمونه های آموزشی متعدد برای یادگیری خوبتر و . . . اشاره کرد .

در این بخش از وب سایت جومی برای احترام به ارتباط متقابل فی مابین یوزرها و مدیران وبسایت در انتهای مطالب بخش نظرات وجود دارد، در این نصیب شما می توانید انتقادات، پیشنهادات و همینطور سوالهای خویش را در زمینه مطالب آموزشی مطرح نمائید . پیام های شما در این بخش با هر موضوعی که باشد برای ما دلگرم کننده بوده و سبب ترقی بخش یادگرفتن جوملا خواهد شد . سوال های آموزشی مطرح گردیده در این قسمت در کوتاه ترین زمان داده می شود .

لازم به ذکر می باشد استفاده از بخش فراگیری پارسی جوملا و ارائه ایده ها و سوال های به طور کامل بدون‌پول می باشد .

تمامی مطالب و دستمزد این بخش از نظر رسمی به شرکت جومی وابستگی دارید، استفاده از مطالب وب سایت کمپانی جومی در دیگر وبسایت ها به رخ بدون نقص یا این که نکته ای و همینطور به کارگیری از آنها به صورت جزوه در آموزشگاه ها و یا این که چاپ آن ها فارغ از هماهنگی با بخش مدیر تارنما غیر مجاز می باشد و پیگرد رسمی خواهد داشت .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

فراوانی ابزارهای موجود ، امروزه به این معنی می باشد که وب وبسایت را میتوان آسانتر از مدام طراحی کرد . این باعث به ارتقا تعداد شرکت های پباده سازی وب ، همچنین ارتقاء شمار اشخاصی که مسیر اینترنت وب سایت DIY را دنبال می نمایند ، می‌شود . با این اکنون ، این سبب به ارتقا تعداد اینترنت وبسایت های با bloopers صریح میگردد که خیر تنها به مرتبه بندی جراحت میرساند، بلکه سبب تغییرات کم و نرخ دفع کاربر بالا هم می گردد . این قسمت این اشتباهات را برجسته می کند ، بنابراین شما می توانید از آن‌ها اجتناب کنید ، فرقی هم نمیکند که آیا شما اینترنت وبسایت خویش را خودتان طراحی میکنید و یا طراحان اینترنت را جهت این عمل استخدام می فرمایید .

طراحی سایت در مشهد

عدم
سازش با موبایل گوگل اعلام کرده است که یوزرها گوشی تلفن یاور در سال 2015 از یوزرها دسکتاپ پیشی گرفته اند ، و اولویت خود را به وب سایت های سازش با موبایل در مرتبه بندی تغییر تحول داده اند . با این حال، هنوز نیز پیدا کردن اینترنت تارنما هایی که صرفا نسخه ی دسکتاپ دارا هستند معمولی به حیث می‌رسد . این مسئله دسترسی بازدید کنندگان وبسایت و تلاش یوزرها SEO را محدود می‌سازد .

سازگاری
مرورگر ضعیف وقتی که یک وب وبسایت برای ارائه در مرورگرهای مختلف بررسی نشده می‌باشد ، برخی از بازدیدکنندگان اینترنت تارنما هنگام بازدید از تارنما به وب بعنوان سایتی منقضی شده نگاه می‌کنند . به همین دلیل می‌باشد که طراحان قبل از راه و روش اندازی ، تارنما ها را برای سازگاری فی مابین مرورگر ها تست می کنند . ابزار اینترنت مستر گوگل دارنده یک نصیب اختصاصی برای سازش با گوشی تلفن همپا است ، و ابزارهای آنلاین زیادی وجود داراست که میزان سازش اینترنت وبسایت شما را در مقیاس گوشی تلفن همپا ارزیابی می کند . هیچ عذری برای بیان کردن این که تارنما شما در سیستم برهان های گوشی تلفن همراه ضعیف فعالیت می کند ، وجود ندارد . به کارگیری بیش از حد از میانبرها میانبرها صفحاتی می باشند که پیشین یا آن‌گاه از یک صفحه محتوای زمینه انتظار سناریو داده می شوند . بسیاری از صاحبان وب سایت از این به عنوان گوشه ای از راهکار تبلیغ خویش استعمال می کنند ، در حالی که بقیه افراد از آن بعنوان بخشی از استراتژی تولید سوق‌دهی و رهبری تبلیغات به کارگیری می کنند . با این حال، میانبرها به وسیله یوزرها وب (به معنای حقیقی کلمه) انجام می شود و گوگل به تازگی اعلام کرده میباشد که جریمه ای برای مزاحمت های میانبری در حیث خواهد گرفت .تمام کاغذ نمایش ، نیم کاغذ از سناریو یا این که میانبرهای پاپ آپ در اینترنت یک نادرست تبارک پباده سازی وب می‌باشد که خیر صرفا بر تجربه کاربری تاثیر منفی می گذارد ، بلکه منجر به افزایش نرخ دفع کاربر و مرتبه ذیل در موتورهای جستجو می شود .
قالب جوملا
به کارگیری
از پخش مداد رسانه در حالتی که از تجربه سرازیر ، از پخش ویدئو یا صدا در یک وب وبسایت به آنها خوش آمدگویی شود کاربران به سرعت از دربین می روند . رسانه های خودکار را می بضاعت و توان قضیه استفاده قرار اعطا کرد تا توجه بازدیدکنندگان را جلب کرد ، ولی آیا نتایج صدق می دهد یا این که صرفا سبب ساز ارتقاء اندازه دفع کاربر می شود ؟معمولا دومین رخداد می افتد . پباده سازی بدون فضای سپید وقتی که یک اینترنت وب سایت با گرافیک و متن ، بدون فضای سپید طراحی می شود ، در ذهن استفاده کننده سبب به شم خستگی هم می شود . خواندن و یا حفظ هر مدل اطلاعات ، که انگیزه با اهمیت تولید یک اینترنت وب سایت میباشد دوچندان طاقت فرسا می‌شود . طراحی اینترنت تارنما با کیفیت ، در جذب کاربر مضاعف موثر میباشد .

به کار گیری
از عکس فیک(جعلی) یا این که انبار شده عکاسی در پباده سازی وب دوچندان باارزش می‌باشد ، ولی وقتی که شما از عکس های جعلی یا این که ذخیره گردیده در گوشه و کنار وب سایت خود استعمال می نمایید ، عبور از آن‌ها به تیتر یک عکس حقیقی ، باعث احساس عدم اعتماد در در بین بازدید کنندگان میگردد . حتی هنگامی که قصد نداشتید تصاویر را به عنوان عکس کلیدی ، معرفی نمایید ، اینترنت وب سایت شما در برآورد هدف مخاطب شما ذیل می آید . استخدام یک عکاس و تصاحب کردن چندین عکس ارجینال برای اینترنت سایتتان سبب ساز بیش تر شدن اعتبار اکثر به کسب و کارتان می‌شود . همچنین می‌توانید ، از وب سایت هایی ، مانند Shutterstock یا این که Adobe ، عکس های عالی خریداری کنید و هزینه آن را پرداخت فرمایید .

به کارگیری
متن در قالب تصویر تمام نوشته ها در وب سایتتان می بایست به وسیله موتورهای جستجوگر براحتی ردیابی شوند تا درجه بندی موتور جستجوی شما را بهبود بخشد . به همین عامل تبدیل متن به تصویر و عکس یک ایده بد برای اهداف SEO میباشد . علاوه بر این ، استفاده از تصاویر به عنوان نوشته به اینترنت سایتی کندتر برای کسب نتیجه حقیقی باعث خواهد شد .


استفاده از تصاویر و فیلم با حجم بالا فیلم ها و تصاویر گران قدر می تواند سرعت لود صفحه وب وبسایت شما را به طور قابل توجهی کاهش دهند . وقتی که شما این واقعیت را در حیث بگیرید ، 39 درصد از مردم در عرض یک سری ثانیه از وب سایت شما بیرون می شوند ، در شرای بارگیری سایتتان بیش از حد طول بکشد ، می توانید متوجه شوید که چرا تصاویر می بایست به طور منطقی مسئله استعمال قرار گیرند و بهینه سازی شوند .
ابزارهایی آنلاین به فیس مجانی در وب وجود دارد که می تواند به کاهش تعداد پیکسل ها بدون از دست دادن کیفیت عکستان امداد کند ، در حالی که زمان بارگذاری صفحه های برای بازدیدکنندگان وب را هم کاهش می دهد
استعمال
از لوگوی غیر قابل کلیک 36 درصد بازدیدکنندگان با کلیک کردن بر روی آرم شرکت ، به برگه اصلی گشوده می گردند . وقتی که لوگو این عمل را نمی‌کند ، می توانند به وبسایت بعنوان یک وب سایت منقضی گردیده نگاه نمایند و فورا آن را کنار گذاشتن نمایند . نشانه خود را در یک تگ مطلوب قرار دهید تا اطمینان حاصل شود که قابل کلیک هست .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

تقریبا هر کسب و کاری نیاز به یک طراحی وبسایت دارد، ولی این روز ها طراحی وب سایت ها فقط به آن چه که شما در ورقه کامپیوتر مشاهده می کنید، ختم نمی گردند . اشخاص از اینترنت به وسیله ابزارهای مختلفی امداد می گیرند، از گوشی های هومشند همراه گرفته تا کنسول های بازی . بعضی کارشناسان پیش بینی می کنند که در سال های آینده، بیشترین حجم ترافیک اینترنتی از تلفن همراه ها حاصل شود .

طراحی سایت در مشهد

چه گونه
طراحی وبسایت ریسپانسیو را کاربردی کنیم؟

ایراد این جا می باشد که بیشتر پباده سازی وب سایت های تجاری تنها برای دسک تاپ و یا این که لب تاپ باصرفه سازی شده اند . زمانی که یک طراحی تارنما تجاری عادی را در مرورگرهای تلفن همراه مشاهده می نمایید، نیاز به زوم نمودن و اسکرول نمودن دارید تا توانمند باشید همگی محتویات صفحه را به طور بدون نقص ببینید . تعامل برقرار نمودن با پباده سازی سایت ها در این ورقه های لمسی حاذق میباشد خیلی خسته نماینده باشد .

برای این که این نقص‌ رفع شود، خیلی از کسب و کار ها یک یا یک‌سری نسخه پباده سازی وب سایت خود را تولید و برای تلفن همراه ها سئو می نمایند و از این رو سرور طراحی سایت، هنگامی که ابزار تلفن همراه زمینه استعمال استفاده کننده را تشخیص داد، از این طراحی های با صرفه سازی شده استعمال می نماید . این قدم اولیه است، ابزارهای موبایل در سایز ها و گونه های مختلفی در بازار وجود دارا‌هستند . طراحی سایتی که در IPHONE خوب به نظر می رسد، احتمال دارااست در KINDLE FIRE به خیر فعالیت ننماید .

ایده خیر و خوبی هست تا یک پباده سازی وب سایت را برای همه ابزارهایی زمینه استفاده مخاطبان وبسایت بسازیم که در هر سایز و صورت ورقه سناریو ها به خوبی اجرا شود .

یک راهکار برای این قضییه، “طراحی تارنما ریسپانسیو” می‌باشد که طراحی اینترنت وبسایت تان را برای رئیس نمودن ارازان تر و بی آلایش خیس می سازد، این در حالی میباشد که تجربه شگرفی را برای مخاطبان تلفن همراه هم آماده می کنید . این پباده سازی ریسپانسیو سبب می شود تا یک طراحی سایتی را ایجاد نمائید که در هر ابزاری با هر سایز و شکلی به خیر اجرا شود، نیز چنین کارکشته می‌باشد حضور برند تان را در در میان مخاطبان تارنما و دنیای آنلاین نیز گسترش دهد . به علاوه، نیاز مخاطبان به تایپ نمودن در تارنما هم کاهش می یابد .

زمانی که یک استفاده کننده به یک پباده سازی وب سایت با طراحی ریسپانسیو دست می یابد، وب سایت محدودیت ابزاری که کاربر استفاده می کند را تشخیص می دهد و به طور اتوماتیک بر پایه سعی و یا این که سایز ورقه نمایش، تغییر می یابد تا به نیکی در این ابزار اجرا شود . این پباده سازی ریسپانسیو قادر است به طور نمونه طرح بندی، عکس های و منوی سرج کردن وبسایت را بر اساس مدل ابزار تغییر تحول دهد .

برای این که پباده سازی وبسایت ریسپانسیوی را برای کسب و عمل خویش ایجاد کنید، قادر هستید طراح سایتی را به فعالیت بگیرید و یا از ابزار های ساخت پباده سازی وبسایت استعمال فرمائید که طراحی وب سایت ریسپانسیو را برای شما آماده می سازد . در هر صورت، این ۵ موردی که در این نوشته برای شما ابلاغ می کنیم هم توانمند است به ریسپانسیو نمودن سایت تان امداد نماید .

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


اطلاع رسانی:
با به وجود داخل شدن اینترنت وب سایت ها، ابزار مفیدی برای اطلاع رسانی در سطح جهانی به وجود آمده اند . به طوری که خبگزاری های دارای شهرت دنیا آن‌گاه از تکثیر خبر خود در وب وبسایت های معروف خبری می تواند از تکثیر آن در تمام جهان، البته به جز کشور کره شمالی که رابطه اینترنتی مردم آن با عالم به علت سیاست های حکومتی قطع می باشد، اطمینان داشته باشند؛ آن هم در کسری از مدت که چه بسا فکر کردن به این زمینه در پیشین محال بود .

طراحی سایت در مشهد

2-
بازاریابی:
در این دستور تنها کافی ست ما اینترنت تارنما خویش را به موتور های جست و جو از قبیل google .com معرفی کنیم . همین امر منجر می شود که با کاربران با جست و جو در مسئله قضیه کاری ما که اینترنت سایت ما به آن اشاره دارد، وب سایت ما را پیدا کنند و با تجارت ما و تولیدها ما آشنا شوند . تنها باید در پباده سازی وبسایت به نکات css و سئو ی اینترنت وبسایت مان دقت نماییم . چون اینکار باعث می شود که موتور های جست و جو اینترنت تارنما ما را در سکو بالاتری در لیست جست و جوی خود قرار دهند .

3-
در دسترس بودن:
این مزیت سبب گردیده که ما در هر برهه زمانی از شبانه روز و هر جایی که به اینترنت دسترسی داریم، داده ها خود را بتوانیم در اختیار کاربران قرار دهیم . اصطلاحا به این مزیت 7 *24 می گویند .

4-
تبلیغات:
با وجود تعداد زیاد یوزرها اینترنت تارنما ها بهترین مکان برای انجام تبلیغات می باشند . در صورتی که اینترنت تارنما ما دارنده بازدید کننده متعددی باشد، به طبع به حافظه این موضوع شرکت های گوناگون در این مورد به شما برای تبلیغات نیز مراجعه خواهند کرد . خود شما هم می توانید به این رویکرد خود را در جهان گسترده ی اینترنت معرفی و تبلیغ فرمائید .

5-
درآمد زایی:
مهم ترین مزیت اینترنت وبسایت ها تولید درآمد می باشد که به هدف مهم روز جاری در جامعه جهانی که اشتغال و درآمد برای گذران کارها زندگی ست، جان جدید ایی داده است . بخش اعظمی از شرکت های در حالا ورشکستگی حتی با روش اندازه وب وب سایت توانسته اند بقای خود را تضمین نمایند . زیرا تعدد فروش آنان به این روش یک‌سری برابر شده می‌باشد . همچنین این تعداد مشتری در فیس رضایت از کیفیت محصولات برای شما ابزار تبلیغاتی خواهند شد و در طول بازه زمانی اندکی تولیدها شما در کل یک شهر یا چه بسا مرزوبوم و یا این که حتی جهان معرفی خواهد شد .

6-
عدم محدودیت های هنگامی و مکانی:
یک مزیت دارای اهمیت دیگر اینترنت وب سایت ها این می باشد که دیگر ارتباط ما با مشتریان و یوزرها محدود به خیابان و محله فضا شرکت ما نمی باشد . بعد جغرفیا و جبر جغرافیایی محدودت ارتباط با مشتری از میان رفته است، و مشتری با رابطه با وب وبسایت ما، به طور مجازی سفری به شرکت ما خواهد داشت، سفری که ولی مجازی خواهد بود . همچنین مشتریان می تواند در هر مقطع از شبانه روز که حتی جز ساعت کاری شرکت ما نیست، عمل و درخواست خود را انجام دهند .

و با توجه به اینکه این رابطه دو طرفه می باشد، شرکت پباده سازی سایت اساس از روش وب وب سایت نیز در هر بازه زمانی و هر مکان می تواند با مشتریان خویش رابطه داشته باشد و آنان نسبت به تولید ها خویش جذب نماید .

 

فرایند
پباده سازی سایت:
به پروسه ساخت و تولید یک اینترنت تارنما از آغاز تا آخر پباده سازی وب سایت می گویند .

یک طراح وب سایت برای پباده سازی تارنما نیاز به شناخت با تمام مراحل ایجاد وب تارنما دارااست .

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

تفاوت
سایت‌های استاتیک و داینامیک در اصل به وبسایت‌هایی که احتیاجی به تغییرات متعددی ندارند و معمولا تمام المان‌های سازنده‌ی آنها اثبات بوده و مدام به‌روزرسانی نمی شود یک وبسایت استاتیک (Static) یا ایستا میگوییم .

به تیتر مثال وبسایت‌های تک صفحه‌ای، برخی از لندینگ‌پیج‌ها، صفحه های ساده‌ی معرفی و در کل تمام سایت‌هایی که حاوی محتوای ثابتی بوده و احتیاج چندانی به دستکاری ندارند می توانند به رخ استاتیک ایجاد شوند، پیاده‌سازی این‌گونه وبسایت‌ها پیچیدگی چندانی نداشته و تنها با به کارگیری از مواقعی که تا به اینجا خاطره گرفتیم قابل اجرا و پیاده‌سازی می‌باشند .

طراحی سایت در مشهد

اما بقیه وبسایت‌ها، به تیتر نمونه سایت‌های محتوا محور، شبکه‌های اجتماعی، انجمن‌ها و… که همیشه در اکنون به روزرسانی و بازنویسی هستند را سایت‌های داینامیک (Dynamic) می‌نامند، در راستی اگر بخواهیم علت این زمینه را نظارت کنیم به این نتیجه خوا هیم رسید که به روزرسانی چنین وبسایت‌هایی به شیوه وبسایت‌های استاتیک کاری طاقت‌فرسا و تقریبا غیر ممکن میباشد .

به همین ادله سیستم‌هایی پباده سازی شد که عمل ویرایش و به‌روزرسانی را از نحوه یک پنل مدیریت در اختیار صاحب و مالک سایت قرار دهد، نسبتاً بیشتر وبسایت‌های مدرن که با آن ها سرو فعالیت داریم جزء سایت‌های داینامیک به حساب می‌آیند .

تفاوت
وب سایت استاتیک و داینامیک پباده سازی و ساخت این قسمت از سایت (بک‌اند) نیازمند به کارگیری ابزارها و زبان‌های برنامه‌نویسی خاصی است که در ادامه اکثر با آن ها آشنا می‌شویم، در اصل این مورد ها ادامه‌ی مراحل قبل می باشند که قبل‌تر در موضوع آنان بحث کردیم .

مرحله‌ی
۴ تعیین
لهجه برنامه‌نویسی
همان گونه که در بالا اشاره کردیم، برای ایجاد بک‌اند تارنما می بایست به سراغ تعیین یک گویش برنامه‌نویسی سمت سرور برویم،‌ یعنی زبانی که با استفاده از آن صفحات سایت خویش را داینامیک کنیم .

برای این منظور انتخاب‌های فراوانی پیش روی شماست، یک عدد از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی تحت اینترنت PHP نام دارد، تا به امروز بیش از ۸۰ درصد وبسایت‌های دنیا با استفاده از زبان برنامه‌نویسی پی‌اچ‌پی ساخت شده‌اند، از معروف‌ترین آن ها می‌توان به فیس‌بوک و ویکی‌پدیا اشاره کرد .

در سرزمین ما هم در اکثر شرکت‌های خصوصی می‌توان رد پای این لهجه را دید، بدین ترتیب درصورتی که به خوبی آن را فرا بگیرید موقعیت‌های شغلی دوچندان زیادی مقابل شما خواهد بود، برای شناخت مقدماتی با این لهجه به فراگیری معرفی PHP که تا قبل از این در همیار آی‌تی منتشر کرده بودیم مراجعه فرمائید .

ولی زبان‌های بسیار متعددی برای برنامه‌نویسی نصیب بک‌اند یک وب سایت وجود دارد، به عنوان مثال ASP , Python , Node JS , Java و… که در چهره رغبت میتوانید از آنان هم به کار گیری کنید .

همانطور که گفتیم با به کارگیری از زبان‌های برنامه‌نویسی بخش‌های داینامیک وبسایت را تولید می‌کنیم، اکنون احتیاج داریم تا اطلاعات وارد شده در وبسایت را به گونه‌ای ذخیره کنیم که در آینده به آنها دسترسی داشته باشیم، برای این فرمان علاوه بر لهجه برنامه‌نویسی باید یک پایگاه‌داده (Database) هم برای تارنما خود ساخت کنیم .

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 471
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

دی
اچ گیت
DHgate یک پلتفرم B۲B است که به واردکنندگان از سراسر دنیا اجازه می‌دهد تا حجم کوچکی از کالاهای چینی را از طریق بیشتر فروشی اینترنتی با بها بخش اعظم خریداری کنند . در این پلتفرم میتوانید محصولاتی نظیر، لوازم دیجیتال، لباس، اقلام تزئینی، اسباب ورزشی و . . . را خریداری نمائید . دی اچ گیت بیش از ۳۰ میلیون متاع در ۲۲۷ مرزو بوم در سراسر جهان دارااست . این خدمت دارای بیش از ۵ میلیون مشتری در سراسر دنیا می‎باشد و در اکنون حاضر در میان ۲۱۰۰ سایت پر بازدید جهان قرار داراست .

طراحی سایت در مشهد

ایندیا
مارت
نماینده‌ی اقتصاد جدید ظهور هند در بازار امروزی بخشید و ستد جهانی، ایندیا مارت می باشد . این B2B هندی در فضای داخلی، بی حریف می باشد و در عرصه ی جهانی، به نسبت دادن آمار مجله‌ی اکونومیست، جایگاه دوم را در اختیار دارد . این طور که گفته می شود، در سال ۲۰۱۵ بیش از سه میلیون مال و خدمات، از قالب این وبسایت به بازارهای جهانی عرضه گردیده هست .

made
in china
این مجموعه یکی دیگر از محبوبترین و بهترین وب سایتهای B2B که احتمال دارد شما اسم آن را شنیده باشید . این کمپانی به وسیله شرکت Focus Technology Co از سرزمین چین با مسئولیت محدود سازمان میشود . این کمپانی به عنوان یک رهبر در صنعت تجارت الکترونیک هست که تمام تولیدات آنها در چین یا این که تایوان ساخته میشوند .

ویترین
نت یک پلتفرم و سایت B2B ایرانی
ویترین نت یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌های B2B اهل ایران است .
در حالتی که چین، هند، مالزی و سایر مملکت های به دور و بر ما توانسته‌اند مقام خویش را پیدا کنند، چرا یک B2B ایرانی ویترینِ اینترنتی محصول ها ساکن نشود؟
این سرویس جای خالی چنین ابتکار را در فضای اقتصاد سنتی ایران، مالامال میکند و با فهم و شعور و شناخت ظریف از شرایط، اقدام به سرویس‌دهی کرده و در زمینه‌های مختلف، نگاهی تخصصی به عرضه داراست . شما چه تامین کننده باشید یا این که توزیع کننده تهیدست ارائه و یا اخذ خدمات، از نحوه یک پلتفرم بنگاه به بنگاه خواهید بود . شما می توانید با به کار گیری از ویترین نت هم نتیجه شخصی را در حالتی بهینه قرار دهید و نیز چرخ اقتصادی این ممکلت را اندکی به جلو پیش ببرید .

ویترین نت دارنده دسته‌بندی گسترده‌ای اعم از صنعت های غذایی، نساجی، روش و ساختمان، صنعت های چوب، ورقه و سلولز، خودرو، بسته بندی مواد غذایی و . . . میباشد که با مراجعه به اینترنت سایت ویترین نت به آدرس vitrinnet .com از تجهیزات این پلتفرم ایرانی به کارگیری کنید .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

در
سطح Javascript تنوع این گونه کادر ورک نیز بسیار گسترده هست و ویژگی های بسیار زیادی را پشتیبانی می‌نمایند ، ولی جزو بخش های زیاد اصلی در پباده سازی اینترنت اپلیکیشن شما می‌تواند باشد و جایگاه دارای اهمیت تری نسبت به قاب ورک CSS نظیر Bootstrap داراست . در‌صورتی‌که وب تارنما شما بخش های دارای ربط با تجربه کاربری (UX) داراست مطلقا باید از یک عدد از فریم ورک های دارای شهرت را گزینش نمایید . ولی نکته ای وجود دارااست که این مدل فریم ورک ها باید دوچندان Lightweight باشند یعنی ناچیز حجم به طور مثال VUE .JS یک عدد از دارای شهرت ترین آنهاست که همگی چیزهایی را که یک اینترنت نرم افزار اضطراری داراست را به برنامه نویس می دهد از طرفی ویژگی های خیر از سایر کادر ورک ها گرفته می‌باشد که سبب معمولی بودن در یادگیری و اجرا را دارد .

 طراحی سایت در مشهد

خصوصیت
های مهم یک فریم ورک جاوااسکرپیتی خوب سبک
و ناچیز حجم باشد جامعه
بزرگی از برنامه نویسان آن را حمایت کنند یادگرفتن
های متنوعی در مثال های متفاوت در زمینه استفاده از آن منتشر شده باشد ماژولار
باشد و کامپوننت ها را ساپورت کند با
Webpack سازش داشته باشد معماری
MVVM را ساپورت کند به
طور دایم به روزرسانی شود در این نوشته به معرفی اجمالی سه فریم ورک Bootstrap, Foundation, Semantic UI و مقایسه ای از امکانات مزایا و معایب انها ارائه خواهد شد .

۲معرفی
قاب ورک های مذکور 2-1
معرفی Bootstrap
Bootstrap پروژه ای نوشته باز1 توسعه و گسترش یافته بوسیله برند اوتو و جیکوب تورنتون2 که اولی بار برای به کارگیری در توییتر در سال 2011 تولید گردیده میباشد . Bootstrap از تکنولوژیfront-end 3 به کارگیری می نماید و برای بسط وب، مشتمل بر قالب های طراحیhtml و CSS برای تایپوگرافی، طراحی فرم ها، دکمه ها، جداول­ها، جور ها و همچنین افزونه های جاوااسکریپت می باشد . هرکسی با کمترین علم HTML و CSS می تواند از آن استفاده نماید . اولی استایل گوشی بعنوان جزئی از core در نسخه 3، Bootstrap ساخت شده می باشد و بضاعت و توان عمل با تمام مرورگرهای امروزی (Chrome, Firefox, Internet Explorer, Safari, and Opera) را دارد . قاب ورک های front-end زیادی وجود دارا هستند که bootstrap و foundation مهمترین آن‌ها می باشند . درحال حاضر بیش از 20 ورژن از bootstrap منتشر شده است که بیشترین تعداد star را در در میان پروژه های GitHub به خویش اختصاص داده است .

2-2-
معرفی Foundation
Foundation در سال 2008 توسط zurb پباده سازی شد و در سال 2011 به عرضه همگانی رسید . به مرور بازه تعداد ورژن های foundation بخش اعظم از bootstrap شد که این آرم سعی عمده برنامه نویسان آن در رفع خطا ها و باگ های برنامه است . با این حال به گستردگی bootstrap از آن به کارگیری نمی شود .

2-3-
Semantic UI
Semantic UI یک عدد از قاب ورک های جایگزین برای bootstrap با ساختاری پیچیده تر است . Semantic UI برخلاف bootstrap که یک theme مهم و واحد دارد، پکیجی با بیش از 20 them در فرم حساس بهمراه فایلهای مختلفی از JS و CSS می‌باشد . فعالیت کردن با semantic UI مشکل می‌باشد ولی طراحی هایی که از این قاب ورک به کارگیری می نمایند بسیار قادر می‌باشند به این برهان استفاده از گروه ای از کامپوننتها و اجزای گوناگون در طراحی، پباده سازی با ان سرعتر و قویتر می‌باشد . رابط کاربری دوچندان کارکشته و سازماندهی شده ای دارد ولی به اندازه bootstrap محبوبیت ندارد .

 

۳شباهتهای
فریم ورک ها 3-1-
مقایسه در میان Foundation و Bootstrap
1-
هردو نوشته باز میباشند ذیل لیسانس MIT
2- هر دو طراحی responsive دارند و نیازی به کار اضافی نمیباشد .

3- هر دو از سیستم پباده سازی 12 ستونی استفاده می نمایند . هر دو فریم ورک دربرگیرنده سطر و ستون است و بضاعت و توان کشیدن ستون در ردیف و بلعکس را دارا هستند .

4-اجزای CSS جداگانه . هر دو کادر ورک از کامپوننتهای از پیش پباده سازی شده و ready to use به کار گیری می کنند . مانندNavigation bar, Buttons, Pagination, Labels, Progress bar, … .

5- به کارگیری از پلاگین های از روی میل جاوا اسکریپت: پیاده سازی پر سرعت افزونه های JS برای طولانی تر کردن اشکال خاصی از خصوصیت های پیشرفته مثل affixed sidebar یا pop-up models . در طراحی bootstrap 12 پلاگین JS و foundation 15 افزونه به کارگیری گردیده می‌باشد .

 


شکل1:
bootstrap , foundation grid

 


شکل2
– bootstrap and foundation component


2-1-
مقایسه semantic UI و bootstrap
1-
پباده سازی سریعتر و قدرتمند تر semantic نسبت به bootstrap
2- تمام پکیج ها در semantic بخوبی سازماندهی شده اند هر کامپوننت در style sheet مربوط به خویش قرار دارد و صرفا کامپوننتهای مسئله نیاز هر کاغذ را بارگزاری می کند .

3-طراحی اجزا semantic بسیار شگفت انگیز است، اما درابط کاربری ان در مرورگرها نسبت به bootstrap ضعیف خیس میباشد . Bootstrap با مروگر ie7 به بعد از آن سازش دارااست در حالی که semantic با ie9 به بعد4 .

 

البته بطور کلی تفاوت حیاتی میان انها وجود ندارد فقط از نظر کدنویسی سریعتر، تمیزتر، استفاده راحتتر و سبک بودن semantic از bootstrap بهتر هست . در اکثر موردها از semantic بعنوان ابزار موازی پباده سازی در کنار bootstrap و foundation استعمال می شود .

۴مزایا
و معایب استفاده از هر فریم ورک 1-4-
مزایای bootstrap
1-
پشتیبانی از جامعه گسترده
2-
قالبهای در دسترس بیشتر
3-
سازگاری بیشتر با مرورگر ها( سازگاری با مرورگر های قدیمی نظیر ie8 در حالی که foundation از ie9 به سپس پشتیبانی می کند)
4-
امکان استفاده از Less یا Sass
5-
بکار رفته در سایتهای معتبر و موفقی همچون Newsweek,Vogue,Lyft, Spotify
2-4-مزایای
استفاده از foundation
1-
متکی به طراحی کاربر
2-
قابلیت و امکان طراحی responsive
3-
بدلیل محبوبیت کمتر و مثال های کمتر یگانه خیس هست
4-
توان ایجاد سیستم های شبکه ای (More grid system capabilities)
5-
به کارگیری ویجت های از پیش ساخته شده
در
مقایسه در میان کامپوننتهای اضافی، bootstrap و foundation با نیز برابرند ولی مورد ها دیگری هم میباشند که در foundation وجود دارد اما در bootstrap نیست:
1-
اعتبارسنجی فرم ها در html5
2-
منو off-canvas
3-
جدول ارزش گذاری
4-
Responsive media
5-پشتیبانی
از right-to-left
6-
توصیف تور و هدایای تبلیغاتی در سایت
7-پشتیبانی های مازاد : برخلاف bootstrap ،تیم foundation خدمات و دوره های متعدد پشتیبانی را ارائه می هند . انها همچنین عصر های انلاین اموزشی را هم برگزار می نمایند .

8-سایتهایی
که از foundation به کار گیری می کنند : PBS, National Geographic ,The Washington Post, Mozilla
4-3-
چرا foundation نسبت به bootstrap محبوبیت ندارد؟
Foundation روی دو جنبه تمرکز داراست : تولید کادر ورک responsive برای سایت و آدرس اینترنتی . در حالی که bootstrap تنها روی طراحی کادر ورک کار می کند و جدیدا یک‌سری قالب گسترش یافته ارائه کرده می‌باشد . ولی با وجود این توییتر مبلغ نیکی برای bootstrap می باشد . در صورت ذیل شمای گرافیکی از پیشرفتهای هر دو کادر ورک ارائه شده می باشد که نشان از تکان زیکزاکی همسان هر دو دارد . البته bootstrap محبوبیت دو برابری نسبت به foundation دارااست .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 خرداد 1398 | نظرات ()