نوشته شده توسط : علی پور

CSS
چه می باشد و چه کاربردی دارااست ؟
CSS یا این که Cascade Style Sheets لهجه برنامه نویسی می باشد که W3C یا کنسرسیوم میان المللی کانال جهانی اینترنت تارنما برای حل مشکلات به وجود آمده طی مدت زمان استعمال از HTML تشکیل شده می‌باشد ، سفارش داده میباشد . این زبان برنامه نویسی عملا مکملی برای گویش HTML به اکانت می آید و برای پر کردن نقاط ضعف و خلاء در سعی می باشد . استفاده از کد های CSS موجب پاک و مرتب شدن کد های برنامه نویسی تان خواهد شد هم چنین مشاهده کرد شما را به طراحی اکثر معطوف می سازد .

طراحی سایت در مشهد
HTML یا این که Hyper Text Markup Language به معنای گویش علامت گذاری فوق نوشته می باشد . Html زبان استاندارد طراحی وب وب سایت می‌باشد و تمامی کدهای کاغذ اعم از طرف مشتری و طرف سرور در نهايت به کدهای HTML تبديل شده و توسط مرورگر نمايش داده می گردند . در گویش برنامه نویسی HTML نصیب های متعدد به وسیله اجزايی به اسم تگ از یکدیگر انقطاع می شوند، که هر کدام دارای خاصیت و کاربرد مربوط خود می باشد . اين تگ ها به مرورگر اعلام می نمایند که هر نصیب از برگه چه نوع عنصری می‌باشد و بايد به چه فیس نمايش داده شود .


Php
چیست و چه کاربردی دارد ؟
PHP یا PHypertext Preprocessor یک لهجه قوی برای ساخت وب سایت های داینامیک و پویا محسوب می شود . یک لهجه سمت سرور که اسکریپت های آن بر روی سرور اجرا می گردد . با به عمل گیری زبان php ، می توانایی پورتال ها و سایت های تبارک سازمانی را با اقتدار ، برنامه نویسی و طراحی نمود . php در ورژن های مختلفی به بازار عرضه شد که در اکنون حاضر ورژن ۵ آن به وسیله بسط دهندگان php به برنامه نویسان و کاربران ارائه گردیده می باشد . با آمدن php 5 دگرگون سازی جدیدی در php تولید شد به صورتی که Microsoft خالق لهجه Asp توشه دیگر از رقیب خویش یعنی php عقب افتاد .

 

طراحی
وبسایت آموزشی و نکات
طراحی وبسایت آموزشی می تواند به مراد آموزش آنلاین، اطلاع رسانی از جلسات آموزشی، اشتراک گذاشتن پوشه های آموزشی و دیگر منظورها رخ پذیرد . سایت های آموزشی یوزرها یگانه با گرایش آموزشی خاصی را دارا می باشند فلذا در طراحی تارنما آموزشی درنحوه فراگیری هرچه خوبتر مطالب به اشخاص می بایست تلاش نمود . حالا چه نکاتی را در طراحی تارنما آموزشی می بایست رعایت نمود .


طراحی
تارنما آموزشی و اشتراک فایل یک عدد از قابلیت های برجسته در پباده سازی تارنما آموزش، امکان آپلود فایل از بستر وب سایت آموزشی می باشد . بارگذاری پوشه های ورد، پی دی اف، پاورپونت، صوتی و فایل های چهره‌ای همه مواردی میباشد که در پباده سازی تارنما آموزشی می بایست پیاده سازی شود .


طراحی
وب سایت آموزشی و کلاس آنلاین با ترقی های تکنولوژی اجرای کلاس های آموزشی آنلاین یکی از امکان های زمینه توجه در پباده سازی وبسایت آموزشی می باشد . برگزاری این کلاس ها با ورود کاربران به پنل امنیتی خاص و وارد نمودن نام کاربری و پسورد خواهد بود . فلذا پایین این حالت تجهیزات امنیتی در پباده سازی سایت آموزشی می بایست مبذول گردد . امکان برگزاری این کلاس ها می تواند یاور با صدا و تصویر باشد که می بایست متناسب با نیاز طراحی وب سایت آموزشی ما مهیا شود .



:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


پباده سازی سایت فن ای در درحال حاضر خواندن این مطلب هستید احتمالا به این استدلال که در جستجوی پباده سازی وب سایت حرفه ای هستید و قصد روش اندازی سایت خود با بیشترین و کمترین دما کیفیت ممکن را دارید . البته اصولا به چه جور سایتی رشته ای گفته می شود و چگونه می توانیم پباده سازی وب سایت خود را به فیس فن ای انجام دهیم . اصولا وب سایت فن ای به سایتی گفته میشود که با آخری ترفندهای روز طراحی شده باشد و نیز متخصص پباده سازی اینترنت وب سایت و نیز کاربران معمولی وب سایت طراحی و کاربری آن را تایید کنند . چه ترفندهایی جزو مورد ها روز به اکانت می آیند و رعایت و اجرای آن‌ها در وب سایت باعث حرفه ای شدن وب وب سایت می گردد .

طراحی سایت در مشهد

طراحی
وبسایت حرفه ای گزینش
نامه دامنه رشته ای اولی قدم برای خط مش اندازی وب وب سایت ثبت دامنه می باشد و در صورتی که نام دامنه به درستی انتخاب گردد تاثیر بسیار مثبتی در فرایند موفقیت وب وب سایت خواهد داشت . در حقیقت انتخاب اسم دامنه مطلوب و حرفه ای وصال به برد را برای وب تارنما معمولی تر می سازد و مبنا و اساس وب وبسایت را محکم می سازد . برای انتخاب نام دامنه مطلوب و فن ای مطلقا می بایست با متخصص سئو و بهینه سازی وب وبسایت مشورت فرمائید تا شایسته ترین نام دامنه به شما پیشنها گردد . در فیض فارغ از مشاوره با سئو عمل اقدام به ثبت دامنه برای اینترنت تارنما خویش ننمایید .


پباده سازی وبسایت رشته ای هاست
حرفه ای هاست وب سایت تاثیر بسیاری در برد وب وبسایت خواهد داشت و در صورتی که هاست با کیفیت مطلوبی تنظیم نشود ممکن می باشد تاثیر فراوان منفی در کسب و عمل شرکت داشته باشد . هاست اینترنت وب سایت می بایست سرعت مطلوبی داشته باشد و به صحت موردها پیکربندی و ایمن سازی در آن رعایت شده باشد . همچنین دقت کنید از سرور معتبری هاستینگ خویش را تهیه کنید تا وب وبسایت شما در گیر ایراد نشود . در بین پکیج های شرکت های هاستینگ بهترین هاستینگ سرور مخصوص می باشد میباشد که ارزش آن مضاعف بالا میباشد . پس از آن سرور مجازی گزینه قابل قبولی می باشد که ارزش آن به نسبت سسرور مخصوص مطلوب خیس می‌باشد . در صورتی که میزان دارایی شما به سرور منحصر به فرد و مجازی نمی رسد می توانید از سرورهای اشتراکی استفاده فرمائید ولی مطلقا در قضیه کیفیت آن دقت فرمایید و در تنظیم سرور از اشخاص با سابقه در قضیه اینترنت و همچنین کارشناس سئو مشورت ضروری را بگیرید .

پباده سازی
وبسایت حرفه ای طراحی
قالب رشته ای امروزه سبک های نو پباده سازی قالب همگانی گردیده می‌باشد که ثابت گردیده کاربر پسند خیس از سایت های قبل می باشند و رعایت آنها سبب تاثیر و احساس بهتر در یوزرها وب سایت می گردد . در بخش ذیل به شما برخی از سبک های نو را معرفی می نمایم .

پباده سازی
دو بعدی یک عدد از سبک های نو مدرن پباده سازی دو بعدی می باشد که در این گونه پباده سازی دیگر از سایه ها و گوشه های گرد گردیده خبری نمی‌باشد و قالب در معمولی ترین صورت خویش ارائه می گردد . به این جور طراحی ها همینطور طراحی "محتوا اول" نیز گفته می شود زیرا مهترین گرفتاری طراح وب سایت ارائه مطالب در بهترین شیوه ممکن میباشد و بخش ها معمولا با تفاوت رنگی از یکدیگر قطع می گردند و از پالت رنگ های خاصی با نام رنگ های دو بعدی استفاده می گردد . ثابت شده پباده سازی دو بعدی تاثیر بهتری نسبت به پباده سازی های سابق بر روی کاربران دارااست و استفاده کننده وب وب سایت فهم بهتری از وب وب سایت خواهد داشت .


طراحی سایت حرفه ای پباده سازی
تک صفحه یک عدد دیگر از سبک های تازه طراحی قالب وب سایت طراحی به فیس تک برگه می باشد که در این رویه صفحه های اولیه اینترنت سایت مثل درباره ما، تماس با ما، محصولات و . . . در به عبارتی کاغذ اصلی نمایش داده می شوند و استفاده کننده پس از کلیک بر روی منوهای اساسی اینترنت سایت به جای آنکه به کاغذ دیگری وارد شود در ورقه کلیدی به بخش مسئله حیث اسکرول می گردد . این گونه پباده سازی قیمت صفحه حیاتی اینترنت وبسایت را بالا می موفقیت چون کاربران مدت بازه بیشتری در صفحه کلیدی وب وب سایت باقث می نظیر و همین مسئله تاثیر بسیار مثبتی بر روی سئو وب سایت خواهد داشت .

برنامه کودک
سازی قالب تا قبل از این از حافظه فلش برای ساخت جنبش در اینترنت وب سایت به کار گیری می شد حال آنکه امروزه با استفاده از HTML , CSS و کتابخانه های جاوا اسـکریپت نظـیر JQUERY و MOOTOOLS این کار انجام می گردد . انمیمیشن سـازی اینترنت سایت جذابیت بیشتری در وب تارنما ایجاد می کند و وجود تکان ها و گرافیک ها باعث ترقیب اکثر استفاده کننده به رویت ادامه مطالب می گردد . اما این مسئله مسئله تازه نمی‌باشد ولی سبک این برنامه خردسالان سازی می باشد که امروزه با گذشته به طور کامل متعدد شده می باشد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

PHP مخفف عبارت Hypertext Preprocessor به معنای پیش پردازند فرامتن می باشد گه در سال ۱۹۹۴ به وسیله رسموس لردورف ساخت شد . بعد به وسیله سایرین توسعه و گسترش پیدا کرد . اولین نگارش همگانی آن در اوایل سال 19۹۵ ارائه شد و با نام Personal Home Page روانه بازار شد که البته بسیار معمولی بود .

طراحی سایت در مشهد
php یک لهجه برنامه نویسی برای طراحی وب وب سایت های پویا هست . با گرانقدر شدن دنیای وب و آموزش پباده سازی اینترنت تارنما های متنوع دیگر گویش HTML پاسخگویی نیاز مدیران اینترنت وب سایت ها فقدان . از این روز نیاز به زبانی بود تا بتواند مانند نرم افزار های DESKTOP فعالیت کند و به راحتی قابل توسعه و گسترش باشد .
لهجه php یک گویش سمت سرور می‌باشد به این معنا که کدهای php بر روی سرور تفسیر شده و خروجی html یا خروجی های دیگری که برای استفاده کننده قابل سناریو باشد را نشان میدهد .
از مشهورترین قابل انعطاف افزارهای ساخته شده با PHP می بضاعت و توان به سیستم های مدیریت محتوایی (cms) زیرا جوملا، وردپرس ، دروپال و … اشاره کرد .
وبسایت های فراوانی در عالم براساس زبان PHP متن شده اند و هر روز هم بر تعداد آنان افزوده می شود . بر طبق آمار منتشر شده بیش از ۶۰% از سایت های جان دار در سرورها با زبان PHP نوشته و بار گذاری گردیده می باشد که از مهم‌ترین آنها می توانایی به ویکی پدیا و فیسبوک اشاره کرد .

بعضی
دیگر از ویژگی های لهجه برنامه نویسی php Php یک ابزار اوپن سورس و رایگان می باشد به همین ادله هاست هایی که میزبانی آن را انجام می دهند زیاد ارزان تر از هاست های NET . میباشند .
Php بر روی کلیه پلتفورم های دارای شهرت مانند ویندوز،لینوکس و مکینتاش قابل اجراست .
PHP یک ابزار ساخت یافته بوده و یادگیری آن مضاعف ساده میباشد .
ابزار فعالیت با PHP همه اوپن سورس بوده و به کار گیری از آن بدون پول می باشند .
اجرای یک اسکریپت PHP به طور متوسط تا سه برابر یک اسکریپت ASP می‌باشد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بدانیم
چه‌گونه امنیت خویش و یوزرها را ارتقاء دهیم ! از روزی که وب راهی برای سرعت بخشیدن به کارهای روزمره اشخاص شناخته شد، نفوذ به رایانه اشخاص و دسترسی به داده ها محرمانه و داده‌های فردی آن‌ها موضوع اعتنا افراد فرصت طلب بوده می باشد .
هر نفوذی راهکاری داراست ! به کارگیری از دیواره‌های حریق و ضد ویروس‌ها و رایانه فردی و رمزعبور با حساسیت بالا و مورد ها امنیتی دیگر نیاز می‌باشد که شما خطوط اینترنتی خویش را هم ایمن نمائید !

طراحی سایت در مشهد
وقتی که شما در حال پر کردن فرم‌های اینترنتی به منظور ورود به نشانی اینترنتی یا این که ورود به هاست یا این که حتی ورود به شناسه خود در هر سایتی مثل صورت بوک یا کلوب هستید داده‌هایی که شما در فرم‌ها درج می‌کنید و دکمه ورود را می‌فشارید .
اطلاعات وارد گردیده شما از گره‌های گوناگونی می‌گذرد که در هر گره می‌توان اطلاعات شخصی شما را مشاهده و ذخیره کرد ! بطور نمونه شما در حالا وارد کردن داده ها اکانت بانکی خویش می‌باشید که در صورتی که سایت بانکی شما امنیت ذی‌ربط را نداشته باشد حساب شما ممکن می باشد تا دقایقی دیگر فارغ از چه بسا یک ریال موجودی باشد ! البته بانک‌های اینترنتی یا این که سرویس‌هایی مثل آن چکار مینمایند که کسی سوءاستفاده نکند !
SSL
چه است !؟ مخفف Socket Secure Layer که او‌لین توشه توسط کمپانی Netscape پباده سازی شد و سپس مرورگرهای دیگر نیز از این پروتکل پشتیبانی کردند .

مشخصه بارز SSL بصورت HttpS هست که احتمال دارد بارها در وب مشاهده کرده باشید و به آسانی از آن گذر کرده باشید .

Secure Socket Layer , یا همان SSL یک تکنولوژی استاندارد و به ثبت رسیده برای تامین ارتباطی امن مابین یک اینترنت سرور و یک مرورگر اینترنت می باشد . این ارتباط امن از همگی اطلاعاتی که ما دربین وب سرور و مرورگر اینترنت (کاربر) انتقال می یابد , محافظت می‌نماید تا در این انتقال به رخ سری و دست نخورده باقی بماند . SSL یک استاندارد صنعتی است و بوسیله ملیون‌ها اینترنت تارنما در سراسر جهان برای برقراری امنتیت انتقال داده ها استعمال می‌شود . برای این که یک اینترنت سایت بتواند ارتباطی امن از مدل SSL را داشته باشد نیاز به یک گواهینامه SSL داراست .

هم اکنون
سوالی که پیش می‌آید این میباشد که این گواهینامه چه چیزی است !؟ زمانیکه شما می خواهید SSL را بر روی سرور خود فعال کنید سؤالات متعددی در مسئله نام‌و‌نشان سایت شما ( مانند نشانی تارنما ) و همین طور هویت شرکت شما ( مانند اسم کمپانی و محل آن) از شما پرسیده می‌شود . بعد از آن سرور دو کلید سر را برای شما ساخت می‌کند , یک کلید محرمانه (Private Key) و یک کلید همگانی (Public Key) . کلید سری به این یاد , این نام را گرفته میباشد , زیرا می بایست کاملاْ خصوصی و دور از دسترس دیگرافراد قرار گیرد . ولی در مقابل نیازی به حفاظت از کلید عمومی نمی‌باشد و این کلید در قالب یک فایل درخواست گواهینامه یا این که Certificate Signing Request که به اختصار آنرا CSR می‌نامیم قرارداده می گردد که دربردارنده ویژگی ها سرور و شرکت شما بصورت رمز است . بعد شما باسیتی که این کد CSR را برای صادرکننده گواهی‌نامه ارسال فرمائید . در ارتفاع مراحل پیشنهاد یک SSL مرکز صدور گواهینامه صحت اطلاعات وارد شده به وسیله شما را آنالیز و تایید می کند و آنگاه یک گواهینامه SSL برای شما تولید کرده و ارسال می‌کند .

این
گواهی‌نامه‌ها از کجا پشتیبانی میشوند !؟ شرکت‌های متعددی وجود دارا‌هستند که این گواهینامه‌ها را صادر می کنند و در سرویس‌های متفاوتی آن ها را ارائه مینمایند که ارزانترین آن ها در درحال حاضر حاضر متساوی ۴۰۰ هزار ریال برای هر سال میباشد و در صورتی که هر مشکلی پیش بیاید این کمپانی طبق توافقی که با شما داراست ضرروزیان را پرداخت خواهد کرد .
البته جور کد گذاری هر شرکت ارائه کننده گواهی‌نامه نیز گوناگون میباشد و نوع پرداخت ضرروزیان احتمالی نیز معلوم که چیزی مشابه به بیمه می‌باشد ! به هر هم اکنون سایتی که SSL دارد البته گواهینامه معتبری ندارد تفاوت چندانی با سایتی که SSL ندارد نخواهد داشت !
عالی با این توضیح معلوم میشود که چرا برخی مواقع برای سایت‌هایی که از https به کار گیری می نمایند در هنگام ورود با پیغامی روبرو میشویم که مرورگر نسبت به اعتماد به این برگه از شما پرسش می نماید و نیاز به تایید از سمت استفاده کننده است .
(بطور نمونه یک عدد از بانک‌های مرزو بوم هنوز این گواهینامه را تنظیم نکرده‌اند و خزانه پارسیان و سامان این گواهینامه را دارند!)
کد گذاری
چه طور میباشد ؟ رمز گذاری (Cryptography) دانش به راز در آوردن (encryption) داده ها می باشد . توضیح روش‌های دوچندان پیچیده‌ای که امروزه برای رمز گذاری به کارگیری می شود از طاقت این مقاله خارج است، البته برای رفع ابهام، در زیر به یکی از ساده‌ترین روش‌های کد گذاری می‌پردازیم: می دانیم که هر سخن در الفبا جایگاهی دارااست . مثلا حرف «الف پیشین از ب» و «حرف مدعوین گذشته از ن» قرار داراست . حال، در شرای بخواهید یک پاراگراف را به راز در آورید . در ساده‌ترین صورت ممکن، هر سخن را با سخن بعدی خود در الفبا جایگزین میکنید .یعنی به جای «الف» حرف «ب»، به جای «ب» حرف «پ»، … ، به جای «ه» سخن «ی» و به جای سخن «ی» سخن «الف» را می گذارید .
با این عمل می‌توان پاراگراف «بابا آب داد» را به پاراگراف بی مضمون‌ «پبپب بپ ذبذ» تبدیل کرد که در صورتی‌که شخصی کلید سر را نداشته باشد، به هیچ وجه از آن راز در نمی‌آورد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

نکاتی
که در پباده سازی قالب وردپرس باید به آن ها اعتنا کرد


در شرای قصد پباده سازی قالب وردپرس منحصربه‌فرد برای سایت تان را دارید باید به بعضا از نکات و اصول پباده سازی پوسته وردپرس توجه داشته باشید تا بتوانید علاوه بر تامین نیازهای یوزرها و بازدیدکنندگان وبسایت تان قالب وردپرس قابل قبولی نیز داشته باشید و بتوانید خدماتی که ارائه می دهید را خوب تر به مراجعه کنندگان وب سایت تان بشناسانید و در غایت به فروش بخش اعظم و یا این که جذب استفاده کننده اکثر برسید در این مقاله قصد دارم شما را با نکاتی که در طراحی قالب وردپرس می بایست به آنان دقت کرد آشنا کنم پس تا نقطه نهایی هم پا ما باشید .

 طراحی سایت در مشهد

به
طور کلی در هنگام پباده سازی پوسته وردپرس دو دلیل نقش مهم دارا‌هستند اولیه رابط کاربری سایت و دوم شیوه کدنویسی قالب وردپرس مقدمه می بایست انتخاب نمایید که برای شما کدام یک مهمتر هست ، آیا به ظاهر سایت و دیدنی بودن آن اهمیت بیشتری می دهید و یا این که به روش کدنویسی و تعامل بیشتر با موتورهای جستجو ؟ البته می بایست در لحاظ داشت که اهمیت دادن به کدنویسی به این معنی نمیباشد که رابط کاربری زشتی خوا هیم داشت اما بی تردید نمی توانایی از بخش اعظمی امور گرافیکی و تصاویر زیبا که عموما حجم بالایی هم دارند به کارگیری کرد .

 


رابط
کاربری و گرافیک قالب وردپرس برایم اهمیت دارد در‌صورتی‌که از اشخاصی هستید که وسواس متعددی برای گرافیک و ظواهر سایتشان دارند و می خواهند حتما دارای گرافیک زیبای فتوشاپی باشد عموما در اینگونه طرح ها از تصاویر حجیم با تعداد بالا به کارگیری می شود که در نهایت سبب سنگین وزن شدن و ارتقا برهه زمانی بار گذاری قالب وردپرس نهایی می شود ولی راه و روش هایی برای جبران این مشکل وجود دارااست ، البته در اینگونه طراحی خلل صرفا تصاویر نیستند ، پوشه های js و css قضیه نیاز پلاگین هایی که برای ایجاد افکت گرافیکی و برنامه کودکان های مورد نیازتان به کارگیری شده اند را نیز می بایست در لحاظ بگیرید که می بایست باصرفه شوند درصورتی که بخواهیم توده بندی کلی در مورد اینگونه پباده سازی داشته باشیم باد بگوییم که معمولا اینگونه پباده سازی مربوط به سال های پیشین وب می شود و حال با وجود ظهور راه و روش های پباده سازی متفاوتی نظیر : پباده سازی مینیمال و تخت بیشتر پباده سازی به سمت اینگونه طرح ها پیش رفته است که علاوه بر سبک بودن و زیبایی خاص خودشان قالب وردپرس نهایی سبک هم خواهد بود و کدنویسی با صرفه تری خواهد داشت .

 

 

کدنویسی
قالب وردپرس نسبت به گرافیک برایم اهمیت بیشتری دارد در‌صورتی‌که از اشخاصی می باشید که برایتان کدنویسی پوسته وردپرس از گرافیک آن اهمیت بیشتری دارد ممکن است از عشق و علاقه مندان به راه های طراحی جدید نظیر مینیمال و تخت هستید که در اینگونه سایتها بخش اعظم تمرکز بر روی کدنویسی اصولی و بهینه بوده و علاوه بر گرافیک زیبای غیر فتوشاپی که از تصاویر کمتر استفاده شده و به جای استعمال از تصاویر حجیم با به کار گیری از css رنگبندی و رابط کاربری پباده سازی می شود . اینگونه پباده سازی های نوظهور دارنده سرعت بار گذاری بالاتر ، کدهای با صرفه خیس ، رابط کاربری جذاب تری نسبت به نسل قبل که طراحی فتوشاپی و استفاده از تصاویر حجیم بود ، دارا‌هستند .

به هر اکنون تصمیم گیرنده آخری خودتان می‌باشید و می توانید یک عدد از رویکرد های پباده سازی فتوشاپی و یا پباده سازی های تازه را گزینش فرمائید .

9



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

در کسب و عمل الکترونیکی باید بتوان اعتماد مشتریان را به خود جلب نمود تا مشتری از اعتبار کمپانی مطمئن باشد .

اعتماد مشتری همیشه مهم‌ترین مسأله می باشد و با دریافت این نماد می‌توانیم در جذب اطمینان مشتریان برای خرید و فروش محصول ها خویش غالب شویم .

طراحی سایت در مشهد

به همین منظور امروزه در پباده سازی تارنما نمادی به نام ای‌ علامت یا این که آرم اعتماد الکترونیک ( enamad ) معرفی گردیده می باشد .

که در واقع نوعی تأییدیه فروشگاه‌های اینترنتی به وسیله مرکزی با اسم توسعه و گسترش تجارت الکترونیک وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌باشد .

enamad به کسب و کارهای اینترنتی مجاز به مراد سازماندهی، احراز نام‌و‌نشان و صلاحیت آن‌ها صادر میشود .

e نشانه یا این که وب سایت علامت در وبسایت فروشگاه‌های اینترنتی موضوع تأیید در بالای صفحه دارای اهمیت درج می‌شود .

وقتی بر روی ای نشانه یا وبسایت آرم مو جود در تارنما کلیک کنید، مستقیما به enamad .ir می روید .

و میتوانید جزئیات تارنما دربرگیرنده محل فعالیت و هویت قانونی صاحب و مالک تارنما را مشاهده فرمائید .

بنابراین می‌توان با اطمینان بیشتری از وب سایت خرید کرد .

به طور کلی، مهمترین قدم برای تولید فضای تجارت الکترونیک، جهت دهی سایت‌های تجاری هست به طوریکه مردمان مطمئن باشند .

این سایت‌ها به تعهدات خویش و حقوق مصرف کنندگان کار خواهد کرد و با خاطر سهل وآسان خرید نمایند .

فروشگاه‌های
اینترنتی که دارای ای‌نماد یا این که تارنما نشانه و یا enamad می باشند دارای مزایایی هستند؛
از جمله این‌که صاحب و مالک فروشگاه را شناسایی و در چهره تولید گونه های امکان مراجعه وجود داراست .

همینطور مطمئن می‌شویم که اطلاعات مال یا خدمات ارائه گردیده بی نقص میباشد .

محصولاتی که در این فروشگاه‌ها عرضه میگردد دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد .

همینطور در این فروشگاه‌ها اطلاعات فردی و مالی خریداران محفوظ هست و امنیت بیشتری دارد .

و در فیس سوء به کارگیری از اطلاعات شخصی برای شکایت از مغازه اینترنتی خلاف کار می‌توان به مراجع رسمی مراجعه کرد .

برای این که خریداران از صدق آرم اعتماد الکترونیکی وب سایت نماد یا این که enamad جان دار در فروشگاه‌های اینترنتی اطمینان یابند می‌توانند در فهرست وبسایت‌های مسئله تأیید جستجو نمایند .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

از لغت ها انگلیسی سهل در اسم دامنه استعمال فرمایید .

اسم دامنه را طوری گزینش فرمائید که از لغات انگلیسی که اکثر به گوش مردم خورده می‌باشد استفاده شود که بهتر در ذهن استفاده کننده به یاد ماندنی شود . برخی از عبارات انگلیسی در نوشتار به یکسری شیوه می توان نوشت . از به کار بردن چنین اسم هایی پرهیز نمائید چرا که استفاده کننده را در پایان به وبسایت شما سوق دهی نمی نماید .

طراحی سایت در مشهد

از به عمل بردن نام دامنه فینگیلیش بپرهیزید .

از به عمل بردن کاراکتر های انگلیسی که معنای فارسی دارند (فینگلیش) در نام دامنه خود به کارگیری نکنید .

از
به کار بردن اعداد و حروف غیر ضرروی اجتناب کنید
مسلما در حیث بگیرید که کاراکترهای اضافی مثل دش(-) و اعداد و … فقط باعث می شود که کاربر برای تارنما شما بسیار اعتبار قائل نشود و به عبارتی شما را دورازشوخی نگیرد . هر نامی که برای وب سایت در نظر دارید شفاف و شفاف تعیین فرمایید و الکی استفاده کننده را با کاراکترهای مازاد حیران و سردرگم نکنید .

نام دامنه خود را قابل حدس تعیین فرمائید .

تجربه نشان داده می باشد که بعد از ارتباط شما با مشتری و تبلیغات سایتتان، به ندرت پیش می آید که استفاده کننده در به عبارتی روز به وب سایت شما مراجعه کند . معمولا سپس از یک سری روز خاطره شما می کند و می خواهد به سایتتان خصوصی بزند ولی نام سایت را به خاطر نمی آورد . اینجا هنر شما هست که نام وبسایت را طوری گزینش فرمایید که مشتری بر اساس فعالیت شما و کاری که برای آن منظور به شما مراجعه کرده می‌باشد را حدس بزند . خوب تر است مسئولیت این کار را خودتان بر عهده بگیرید و کلیه چیز را بر گردن موتورهای کاوش نیندازید .

از آدرس دامنه کپی گردیده پرهیز نمایید و یک دامنه اختصاصی به فرد انتخاب کنید .

لطفا از اسم برندهای تبارک و معروف در دامنه به کار گیری نکنید . امروزه برخی از اشخاص از اعتبار این جور برندها به کار گیری می کنند تا خودشان را بالا بکشنند اما دیر یا زود مطلقا اعتبار خویش را از دست می دهند . اعتبار هر کس متعلق به خودش می‌باشد . چه بسا در‌صورتی‌که از حیث قانونی نیز برایتان دردسر ساز نشود، البته به اعتبار خود خدشه وارد خواهید کرد . پس نام برندهای دیگر را کنار برند خویش به کار گیری نکنید و از مقدمه با مشتری صادق باشید .

از عجله کردن در انتخاب اسم دامنه بپرهیزید .

این مشکل در بیشتر مواقع برای استارت آپ ها پیش می آید . آن ها ایده ناب و شادی و هدف متعددی دارا هستند و می خواهند که ایده خویش را سریعا به مرحله کار برسانند و معمولا دراینگونه مواقع بدون چاره می شوند که به سرعت یک نام دامنه برای خود انتخاب نمایند .
متاسفانه وقتی باخت می خورند تعجب می نمایند که ایده ای به این نابی چرا ناکامی خورد!
پس خیلی درست و بجا می باشد که بازه متعددی را برای این تراز صرف نمایید تا در ماه های آینده پشیمان نشوید و همیشه با افتخار نام دامنه و وبسایت خود را بر لهجه سرازیر فرمایید . اعتبار یک اینترنت تارنما به نام دامنه است، پس صحیح و هوشمندانه تعیین نمایید .

از ابتدا دامنه ir را برای کسب و فعالیت خویش به ثبت برسانید .

برخی از کسب و امور در ابتدا از دامنه های بین المللی مثل .com به کارگیری می کنند و مشغول عمل می شوند . بعد آنگاه از مدتی تصمیم می گیرند که از دامنه ir نیز استفاده نمایند . ولی مدت ها در غفلت بوده اند و سایت آن ها با ir تا قبل از این تصویب شده می باشد و نمی توانند چنین عملی را انجام دهند . اینجاست که حسرت می خورند و ناچار می شوند ده ها یا شاید هزاران برابر بخش اعظم از هزینه اول خرج نمایند و آن دامنه را خریداری و ثبت کنند . براین اساس چه بسا درصورتی که از دامنه .com نیز در مقدمه به کارگیری کردید، همان موقع دامنه ir هم برای خودتان بخرید تا دست سایرافراد برای سودجویی قرار نگیرد . دامنه ir هزینه بالایی ندارد و می تونید به راحتی این عمل را انجام دهید . در این فیس هرگاه نیاز داشتید با خیال و خاطر آسوده به ایجاد وب سایت ir خویش می پردازید و لذت می برید .

**نکته مهم: متاسفانه یک یقین اشتباه میان یوزرها اهل ایران جا افتاده می‌باشد که پسوند ir سرعت سایت را کند می نماید . ولی این تاءمل هیچ توجیه فنی ای ندارد و به طور کامل خطا هست . اتفاقا از لحاظ سئو پسوندها با هم تفاوت زیادی ندارند و برای کسب و کارهای ایرانی استفاده از پسوند ir که محلی نیز می باشد فراوان موءثر می باشد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

امنیت یک عامل زیاد حساس در پایداری و خصوصیت یک تارنما برنده می‌باشد .
در رعایت امنیت به نکاتی می بایست دقت نمایید به عنوان مثال به کارگیری از یک رمز قوی، به کارگیری از سند SSL، به کار گیری از reCAPCHA، هاستینگ امن و . . . می‌تواند خاطر شما را از بابت امنیت سایت، سهل وآسان کند .

طراحی سایت در مشهد

۸ .
رعایت اصول سئو ویژگی
یک وب سایت برنده و سئو
یکی از مکان‌هایی که مخاطب شما را کاوش می‌کند و به شما رسیده و از سرویس ها شما در بستر سایت به کار گیری می‌کند، Google خواهد بود .
البته مطرح بودن در Google اصول و شروطی دارااست که باید محتوا و وب سایت خود را برای موتورهای کاوش همچون Google، بهینه فرمایید که به آن سئو می‌گوییم .
درصورتی که به این اصل اساسی دقت نکنید، بایستی خیلی زود فاتحه وبسایت خودتان را بخوانید .

۹ .
بروزرسانی خصوصیت
یک تارنما موفق و بروزرسانی
درصورتی که دوست دارید امنیت و تجهیزات سایت شما همیشه خوب و بی نقص باشد، به بروزرسانی‌ها توجه نمائید تا به داشتن دلیلی کلیدی در خصوصیت یک وب سایت غالب توجه کرده باشید . زمانی که قالب سایت، به روزرسانی میشود از آن استقبال فرمائید . امکانات، ابزارها، پلاگین‌ها و ماژول‌هایی که در دست شماست را به روزرسانی فرمایید .

۱۰ .
بازاریابی و تبلیغات عالی همیشه پولی نیستند ویژگی
یک تارنما چیره و تبلیغات
همگی ما فکر میکنیم که ویژگی یک سایت چیره این می‌باشد که باید مسلما هزینه‌های متعددی را برای خویش سایت و تبلیغات آن داشته باشد .
به
حیث شما امروزه، تبلیغات محیطی مثل استعمال از بنرها، اکثر می‌تواند برای مخاطب جلب دقت نماید یا فعالیت در مرحله شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات در آن‌ها؟ چقدر
برای تبلیغات خود از ابزاری به نام Google Adwords به کارگیری می‌کنیم؟ آیا
برای نظارت وب سایت خویش و دریافتن مشکلات آن، از Google Webmaster یا Google Analytics به کارگیری می‌کنید؟ همگی ابزارهای بالا بدون‌پول و از بهترین‌ها میباشند که شما میتوانید برای رئیس بهتر و تبلیغات موثرتر در آنها اقدام نمائید . پس مدام بهترین‌ها، همپا با پول نیستند .

۱۱ .
سرعت در دنیایی قرار گرفته‌ایم که کلیه به دنبال سرعت هستند و دوست دارا‌هستند پر سرعت نیازهایشان برطرف شود . در حالتی که این دلیل در وب سایت شما رعایت نشود، نمی‌توانید خصوصیت یک وبسایت غالب را داشته باشید . پس به دنبال راهکارهایی باشید تا این فاکتور دارای اهمیت را به تارنما خویش طولانی تر فرمایید .

۱۲ .
سبد میوه شما می بایست کامل باشد خواسته از سبد میوه این می‌باشد که باید تنوع تولیدات و محتوای شما کامل باشد . مقالات، صوت، تصویر، ویدیو، وبینار و . . . همگی از محتواهایی می باشند که داخل یک تارنما در حالتی که باشند می توانند نیاز مخاطب شما را به بهترین نحو ممکن برطرف نمایند . پس ویژگی یک سایت پیروز این هست که متناسب با اهدافی که دارد، تنوع تولیدها را داخل سایت داشته باشد تا بتواند به بهترین نحو ممکن نیاز مخاطب را برطرف نماید .

۱۳ .
ریسپانسیو بودن سایت خصوصیت
یک وبسایت پیروز و رسپانسیو
امروزه به کار گیری از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، رو به ارتقاء است . پس در‌صورتی‌که نتوانید سایتی داشته باشید که در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، به خیر و خوبی سناریو داده شود، خیلی از مخاطبان خود را هم از دست رفته بدانید و این ادله در خصوصیت یک سایت چیره دارای اهمیت می‌باشد .

فیض
گیری اگر در آغاز یک کسب و کار اینترنتی هستید، وبسایت را تماما دور از شوخی بگیرید . اصول بسیاری در خصوصیت یک وب سایت موفق، در حیث گرفته می گردند که در این مقاله به بعضا از این اصول اصلی پرداختیم که میتواند سبب ساز درخشش وب سایت شما شود .
در‌صورتی‌که به طراحی اینترنت و سئو عشق دارید، می‌توانید از مقالات لیداوب استفاده فرمائید تا آموزشی بدون نقص و تخصصی را اخذ نمایید .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


کاربران، بردبار نیستند با وجود گزینه‌های متعددی که پیش روی یوزرها اینترنت قرار دارد، عمده آن‌ها اشخاص بی حوصله‌ای هستند و از آن بدتر این که بایستی نیازهایشان در اسرع وقت برآورده شود . یعنی اگر خواسته‌های آن‌ها را برآورده نکنید، آنان نیز وب تارنما شما را ترک کرده و به سراغ صفحه ها دیگر می‌روند .

طراحی سایت در مشهد
یوزرها به دنبال استعمال هر چه راحت‌تر از وب سایت هستند اصولاً کاربران شم درونی خودشان را دنبال میکنند و اهمیتی به قرائت اطلاعاتی که طراح تارنما در اختیارشان قرار داده است، نمی‌دهند . بر شالوده لحاظ استیو کروگ که مهندس داده ها بوده و در قضیه تجربه کاربران تخصص دارد، «کاربران صرفاً به دنبال راحتی در استعمال از وب هستند و تا وقتی که بتوانند از وب سایت شما و امکانات آن به راحتی استعمال کنند، حاضر میباشند از وب سایت شما دیدن نمایند . در این میان، برای آنان نحوه کار سایت هم اهمیتی ندارد .


یوزرها می‌خواهند کنترل مرورگر را خودشان در دست داشته باشند معمولاً یوزرها دوست دارند سوای این که عاملی برایشان مزاحمتی ساخت کند در کل وب سایت حرکت نمایند . بدین ترتیب درصورتی که پنجره‌های جدید، یک دفعه ظواهر شوند برای آن ها آزار دهنده بوده و از نظرشان یک مشکل تعالی به حساب می آید . بدین ترتیب قابلیت و امکان باز کردن لینک‌ها در پنجره‌های جدید مرورگر، را باید هر چه سریع‌تر متوقف فرمائید . همینطور با قرار دادن دکمه بازگشت، به آنان اجازه دهید به محلی که در آغاز بوده‌اند، بازگردند .


یوزرها او‌لین مورد منطقی را تعیین می‌کنند یوزرها به جای این که به دنبال انتخاب‌های بهینه یا این که پیدا کردن اطلاعات در کمترین زمان ممکن باشند، عموماً اولی مورد منطقی را انتخاب می نمایند . آن ها صفحه ها اینترنت را به چهره خطی مرور نمی‌کنند . بلکه زمانی لینکی را پیدا نمایند که به نظر خودشان موءثر باشد و آنها را به مطلب زمینه نظرشان نزدیک کند، به سرعت بر روی آن کلیک می‌نمایند . به این ترتیب در صورتی‌که این روز ها سرگرم باصرفه کردن وبسایت خویش برای بازدیدکنندگان هستید، بدانید که گام بزرگی برای راضی کردن کاربران برداشته‌اید .

ضابطه
شماره 2: تمرکز خویش را معطوف به چشم شدن عمده تجهیزات وب سایت قرار دهید در طراحی‌های نو وب، غالباً قوانینی را فراهم مینمایند که کاربران به راحتی بتوانند درخواست موضوع نظر خود را عملی نمایند که به اصطلاح به آن 1-2-3-done-steps می گویند . به این منظور، امکاناتی را در تارنما قرار میدهند که برای استفاده کننده جذاب باشد . مثلاً از دکمه‌های گرانقدر و جلوه‌های بصری برای جلب دقت یوزرها استفاده می‌کنند . اگر چه طراح‌های سایت اکثر زمان ها به خاطر قرار دادن این امکانات، موضوع نفد قرار می‌گیرند، اما در صورتی‌که از بُعد پباده سازی وبسایت به آن‌ها نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که چندان هم بد نیستند . در حقیقت، دستورالعمل‌های جذابی که آن ها برای راحتی یوزرها در حیث گرفته‌اند، مضاعف مؤثر بوده و منجر می‌شوند بازدیدکنندگان تمایل به دیدن محتوای وب سایت شما داشته باشند . شما با به کار گیری از این ویژگی‌های معمولی و جذاب، میتوانید ساختار قابل قبولی برای وبسایت خویش تولید نمائید . طراحی سایت شما می بایست به صورتی باشد که همگی دکمه‌های ناوبری در به عبارتی نگاه اول در معرض دید استفاده کننده باشد . همینطور رنگ‌ها هم بایستی برای آن‌ها جذابیت داشته باشد . یکی از روش‌های مؤثری که در پباده سازی سایت می‌توانید به عمل بگیرید این است که از تم رنگ هماهنگ به کار گیری کرده و از به کاربردن رنگ‌های متفاوت در وب سایت دوری فرمائید . در این فیس بازدیدکنندگان وبسایت نیز تمرکز خویش را بر محتوای سایت قرار خواهند اعطا کرد . در چهره رغبت برای به کار گیری رنگ‌های متضاد، از آن ها برای تمایز میان بافت (کانتکست) سایت و پس قضیه آن استعمال کنید . فراموش نکنید که انگیزه شما، این هست که یوزرها تجهیزات موجود در تارنما را به راحتی مشاهنده نمایند . این مساله، یک عدد از اصول دارای اهمیت در پباده سازی صحیح رابط کاربری هست . دست یابی به این هدف بستگی به خویش شما دارد، البته در عین اکنون محتوای شما باید به صورتی باشد که کاربر به خیر آن را درک کرده و از طرفی در تعامل با این جور سیستم، حس راحتی نماید .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

حالا مشابه تصویر فوق در فیلد اسم فهرست یک اسم برای فهرست خودتون وارد کرده و روی دکمه ساخت فهرست کلیک نمائید تا عملیات ایجاد فهرست در وردپرس انجام بگیرد . آن گاه از ساخته شدن فهرست خواهید روءیت کرد که منوی سمت راست که مشتمل بر برگه‌ها، نوشته‌ها، پیوندهای دلخوه، دسته‌ها و… هستش و با رنگ مات به شما نشون داده میشه که در حالت غیرفعال هستش روشن شده و براتون فعال خواهد شد و در تحت فهرست ساخته گردیده نیز تنظیمات مربوط به یک فهرست سناریو داده می شود .

طراحی سایت در مشهد

فراگیری
تولید فهرست در وردپرس و تغییر تحول منو در وردپرس
همونطور که در تصویر مشاهده می‌کنید برای ایجاد هر فهرست در وردپرس این بخش از پیکربندی به شما نشون داده خواهند شد که در سطح نخستین قبلی از هرکاری برای افزودن لینک‌های دلخواه به فهرست می بایست تکلیف اونها را معلوم فرمائید .

بیش تر شدن مداد برگه‌ها: در فیس فعال بودن این مورد هرگاه که یک کاغذ جدید در وردپرس ایجاد فرمائید و در سایت منتشر فرمائید به صورت مداد و فارغ از اینکه شما کاری انجام بدین به این فهرست طولانی تر خواهد شد، مالامال در صورتی که تمایل ندارید تا برگه‌های گوناگونی که در وب سایت طولانی تر می‌کنید خود به خود به فهرست بیش تر نشوند این آیتم را به وضعیت غیرفعال باقی بگذارید .
سناریو موقعیت: این آیتم هم برای گزینش وضعیت نمایش فهرست مسئله استعمال قرار میگیره که بسته به قالب شما میتونه مشتمل بر گزینه‌های دیگه هم باشه، بنابراین برای این‌که فهرستی که ساخت میکنید در چه چکیده از تارنما بایستی سناریو داده بشه از این قسمت می بایست یک عدد از اونها را انتخاب نمائید . در این نمونه قالب استفاده گردیده 2015 وردپرس هستش که امکان نمایش دو جور فهرست رو در اختیار قرار میده، یکی برای فهرست حساس و دیگری برای نمایش شبکه‌های اجتماعی که در صورت انتهاب هر کدوم از این گزینه‌ها فهرست مسئله حیث در مکان گزینش شده نمایش داده میشه .
روش
بیشتر کردن منو جدید در فهرست وردپرس گذشته از این‌که آغاز کنیم به شیوه بیشتر کردن منو تازه به فهرست ساخته گردیده لازمه تا برای این که انواع مختلفی از پیوندهای وردپرس رو بتونید بیش تر فرمائید در برگه سناریو به‌این تا واجب نباشه تا به رخ دستی لینک‌ها رو وارد نمایید . برای این منظور شبیه تصویر ذیل روی دکمه پیکربندی ورقه کلیک فرمایید و آنگاه هر یک از بخش‌هایی که میخواهید تا برای افزودن در فهرست به شما مشابه چیزی که در ستون سمت راست تصویر قبل وجود داره نمایش داده بشه و یا این که اونو پنهان کنید کافیه تا تیک گزینه قضیه حیث رو فعال و یا این که غیرفعال نمایید .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 تير 1398 | نظرات ()