نوشته شده توسط : علی پور

مطمئن طراحی سایت در مشهد گردید رایا پارس که یک ahrefs محتوای اثر گذار، قابل اشتراک و اساسی تولید کرده‌اید که اشخاص به گذاشتن حیث تشویق شوند. به این ترتیب تولید محتوای فوق‌العاده نقش هسته‌ای و بلند مقطع در seo دارااست. با ارتقا تعداد بینش‌ها، تعداد لغت ها کلیدی وب سایت ارتقا یافته و در سود بر روی seo تأثیر مستقیمی میگذارد. همینطور با ارتقاء تعداد ایده ها گزینش مشتری ارتقاء یافته و بدین ترتیب منجر بالارفتن معیار فروش میشود.

از ایده های یوزرها برای ایجاد محتوا به کارگیری فرمائید: سوالاتی که یوزرها در قسمت نظرها ارسال می نمایند، قادر است سوال ها اکثری از اشخاص دیگر نیز باشد، با جواب دهی مطلوب بدین سوال ها و ایجاد محتوای موءثر در این مورد میتوانید یوزرها بیشتری را از روش کلمه ها کلیدی و پرس و جوهای نو به سمت وب سایت خویش هدایت فرمایید. به این ترتیب همواره عملکرد فرمائید تعامل خیر و خوبی با یوزرها وب سایت خویش در قسمت ایده ها داشته باشید.

با به کار گیری از Call to Action از یوزرها بخواهید که لحاظ خویش را با شما مطرح نمایند: فراخوان برای کار یا این که call to action ها، جملاتی امری می باشند که از یوزرها میخواهند فعالیت یا این که مبادرت خاصی را جاری ساختن دهند. با به کار گیری از CTA می‌توانید تعامل بهتری با یوزرها خویش داشته باشید و به بهبود چگونگی مطالب وبسایت خویش یاری فرمایید.

گردآوری‌بندی

هر سایتی از داشتن بازدیدکننده بیشتر استقبال می‌نماید و چه عالی که یوزرها و بازدیدکننده‌های یک وب سایت فعال هم باشند و در نصیب ایده ها وب سایت، پیشنهادها، طریقه‌ها یا این که حتی نقدهایی را که به همت وب سایت و مطالب آن دارا‌هستند، ذکر نمایند. گوگل و بقیه موتورهای کاوش، این عمل مخاطبان را به اکانت رضایت‌شان از مطالب و سرویس ها تارنما می گذارند و درجه بهتری هم، به وبسایت متبوع می دهند. به این ترتیب یک کدام از شیوه های ارتقاء بهینه سازی تارنما، بازاریابی نگرش یا این که کامنت مارکتینگ میباشد که در شکل رعایت اصول و به کارگیری از ترفندهایی که دراین باره وجود داراست، می‌قدرت درجه خیر از این روش برای یک وبسایت و مطالب آن به‌دست آورد.

در دنیای امروز، ساخت یک جانبه محتوا امداد متعددی به شما نخواهد کرد، بلکه تعامل با یوزرها و ساخت پیوندها اثر گذار میباشد که قادر است سبب پرورش تجارت شما در گوشه و کنار وب خواهد شد. از طرف دیگر، با اخذ نظرها یوزرها می‌توانید مطالب خویش را از لحاظ محتوا بی نیاز خیس فرمائید و موتورهای کاوش نیز بدین قضیه مداقه متعددی می‌دهند. امیدوارم که‌این نوشته ی علمی برای شما اثرگذار واقع گردیده باشد، ما در وب24 همواره مشتاق اخذ ایده ها خالق شما عزیزان هستیم.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

محتوای تکراری فرنگی بدان معناست که ممکن میباشد محتوای سایت طراحی سایت در مشهد شما از سایر تارنما‌ها اسکن گردیده باشد. نسبت‌های زیاد محتوای تکراری یک نماد مطمئن برای گوگل از محتوایی کیفیت عالی ذیل میباشد و بایستی با هر هزینه‌ای از آن هجران کرد. اصلی وجود ندارد که آیا تارنما شما یک تارنما بازاریابی با ایجاد مشتری راغب (lead generation)، مغازه کسب و کار الکترونیک، پلتفرم نشر آنلاین یا این که وب لاگ فردی میباشد، برای کلیه قواعد شبیه انجام می گردد.

یک رویکرد برای تشخیص دادن اینکه محتوای شما با وب سایت‌های دیگر تکراری میباشد این میباشد که یک اسنیپت از محتوا را به طور نقل پیمان در جستجوی گوگل قرار دهید که آرم میدهد مثلا توضیحات محصولی با تنی چند از دیگر وبسایت‌ها تکراری میباشد. البته قابل ذکر میباشد که برندهای دارای اعتبار احتمالا در نتیجه ها جستجوی گوگل با محتوای تکراری درجه نیکی خواهند داشت. با این حالا، وبسایت‌هایی با اعتبار کمتر ممکن میباشد کاملا ایندکس نشوند و یا این که درجه خیر با محتوای تکراری مانند توضیحات فرآورده ارائه گردیده بوسیله سازنده در تارنما آن نگیرند.

برای تحقیق محتوای تکراری فرنگی، سفارش می شود که از Copyscape برای اینکه نقشه تارنما شما یا این که یک تیم خاصی از URLها کراول می شوند یا این که خیر به کارگیری نمائید. این ابزار یک گزارش بسیار موءثر در زمینه ی محتوای تکراری وب سایت شما نسبت با وب سایت‌های دیگر را گزارش می دهد. در تصویر ذیل اسکرین شات از آن چیزی میباشد که آرم داده می شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بپرهیزید: اضافه کردن پیوند به بلاگ ها برا ارتقا تعداد لینک و پیوند های طراحی سایت در مشهد دریافتی وب سایت. از قرار دادن قابلیت و امکان لینک و پیوند گذاری در کامنت بپرهیزید.

نمونه: برای یک تارنما فروش مبلمان تعداد متعددی بلاگ ساخت‌و‌ساز گردد و به تارنما لینک و پیوند دهند.

اجرا دهید: خودتان در بلاگ هایتان برای مطابتان کامنت بگذارید تا بقیه افراد هم بدین عمل تشویق شوند.

نمونه: آیا می‌توانیم از این سبک یک عکس با پارچه آبی ببینیم؟

بک پیوند به دست آوردن بصورت اسپم
بپرهیزید: از تبادل پیوند با وب لاگ های نا مرتبط

نمونه: به کار گیری از امکان مشاهده وب سایت هایی که به ما پیوند داده اند برای بک لینک و پیوند دادن به آنان.

اجرا دهید: نویسندگان وب لاگ های کیفیت خوب را بیابید و از آنان برای تایپ کردن مطالب دعوت فرمائید.

نمونه: به دست آوردن پست مهمان و یا این که برون سپاری محتوا گذاری وب لاگ های کمپانی



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

گفتیم که گوگل اعتنا خاصی به یوزرها گوشی پیدا نموده است و یک کدام از کارداران اساسی طراحی سایت در مشهد برای یوزرها گوشی این میباشد که وب سایت در سریع‌ترین مجال ممکن گشوده خواهد شد. این روز ها یوزرها به هیچ عنوان صبر ندارند و کافیست تارنما شما مقداری با تعقل بار گذاری خواهد شد، اینجاست که فورا آن را می‌بندند و به سراغ تارنما اهالی می روند یا این که مجدد به گوگل برمی‌گردند! گوگل خیلی از این مورد خوشش نمی‌آید.

مواقعی که در سرعت تارنما اثر دارا‌هستند:

نوع پوسته تارنما و واحد سنجش عکس و گرافیک مصرف شده در آن که منجر کندی می گردد.
سیستم مدیر محتوایی که وبسایت را با آن پیاده سازی کرده‌اید.
نوع نرم‌افزار نویسی و معیار استعمال از جاوا و CSS در تارنما.
هاست و خدمت میزبانی تارنما که می بایست چگونگی نیکی داشته باشد (در صورتیکه یوزرها شما از باطن کشور‌ایران می‌باشند عالی میباشد از هاست داخلی به کار گیری فرمائید).



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

یک ورقه پربیننده یا این که یک ورقه فروشگاهی را در لحاظ بگیرید. این طراحی سایت در مشهد برگه‌ها برای تارنما قیمت متعددی دارا‌هستند و در شرایطی که که با نقص‌ مواجه شوند، استفاده کننده با کلیک روی نشانی شیت، با خطای 404 مواجه میشود و موتورهای کاوش نیز بعد از مدتی که از این وضعیت بگذرد، کاغذ متبوع را حذف می‌نمایند. برای پرهیز از این حادثه و برای مراقبت همت وب سایت، می بایست اقدامی صورت پذیرد و به کار گیری از ریدایرکت 302 می تواند کلید حل این ایراد باشد. ریدایرکت 302 به‌طور موقت یوزرها را به یک نشانی نو ارشادوراهنمایی می‌نماید و به شما این زمان را می دهد که اختلال تارنما‌تان را حل نمایید.

 

تفاوت ریدایرکت 301 و 302 در چیست؟
تفاوت این دو در موقت و همیشگی بودن‌شان میباشد. همانطور که در صدر توضیح دادیم، ریدایرکت 301، نشانی وب سایت را به‌طور همیشگی منتقل می‌نماید البته ریدایرکت 302، جابجایی موقت یک ورقه یا این که وب سایت میباشد. موتورهای کاوش در وضعیت مستمر، مخاطب را به نشانی تازه ارشادوراهنمایی می‌نمایند البته در اکنون موقت، نشانی قبل در موتورهای کاوش محافظت می‌گردد البته به طور مقطعی، یوزرها را به نشانی تازه می برند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

معمولاً در‌این پوشه، در صورتی وبسایت وردپرسی طراحی سایت در مشهد باشد، صفحه های /wp-admin/ و /readme.html/ که دربردارنده داده ها ورژن وردپرس شماست و هم‌اینگونه کاغذ پلاگین‌ها /plugins/ می بایست disallow شوند. هم‌اینگونه نشانی sitemap را در‌این پوشه تعریف و تمجید می‌نمایند تا خزنده‌های گوگل منزلت صفحه های متفاوت وبسایت را پیدا نمایند. مورد ها گفته‌گردیده از ضروریات ایجاد کرد یک فولدر robots میباشد؛ ولی شما میتوانید سازه بر نیاز خویش هر فایلی که گرایش دارید را disallow کرده و یا این که برای تأکید پوشه‌های ضروری را allow نمائید.

چرا می بایست از فولدر robots.txt برای تارنما خویش به کارگیری کنیم؟
این فولدر در بعضا مفاد میتواند خیلی به فعالیت شما بیاید. به عنوان مثال:
1- در مواردی که محتوای تکراری روی وب سایت داشته باشید، یکی صفحه ها را disallow نمایید.
2- بخشی از وب سایت را در دسترس مردم قرار ندهید. مثلا کاغذ عقد قراردادها.
3- جای نقشه تارنما را برای ربات‌های گوگل با فرمان allow مشخص و معلوم فرمائید.
4- اذن ندهید ربات‌ها بعضی پوشه‌های روی سایتتان (مانند فولدر‌های PDF یا این که تصاویر) را ایندکس کرده و در فهرست حاصل اکران دهند.
5- برای ربات‌ها یک مجال تأخیر در خزیدن تعریف و تمجید نمایید تا زمانی وبسایت نامرتب میگردد، سرعت زیر نیاید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

برخی تصور می‌نمایند میتوانند از خشم گوگل بدور باشند، البته چشمان تیزبین طراحی سایت در مشهد الگوریتم‌ها و ربات‌های این موتور کاوش همگی جا را می‌بیند. به همین عامل PBN را شناسایی کرده و حسابی شما‌را جریمه می‌نماید. گوگل از طریق‌های پایین کانال‌های سری پیوند سازی را کشف کرده و آنان را پنالتی می‌نماید:

اسم مالک دامنه: به طور طبیعی مالکیت دامنه‌ها التفات دارااست و هنگامی متوجه گردد تک تک وب سایت‌های مو جود در یک کانال به اسم یک نفر یا این که کمپانی میباشد، به طور طبیعی از داستان با خبر میگردد.
هاست و سرور: همچون اسم دامنه، در‌حالتی که هاست و سرویسی که وبسایت‌های جان دار در کانال‌ سری لینک و پیوند سازی را میزبانی می‌نمایند یکسان باشند، گوگل خیلی شل IP آنان‌را تشخیص می دهد.
تفاوت محتوای تازه با ماهیت دامنه گذشته: به عبارتی‌طور که گفتیم میتوانید به طور روزمره دامنه‌های آزاد گردیده را خریداری فرمائید. ولی در صورتیکه در محتوا و ساختار آن‌ها تغییرات اصلی ساخت نمایید، گوگل متوجه این قضیه شود.
تغییر تحول یا این که مشابهت داده ها دسترسی و نام و نشان سازمانی: در حالتی‌که برای تک تک وب سایت‌های خویش در کانال محرمانه لینک و پیوند سازی داده ها دسترسی و نام و نشان سازمانی یکسان در لحاظ بگیرید یا این که به ناگهان همگی را دستخوش تغییرات فرمایید، گوگل تماما متوجه این زمینه می گردد و به جهت خطا فاحشی که اجرا داده‌اید، شمارا جریمه خواهد کرد.
محتوای تکراری و سابق: در‌صورتی‌که محتوای تارنما‌های گوناگون شما تکراری یا این که نسخه برداری‌گردیده باشند یا این که به صورت متناوب وبسایت خویش را به‌روزرسانی نکنید، گوگل متوجه می شود و در فیض عکس العمل علامت می دهد.
لینک و پیوند‌سازی اصولی نباشد: جذاب میباشد بدانید تک تک تارنما‌های مو جود در کانال محرمانه پیوند سازی مانند به عبارتی وب سایت مهم شما غیروابسته می‌باشند. بدین ترتیب در صورتی قرار باشد کلیه تارنما‌ها تنها به همدیگر پیوند‌دهند و یکدیگر را تقویت نمایند، گوگل متوجه می‌گردد که شما به وب سایت‌های سوا کانال پیوند نداده‌اید. در فیض این پیوند‌سازی غیرطبیعی تلقی میشود.
عدم اخذ بک‌پیوند: عکس گزینه قبل در‌صورتی‌که از وب سایت‌های سوا کانال نیز به وب سایت‌های PBN شما یک لینکی پیامبر نشود یا این که سیگنالی از سمت کانال‌های اجتماعی وجود نداشته باشد، گوگل نسبت به کانال‌سازی شما مشکوک گردد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

زمانی در حوزه ساخت سایت به اسکوپ کریپ دقت نشود، سبب ساز استرس و طراحی سایت در مشهد صرف فرصت و پول بیشتری میشود. راهکار آن چیست؟ شما می بایست حافظه بگیرید که چطور حالت های اسکوپ کریپ بالقوه را شناسایی نمائید و به آن مطالعه فرمائید. با این فعالیت خواهید آموخت چطور رابطه خویش را با مشتری ها خوب نمائید، پروژه های ساخت سایت خویش را در مسیر اساسی نگه دارید و همینطور در برخی موردها یک نقص‌ رئیس پروژه را به یک مجال استخراج و کاری نو تبدیل نماید. اسکوپ کریپ ها در اکثری از مفاد سبب تانی در تحویل پروژه میگردند و در فیض این مورد سبب ساز ساخت‌و‌ساز استرس و کاهش بازدهی طراحان گردد. بعضی اوقات تاثیراتی که ارتقا وسعت کاری بر پروژه می‌گذارد، می‌تواند جبران ناپذیر باشد. به دلیل آن که در بعضا از وضعیت وجود اسکوپ کریپ های بیشمار، سبب ناکامی پروژه شد‌ه‌است یااینکه سودمندی ناشی از پروژه را کاهش داده میباشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

گویش اپ نویسی جاوا اسکریپت دارنده مسائل و اشتباهات بی شماری طراحی سایت در مشهد است، مثلا این مسائل می شود به مواقعی همانند سازش مرورگر با کامپیوتر های متعدد، ورژن های مختلفی از NodeJS، خلا ایمنی قابل قبولی که عدم وضوح کمتری برای به کارگیری داشته باشد و ... اشاره نمود. استعمال از TypeScript به شما امداد می نماید که در ES5 کدهای تمیزتری را بنویسید و این شغل از روش حذف بعضا از مشکلاتی که با یکدیگر سازگار می‌باشند شکل می‌ گیرد. این ابزار همینطور به شما یاری می نماید تا کدهای شی گرایی جاوا اسکریپت را به طرز سنتی و شبیه لهجه های نرم‌افزار نویسی جاوا و سی شارپ بنویسید.

نرم‌افزار نویسی خوب با TypeScript

اپ نویسی با به کار گیری از TypeScript به اینجانب یاری نموده است که تبدیل به یک اپ نویسی خوب و ماهر خیس نحس و همینطور یاری نموده است که مفاهیمی مانند اینترفیس ها، وراثت، سطح دسترسی ها ( public، private و ...) و abstraction را خوب ادراک کنم. به کارگیری از TypeScript نسبت به جاوا اسکریپت بیشتر شم حقیقی بودن را به شما القا می نماید، یکی‌از دیگر از مهم ترین مزایای به کارگیری از این ابزار این میباشد که می ‌قدرت آن را با استعمال از یک فولدر lint که استانداردهای کد گذاری خاصی را دارا است ایفا کرد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

JetBrains، که با IntelliJ IDEA (Android Studio بر مبنا IntelliJ IDEA میباشد) طراحی سایت در مشهد شناخته میشود، گویش Kotlin را در سال 2011 معرفی کرد. کاتلین اوایل سال 2016 به 1.0 رسید.

در آوریل 2017، گوگل اظهار‌کرد که Kotlin تحت عنوان یک گویش نرم افزار‌نویسی first class منحصر به فرد اندروید، برای مدام امان شود.

در حالی که جاوا8 حال در ورژن‌های اخیر اندروید دفاع میشود و همچنان در اندروید بوسیله گوگل هواخواهی میگردد، نظرسنجی‌های اخیر آرم میدهد که Kotlin به زودی تحت عنوان لهجه توسعه و گسترش نرم افزار‌های اندروید احاطه خواهد یافت.

کاتلین یک گویش اپ‌نویسی statically-typed میباشد که بر روی JVM اعمال میشود. همینطور میتواند به کد منبع جاوااسکریپت و اجراهای مستقر (native) کامپایل گردد.

Kotlin یک گویش بهتر و مطلوب برای نرم‌افزار‌های اندروید میباشد، و آحاد مزایای یک گویش امروزی را برای پلت‌هیبت اندروید سوای هیچ محدودیتی به ارمغان می آورد:

سازش: Kotlin کاملا با JDK 6 سازگار میباشد، مطمئن باشید که نرم افزار‌های Kotlin می توانند بر روی دستگاه‌های کهن اندروید فارغ از هیچ مشکلی اعمال شوند. ابزارهای Kotlin کاملا در Android Studio هواخواهی گردیده و با سیستم ایجاد کرد اندروید سازگار میباشند.

همت: یک نرم‌افزار Kotlin، به لطف bytecode بسیار شبیه، با به عبارتی سرعت شبیه جاوا ایفا میشود. با هواخواهی Kotlin از توابع باطن خطی (inline)، کدها با استعمال از lambdaها اکثر اوقات سریع‌خیس از کد درج شده در جاوا اعمال میشوند.

قابلیت و امکان همیاری: Kotlin صد در صد با جاوا سازگار میباشد، و به شما اذن داده می گردد تا از کلیه کتابخانه‌های اندروید مو جود در اپلیکیشن Kotlin استعمال فرمایید.

کتابخانه Kotlin: Kotlin دارنده کتابخانه فرصت اجرای بسیار نادر حجمی میباشد، که می تواند در آتی از روش استعمال از ProGuard نیز مدل‌خیس خواهد شد. در یک اپ حقیقی، کمتر از 100K سایز فولدر apk. میباشد.

مجال کامپایل: Kotlin از کامپایلر صعودی کارآمدی حمایت می‌نماید، به این ترتیب در حالی که برخی سربارهای مازاد برای buildهای منزه وجود دارااست، buildهای رو به بالا معمولا سریع یا این که سریع‌خیس از جاوا می باشند.

منحنی یادگیری: برای گسترش‌دهندگان جاوا استارت به عمل با Kotlin بسیار سهل و آسان میباشد. تبدیل اتومات جاوا به Kotlin که در افزونه Kotlin مو جود میباشد به شما امداد خواهد کرد. Kotlin Koans پند را از روش خصوصیت‌های کلیدی لهجه با دسته‌ای از تمارین تعاملی ارائه می دهد.

این لهجه پیشرفت اندروید، با توفیق به وسیله کمپانی‌های والا پذیرفته گردیده‌است.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 مرداد 1401 | نظرات ()