نوشته شده توسط : علی پور


بی شک می‌اقتدار بیان کرد ویرایشگر متن گشوده طراحی سایت  ویژال استودیو یا این که VS Codeا(Visual Studio Code) شایسته ترین ویرایشگر متنی برای اپلیکیشن‌نویسی محسوب میشود. این اپ یکی رقبای نرم‌افزار‌ی Subilime Text و یک نرم‌افزار جاوااسکریپت مبنی بر Electron میباشد (مثل Atom، یکی ویرایشگرهای متنی پرطرفدار). این نرم‌افزار از سرعت بالایی برخوردار‌است و مثل اکثر وقت ها اپلیکیشنهای جاوااسکریپت از ایرادات عملکردی مشقت نمی‌موفقیت.

VS Code در گیت‌هاب به صورت متن‌ گشوده در دسترس میباشد؛ شاید دهه پیش در شرایطی‌که به کسی می‌گفتید مایکروسافت برنامه متن‌ گشوده عرضه نموده است، به شما می خندید. درپی یک سری نکته‌ی مرتبط با Visual Studio Code برای بهبود همت اپلیکیشن‌نویسی ارائه شده‌است.


۱. احاطه بر Command Palette در Vs Code

VS Code هم مثل Sublime Text و ورژن‌ی گذشته آن TextMate، بخشی به اسم Command Palette داراست. به‌مکان به کارگیری از موشواره برای رفتن به منوهای گوناگون، درین قسمت می‌قدرت اوامر متبوع را به‌شکل بی واسطه تایپ کرد.

 

 

با کلید میانبر Ctrl+Shift+P می توانید Command palette را اجرا نمائید. با تایپ فرمان متبوع (به عنوان مثال Close) کل آیتم‌ها در طی حقیقی و واقعی به‌روزرسانی می شوند. برخی دستورات طبقه‌بندی گردیده‌اند (به عنوان مثال File ،Git ،Terminal و ...) این طبقه‌بندی به ارتقاء سرعت اجرای امرها امداد می‌نماید.


2.ارتقا سرعت هنگام بار گذاری شدن پروژه

برای سرعت بخشیدن به اجرای پروژه خویش می‌توانید پروژه را با شرایط فعلی و پکیج های جان دار

بارگذاری نمائید. برای فعالسازی این امکان می‌توانید مسیر ذیل رو دنبال نمائید:

Tools > Options > Project and Solutions

و تیک مورد Restore Solution Explorer project hierarchy state on solution load رو بردارید.

 

 

بیشتر بدانید : 15 افزونه برتر vscode

3. ساخت‌و‌ساز فولدر‌ی Working Project

با کلیک روی Explorer در نوار کنترلی کنار شیت، یک پنل فرعی گشوده میگردد. این پنل فرعی به دو قسمت تقسیم شده‌است: Open Editors (پوشه‌ها و مستنداتی که اینک گشوده می‌باشند) و No Folder Opened.

 

 

 

با کلیک روی Open Folder (به منوی File > Open Folder در نوار منو بروید)، یک فولدر را به دلخواه در سیستم خویش گزینش نمائید. فولدر‌ی انتخابی در VS Code با تیتر پروژه‌ی در اکنون اجرا (Current working project) بار گذاری میشوند و قابلیت و امکان دسترسی به‌تمام فولدر‌ها و زیرپوشه‌ها را آماده می‌نماید و دیگر مورد نیاز وجود ندارد آراسته به File Explorer رجوع کنید.


4. بازنویسی چندین خط به‌شکل یکجا

چنانچه نیاز به درج یا این که حذف چندین مثال‌ی یکسان متنی از مدرک داشته باشید، تنها مورد نیاز میباشد یکسری اشاره‌گر بسازید. می توانید این عمل را با نگه‌داشتن کلید Alt و کلیک روی هر قسمتی از متن انجام دهید. با هر کلیک می‌اقتدار یک اشاره‌گر ساخت و ساز.

 

 

این خصوصیت برای کدهایی مثل HTML اثرگذار میباشد؛ به عنوان مثال می‌اقتدار یک سری مثال از یک کلاس را اضافه کرد یا این که فرمت یک‌سری هایپرلینک را تغییر‌و تحول بخشید.


5. تغییر تحول اسم کل حوادث

ویرایش یک کدام از بعد ها ضروری تایپ کردن و نگه‌داری از یک کد پاک میباشد؛ البته درصورتی‌که بخواهید یک ماژول گسترده یا این که یک دسته‌ی گسترده کد را دستکاری نمایید، فعالیت دشواری میباشد. پس به‌مکان جستجوی صدها فولدر برای تغییر تحول اسم یک متد یا این که متغیر، بگذارید VS Code این عمل را برایتان انجام دهید.

 

 

در صورتی یک متغیر یا این که متد را گزینش فرمایید و بعد از آن کلید F2 را فشار دهید، می توانید اسم آن را بازنویسی فرمایید و بنابراین کل مثال‌های مو جود از اسم متغیر به صورت کلی پروژه تغییر‌و تحول می‌نمایند.

درصورتی که می خواهید تغییر‌و تحول صرفا در پوشه سرازیر اجرا خواهد شد از کلید میانبر Crtl + F2 استعمال فرمائید؛ بنابراین VS Code مجموع مثال‌های فولدر سرازیر را از روش اشاره‌گر اکران میدهد.

6.به کار گیری دوباره از کد ها در Toolbox

بعضی مواقع کد هایی در نرم افزار به طور مکرر می بایست در بخش های متعدد مصرف شود. برای پرهیز از تایپ کردن تکراری کد میتوان کد متبوع رو تعیین و توی پنجره Toolbox رها نمایید. همینطور قابلیت گروهبندی کد ها نیز وجود داراست. در‌حالتی که شما این تب رو در اپلیکیشن خویش مشاهده نمی کنید به آسانی از مسیر view>Toolbox و یا این که همینطور با زدن کلید های ترکیبی CTRl + Alt+X می‌توانید فعال فرمایید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

 

Sketch از طرز طراحی سایت در مشهد و توسعه و گسترش متن‌گشوده برای دسترسی داده ها و کدهایش استعمال نموده است، به همین ادله یوزرها میتوانند با به کار گیری از sketchtoolbox افزونه های سفارشی برای به کار گیری از این نرم افزار بسازند. نرم‌افزار Sketch به طراح امداد می‌نماید تا هر نوع پباده سازی در هر مورد‌ای، از پباده سازی آیکون تا اپ های موبایل را به‌راحتی اجرا و بسط دهد. در واقع محیطی برای پباده سازی مینیمال بر پایه ی یک فضای نا محدود برای فعالیت با لایه ها در هر سایزی میباشد و شما آزاد می‌باشید تمامی بخش های اپلیکیشن اعم از پنل ها، پالت ها، پنجره ها، منو ها و هر چیز دیگری را در دست گرفتن فرمائید هرچند آسانی به کار گیری از ویژگی ها بارز این اپلیکیشن میباشد ولی یک کدام از قدرتمندترین ابزار ها و سیستم پباده سازی برداری را ارائه می‌دهد.

Sketch App

 

در اینجای نوشته‌علمی می‌خواهیم شما‌را با 11 امکان کلیدی Sketch آشنا کنیم:

رنگ بندی مخصوص

هینه سازی گردیده برای صفحات اکران رتینا و غیر رتینا

متغیرهای بولین برای مخلوط کردن صورت های معمولی به صورت های پیچیده

خروجی خودکار برای رزولوشن های گوناگون در یک بازه

قابلیت و امکان ذخیره و دستکاری پوشه های PDF, EPS و SVG

دارنده ابزارهای منحصر به فرد طراحان قابل انعطاف افزاری ios

دارنده ابزارهای منحصر طراحان وب سایت

دارنده ابزارهای پباده سازی آیکون و وکتور

رابط کاربری بسیار قشنگ با قابلیت و امکان تغییر و تحول منوها

پشتیبانی از گونه های فرمت های تصاویر ، آیکون ها و وکتورها

ابزارهای بی نقص و ماهر

اشکال خودکار ها و فیلترهای رنگی تصویر

دور و بر کاربری ماهر

 

Sketch App

 

Plant Version Control

در سال‌های اخیر نرم افزار‌های نیکی برای طراحان درزمینه در اختیار گرفتن ورژن ساخته‌شده‌است که یکی‌از آن‌ها، Plant میباشد. با به کار گیری از پلنت طراح قادر است به‌راحتی پوشه‌های خویش را مدیر نماید و پباده سازی و واسط گرافیکی استفاده کننده GUI را انجام دهد.

یک کدام از خصوصیت‌های خوب پلنت، ورژن بدون‌پول آن میباشد. در‌صورتی‌که شما هم از آن دسته طراحانی می‌باشید که برهه زمانی برایتان بسیار ارزشمند میباشد، بهتر میباشد برای یک‌توشه هم که گردیده پلنت را آزمون فرمایید.

 

 

plant 

 

Principle

Principle نرم‌افزار ­ایست که ساخت‌و‌ساز کارتون و پباده سازی را برای شما سهل و آسان نموده است. هنگامی که برنامه ای را برای مشتری فراهم می­ فرمائید مشتری علاوه بر پباده سازی فراهم mockup، از شما انتظار ارائه یک کارتن در پباده سازی‌تان را هم داراست. شما به امداد این اپلیکیشن می­ توانید پباده سازی دیده­گیری را از خویش به مکان بگذارید و از ابزارهای خارق العاده آن به کار گیری نمائید و مدیر یک گروه گسترش دهنده را دست بگیرید. همینطور، این اپلیکیشن با صفحه ها رتینا سازگار میباشد که می ­توانید شایسته ترین اجرا را بر روی سیستم برهان مک خویش داشته باشید.

Principle مانند اسکچ، صرفا در دسترس یوزرها مک جای‌دارد البته بدون‌شک از شایسته ترین تجهیزات قابل انعطاف‌افزاری درزمینه ایجاد برنامه خردسالان‌ میباشد. این نرم افزار یک کدام از شایسته ترین راه و روش‌ها برای روح بخشیدن به طراحی سایت یا این که موکاپ شما میباشد.

 

اپلیکیشن Principle با به کار گیری از جدیدترین الگوریتم ­های پباده سازی سه بعدی توانسته میباشد راهی نو برای اشخاص ایده پرداز گشوده نماید. این اپلیکیشن همینطور با رابط کاربری هوشمند خویش امداد می نماید تا طرح های شما در بعد ها و اندازه مطلوب پباده سازی شوند.

بعد از آن­که با اپلیکیشن Adobe XD آشنا شدید، بعضی از قابلیت و امکان های اپلیکیشن Adobe XD را به شما معرفی می­ کنیم:

پباده سازی گرافیکی و شهودی

ابزار فوق العاده برای پیاده سازی طرح های نخستین

پباده سازی مثال های سه بعدی به طور هوشمند

رابط کاربری معمولی و سهل

Principle

 

 

در قضیه مثال سازی دیجیتال قابل انعطاف افزارهای مختلفی وجود دارااست و وقتی که شما می­ خواهید مثال سازی دیجیتال انجام دهید با انبوهی از نرم‌افزار­ ها رو­ به ­رو می­ گردید. در‌حالتی که شما از آن دسته از طراحانی میباشید که از مدت آغاز ایده تا پیاده کردن آن از دور و اطراف دیجیتال به کارگیری می­ فرمائید، بایستی بگوییم که اپلیکیشن Figma مطلوب فعالیت شماست.

Figma اپ‌ای کارکشته برای پباده سازی دیجیتال میباشد که حدوداً مجموع پروسه پباده سازی را پشتیبانی می‌نماید و به شما این قابلیت و امکان را میدهد در گوشه و کنار نرم افزار با دیگرافراد مجموعه همیاری نمائید.

فیگما از سایر رقبای خویش مانند Spaces from file-sharing site Hightail و Wake متمایز میباشد؛ به این دلیل‌که هسته داخلی فیگما یک ابزار دستکاری وکتور میباشد. براین اساس نیازی به پباده سازی در Adobe Illustrator و آن‌گاه وارد کردن آن در فیگما وجود ندارد و طراحان میتوانند بدون واسطه در خویش فیگما به پباده سازی وکتور بپردازند. همینطور فیگما در باطن مرورگر عمل می‌نماید به راحتی با اتصال به Cloud این قابلیت را میدهد که طراحان متعدد هم‌زمان با هم به عمل بر روی یک پروژه بپردازند.

 

اریخچه‌ی این اپلیکیشن بر می شود به هنگامی که WebGL پدیدآمد. تکنولوژی‌ای که به شما اذن می دهد که رندرهای ۲D و ۳D را بدون واسطه در مرورگر و سوای نیاز به پلاگین و ابزاری به انجام برسانید.

 

Figma

 

 

قابل انعطاف افزارهایی که در‌این نوشته‌ی علمی معرفی شد تنی چند از شایسته ترین قابل انعطاف افزارهای موءثر و کاربردی برای طراحان UI و UX است.

با ما همدم باشید

 


:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

گونه های cms ها چه می‌باشد
سیستم مدیر محتوا و  طراحی سایت در مشهد یا این که به عبارتی CMS ها را میتوان تارنما های فراهم ای در لحاظ گرفت که شما با نصب آن بروی هاست خویش یک وبسایت مجموع و کمال را خواهید داشت و به راحتی می‌توانید مطالب، یوزرها، صفحه ها و وبسایت را مدیر نمایید. پیش از به وجود داخل شدن سیستم های مدیر محتوا شما ناچار بودید پول های هنگفتی را به برنامه نویس ها ساخت سایت بدهید تا برای شما یک وب سایت معمولی پباده سازی نمایند و همینطور برای پشتیبانی نیز می بایست مخارج طلاق پرداخت میکردید البته با وارد شدن سیستم های رئیس محتوا شما به راحتی می توانید خودتان سایتتان رو سوای یک خط کدنویسی و بصورت ماهر پباده سازی نمایید.
سیستم های مدیر محتوا اشکال مختلفی داراست.

ساخت سایت با وردپرس چه است
وردپرس یک کدام از سیستم های مدیر محتوا CMS توانمند و پرطرفدار در عالم میباشد و بیشتر وب سایت هایی که مشاهده می کنید از همین سیستم مدیر محتوا برای پباده سازی سایتشان به کارگیری کرده اند.
شما با امداد وردپرس می توانید یک وبسایت فوق ماهر را برای بیزنس خویش پباده سازی فرمایید فارغ از اینکه نیازی به یک خط کد نویسی و یا این که سواد نرم افزار نویسی داشته باشید.


تارنما های مطرح و متعددی با وردپرس پباده سازی شده‌است و رئیس میشود. با یک سرچ معمولی در وب میتوایند ببنید که تارنما های با مرتبه ای ذیل 1000 کشور‌ایران هم بیشترشون با وردپرس پباده سازی و رئیس می‌گردد.
وردپرس جوابگوی هر بیزنسی در هر عرصه ای میباشد و به راحتی میتوان با وردپرس تارنما پباده سازی کرد.

گونه های طراحی وب چه میباشد؟
ما یک نوع ساخت وب سایت نداریم و هر بیزنسی بر طبق نیازمندیهای خویش طراحی وب سایت های مختلفی را طلب میکند. ساخت وب سایت ها می تواند بر طبق کاربرد و نیازمندی ها در دسته بندی های مختلفی قرار گیرند.
به غیر از یه تعداد از وب سایت های خاص که برای کاربردهای خاصی پباده سازی میگردند وب سایت ها در دسته بندی های مشخصی قرار دارا‌هستند مانند وب سایت فروشگاهی برای فروش تولیدات و کالاف وبسایت خبری برای تکثیر خبر، وبسایت های شرکتی برای ارائه خدمت و سرویس ها شرکتهای وب سایت های سازمانی برای اطلاع سانی سازمان و …

طراحی وب سایت فروشگاهی
وبسایت فروشگاهی یک کدام از آن دسته بندی هایی میباشد که زیاد آیتم اعتنا قرار گرفته و این نوع تارنما ها برای ارائه تولیدات و کالاهای برای فروش کاربرد داراست و امکاناتی نظیر مغازه آنلاین، درگاه پرداخت، فیلترهایی برای محصول ها، دسته بندی تولیدها، سبد خرید و … دربرگیرنده میشود. که میتوان به مطرح ترین دکان اینترنتی کشور‌ایران یعنی دیجی مال اشاره نمود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

چگونه طراح سایت شویم؟ + نقشه راه


رونق کسب و فعالیت اینترنتی، طراحی سایت در مشهد اشخاص متعددی میباشند که دوست دارا هستند روزی طراح سایت شوند. امروزه اکثری از کسب و شغل های سنتی به سمت کسب و شغل های اینترنتی تغییر و تحول مسیر میدهند که بازار کارهایی مثل طراحی وب رونق بیشتری مییابند. البته چه گونه طراح تارنما شویم؟ آیا هر فردی قادر است در این شیوه برنده خواهد شد؟ما درین نوشته‌ی علمی به روش تبدیل شدن به یک طراح وب سایت خوا‌هیم پرداخت.

طراحی وب به واسطه بازار عمل بسیار خوب یک کدام از پرطرفدار ترین شاخه های کامپیوتر و نرم افزار نویسی میباشد. یک طراح وب سایت می‌تواند به راحتی در موسسه ها کامپیوتری که هر روز تعدادشان بیشتر می‌شود استخدام خواهد شد و حتی خیلی شل خیس از سایر رقبا یک کمپانی یا این که استارتاپ فعال سازی نماید. طراحان اینترنت به راحتی می‌توانند وارد فضای فریلنسرینگ شوند و از این‌شیوه درآمد کسب نمایند.

تقسیم بندی ساخت وب سایت
ساخت وب سایت به دو نصیب فرانت اند (front end) و بک اند (back end) تقسیم بندی میگردد. خواسته از فرانت اند بخشی از وبسایت میباشد که استفاده کننده با آن رمز و عمل دارااست و در سیستم وی اجرا میگردد. بک اند هم بخشی از وب سایت میباشد که در سرور اجرا میگردد و وظیفه ارزیابی اطلاعات را بر عهده داراست.

این تقسیم بندی از آنجایی دارای اهمیت میباشد که عموما هر دو قسمت یک وب سایت نمیتواند بوسیله یک نفر پباده سازی خواهد شد. معمولا اشخاصی که خلاقیت هنری و گرافیکی دارا هستند و درواقع نیمکره راست مغزشان فعالتر میباشد بهتر از پس پباده سازی فرانت اند بر میایند. و عده ای که نیمکره راست مغزشان فعالتر میباشد و ذهن تحلیلگر و منطقی دارا‌هستند عشق و علاقه مند به پباده سازی بک اند میباشند.

اما در‌این در بین نرم‌افزار نویس های فول استک هر دو نصیب را به عهده می‌گیرند اما مشخصا بهتر میباشد در یکی بخشها مهارت بیشتری داشته باشیم تا آنکه هر دو قسمت را ضعیفتر جلو ببریم. ولی این تقسیم بندی در معنای غیروابسته کردن این دو نصیب کاملا وجود ندارد و شما تحت عنوان یک طراح وبسایت مجبورید تکنولوژی های هر دوسمت را یادبگیرید زیرا در اکثر پروژه ها به خصوص پروژه های فریلنسرینگ مجبورید کل شغل های یک وبسایت را به تنهایی انجام دهید و این تقسیم بندی بیشتر در فعالیت های تیمی نمود پیدا میکند پس عملکرد نمائید هر دو سمت را خاطر بگیرید اما در شغل های تیمی بخشی را برعهده بگیرید که بضاعت و توان های بیشتری در آن دارید.

اکنون چه‌طور طراح تارنما شویم؟
تکنولوژی ها و گویش های نرم‌افزار نویسی دراین باره بسیار بزرگ میباشند و در‌صورتی‌که شما می خواهید یک طراح وب سایت توانا گردید بهتر میباشد تا حد قابلیت بر کل این تکنولوژی ها مسلط گردید. شما در بالا می بایست از لهجه های HTML5 و css آغاز فرمائید. این دو لهجه در اصل گویش اپ نویسی نیستند و در اصطلاح لهجه تعریف صفحه های اینترنت می باشند. یادگیری این دو گویش بسیار معمولی و شادی بخش میباشد و فقط مشکلی که ممکن میباشد با آن موجه گردید تعدد کدهاست که در‌حالتی که اصولی این گویش هارا یادبگیرید به مشکلی برنمیخورید.(زمان های بدون پول فراگیری بی نقص HTML5 و CSS در وبسایت کدفرند).

در‌صورتی‌که تا قبل از این با لهجه اپلیکیشن نویسی آشنا باشید می دانید که نصیب عمده ای از انرژی که برای یادگیری آن می‌گذارید مرتبط با یادگیری الگوریتم هاست. اما در یادگیری لهجه های html و css توشه مهم بر دوش یادگیری کدهاست.

سفارش شگفت انگیز کدفرند،دسترسی به همه عصر های آموزشی کدفرند فقط با ۹۹ هزار تومان

به همین برهان سوای تمرین زیاد به هیچ وجه به سود نخواهید رسید. بخش اعظمی از افرادی که در صدد یادگیری این گویش ها می باشند تمرین و اجرای پروژه را به فرآیند آخری و بعداز یادگیری بدون نقص این لهجه ها منتقل میکنند که‌این مسئله منجر ضعف یادگیری می‌شود و به زودی مجموع می داند هایشان از خاطر خواهد رفت.

پس از اینکه این دو گویش را حافظه گرفتید نوبت به گویش PHP می‌رسد که زبانی سمت سرور میباشد. این لهجه برخلاف گویش های پیشین لهجه نرم‌افزار نویسی و مبنی بر گویش c است و سینتکس نسبتا مشابهی با c و ++C داراست. هم زمان با یادگیری این لهجه می بایست با سرور و دیتابیس هم شناخت پیدا فرمایید که به هیچ عنوان عمل مشقت وجود ندارد. بعداز اینکه بر این تکنولوژی ها مسلط شدید می‌توانید عمل ساخت سایت را آغاز فرمایید البته یادتان باشد فعالیت مجموع نشده میباشد.(عصر فراگیری اپ نویسی php و عصر فراگیری پروژه محور php).

در مرحله آنگاه می بایست گویش JavaScript را حافظه بگیرید که برای داینامیک خیس شدن فرانت اند به عمل میرود. یادگیری این گویش بسیار معمولی خیس از PHP میباشد و می‌توانید تخت گاز این فعالیت را انجام دهید. مرحله آن‌گاه نوبت یادگرفتن کادر ورک های طراحی وب سایت میباشد که فعالیت شمارا برای ساخت وب سایت آسانتر میکنند. از تعدادشان نترسید زیرا یادگیری آن‌ها زیاد دشوار وجود ندارد و لزومی ندارد تمامی آنهارا بلد باشید البته یادگیری هر کدامشان کارتان را در پروژه ها آسانتر میکند.

bootstrap
JQuery
Laravel
cake PHP
reactJS
NodeJS
ASP.NET
Vue.JS
همگی کادر ورک های اشاره گردیده در صدر در سایت کدفرند درس دادن و فراهم گردیده اند تا شما به آسانی استارت فرمائید به یادگیری طراحی وب

در انتها در صورتی‌که به گویش اپ نویسی پایتون عشق مند میباشید قطعا نگاهی به قاب ورک های django و Flask بیندازید. ضمنا یادگیری seo را هم فراموش نکنید. شما تحت عنوان یک طراح تارنما می بایست حواستان به مقام سایتتان در گوگل باشد!(زمان فراگیری نرم افزار پایتون و جنگو و به زودی Flask در کدفرند).



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

 

یکی‌از طراحی سایت در مشهد  شایسته ترین امور در ملاقات اول کاری، معرفی کوتاه از کسب‌وکارتان میباشد. البته در دیدار اولیه این فعالیت سفارش متعددی نمی شود. درصورتی‌که شما میتوانید با یک پباده سازی خوشگل کارت ویزیت، حیث کاربر را جذب نمائید. پباده سازی جالب نشان از اهمیت شما روی کسب‌وکارتان میباشد. این هنر طراح فتوشاپ را نشان میدهد که چقدر خلاقیت و تجربه دارااست. در شرایطی‌که به‌دنبال عمیق عمل کردن در یک حوزه می باشید می توانید مثال‌های متفاوت را از تارنما‌های دارای اعتبار دنبال نمایید. دقت را داشته باشید که پباده سازی برای هر کسب‌وکاری خیلی فعالیت جذابی میباشد. البته این جذابیت را در شرایطی که متوجه می شوید که داده ها کافی از کسب‌وکار مدنظر داشته باشید. این عمل سبب ساز بهتر تصمیم‌گیری در رنگ‌بندی و قالب کارت ویزیت می شود. درآمد فتوشاپ فعالیت از پباده سازی کارت ویزیت قادر است بسته به نوع پباده سازی، مدت صرفه گردیده و … بستگی داراست.

 

 

 

کسب درآمد با چاپ کارت ویزیت

از بین کلیه اقلام تبلیغاتی که صاحبان کسب‌وکار برای معرفی خویش استعمال می‌نمایند، کارت ویزیت رده بسیار ویژه­ ای داراست. نسبتاًً هیچ کسب‌وکاری را نمی‌قدرت اکنون یافت که برای معرفی خویش به سراغ به کار گیری از کارت ویزیت منحصربه‌فرد نرود و همین تقاضای بالا، امکانی به وجود آورده تا اشخاص بسیار متعددی همانند طراحان، بازاریابان و کانون­ های تبلیغاتی درآمدهای بالایی از چاپ کارت ویزیت داشته باشند.

 

نکته جذاب این راه کسب درآمد این میباشد که در حالتی‌که شخصی بخواهد از چاپ کارت ویزیت کسب درآمد نماید، مطلقاً نیازی به داشتن دفتر کار و دستگاه­ های منحصربه‌فرد چاپ آن ندارد و می تواند با بازاریابی و ارسال سفارشات به مرکز ها مهم چاپ کارت ویزیت در شهرهای وسیع مرزوبوم به درآمدهای بسیار بالاتری نسبت به دفترها قانونی تبلیغاتی در شهر خویش دست یابد.

همینطور خوب میباشد بدانید که دستگاه­ های اختصاصی چاپ کارت­ ویزیت به جهت ارزش و هزینه­ های سرازیر بالا، صرفا در شهرهای پهناور مملکت که قابلیت پیشنهاد دریافت کردن از همگی ­ی استان­ها را دارا‌هستند، وجود داراست و این مورد فرصتی میباشد تا عده ای همانند شما فارغ از داشتن محل کار تبلیغاتی، آغاز به به چنگ آوردن پیشنهاد کارت ویزیت از سطح شهر کرده و با ارسال سفارشات به چاپخانه، بهره خیر و خوبی به دست آورند. فصلی نبودن، نیاز نداشتن به سرمایه‌ نخستین، درآمد بالا و سریع‌الوصول بودن فایده از خصوصیت‌های اختصاصی این عمل به شمار می‌رود.

 

کسب درآمد از پباده سازی بنر

کسب درآمد از پباده سازی بنر از مورد های دیگری که پیش روی یک طراح گرافیک حرفه ای میباشد. صاحبان شغل ها به اهمیت این زمینه شناخت بی نقص دارن. اونا می دونن که برای چشم شدن و شناخته شدن می بایست به نوعی خودشون رو در مجامع همگانی معرفی کنن. یکی شایسته ترین خط مش های معرفی سرویس ها و تولید ها، استعمال از بنر اثبات یا این که متحرک در حوالی محل کسب و سطح شهر میباشد.

 

صاحبان شغل ها گسترده و کوچک، سازمان ها و موسسات، مستلزم معرفی و آگهی سرویس ها و صنعت های شان به جامعه مقصود خویش هستن. همینطور اشخاص معمولی در بعضی مراسمات خویش نظیر شادباش، تسلیت و… به چاپ بنر میکنن.

 

در سود برای یک طراح گرافیک که به مهارت فتوشاپ دارای اسلحه گردیده و با پباده سازی بنر ماهر شناخت داره، پباده سازی بنر یک مجال مطلوب برای همیاری و کسب درآمد محسوب میشه.

 

پباده سازی بنر ها و بیلبورد های تبلیغاتی

همان گونه که پیش از این گفتیم در اکثر خیابان های اساسی و حتی بزرگراه ها بیلبورد های تبلیغاتی اکثری تصب گردیده اند که پباده سازی آنها با فتوشاپ انجام میشود. این حوزه جز پردرآمدترین حوزه های فتوشاپ میباشد و خوشبختانه روز آپ تو دیت هم تقاضای بیشتری برای آن ساخت‌و‌ساز می‌گردد. با یادگیری فتوشاپ می توانید با دارای اعتبار ترین شرکتهای وارد همیاری گردید و برای آنان بیلبورد های جالب پباده سازی فرمائید. نکته مثبت دیگر این شغل جذابیت بالای آن میباشد به نحوی که بعید میباشد مبتلا فرسودگی شغلی گردید.

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

روند تولید مغازه اینترنتی
طراحی سایت در مشهد   مراحلی داراست و بایستی مرحله به مرحله هر مرحله صورت پذیرد. در ابتدایی ترین گام بایستی یک اسم مطلوب برای وبسایت فروشگاهی خویش گزینش فرمائید. به عبارت بهتر تعیین اسم دامنه میباشد.

1- گزینش اسم دامنه
مهم‌ترین و اولی قدم برای تولید یک وبسایت فروشگاهی وردپرس تعیین اسم دامنه میباشد. چون معرف کسب و عمل شماست و می بایست هر شخصی به راحتی بتواند آن را پیدا و سرچ نماید. از این رو بایستی دامنه معمولی ، قابل شعور و به یادماندنی در ذهن باشد. اینکه چه نامی برای دامنه مطلوب میباشد؟ از چه تعداد سخن تشکیل گردد؟ انگلیسی باشد یا این که فارسی کلیه در نوشته‌ی‌علمی 5 نکته حائض اهمیت برای گزینش دامنه مطلوب به طور بدون نقص شرح داده شده‌است.

2- تعیین هاست خوب
مرحله بعدی تعیین یک هاست خوب میباشد. شما با خرید هاست هم فضای مورد نیاز برای ذخیره سازی داده ها را در تارنما پیدا می‌کنید و هم سرعت تارنما خویش را بالا یا این که تحت می‌آورید. آری درسته! نصیب مهمی از سرعت وبسایت به هاست شما بستگی دارااست و بر روی سکو بندی وب سایت شما هم اثر میگذارد. براین اساس بایستی در تعیین هاست خوب اعتنا و نظارت کافی داشته باشید تا در آینده هم متحمل مخارج بیشتر نشوید و هم تارنما فروشگاهی شما سرعت و کیفیت خیر و خوبی داشته باشد.

3- نصب و فعال‌ساز‌ی وردپرس
بعداز گزینش هاست نوبت به نصب وردپرس میرسد. ولی می بایست دقت داشته باشید که 72 ساعت پس از هماهنگی و اتصال فی مابین هاست و دامنه بایستی وردپرس را نصب کرد. شما با خرید هاست احتمالاً با دو نوع منفاوت هاست روبرو می‌باشید.

هاست سی پنل
هاست دایرکت ادمین
فرآیند نصب برای هرمورد از این هاست ها متعدد خواهد بود البته در کل شبیه می‌باشند.

4- نصب ووکامرس بر روی تارنما فروشگاهی
بعداز نصب هاست برای داشتن یک مغازه حقیقی مایحتاج میباشد ووکامرس را بر روی سابت خویش نصب نمایید. بیشتراز 30 درصد مغازه های اینترنتی عالم از ووکامرس به کارگیری می نمایند.

از تجهیزات این پلاگین می شود به موردها تحت اشاره نمود.

اشراف به کارها حسابداری به عنوان مثال ( قیمت افزوده، قابلیت و امکان داشتن پلن های گوناگون پستی، قابلیت تثبیت رجوع سفارشات مرجوع گردیده و …)
تخفیف بوسیله ارائه کد مثل (کد تخفیف درصدی، کد تخفف اثبات، کد تخفیف برای تولیدات ویژه، کد تخفیف برای خریدهایی با سقف ارزش فراتر از … تومان)
قابلیت و امکان احتساب هزینه پستی مبنی بر مسافت و یا این که وزن جنس به طور اتومات
سازگار با درگاه های پرداخت در کشور ایران و درگاه های پرداخت در خاج از میهن
قابلیت و امکان آگهی به یوزرها درخصوص شرایط خرید آن ها مانند (در درحال حاضر پردازش، ارسال گردیده و …)
گزارش گیری از واحد سنجش خریدها و فروش ها در فواصل وقتی مشخص و معلوم
دارنده خصوصیت امتیاز دهی محصول ها و درج ایده ها
ارسال فاکتور خرید به نشانی اینترنتی مشتری
قابلیت و امکان درج بینش برای مشتریان
ساکن سازی با گویش فارسی
قابلیت و امکان غربال کردن بعضی محصول ها
ساخت درگاه بانکی بدون پول
درج تولیدها به طور نامحدود
قابلیت و امکان ساخت آلبوم تصاویر
امنیت بالا به انگیزه به روزرسانی های مداوم
عدم نیاز به کد نویسی
ولی بایستی ذکر کرد که خیلی از تجهیزات دیگر را با افزودن پلاگین های تازه به ووکامرس می قدرت در وبسایت فروشگاهی ساخت. البته ووکامرس معایبی هم دارااست که شاید هر کسی نمی گوید.

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


با اعتنا به اهمیت روزافزون فضای مجازی،  طراحی سایت در مشهد  اشخاص تلاش دارا هستند برای رونق کسب و عمل خویش گامی درین دنیای فناوری بردارند. پباده سازی یک وب سایت خوب، یکی‌از رویه هایی میباشد که شما میتوانید رده خویش را در فضای مجازی سفت نمایید. برای بهبود طراحی وب سایت راه و روش های متعددی وجود دارا‌هستند که شما با دقت به آن ها و پیروی از استانداردهای جهانی، می‌توانید آنچه که موردنیاز میباشد را ارائه دهید. ایجاد و طراحی وب این قابلیت را به شما می‌دهد تا درباره‌ی کاری خویش تبلیغات مورد نیاز را انجام دهید و هم زمان از آن روش به کسب درآمد بپردازید. با بهبود ساخت وب سایت خویش این قابلیت و امکان برای شما فراهم میگردد که به راحتی و سوای هیچ سیرتکامل مانعی به هدف ها خویش دست پیدا فرمائید.

بهبود ساخت سایت
امروزه بیشتر اشخاص عشق و علاقه دارا هستند تا برای خویش و کسب و کارشان یک وب سایت پباده سازی نمایند. بعضی وقتها اشخاص با صرف مخارج زیاد، گشوده هم از سود ی عمل خویش راضی نیستند و به آنچه که در ادامه آن بودند دست پیدا نمی‌کنند. از آنجایی که عموم در عملکرد می باشند تا اطلاعات دردسترس در وبسایت آنها برای همه مجموعه های جامعه در دسترس باشد، بایستی با در حیث به دست آوردن نکات کلیدی طراحی وب برای بهبود آن همت کنند. در‌این نوشته‌ی علمی با اعتنا به نکاتی که برای طراحی وب خویش نباید آنها‌را فراموش نمائید، می‌توانید حداکثر کارایی خویش را برای بهبود طراحی وب انجام دهید. بهبود ساخت وب سایت به شما یاری می نماید تا بازدید بیشتری داشته باشید و بالطبع سکو شما در موتورهای کاوش ترفیع پیدا نماید.


ارتقا سرعت تارنما استدلال مهم بهبود ساخت وب سایت
وبسایت های متعددی می باشند که در آنها محتوای عالی و مفیدی به اکران نهاده میگردند، ولی عدم اعتنا به فاکتورهایی از قبیل سرعت بار گذاری تارنما منجر شده‌است که آن وبسایت ها مخاطبین متعددی نداشته باشند. مدام به خاطر داشته باشید اگر که سرعت لود وب سایت شما بیش تر از 8 ثانیه به ارتفاع انجامد، احتمال اینکه کاربر از بازدید از وبسایت شما منصرف خواهد شد بالای 90 درصد میباشد. بدین ترتیب یکی‌از مهم‌ترین کارداران بهبود ساخت سایت، دقت به مؤلفه هاییست که در سرعت وبسایت تأثیر بدون واسطه دارا هستند. شما می‌توانید با به کار گیری از وبسایت هایی نظیر GETMetrix متوجه گردید که آیا سرعت بار گذاری وب سایت شما خوب میباشد یا این که نه. بعضی از کارداران مثلا فضای اینترنتی که وبسایت بر روی آن جای دارد، تصاویر، پوشه ها، مقدار به کار گیری از کدهای متعدد، استعمال از تگ و غیره کلیه در بهبود ساخت وب سایت شما نقش مهمی دارا هستند.


سهولت در فعالیت کردن با تارنما
برای بهبود طراحی وب بایستی از هر عاملی که سبب ساز سردرگم شدن مخاطب می‌شود، خودداری کنید. عدم استعمال از منوهای پیچیده یک کدام از مهم‌ترین ایرادات و نقص هاییست که در پباده سازی اکثری از تارنما ها به آن اعتنا نمیشود. طراحی وب سایت شما می بایست به طوری باشد که استفاده کننده به راحتی بتواند به آنچه که پیرو آن میباشد دست پیدا نماید. برای بهبود طراحی وب، کوتاه ترین و شایسته ترین مسیر را برای دسترسی یوزرها به مطالب و قسمت های متعدد وب سایت تولید نمائید. مدیر محتوا و همینطور ساخت یک منو و مسیریابی سهل و آسان نقش بسیار مهمی در بهبود طراحی وب سایت دارااست. برای این عمل شما می‌توانید بخش های پر بازدید وبسایت خویش را در منوهایی در ابتدا یا این که در کنار وبسایت خویش پباده سازی فرمایید تا همگی چیز مشهود باشد. تارنما شما بایستی طوری پباده سازی خواهد شد که مخاطب بتواند با دستکم تعداد کلیک به آنچه که میخواهد دست پیدا نماید.

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


دامین , هاست و لهجه نرم‌افزار نویسی و تکنولوژی های آن
در صورتی تارنما دارید و میخواهید آن را افزایش دهید و یا این که میخواهید کسب  طراحی سایت در مشهد  و فعالیت خویش را ابتدا فرمایید قبلی اینکه اینترنت سایتی را پیشنهاد دهید. بایستی داده ها جامعی از دامین یا این که دامنه ،هاست، گویش اپلیکیشن نویسی و تکنولوژهای که در ان استعمال میگردد کسب نمایید. هر نوع بازاریابی نیاز به یک وبسایت سوای نقص‌ داراست،وبسایت شما رفلکس کیفیت فعالیت شما و نوع سرویس ها شما میباشد،درصورتی که در آینده ناچار به پباده سازی مجدد سایت خویش گردید خسارات وارده غیر قابل اجتناب میباشد.محاسبه کلیه این موردها نیاز به مشورت دارااست تا تعیین تماما صدق داشته باشید.

 

دامین
در پباده سازی و ساخت و ساز یک وبسایت هر جا با اسم دامنه یا این که دامین ( Domain ) عکس العمل کردید خواسته به عبارتی نشانی سایت میباشد. به صورت نمونه دامین ما www.nikan.com میباشد و یا این که دامنه یاهو yahoo.com میباشد. دامین ها نشان دهنده اسم تجاری، نوع کارو کار و یا این که موقیعت جغرافیایی شما میباشد. اسم دامنه با دقت به اهمیتی که در کسب و عمل داراست و ذهنیتی که از شما در ذهن بازدیدکنندگان بجا میگذارد از اهمیت ویژه ای شامل است. به همپا اسم دامنه IP به وبسایت شما اختصاص مییابد که‌این دو مفهوم یکسانی می دهند . پس براین اساس که با مشخص و معلوم بودن IP یا این که اسم دامنه، دیگری نیزقابل تشخیص میباشد. بایستی بیان کرد که هیچ دو IP را نمی اقتدار پیدا کرد که مانند یکدیگر باشند. پس بدین ترتیب اینترنت وبسایت شما، با وجود داشتن در شکل داشتن یک IP قادر است از میان هزاران اینترنت وب سایت اینترنتی دیگر در وب، پیدا گردد.

هاست
بایستی بدین نکته اعتنا داشت که صرفا داشتن یک دامین و یا این که دامنه به تنهایی برای برای سایت شما کفاف نمی دهد. به این دلیل‌که دامنه تنها نشانی IP و اسم دامنه شما‌را گزینش می‌نماید. اگر که شما برای آنکه یک وب سایت داشته باشید، علاوه بر دامنه به یک گوشه و کنار برای ذخیره سازی داده ها نیاز دارید. به‌این محیط اصطلاحاً هاست (صاحب خانه) گفته می گردد.هاست و یا این که صاحبخانه به سرور، یا این که کامپیوتری که بضاعت ذخیره و مراقبت پوشه های و داده ها تارنما را داشته باشد گفته میشود. این فولدر ها دربرگیرنده صفحه ها اینترنت ، عکس ها، فایله ای CSS، جاوا اسکریپت و یا این که هر نوع فولدر دیگری می‌باشند.

 

گویش نرم افزار نویسی و تکنولوژهای آن
دنیای امروز ، دنیای کسب و فعالیت و به اصطلاح بیزینس میباشد . به ویژه عده ای که به صورت ماهر در حوزه کامپیوتر درگیر به کار هستند ، اپلیکیشن نویسی کامپیوتر به عنوان مثال مهارت ها و مشاغلی میباشد که تخصص در آن قادر است آینده شغلی شما‌را تضمین نماید . روستا ها گویش نرم‌افزار نویسی دردنیای کامپیوتر وجود دارااست که هریک علاقه مندان خاص خویش را داراست. گویش های نرم‌افزار نویسی متعددی وجود دارا هستند که مدیران پروژه های متعدد مبنی بر نیاز اپلیکیشن و امکاناتی خویش می‌توانند گویش متبوع را برای توسعه و گسترش اپلیکیشن گزینش می نمایند. مهم‌ترین لهجه های برتر و نخستین دنیای اپلیکیشن نویسی مشتمل بر:, JAVA SCRIPT HTML و CSS,PHP, JAVA,C# ,C++,C , و....



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

شما می بایست به امنیت تارنما خویش اهمیت ویژه‌ای بدهید،  طراحی سایت در مشهد  در شرایطی که شما فروش اینترنتی دارید، مستلزم کارایی برای تامین امنیت تارنما خویش با یک سند ssl میباشید. ssl رابطه در بین شما و مشتریان شمارا رمزگذاری می‌نماید تا هراس شما و مخاطبان‌تان را نسبت به تثبیت داده ها از فی مابین غالب شود. از آنجایی که سرقت نام‌و‌نشان در فضای وب زیاد میباشد، می بایست امینت وب سایت خویش را دور از شوخی بگیرید. 

نوشته‌ی علمی دارای ارتباط: CDN چه میباشد و چه تاثیری در بهینه سازی و امنیت وبسایت داراست؟

6. درج لینک و پیوند‌های کانال‌های اجتماعی در وبسایت

توییتر، فیسبوک، لینکداین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، گوگل پلاس، آپارات و ... کانال‌های اجتماعی میباشند که امروزه موردپسند بیشتر عموم واقع گردیده‌اند. 

اکنون بخش اعظمی از کانال‌های اجتماعی وجود دارا هستند که شما برای رویش و پیشرفت خویش در کسب‌و‌کارتان، موردنیاز میباشد که در‌این کانال‌ها عضو باشید و داده ها آنان‌را در وب سایت خویش قرار دهید. این عمل در بهینه سازی وب سایت‌تان نیز بسیار تاثیرگذار میباشد. کار در کانال‌های اجتماعی و اکران لینک و پیوند‌های ارتباطی آنان در اینترنت‌وبسایت، مارک شمارا مطرح و شناخته گردیده می‌نماید.

7. قابل دسترس از طرز تلفن همراه

تلفن همراه‌های گوشی دیجیتالی و تبلت، معیار ترافیک تارنما را ارتقاء میدهند. وقتی که یک تارنما امکان دسترسی با گوشی را داشته باشد، تعداد مراجعین به  آن وب سایت ارتقا می یابد. 

اندی چو رئیس نصیب توسعه و گسترش تلفن همراه بینگ می گوید، 70 درصد فرایندهای تکمیلی در وبسایت‌ها به طور روزمره به وسیله گوشی ها انجام میشوند. این بدین مفهوم میباشد که اشخاص غالباً از روش گوشی‌های خویش، شغل های اینترنتی را انجام می دهند. در صورتی بخواهند خریدی انجام دهند، جایی بروند و ... اکثراً با گوشی خویش این فعالیت را انجام میدهند. چو میگوید: در شرایطی که کسی در تلفن همراه هوشمند خویش یک رستوران را کاوش نماید به احتمال قادر یک ساعت آنگاه غذای خویش را در آن رستوران میل نموده است. براین اساس وب سایت شما بایستی در دستگاه‌های تلفن همراه هوشمند، قابل دسترسی باشد. 

 

فرانکل میگوید: تا 2 سال پیش طراحی سایت، پباده سازی برای کامپیوتر بود، البته فعلا اینترنت‌وبسایت‌ها پباده سازی میشوند برای هر وسیله‌ای که به وب وصل میشود. اکنون با اعتنا به اینکه تبلت‌ها و تلفن همراه‌ها و لپتاب‌ها هرمورد دارنده سایز و اندازه متفاوتی می باشند. پس چه‌گونه می‌اقتدار این‌فعالیت را انجام اعطا کرد؟

(Responsive design) پباده سازی تعاملی: ریسپانسیو کردن یا این که پباده سازی تعاملی، منجر می شود تا وب سایت شما در هر سایزی اکران داده خواهد شد و با کلیه برگه اکران‌ها سازش داشته باشد. 

شما می توانید یک کد HTML را وارد نمایید که سبب ساز می‌گردد تا نوار کناری وبسایت شما کشیده گردد و 20 درصد از پهنا ورقه اکران را در بر گیرد و 80 درصد سایر برای بدنه وبسایت شما باقی میماند. ترتیب‌ها قابل تهیه و تنظیم و تصاویر مقیاس پذیر بوده تا بتواند سایت را در دستگاه‌های بی‌شماری نشان دهد. شما می توانید از  Mobify و بقیه ابزارهای جانور برای تولید ورژن موبایلی تارنما خویش به کارگیری نمایید.

 

 

8. جواب به سوالهای متداول

عموم در اصلً سوالهای متعددی دارا هستند و دوست دارا‌هستند که به سوالهای آن‌ها جواب داده گردد، شما همان طور که از روش آدرس اینترنتی، ایده ها در وب سایت و کانال‌های اجتماعی، سوالهای مختلفی را از مخاطبان‌تان اخذ میکنید. می توانید آن‌ها را عده‌آوری فرمائید و جواب‌های شفاف و مختصر در تارنما خویش اکران دهید. 

سوال ها متداول غالباً در امر: مواد گزینه به کارگیری در تولیدها، هزینه، پشتیبانی، هزینه حمل و نقل و شیوه های انتقال، تاریخچه کمپانی و مارک تولید ها میباشد.

 

9. تخصیص یک فضای میزبانی خوب و مطلوب

شما میتوانید یک فضای میزبانی منحصر به فرد برای خویش تهیه و تنظیم نمائید و هر ماه هزینه آنرا پرداخت فرمایید. عدم داشتن فضای میزبانی خوب قادر است از جهات مختلفی برای شما ساخت و ساز هزینه نماید. یک تارنما آرام و نماید، بسیار نا آرزو کننده و خسته کننده می گردد. میزبانی ضعیف، ترافیک تارنما را معدود می‌نماید و همینطور بر روی مرتبه وبسایت هم تاثیرگذار میباشد. 

بیشتر بخوانید: کسب درآمد از وب با 14 منش پولساز و فارغ از نیاز به سرمایه

10. چیزهایی که نباید در تارنما شما قرار بگیرند

این را فراموش نکنید که توان در آسانی میباشد. 

از قراردادن موردها ذیل در وبسایت خویش چشمپوشی نمائید:

• ترانه

• فلاش، زرق و برق دادن به تصاویر

• هر چیزی که به طور خود کار در برگه وبسایت شما گشوده خواهد شد (مثل: آوا یا این که ویدیو). اینها صرفا وب سایت شمارا نماید می‌نمایند. 

• داده ها رسانه‌های دیگر (تنها، بازه زمانی لود ورقه را نماید میکند.)

با رعایت کردن این موردها، شما هم می توانید یک اینترنت‌تارنما مطلوب و کارآمد برای کسب‌و‌عمل خویش، پباده سازی نمائید و به رونق مارک خویش امداد نمائید.

 


:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بهینه سازی در واقع گروه اقداماتی میباشد که برای کسب سکو بهتر در گوگل  بر روی وب سایت انجام می شود. ولی برای رعایت seo چه کارهایی می بایست انجام دهیم؟ در محتوا بهینه سازی تارنما فروشگاهی طراحی سایت در مشهد  به شما فراگیری داده ایم. بهینه سازی و ساخت محتوا مکمل یکدیگر می باشند. ساخت محتوا فارغ از رعایت seo هیچ تاثیری در جذب مشتری نخواهد داشت. همینطور برای اخذ مشورت میتوانید به لینک و پیوند مشورت کردن seo وب سایت فروشگاهی رجوع کنید.

 

 

 

5. سفارشات را سریع به مشتری برسانید

بعداز انجام کل پروسه قبلی، وقت آن رسیده میباشد که سفارشات را به دست مشتری برسانید. ارسال محصول در مغازه شما بهتر میباشد به یک‌سری طرز صورت پذیرد. بهتر میباشد برای مشتریانی که مسافت پاره ای از شما دارا هستند از پیک به کار گیری نمایید. در محتوا شیوه های ارسال متاع شرکتهای ارائه دهنده سرویس ها را معرفی کرده و شمارا با اشکال نحوه های ارسال فرآورده بیشتر آشنا کرده ایم. برای مسافت های دورتر نیز شایسته ترین آیتم استعمال از پست میباشد. 

 

یک کدام از معایب ارسال محصول با پست، مقطع وقتی میباشد که ارتفاع میکشد تا محصول بدست مشتری رسد. در‌صورتی‌که فرآورده شما فاسد شدنی و یا این که طعام باشد، ممکن میباشد ارسال با پست برایتان دردسر ساخت و ساز نماید. به این ترتیب شایسته ترین رویکرد ارسال بوسیله اتوبوس های دربین شهری میباشد. برای این فعالیت شما تولید ها را به دست راننده اتوبوس سپرده و بعداز تعدادی ساعت بسته مربوطه به دست مشتری خواهد رسید. همینطور در‌صورتی‌که بسته های ارسالی عظیم باشند، میتوانید از شرکتهای باربری یاری بگیرید.

 

 

 

6. عملکرد فرمایید که مشتری به شما با مسئولیت باشد!

حالا که پیشنهاد مشتری را به دستش رساندید، او‌را رها نکنید. بایستی مشتری را به یک مشتری همیشگی تبدیل نمایید. برای این عمل مورد نیاز میباشد به ایده ها و برخورد های مشتری دقت فرمائید. در حالتی که قابلیت داراست با وی تماس گرفته و یا این که پیام بفرستید و از معیار رضایتش مطمئن گردید. هنگامی که‌این اقدامات را انجام دهید، به مشتری بها داده اید و وی نیز از این بها گذاری لذت خواهد موفقیت. ممکن میباشد پیشنهاد وی با پاره ای تاخیر به دستش رسد، بهتر میباشد بابت این قضیه از وی بهانه خواهی نمایید و بابت این تاخیر تخفیفی را برای خرید بعدی وی در لحاظ بگیرید. همگی این اقدامات باعث می‌شود مشتری گشوده از شما خرید نماید.

 

برگزاری فستیوال های متعدد و در لحاظ دریافت کردن تخفیفات ویژه برای اشخاصی که تا به امروز از شما خرید کرده اند نیز یکی از دیگر از طریق های جذب مشتری برای خرید مجدد میباشد.

 

 

 

در انتها

 

دکان اینترنتی مانند نهالی میباشد که شما در باغچه خویش میکارید. این نهال برای رویش کردن و ثمر دادن نیاز به محافظت و اعتنا داراست. دکان اینترنتی نیز برای پرورش و پیشرفت خویش همواره مستلزم اعتنا میباشد. گهگاه موردنیاز میباشد ایده های تازه به عمل بگیرید و از همگی اصلی خیس آن را به درحال حاضر خویش رها نکنید.

 

خیر فقط دکان اینترنتی بلکه یک کاسب نیز بعد از مدتی ما یحتاج میباشد در ویترین خویش تغییراتی ساخت نماید و گهگاه ایده های خلاقانه مانند تخفیفات را اجرا نماید. در غایت رویش و پیروزی دکان اینترنتی مستلزم طاقت میباشد. گهگاه یک سری سال ارتفاع می‌کشد تا عموم شمارا بشناسند. البته انجام کارهایی که درین نوشته‌علمی گفته شد، امداد می نماید تا سریعتر به غرض خویش مجاورت گردید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()