نوشته شده توسط : علی پور

برای  طراحی سایت در مشهد   تشریح قطعه کد بالا نخست می بایست پاره ای با ماهیت کدنویسی در CSS آشنا گردید. فرض فرمایید شما مسئول سنجش هوش کودکانی می‌باشید که برای رفتن به مکتب نزد شما آمده‌اند و تستی که قرار میباشد از یکی‌از آن ها بگیرید این میباشد که از وی بخواهید از در میان گونه های متعدد، دایره‌ها را مستقل کرده و با رنگ قرمز‌رنگ‌آمیزی نمایند. چطور این درخواست را با وی مطرح خواهید کرد؟؟ مسلما پاسخ شما این خواهد بود. به بی آلایش‌ترین طرز! لطفا دایره‌ها را جداگانه کن و آنان‌را با رنگ قرمز‌رنگ کن!

تهنیت می گویم! شما ماهیت کدنویسی CSS را به همین آسانی متوجه شدید. مطرح ترین قضیه در نوشتار CSS انتخابگرها یا این که به عبارتی سلکتورها (Selector) میباشند یعنی به عبارتی تعیین دایره‌ها و غیروابسته سازی آنها که نحوه‌های مختلفی دارا هستند؛ مابقی قضایا بیشتر بر پایه ی تایپ کردن علایق با فرمتی بسیار بی آلایش و یکنواخت میباشد صحیح مثل طریق‌ی رنگ زدن دایره‌ها که با رنگ شیوه‌ی زدن مثلث‌ها فرقی ندارد.

شناخت با شیوه‌ی تایپ کردن کدهای CSS
هم اکنون برای فهم بدون نقص، خوب میباشد نمونه بالا را با هم تشریح کنیم، در صورتیکه با لهجه HTML شناخت داشته باشید می دانید که p یک تگ یا این که برچسب برای اکران جمله‌های متنی در HTML میباشد. به این ترتیب می‌قدرت خاطرنشان کرد ترجمه کد بالا به‌این شکل میباشد؛ تگ‌های p را گزینش کن آنان‌را در میانه ورقه قرار بده و رنگ متن آحاد آنان را قرمز‌رنگ کن.

در حال حاضر فرصت تشریح قسمت‌های متفاوت این نمونه میباشد؛ کد بالا در نصیب‌های گوناگون جاری ساختن می شود که هریک همت خاصی دارا‌هستند:

p تحت عنوان انتخابگر یا این که Selector میباشد که به
در HTML اشاره داراست

.
color یک خصیصه میباشد که رنگ دلخواه red تحت عنوان value یا این که مقدار آن شناخته میشود.
text-align نیز مانند color یک خصیصه میباشد و center پاره ای میباشد که برای این خصیصه انتخاب میگردد.
کلاً می‌قدرت اعلام‌کرد مقادیر (Value) به عبارتی دستوراتی می‌باشند که درخواست ما‌را کامل شدن می‌نمایند. بر این مبنا در “تگ‌های p را قرمز‌رنگ کن!“؛ رنگ‌ آمیزی تگ‌های p درخواست ما و قرمز‌رنگ کن دستوری میباشد که برای جاری ساختن درخواست، اعلام می‌گردد.

چرا می بایست از CSS به کارگیری کنیم؟
گویش CSS تحت عنوان سنگ بنای پباده سازی در کنار HTML در کلیه افزونه‌ها و وب سایت‌های مو جود در وب وجود داراست که اشخاص متعدد با دقت به نیاز و دانش‌شان از آن منفعت می برند. بیشترین کاربردهای CSS در افزونه‌هایی مانند Animate.js و افزونه‌های مرتبط با منوهای گوناگون میباشد. البته این لهجه محصور به همین جا نمی شود و افزونه‌ها و قطعه کدهای بدون‌پول سوای JS متعددی برای اضافه کردن به کاغذ داراست.

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

شایسته ترین لهجه‌های اپ نویسی برای یادگیری در سال 2021 کدامند؟
معرفی 10 گویش اپلیکیشن نویسی برتر درسال 2021
معرفی 10 لهجه اپ نویسی برتر درسال 2021
1.پایتون (Python)
پایتون   طراحی سایت در مشهد  با‌یقین در مرکز این لیست میباشد. این لهجه تحت عنوان شایسته ترین لهجه اپلیکیشن نویسی برای یادگیری در بالا پذیرفته گردیده‌است. برای کسانی که جدید از سال 2021 به دانش کامپیوتر ورود کرده‌اند و حتی برای افرادی که تجربه کدنویسی بدین گویش را دارا‌هستند، پایتون چیزی میباشد که مجموع اپلیکیشن نویسها با آن ریلکس خواهند بود. پایتون یک گویش اپ نویسی سریع، آسوده برای به کار گیری و نصب میباشد که به صورت کلان‌ای برای توسعه و گسترش قابل انعطاف افزارهای مقیاس پذیر ذیل اینترنت به کار گیری می شود.

این لهجه یک نحو یا این که سینتکس خلاقانه و آسوده داراست که سبب گردیده تا این لهجه به مورد‌ای دوستداشتنی فی مابین مبتدیان و فن‌ای‌ها تبدیل گردد. زیبایی پایتون در تنوع بالای این گویش مخفی میباشد، چراکه پایتون به طور تقریب در کلیه جا قابل استعمال میباشد. خواه بخواهید روی بعضا از اپ‌های حامی یک سایت یا این که یک اپلیکیشم گوشی عمل نمایید، یا این که بخواهید روی بعضی از شغل های مربوط به دانش داده عمل فرمایید، پایتون مدام یک مورد حیاتی و مهیا در دسترس شماست.

تارنما‌ها و قابل انعطاف افزارهایی مانند یوتیوب، اینستاگرام، پینترست و سروی مانکی (SurveyMonkey) همه با به کار گیری از پایتون تشکیل‌شده‌اند. Python کتابخانه‌های فراوانی را در مشت یوزرها قرار میدهد و جامعه گسترش دهنده‌هایی که با پایتون کدنویسی می‌نمایند، بسیار گران قدر و وسیع میباشد. این لهجه نرم‌افزار نویسی یک نقطه استارت عالی برای مبتدیان میباشد. اکثری از آغاز آپ ها از پایتون تحت عنوان چارچوب مهم بک اند (backend) خویش استعمال می‌نمایند و این زمان بزرگی را برای گسترش دهندگان پایتون تولید می‌نماید. در اینجا یک مثال از سینتکس لهجه پایتون را مشاهده میکنید:

2.جاوا (Java)
جاوا مدام یکی آیتم‌های دوست داستنی در سازمان‌های گران قدر بوده و برای ده سال‌ها به همین ترتیب باقیمانده میباشد. جاوا به صورت وسیع‌ای برای تشکیل داد قابل انعطاف افزارهای ذیل اینترنت در مقیاس سازمانی استعمال میگردد. جاوا تحت عنوان زبانی بسیار استوار شناخته می‌گردد و بخش اعظمی از شرکت ها گرانقدر برای جاری ساختن شغل های خویش از این لهجه به کار گیری می‌نمایند. در حالتی‌که درپی شغل بر پایه ی توسعه و گسترش در یک سازمان بلندمرتبه می باشید، جاوا زبانی میباشد که بایستی خاطر بگیرید.

جاوا همینطور به صورت بزرگ‌ به خواسته بسط نرم افزار‌های اندروید استعمال می گردد. امروزه به طور تقریب هر شغلی به یک نرم افزار‌ اندروید نیاز داراست به دلیل آن که در سراسر عالم میلیاردها استفاده کننده اندروید وجود داراست. با دقت به‌این حقیقت که گوگل یک چارچوب عالی برای توسعه و گسترش اندروید بر طبق جاوا به اسم اندروید استودیو (Android Studio) ساخت نموده است، فرصتی تبارک در دست توسعه و گسترش دهندگان جاوا قرار گرفته میباشد.

3.C++/C
گویش C یا این که ++C به نوعی جزو الزامات معاش هر نرم‌افزار نویس می باشند. به طور تقریب آحاد سیستم‌های سطح ذیل مانند سیستم استدلال‌ها، سیستم‌های پرونده‌ای و غیره با گویش C یا این که ++C مندرج‌اند. در‌حالتی که می خواهید یک اپ نویس در سطح سیستم باشید، ‌ C یا این که ++C لهجه‌هایی می باشند که بایستی به آن ها احاطه داشته باشید. ++C نیز به جهت سریع و استوار بودن بسیار آیتم به کارگیری نرم افزار نویسهایی قرار میگیرد که میخواهند از دیگر افراد یک قدم جلوتر باشند. ++C همینطور چیزی به اسم STL یا این که کتابخانه الگوی استاندارد (Standard Template Library) را در چنگ اپلیکیشن نویس‌ها قرار میدهد. STL تیم‌ای از کتابخانه‌های فراهم استعمال برای ساختارهای متفاوت داده، عملیات اکانت و الگوریتم‌ها میباشد. سرعت این لهجه‌ها و برخورداری آنان از کتابخانه‌های حاذق، این دو گویش را به مورد‌ای دوست داستنی دربین اپلیکیشن نویس‌ها تبدیل نموده است.

گویش‌های C یا این که ++C به جهت برخورداری از تیم وسیعی از کتابخانه‌ها و ماهیت استوار خویش، در موضوع های متعدد مانند گسترش بازی‌های رایانه‌ای، گرافیک رایانه‌ای ، حقیقت مجازی و مورد ها دیگر نیز کاربرد اکثری داراست. کمپانی هایی مانند انویدیا ، گوگل ، مایکروسافت و اپل اکثر وقت ها در جستجوی توسعه و گسترش دهندگان گویش‌های C یا این که C++ می‌باشند.

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

 

 
بیان این نکته دارای اهمیت میباشد که   طراحی سایت در مشهد   برای استارت اپلیکیشن‌نویسی ما یحتاج میباشد در بالا تا حدودی با طرز‌ی تایپ کردن الگوریتم‌ آشنا بوده تا به‌راحتی از پس چک اپلیکیشن‌تان برآیید.
 
 
 
همانگونه که گفتیم با استعمال از لهجه‌های اپ‌نویسی قسمت‌های داینامیک وبسایت را تولید میکنیم، هم اکنون احتیاج داریم تا داده ها وارداتی در تارنما را به سیرتکامل‌ای ذخیره کنیم که در آینده به آن ها دسترسی داشته باشیم، برای این دستور علاوه بر گویش اپلیکیشن‌نویسی بایستی یک مقر‌داده (Database) نیز برای وب سایت خویش تولید کنیم.
 
 
 
مرحله‌ی ۵
 
گزینش دیتابیس
 
 
 
در توضیحات آیتم گذشته اشاره کردیم که برای ذخیره‌سازی داده ها به یک دیتابیس احتیاج داریم، یک کدام از دوست داستنی‌ترین دیتابیس‌های آیتم به کارگیری در جهان که به خیر نیز با گویش PHP سازگار میباشد MySQL اسم داراست، از آنجایی که‌این دیتابیس به طور بدون‌پول عرضه‌گردیده و به شدت دوستداشتنی میباشد سفارش میکنیم در پروژه‌ی خویش از آن استعمال فرمایید.
 
 
 
تا به اینجا به طور تقریب با تک تک اجزای تشکیل‌دهنده‌ی یک سایت آشنا گردیده‌ایم، با یادگیری این موردها شما می توانید یک وب سایت بدون نقص را پباده سازی و پیاده‌سازی فرمایید، بدین ترتیب در شرایطی که تنها قصد داشتید با چگونگی تشکیل داد یک تارنما آشنا گردید میتوانید از قرائت ادامه‌ی این فراگیری صرف‌لحاظ فرمائید، ولی ما یحتاج میباشد بدانید مفاد دیگری نیز در ساخت و مراقبت تارنما‌ها دخیل می باشند که پیرو به آن ها میپردازیم، پس در شرایطی که می خواهید کاملا با شیوه‌ی ساخت و حفظ یک سایت آشنا گردید در‌پی با همیار آی‌تی یار باشید.
 
 
 
بهینه سازی (بهینه سازی) چه می‌باشد؟
 
کلمه و واژه‌ی سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنای باصرفه‌سازی وبسایت برای موتورهای کاوش میباشد، تمامی‌ی ما برای یافتن کلمه ها متبوع خویش از موتورهای جستجویی مانند گوگل یا این که بینگ استعمال میکنیم، واقعیت روایت این‌میباشد که موتورهای کاوش صرفا یک ربات می باشند خیر یک بشر، براین اساس می بایست با به کار گیری از اصول خاصی محتوای وبسایتمان را برای آنها قابل فهم و شعور کنیم و تلاش کنیم با به کار گیری از تکنیک‌های متفاوت در ابتدا حاصل کاوش قرار بگیریم.
 
 
 
شما تحت عنوان طراح و اپلیکیشن‌نویس یک تارنما بایستی به سیرتکامل‌ای از تگ‌های HTML و بقیه مورد ها به کارگیری نمائید که محتوای تارنما برای موتورهای کاوش قابل شعور باشد، در شکل رغبت میتوانید با یک جستجوی معمولی داده ها بیشتری در این زمینه به‌دست آورید (عبارت On-Page بهینه سازی را کاوش نمایید)
 
 
 


:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی مجدد لوگو های قدیمی

 

پباده سازی لوگو طهران طراحی صفحه
اصلی ترین شرکت های دنیا ، با    طراحی سایت در مشهد   مقصود تحول و پیشرفت ، لوگوی مارک خویش را تصحیح و امروزی سازی می نمایند.

پروسه پباده سازی دوباره لوگو بدین انگیزه میباشد که آرم تجاری یا این که لوگو دسته شما ، هر ترازو هم که ماهر پباده سازی گردیده باشد، با گذر مجال در گیر فرسودگی و کاهش جذابیت و تاثیرگذاری در ذهن کاربر میگردد.

از مهم ترین علل فرسودگی در لوگو می شود به مفاد پایین اشاره نمود:
1) بسط تجارت یا این که تغییر‌و تحول مراحل بیزنس
هر کسب و کاری در شرایط معمول و با گذر مجال به افزایش، توسعه و گسترش و پیشرفت میرسد، گاه این پیشرفت در حوزه تنوع، ارتقاء و تغییر و تحول فرآورده فیس می‌دهد و گاه در سطح بسط موضوع و محدوده کاری. اینگونه تغییرات و گسترشی عموما با فرسایش و عدم سعی لوگو گزینه استعمال یار می گردد. به‌این باعث مدیران این شرکت ها، متناسب با این بسط و ارتقا و همینطور با مقصود فهم و شعور درست مخاطبان از این پیشرفت ، دست به تصحیح و مرمت لوگو خویش می‌زنند.

پباده سازی لوگو طهران صفحه آرایی
پباده سازی لوگو طهران صفحه ارایی
2) تغییر‌و تحول ذائقه، ذوق و برخورد حسی مخاطبان و مشتریان
لوگو شما کلیدی ترین نقش را در شناسایی تجارتتان به وسیله مخاطبان جاری ساختن می نماید. همینطور مخاطبان شما تصمیم گیرندگان اساسی در تعیین شما و برندتان می باشند.
این پاراگراف گویای این نکته میباشد که مخاطبان و مشتریان در اکثر موردها بیشتر احساساتی و ذوق ای تصمیم می‌گیرند و گزینش می نمایند.
مخاطبان در عکس العمل نخستین با نام‌و‌نشان تجاری شما یا این که ذکر معمولی خیس لوگو شما، تصمیم میگیرند که:
– آیا مشتری شما بشوند یا این که خیر!
– به شما و کسب و کارتان پشت گرمی نمایند یا این که خیر!
– با شما رای زنی نمایند یا این که خیر!
مولفه هایی در پباده سازی لوگو مانند :جذابیت ،آپ تو دیت بودن ، تناسب بافرهنگ جامعه ، همگام بودن با مد روز و…
نقش بسزایی در گزینش این مخاطبان دارااست.
این مولفه ها با گذر مجال دستخوش فرسایش و تغییر و تحول می‌شوند و عاملی که شاید تعدادی سال پیش سبب ساز جذابیت بسیار بالایی در لوگو می گردیده، امروز دیگر ارزشی ندارد.
شرکت های گرانقدر بروز رسانی و اصلاحات پباده سازی لوگو خویش را با دقت به مجال و نسبت به ذائقه مخاطبان و مشتریان، با سنجش اینگونه مولفه هایی ایفا می‌دهند.

3) تغییر و تحول نظام برندینگ و مد جهانی
سازمانها و ماشین کرایه ای های مارک سازی و تبلیغات، در سوی معرفی و افزایش یک مارک یا این که کالا همواره استراتژی های متنوعی به فعالیت میبرند. غرض مهم این شرکت ها تحقیق در ارتباط اخلاق و مدل معاش مخاطبان و مشتریان یک جنس میباشد تا از روش فیض این پژوهش ها بتوانند در آغاز نیازهای این مخاطبان و بعد نوع معرفی و تبلیغ آن مال را معین نمایند. آنچه که در امر استراتژی های معرفی و پرورش یک مارک در همگی این ماشین کرایه ای ها یکسان میباشد، بروزرسانی نظام بیزنس و فروش بیشتر مارک های متعدد میباشد. این بروز رسانی گاه در توا‌ن تصحیح لوگو یک شرکت و گاه در بعدها تغییر‌و تحول یا این که ترکیب چندین شرکت در هم میباشد. نکته قابل توجه این میباشد که هر استراتژی در طی خویش کاربرد و برخورد موردنیاز را داراست و اثر قسمت میباشد. ساختارهای مد جهانی در تبلیغات و معرفی یک مارک به مخاطبان توسط لوگو، در هر مقطعی از فرصت عوض می شود و همین استدلال سبب ساز فرسایش پوسته لوگو شرکت های مختلف می شود. ماشین کرایه ای های تبلیغاتی و ارتقاء مارک، در همین زمان وارد فعالیت گردیده و با بکارگیری معیارها و متدهای نو در پباده سازی لوگو و تبلیغات به ترمیم و بروزرسانی این برندها می‌پردازند.

پباده سازی لوگو طهران دیزاینهرگز فراموش نکنید: یک لوگو کار کشته، نفیس ترین بودجه و سرمایه یک مارک به حساب آورده می شود.غرض اساسی از مراحل تصحیح و تکامل پباده سازی لوگو، دستیابی به بالاترین سطح تاثیرگذاری و به رسمیت شناساندن آن لوگو و مارک میباشد.از بینش دانش تبلیغات پروسه بسط و تکامل پباده سازی لوگو یک جز حیاتی و غیر قابل جایگزین در توفیق یک بیزنس به حساب آورده می شود.
پروسه تجدید بنا لوگو در بیشترین مواقع با کمترین تخریب در ساختار مهم لوگو شکل می پذیرد و گاها به انگیزه وجود نقاط ضعف بیشتراز حد،این نوسازی با دگرگونی های متعددی یاور میگردد. داده ها آماری آرم می‌دهد تصحیح و بروزرسانی لوگو در یک کمپانی و مارک می‌تواند 15 تا 30 درصد در پرورش، ارتقا، توفیق و فروش آن مارک تاثیر گذار باشد. به همین انگیزه میباشد که تصحیح لوگو یا این که بروزرسانی لوگو یکی‌از راز فصل های اصلی در کمپین تبلیغاتی مطرح ترین شرکت های عالم به حساب آورده می شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

HTML: ساخت و ساز ساختار و محتوای مهم ورقه تارنما
CSS: تهیه و تنظیم ظواهر شیت
JavaScript: تولید محتوای پویا در وبسایت
jQuery: تولید اسکریپت سهل برای جاوا اسکریپت
BootStrap: پباده سازی سریعتر
ما در‌این قسمت به    طراحی سایت در مشهد  مهم‌ترین لهجه ها اشاره کردیم.ولی بعضا برنامه نویس ها برای سرعت دهی به عمل خویش از ابزار های گوناگونی استعمال می نمایند.یکی مهمترین این ابزار ها بوت استرپ میباشد.

بوت استرپ
Bootstrap تیم ای از ابزارهای بدون‌پول برای ساخت‌و‌ساز صفحه های اینترنت و قابل انعطاف افزارهای پایین اینترنت میباشد که مشمول امرها HTML، CSS و توابع جاوا اسکریپت جهت ایجاد و اکران فرم ها، دکمه ها، تب ها، ردیف ها و بقیه المان های موردنیاز ساخت سایت است.

Bootstrap در صدر بوسیله برند اتو و جاکوب تورنتون و در سمت و سوی تولید یک چارچوب ظاهری مشخص و معلوم و یکسان در ابزارهای توییتر پباده سازی و نوشته شد. پیش از استارت این پروژه مثال های متعددی با همین شیوه ساخت و ساز گردیده بود که کلیه با سرنوشتی شبیه و عدم استقبال طراحان اینترنت عالم مواجه گردیده بودند. به جهت وجود اشتباهات مهم در مثال های دیگر، تولیدکننده اساسی توییتر یا این که به عبارتی برند اتو تمایل به ایجاد کرد یک سیستم داخلی و توانمند برای خویش با اسم Bootstrap گرفت.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


9. سایت هایی که دوست دارید را چک فرمایید

در    طراحی سایت در مشهد  ظاهر و رابط کاربری سایت هایی که عشق دارید، دقت فرمائید. چه چیزی راجع‌به آنان برای شما دیدنی میباشد؟ اعتنا نمایید که به چه شکل می‌توانید خاطر بگیرید تا خودتان هم به عبارتی موادتشکیل دهنده را تکرار نمائید؟ به‌این موردها اعتنا نمائید:

طرز تایپ متن ها
جهت ها در تارنما
استعمال از تصاویر و فضاها
پباده سازی فرم ها
کارتن ها و جلوه های ویژه
رنگ ها


10. یک Wireframe بکشید

کشیدن Wireframe

Wireframing گردباد مغزی یک طراح اینترنت میباشد. در بی آلایش ترین شرایط ممکن wireframe رسم کننده طرح اساسی تارنما میباشد. این عنصر خلاصه ای از تارنما وجود ندارد، بلکه طرح نخستین ی آن میباشد. در واقع رسم wireframe یک سایت، مرتبط با ساختار اطلاعات دردسترس در آن میباشد.

در حالتی‌که با شیوه ی رسم wireframe شناخت ندارید، Digital Telepathy ارشاد میباشد که شایسته ترین طرز ها برای امداد به یادگیری شما ارائه می نماید.

 

11- روی یادگیری Sketch تمرکز نمائید

پیشین پباده سازی هر سایتی بایستی در آغاز Sketch آن را ترسیم فرمایید

Sketch ابزار پباده سازی برای دستگاه های مک میباشد که کشیدن اجسام و پباده سازی را سهل و آسان می نماید. اکثری از طراحان برای ساخت و ساز موادسازنده UI و به کارگیری از قالب های مهیا پباده سازی، از Sketch استعمال می نمایند.

این نرم‌افزار به طور یک پلاگین به تارنما شما اضافه میگردد و با به کارگیری از آن میتوانید به راحتی کد ها را استخراج و جاری ساختن نمائید. Sketch یکی‌از توانمند ترین و دوستداشتنی ترین ابزارهایی میباشد که Creative Suite Adobe ساخت کرده و بها وقت گذاشتن برای یادگیری را دارااست.

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

یک ابزار مطلوب برای گردآوری آحاد این داده ها Screaming Frog میباشد.

 

محتوای مسدود گردیده: هرگونه   طراحی سایت در مشهد  محتوای مسدود گردیده را با Robots.txt و یا این که کنسول جستجوی Google (که تا قبل از اینً با آن تحت عنوان Google Webmaster Tools شناخته میشد) تأیید نمائید. خوب میباشد که‌این لیست را چک نمایید تا بتوانید یقین نتیجه ها نمایید که‌این صفحه های مسدود گردیده بعداز پباده سازی دوباره همچنان مسدود می شوند.

 

بعداز تهیه و تنظیم فهرست وبسایت خویش‌، وقت آن رسیده میباشد که به هدف ها تازه اینترنت‌تارنما خویش بپردازید و بفهمید شایسته ترین جنبش برای اینترنت‌وب سایت شما چه می باشد. براین اساس به درجه فعلی خویش جراحت نمی‌رسانید.

 

 

 

محتوا را تا حد ممکن شبیه گذشته نگه دارید

تمامی میدانیم که “محرمانه که درد نمی‌کنه دستمال نمی‌بندند”. ولی این بدان مضمون‌ وجود ندارد که شما نمی‌توانید شیت را تغییر تحول دهید.

 

تنها بایستی باور نتیجه ها فرمایید که دسته‌های بسط و نسخه برداری شما می دانند چه هنگامی کی و کدام برچسب‌ها می بایست مثل گذشته بمانند. آری، در زمان پباده سازی دوباره، ممکن میباشد نیاز به تغییراتی در محتوا داشته باشید، ولی اعتقادوباور نتیجه ها فرمایید که تغییرات کوچک و عمدی می‌باشند.

 

برای نگهداری سکو فعلی خویش‌، بایستی غرض خویش را محافظت برچسب تیتر، توضیحات متا، URL و H1 – H6 قرار دهید.

 

این بخشها متداول‌ترین بخشها آیتم کاوش می‌باشند و برای صفحاتی که پیش از اینً در گوگل جايگاه‌بندی گردیده‌اند، از کلیه مهمتر می‌باشند.

 

 

 

یه خرده از معماری کلی اینترنت‌وبسایت را محافظت فرمایید

آری‌، برخی از طرق مدیر محتوا و سازماندهی پرونده‌‌ها، مبنی بر استراتژی و هدف ها تازه اینترنت‌وبسایت شما تغییر و تحول می‌نمایند. ولی عملکرد نمایید تا حد ممکن ساختار را شبیه پیشین نگه دارید.

 

موتورهای کاوش از پیشین معماری وب سایت فعلی شما‌را میشناسند‌، براین اساس با نگهداری آن‌، به خودتان فرصتی بهتر می‌دهید تا در جايگاه خویش تأثیر نگذارید.

 

همینطور بازدید کنندگان فعلی خویش را در خیال داشته باشید‌. نباید ساختار خویش را بگونه‌ای تغییر و تحول دهید که استفاده کننده شما هنگام مرور دوباره اینترنت‌وبسایت را نادرست بگیرید.

 

 

 

تغییر و تحول مسیر ۳۰۱ ساخت‌و‌ساز نمائید

می بایست مطمئن گردید نمیخواهید صفحاتی را که خوب انجام یافته میباشد حذف فرمایید. در شکل لزوم، با تهیه یک تغییر و تحول مسیر ۳۰۱ به موتورهای کاوش اعتقاد و باور نتیجه ها فرمائید.

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

فیلترهای PHP

 

همینطور با  طراحی سایت در مشهد  به کار گیری از نرم افزار‌نویسی PHP رابطه با خدمت‌های دیگر با به کارگیری از پروتکلهایی مانند:

LDAP
COM
HTTP
POP3
NNTP
SNMP
IMAP
تعداد بیشمار دیگری قابل پشتیبانی خواهد بود.
سازش php
در غایت PHP گویش نرم‌افزار‌نویسی سازگار با گونه های پلتفرم، اکثری از سرورهای پر اسم و رسم درحال حاضر حاضر و پشتوانه اشکال مقر داده هست. علاوه بر این خصوصیت بسیار فوق العاده، PHP متن گشوده بوده و به طور کامل بدون‌پول میباشد. از وب سایت PHP آن را می‌قدرت به‌راحتی اخذ کرد. PHP گویش نرم‌افزار نویسی قدرتمندی میباشد که اکثری از وبسایت‌های تعالی عالم به آن روی آورده‌اند که از دارای شهرت‌ترین آن‌ها یاهو، فیسبوک، ویکی‌پدیا و مدیر محتوای وردپرس میباشد.

قابلیت و امکان‌های لهجه PHP سبب ساز گردیده‌است تا اکثری از وبسایت‌های دارای اعتبار به آن عشق و علاقه‌مند گردیده و از حریف دیرینه آن یعنی ASP.NET به سمت PHP روی گردان شوند. آحاد مورد ها فوق برای مثال مزایای این اپ معمولی و جاری هست. این نرم افزار را تحت عنوان یک اپ پشتوانه در حیث بگیرید. به اعتقادوباور هر نرم‌افزار‌ای قابلیتهای خاص داراست و نمی‌تواند تک تک انتظارات یک شخص را در تمامی کارها برآورده سازد. در پی این متن در مورد فیلترهای PHP با هم صحبت خوا‌هیم خاطرنشان کرد.

 

سازش php

شناخت با فیلترهای PHP یا این که filters PHP
فیلترهای PHP به عبارتی‌طور که از نامش پیداست برای محصور کردن و اعتبارسنجی داده‌ها به کارگیری می گردد. با به کارگیری از این فیلترهای PHP می‌اقتدار برای تارنما امنیت ساخت. غربال کردن برای غربال داده‌های منابع ناامن به کار گیری میگردد. اما بایستی اشاره کرد که غربال کردن به نوعی محاسبه کردن داده‌هایی میباشد که تحت عنوان داده ها فرنگی به وب سایت صاحب خانه ورود پیدا می‌نمایند.

 

نوشته‌ی‌علمی پییشنهادی : حالت بازار فعالیت php برای کسب درآمد چه طور میباشد؟
حالت بازار عمل php برای کسب درآمد چه گونه میباشد؟


این داده‌های فرنگی می توانند داده‌های ناشی از فرمها، کوکی‌ها، داده‌های اینترنت خدمت و بخش اعظمی داده ها اشکال مقر داده هست. در PHP چندین نوع تابع‌نویسی وجود دارااست که به‌واسطه آن ها داده ها غربال می شوند. این توابع عبارتند از:

Filter_var(): غربال کردن یک متغیر
Filter_var_array(): آرایه‌ای از متغیرها را با مشخصه‌های معلومی غربال می‌نماید.
Filter_input: ورودی را غربال می‌نماید.
Filter_input_array: آرایه‌ای از ورودی‌ها را غربال می‌نماید.
کد تحت را در لحاظ بگیرید. در‌این کد درپی نظارت نمودن یکی درست هستیم. درصورتی که که عدد درست باشد در خروجی این پیام اکران داده می‌گردد. در خط نخستین با معرفی اسم PHP با ورودی عدد یک در ادامه غربال کردن هستیم. خط دستوری if با استعمال از غربال متغیر و اعتبارسنجی اعداد، درست بودن عدد را بررسی می‌نماید.

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

معرفی کامل انواع زبانهای برنامه نویسی

 

معرفی بدون نقص گونه های زبانهای اپلیکیشن نویسی
می دانید  طراحی سایت در مشهد  ماجرا از کجا استارت شد؟ میپرسید کدام قصه؟ منظورمان به عبارتی ماجرا تکراری « تعیین شایسته ترین گویش اپلیکیشن نویسی » میباشد. نگویید این پرسش شما وجود ندارد که اعتقاد و باور نمی‌کنیم! آمارهای جهانی نشانه میدهند از هر 10 نفر 5/9 نفر به‌دنبال پاسخ این پرسش میباشند. پس بگذارید برایتان بگوییم ماجرا از کجا آغاز شد.

روایت صحیح از به عبارتی روزی استارت شد که خیلی‌ها عشق‌مند شدند که بروند دنبال یک کدام از پردرآمدترین شغل‌های عالم، یعنی نرم افزار نویسی. به طبعً می دانید اپ نویسی از آن مهارت‌هایی میباشد که اکثر اوقات کسب‌وکارها به آن احتیاج دارا هستند. برای همین میباشد که نمیشود هیچ اپلیکیشن نویس بیکاری پیدا کرد، مگر اینکه خودش نخواهد فعالیت نماید! زیرا از اداره‌های دولتی گرفته تا کمپانی‌های سری دست‌کم یک جا برای یک اپ‌نویس‌ خالی میباشد.

البته قضیه‌ی دائمیِ افرادی که قصد دارا هستند وارد این حوزه شوند، گزینش یک گویش اپلیکیشن نویسی مطلوب میباشد. در شرایطی که شما هم اینگونه گرفتاری‌ای دارید، پس با این نوشته‌ی علمی هم پا ما باشید تا بعداز معرفی گویش های اپ نویسی، رویه گزینش بهترینشان را به شما علامت دهیم.

لهجه نرم‌افزار نویسی
لهجه نرم‌افزار نویسی برای ویندوز، اینترنت یا این که گوشی؟ مساله این میباشد!
بایستی بگوییم که به تعداد بشر‌ها، گویش میباشد برای نرم‌افزار نویسی! درحال حاضر خیر اینقدر زیاد البته انصافاً تعدادشان خیلی زیاد میباشد. اما آحاد این لهجه‌ها به چهار دستهِ ذیل تقسیم‌بندی می گردند:

زبانهای نرم افزار نویسی ویندوزی
زبانهای نرم‌افزار نویسی زیر اینترنت
زبانهای اپ نویسی برای نرم افزار گوشی
زبانهای نرم‌افزار نویسی یکسری منظوره
قبل از آنکه بخواهید شایسته ترین لهجه نرم‌افزار نویسی را گزینش نمائید می بایست تصمیم بگیرید که به کدام حوزه عشق دارید. درصورتی که دلتان میخواهد بدانید در هرمورد از این ناحیهها چه خبر میباشد ما به‌دنبال‌ی نوشته‌ی‌علمی برایتان خوا‌هیم اعلام کرد.


لهجه نرم‌افزار نویسی برای ویندوز
گویش‌هایی که تنها پنجره‌ها (ویندوز) حرفشان را می فهمند به گویش‌هایی که برای ساخت‌و‌ساز اپلیکیشن‌های پایین ویندوز گزینه استعمال قرار میگیرند، لهجه نرم افزار نویسی ویندوزی (دسکتاپی) گفته می گردد. در واقع اپ‌هایی که با به کارگیری از این لهجه‌ها نوشته میشوند صرفا روی سیستم‌ادله ویندوز قابل انجام می‌باشند. لهجه‌های تحت پرکاربردتربن لهجه‌های این گروه می‌باشند:

• سی (C) • سی پلاس پلاس (C++) • سی شارپ (C#) • جاوا (Java) • پایتون (Python) • دلفی (Delphi) • فکس پرو (Fox Pro) • ویژوال بیسیک (Visual Basic) • پرل (Perl) • روبی (Ruby) • گو یا این که گولنگ (Golang/ Go)

توصیه نوشته‌ی علمی: 8 دانش سرا اپ ‌نویسی برتر در طهران

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

 

چرا هدر اساسی میباشد؟
او‌لین  طراحی سایت در مشهد  نکته ای که بایستی نظر گردد الگوی خواندنی میباشد که یوزرها در اولی ثانیه های ورود به یک وبسایت از آن برای مرور کلی وب سایت استعمال می نمایند. تحقیق و پژوهش در زمینه ی شیوه ی قرائت مطالب در صفحه ها وب به وسیله دسته نیلسون نورمن جاری ساختن می‌گردد. طراحان و متخصصان ساخت سایت همواره برای شعور بهتر اخلاق و تعاملات یوزرها از پژوهش ها این تیم به کارگیری می نمایند. به صورت خلاصه، هنگامی یوزرها،مخصوصا برای اولی توشه، به یک وب سایت رمز می‌زنند، هیچ زمان همگی چیز را به طور ظریف و با جزئیات ارزیابی و مرور نمی‌کنند. مدام یک مرور کلی می نمایند تا نشان یا این که علامتی از آنچه به دنبالش می باشند بیابند و خویش را قانع نمایند تا وقت بیشتری را در آن وب سایت سپری نمایند. بر طبق آزمایشات و پژوهش ها گوناگون، یکسری طریق یا این که الگوی خوانداری وجود داراست که اکثر یوزرها در هنگام مرور صفحه های از آن‌ها به کارگیری می نمایند. برخی از الگوهای رایج عبارتند از الگوی Z، الگوی زیگ زاگی و الگوی F . به دنبال به نظارت دو الگوی پرکاربردتر می‌پردازیم.
 
الگوی خوانداری مشابه به صحبت Z، که به الگوی Z مشهور میباشد بیشتر در وبسایت هایی رایج میباشد که ارائه داده ها و مطالب آن ها به طور یک پارچه و واحد میباشد و از حق تقدم بندی بصری ضعیفی برخوردار‌است. الگوی زیگ زاگی بیشتر در وب سایت هایی به فعالیت می رود که محتوای آن‌ها به طور بصری به بلوک های محتوا تقسیم شد‌ه‌است. در‌این سر مشق دیده خواننده از سمت چپ به راست تکان و مطالب را مرور می نماید.
 
با اعتنا به الگوهای اشاره گردیده متوجه می شویم در کلیه الگوها، فرایند مرور مطالب از بخش فوقانی ورقه شروع می شود. بایستی از این بخش غایت منفعت را پیروزی و داده ها اصلی و برندیگ خویش را درین نصیب به فعالیت ببرید: با این عمل هم یوزرها و هم تارنما، هر دو بهره میبرند. یوزرها میتوانند خیلی سریع و فوری اطلاعات و داده ها اساسی را مرور نمایند، وبسایت نیز این شانس را پیدا می نماید که حضور آنها‌را در خویش نگهداری نماید. به همین استدلال میباشد که پباده سازی هدر، یک مورد بسیار حیاتی و ضروری برای طراحان و همینطور کارشناسان محتوا و بسط است.
 
نکته دیگر این میباشد که هدر میتواند امداد بزرگی برای یوزرها باشد تا بتوانند فوری و سریع با یک تجربه کاربری خوب و مثبت از روش یک ناوبری روشن و بی آلایش به داده ها اصلی تارنما دست پیدا نمایند. ولی با مجموع این مسائل، این به‌این مضمون‌ وجود ندارد که کلیه وبسایت ها نیاز به هدر دارا هستند. شیوه های خلاقانه فراوانی وجود دارااست که میتواند جایگزین هدر خواهد شد و به عبارتی کارکرد را داشته باشد. پس در ساخت سایت، هر اینترنت سایتی می بایست با دقت به آنالیز و محاسبه مخاطبان و جامعه غرض خویش مبادرت به پباده سازی هدر کند. از این رو نیاز میباشد تا شما کمپانی ساخت وب سایت ماهر را برای ساخت سایت خویش تعیین فرمائید.
 


:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()