نوشته شده توسط : علی پور

برخی از مشتریان این تارنما مارک هایی مانند Shopify و MailChimp می‌باشند که براحتی می توانند اتکا یوزرها را برای خرید سرویس ها این مجموعه جلب نمایند. طراحی سایت در مشهد استعمال از اینگونه لوگوهایی در ورقه مهم وبسایت تبدیل به یک استاندارد در هم اکنون توسعه و گسترش شد‌ه‌است. تکنیک پباده سازی با المان های مورب و خطوط شکسته

شما می‌توانید المان های بسیار زیبایی را با CSS3 رفتار نمائید. به کار گیری از تکنیک های تازه کانال بندی، طراحان وب سایت را کار کشته ساخته میباشد تا در طراحی وب سایت ها از المان هایی با سطح بازه زمانی مورب و یا این که شکسته استعمال نمایند.

 

به کارگیری از خطوط مورب در ساخت وب سایت

 

تصویر بالا از وب سایت https://stripe.com/us گرفته گردیده‌است همان طور که مشاهده میکنید. رنگ دور‌نما بصورت گرادیانت از یک طرف وب سایت به طرف دیگر جنبش می نماید. این پباده سازی در خصوص ایکون ها و بقیه موادسازنده گرافیکی وبسایت نیز درست گو میباشد.

یک تکنیک دیگر در اینترنت به کار گیری از یک‌سری ظلعی ها و گونه های زاویه دار در پباده سازی میباشد.

 

خطوط شکسته در ساخت وب سایت

 

تارنما http://2012.hd-live.co.uk/ در طراحی وب سایت خویش از چندضلعی هایی مشابه کندوی زنبور عسل فایده گرفت میباشد. این راه پباده سازی را میتوان در وب سایت هایی با قضیه های شغل به طور کامل گوناگون دید. در تارنما designmodo.com/websites-diagonal-lines می‌توانید مثال های متفاوتی از وب سایت هایی که از این شیوه پباده سازی استعمال کرده اند را ببینید.
پباده سازی تایپوگرافی متحرک

گفتیم که تکنیک microinteractions بسرعت در حالا بسط میباشد. با این اکنون برنامه خردسالان های مربوط به تایپوگرافی هم در سطح وب به فراوانی آیتم استعمال قرار می گیرند.

این طریق پباده سازی هنوز فرآیند نخستین خویش را طی می نماید البته به لحاظ می‌رسد که در سال آینده بسط متعددی داشته باشد.

 

تایپوگرافی متحرک در وب سایت

 

در شرایطی که با اصول جاوا اسکریپت آشنا باشید. می‌توانید از آن برای متحرک سازی حروف بصورت سفارشی، سود بگیرید.

وبسایت https://3dro.ps/ با تکنیک های معمولی متن های متحرک زیبایی به تایپوگرافی وبسایت خویش اضافه نموده است. در صورتیکه وب سایت را به زیر اسکرول فرمائید خواهید مشاهده کرد که‌این افکت بخوبی با تک تک محتوای شیت هم خوانی دارااست.

وقتی افکت متن های متحرک را فقط در صفحه ها وبسایت های مربوط به استودیوها مشاهده میکردیم. اما این تکنیک امروزه در کل تارنما ها از وب سایت های رستوران تا وب سایت های کسب و کار های کوچک دیده می شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

همان گونه که در بالا مطرح شد، بی آلایش‌ترین موبایل‌های هوشمند، از اشکال نرم افزار‌ها پشتیبانی می‌نمایند. از طراحی سایت در مشهد این رو به طور روزمره، تعداد و تنوع گونه های نرم افزار‌ها در ناحیههای متفاوت ارتقاء مییابد. درپی به یک سری مثال از پرکاربردترین گونه های نرم افزار‌ها میپردازیم.

نرم افزار‌های فروشگاهی

در سال‌های اخیر، به ویژه پس از سرایت وسیع‌ی COVID-19، گونه های متعدد کسب‌وکارها و مغازه‌های آنلاین، ارتقا پیدا نموده است. تعداد قابل توجهی از این کسب‌وکارها، برای خویش با اعتنا به نوع شغل خویش، اپلیکیشنی پباده سازی کرده و آن را در دست مخاطبان و مشتریان خویش قرار داده‌اند. به کار گیری از نرم افزار برای فروش آنلاین، راحتی بیشتری برای مشتریان مجال خرید مهیا می‌نماید؛ افزون بر آن با نصب نرم افزار به وسیله یوزرها، قابلیت اکران تبلیغات بزرگ‌تری به مخاطبان از روش ارسال نوتیفیکیشن‌ها وجود داراست.

نرم افزار‌های منطقهی سالم

از وقتی که اشخاص برای دریافت کردن نوبت دکتر مد حیث خویش می بایست سا‌عتها در صف‌های زمانبر در گوشه و کنار مریض‌خانه‌ها، مریض‌خانه‌ها و مطب‌ها با احتمال اینکه نوبتی برایشان تصویب نمی شد، درانتظار می‌ماندند، قبلی میباشد. نوع دیگری از نرم افزار‌های پر کاربرد، نرم افزار‌هایی میباشد که برای تصویب و دریافت کردن نوبت پزشکان و اشکال سرویس ها درمانی، پباده سازی می شود.

این نوع از نرم افزار‌ها، میتوانند برای اشکال درمانگاه‌ها، بیمار‌ستان‌ها، مرکز ها ارائه دهنده‌ی سرویس ها درمانی و … به طور تماما فردی سازی گردیده و متناسب با نیازهای جان دار، پباده سازی شوند. وجود این گروه از نرم افزار‌ها، علاوه بر آسایش و آرامشی که برای مریض و همراهانش، مهیا می‌نماید؛ فعالیت رئیس را برای مسئولین مربوطه، شل‌خیس می‌نماید.

نرم افزار‌های تصویب و پیشنهاد خوراک

اشخاص متفاوت با وجود معاش شهرنشینی و ارتقا گرفتاری‌های بی‌شماری که دارا‌هستند، در اکثری از فرصت‌ها ترجیح می دهند که غذای خویش را از خارج پیشنهاد دهند. به همین انگیزه، یکی نرم افزار‌هایی که به صورت روزافزون هم به کار گیری از آنان و هم پباده سازی‌های متعدد آنان، ارتقا می یابد، نرم افزار‌های تصویب و توصیه خوراک می باشد. می‌اقتدار برای دسته‌های گوناگون غذایی و یا این که حتی به طور تک به تک برای هر دسته، نرم افزار متناسب آن را پباده سازی و در مشت مشتریان قرار بخشید.

یکی‌از مهم ترین مزایایی که‌این نرم افزار‌ها برای خویش کارفرمایان دارااست، نظمی میباشد که در تصویب پیشنهاد‌های خویش پیدا می‌نمایند و قابلیت و امکان طرح ریزی عالی برای شغل های خویش خواهند داشت.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بعد از آخرین شدن طرح پوسته تارنما نوبت به پیاده سازی آن با کد یا این که به اصطلاح نرم افزار نویسی میرسد. در بسط تارنما تکنولوژی طراحی سایت در مشهد یا این که گویش های اپ نویسی متعددی به فعالیت می رود. اولیه از همگی بایستی نسبت به پروژه، سیستم رئیس محتوا یا این که CMS را گزینش نمود. CMS سیستمی را به طراح و رئیس تارنما ارائه میدهد که با امداد آن می قدرت یک تارنما را پباده سازی، گسترش، رئیس و محافظت نمود. از دارای اسم و رسم ترین CMS ها می شود به وردپرس، جوملا و دروپال اشاره نمود که هریک برای نوع و اندازه متفاوتی از تارنما ها مطلوب میباشد.

در بسط پوسته نیز از گویش ها و تکنولوژی های دیگری نیز به کار گیری میگردد. از دارای شهرت ترین آنان می شود به HTML، CSS، Javascript، Bootstrap، Angular و غیره اشاره نمود.

نرم افزار نویس از روی پوشه PSD یا این که مثال پوسته گزینش گردیده استارت به توسعه و گسترش قالبی تازه با استعمال از گویش ها و تکنولوژی های اینترنت (برای هر مشتری) می نماید. این مرحله از عمل میتواند نسبت به اندازه پروژه از تعدادی روز یا این که حتی تا تعدادی هفته به ارتفاع بیانجامد.


درج داده ها در سایت

بعداز پباده سازی پوسته و آن گاه توسعه و گسترش آن به وسیله نرم افزار نویس نوبت به درج داده ها می‌رسد. همانگونه که گفتم این مرحله از عمل قادر است نسبت به توافق انجام شده به وسیله کمپانی طراح سایت و یا این که صاحب و مالک تارنما شکل گیرد.

البته محتوای وبسایت از کجا می‌آید؟ تهیه و تنظیم محتوا و درج آن در تارنما مرحله ایی مستقل از ساخت سایت محسوب میشود. معمولا تهیه و تنظیم محتوای سایت از لوگو گرفته تا مقالاتی که برای بازاریابی محتوا در وب سایت قرار میگیرند به گردآوری مالک وبسایت میباشد. ولی ما نیز در دارکوب این سرویس ها را برای بعضا از سایت ها نسبت به توافق صورت گرفته ارائه می‌نماییم.


سخن پایان

در طراحی سایت از شالوده آن چیز که بیشترین اهمیت را داراست نرم‌افزار نویسی آن میباشد. شاید آحاد غرض برای بسط یک پوسته همین کیفیت نرم افزار نویسی و سفارشی بودن آن برای هر وبسایت است. برای همین میباشد که بسط یک سایت سوای استعمال از پوسته فراهم بها پیدا می نماید و قادر است به گسترش و انعطاف پذیری وب سایت در آینده نیز یاری کند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی وب با هدر های فوکوس گردیده

این پباده سازی به نوعی جدیدترین پباده سازی میان وب سایت ها است به نوعی که شما با قرار دادن یک طراحی سایت در مشهد عکس در دور نما وبسایت خویش می‌توانید آنرا بوسیله امر های Css مات نمایید و در ورقه ابتدا صرفا یک دکمه جست و جو و تصویری مات وجود دارااست، که‌این طریق صفحه آرایی بیشتر در تارنما های فرنگی مصرف شده میباشد و زیبایی خاصی را می اقتدار در آن روئت کرد. با سپری شد فرصت این طرز در سرزمین ما هم استارت به شغل کرده و می اقتدار تارنما های زیادی را در این‌شیوه پباده سازی ببینید.
پباده سازی کلاژ ( تکه انگاری ) در وبسایت

Collage برگرفته از کلمه و واژه‌ی فرانسوی colle به معنای چسب یا این که coller به معنای چسباندن میباشد. به اثری میگویند که از کنار هم قرار دادن فرم‌های متعدد و یک اثر نو، تولید نمایند.

به کارگیری از کلاژ در ساخت سایت از لحاظ صورت ظاهری قادر است طرح های که بسیار مختلف از یکدیگر می باشند ساخت و ساز نماید همینطور ، طراحان انعطاف بیشتری برای گزینش از بین موادسازنده گرافیکی (مانند تایپوگرافی ، الگوها ، تصاویر ، رنگ ها ، آیکون ها و …) برای تولید دورنما دارندین بگراند معمولاً به یک برگه اعلانات یا این که میز آشفته شباهت دارااست طراحان برای گردآوری فرمهای متفاوت برای ساخت و ساز یک کلیت نو ، بیشتر از تصاویر (و به ویژه عکسهای حقیقی و واقعی) برای صورت دادن یک صحنه جذاب به کار گیری می نمایند در وضعیت ایده آل ، شایسته ترین دکوراسیون ها چینش هایی میباشد که تنها بر زیبایی شناسی متمرکز نباشند بلکه در ازای طرح هایی باشند که دربردارنده محتوا نیز باشند در تارنما های مدل کلاژ ، ناوبری و جریان داده ها معمولاً در صحنه گنجانده میگردد.
پباده سازی Minimalism یا این که مینیمال

خواسته از پباده سازی مینمال حذف موادتشکیل دهنده غیر ضروری و معمولی سازی در عین درحال حاضر محافظت کاربری بودن سایت میباشد. در پباده سازی مینمال شاید شما فضائی سپید متعددی داشته باشید که بایستی به صحت از این گوشه و کنار های برای به معضل کشیدن توجه استفاده کننده مصرف شود پباده سازی مینیمال خلاف انچه تصور میشود مشقت بار خیس از دیگر پباده سازی ها است به همین کلام بسنده می‌کنم پباده سازی مینمیال زیرا معمولی میباشد غامض میباشد !

از خصوصیات این نوع ساخت سایت می شود به مواقعی همانند به کارگیری از یک یا این که دو رنگ ، به کار گیری از تایپوگرافیی های گرانقدر ، فضائی سپید ، ساخت و ساز مرکزیت در پباده سازی و … اشاره نمود



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

به گروه صفحه ها در وب که وابسته به جای خاصی میباشند، تارنما می گویند. سایت به مکانی در وب گفته می گردد که یک برگه طراحی سایت در مشهد یا این که تعداد بیشتری از صفحه ها را در خویش جا داده میباشد. محتویات وبسایت‌ها بر روی کامپیوتری به اسم سرور قرار می گیرد و گروه‌ای از سرورها کانال جهانی اینترنت را تشکیل می دهند.


وب سایت چه است؟
در دنیای مجازی هم مانند دنیای حقیقی هر سرور یا این که کامپیوتر برای اینکه از سایر کامپیوترها قابل شناسایی باشد، بوسیله یک شماره شناسنامه یا این که آی پی معلوم می شود.

دامنه چه میباشد ؟

دامنه یا این که دامین یا این که آی پی، برای نام نویسی تارنما اختصاص داده میگردد و هیچ دامینی را نمی‌قدرت مشابه به یکدیگر دانست. با آی پی از فی مابین میلیاردها وبسایت اینترنتی، وب سایت شما در وب پیدا گردد.

برای نام نویسی دامنه خویش می توانید با موسسه دیاکو تماس حاصل نمایید.

هاست چه می‌باشد؟

هاست در اصطلاح به سرور یا این که کامپیوتری گفته می گردد که ذخیره حفظ فولدر‌های وب سایت شما‌را اجرا میدهد. این پوشه‌ها می تواند صفحه های اینترنت، عکس‌ها، پوشه‌های css و جاوا اسکریپت باشد.

ظواهر یک وبسایت بهتر چه‌طور بایستی باشد؟

زمانی که کسی وارد وب سایت شما می گردد اولی موضوعی که لحاظ او‌را جلب نماید صورت ظاهری تارنما شماست. یک وبسایت بهتر بایستی دارنده هارمونی در رنگ‌ها و اشکال تیتر خوان، دسترسی ریلکس به کل محتواها و گرافیک عالی باشد.

به کارگیری از فونت‌های مطلوب و عدم استعمال از فونت‌های غیر بدیهی و نامربوط ظاهرا تارنما تأثیر بسزایی داراست. رنگهایی با کنتراست ذیل تحت عنوان دورنما برای تارنما پیشنهاد نمی شود. وجود تصاویر با وسعت معدود و بسیار جالب می تواند حضور استفاده کننده را برای کاوش در تارنما شما بالا پیروز شود.

همینطور لوگوی شما معرفی وبسایت شما میباشد. وب سایت فارغ از لوگو معنی ندارد چون لوگو تحت عنوان آدرس از وب سایت شما در همگی جا خواهد بود. لوگوی پباده سازی گردیده برای شما دارنده یک توشه معنایی خاص با مورد وبسایت شما می باشد. در ساخت سایت می بایست از گرافیک مطلوب به کار گیری کرده و گرافیک وبسایت نباید از رنگهای داد و فریاد و زننده بهره برد. رنگ بک گراند یا این که دورنما می بایست با رنگ متن تماماً در تضاد و مغایرت باشد.

اشتباهات تارنما‌هایی که بد پباده سازی گردیده اند، چه می باشد؟

عدم داشتن میزان مطلوب با ترازو گوگل، نرخ خروج بالای یوزرها، مقطع مجال استعمال خیلی کوتاه یوزرها در وبسایت و عدم بازدید از صفحه های مختلف میباشد.

یک وبسایت عالی دارنده چه امکاناتی میباشد؟

یک تارنما عالی می تواند دارنده خبرخوان، نقشه تارنما، نصیب نظرها، لحاظ سنجی، بازی‌های آنلاین، زمان ها فقهی آب و هوا، پادکست ، ویدیو کست، اسلایدر و غیره میباشد.

یک تارنما عالی با کاوش و تجهیزات بازدی کاربر اذن می دهد که به محتوای لازم دسترسی داشته باشند.

عدم سازش چه‌گونه سبب ساز پایین آمدن بازدیدکنندگان می گردد؟

برخی از وبسایت‌ها صرفا ورژن دسک‌تاپی دارا هستند و در گوشی امکان سازش ندارد، در حالیکه طبق اعلام گوگل در سال ۲۰۱۵، یوزرها در تلفن همراه از یوزرها دسکتاپ خیلی بیشتر می باشند. با عدم دسترسی وب سایت با گوشی، بازدیدکنندگان وبسایت و یوزرها seo را محصور می سازند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

شما تا 7 روز می توانید بدون پول از همۀ تجهیزات تارنما استفاد فرمائید و فعالیت با آن را تجربه فرمایید. البته برای اینکه طراحی سایت در مشهد مالک مهم و دائمی وب سایت گردید، می بایست یک کدام از بسته‌های وب سایت را تعیین و فعال نمایید. کافیست روی آیتم \"فعالسازی\" کلیک فرمایید و هزینه را بپردازید. این مبلغ از 576 هزار تومان در سال (یعنی ماهانه 48 هزار تومان!) استارت گردیده و تا 5.9 میلیون برای دکان‌های اینترنتی توسعه یافته میرسد.

آنگاه، میتوانید یک نشانی یا این که نام منحصر به فرد برای وبسایت‌تان گزینش و تصویب نمایید. (این مرحله به عبارتی گزینش و تصویب دامنه میباشد)

برای گزینش دامنه، جدولی مانند ذیل، در مشت شما قرار می گیرد. ارزش هر یک با اعتنا به پسوندی که گزینش می کنید، به حساب آوردن می شود.

ارزش دامنه تارنما
مرحلۀ چهارم: شغل در وب سایت را استارت فرمایید

الان دیگر نوبت مدیر وبسایت‌تان میباشد. هر محتوایی می خواهید را وارد وب سایت فرمائید. در صورتی یک وبسایت فروشگاهی میخواهید، تولیدها‌تان را در وب سایت بچینید. یا این که هر نوع اینترنت سایتی که دارید، احتمالا بایستی در صفحه ها پایین محتوا وارد فرمائید:

وب لاگ: برای تایپ کردن مقاله ها و مطالب تارنما
دکان: برای قرار دادن کالا در تارنما‌های فروشگاهی
ورقه در رابطه ما: برای ورود اطلاعاتی در باب خویش یا این که کسب و کارتان
سرویس ها: برای توضیح کارهایی که ایفا می‌دهید

هر قسمت را به دلخواه خودتان گزینش و در آن محتوای متنی یا این که تصویری قرار دهید. توصیه می کنیم، با ساخت محتوا در بلاگ کارتان را آغاز نمایید. وجود محتوای جالب و اثرگذار را هم استفاده کننده دوست داراست، هم گوگل! این صرفا مرحله‌ای میباشد که نسبتاً به عهده خودتان میباشد؛ زیرا هیچ کس مثل خودتان نمی‌تواند آن را ایفا دهد. از جمله در حالتی که یک وبسایت تعمیراتی میخواهید بالا بیاورید، مطالبی مربوط به آن را در پوسته نوشته ی علمی مهیا فرمایید و در وب لاگ بگذارید.

خب، این هم از پروسه طراحی وب سایت با وب سایت‌ساز پرتال که حتی یک ساعت هم‌زمان‌تان را نمی‌گیرد؛ اما به غیر از ایجاد محتوا!

در‌صورتی‌که قصدتان ساخت وب سایت در کمترین مجال و هزینه میباشد، همین الان میتوانید عمل را آغاز نمایید و خودتان را با نحوه‌های بغرنج بعدی سرگردان نکنید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


در شرایطی که نو وارد منطقه طراحی وب سایت و اپلیکیشن طراحی سایت در مشهد نویسی گردیده اید و تحت عنوان شخصی مبتدی و تازه کار می باشید، میتوانید از یک کدام از ابزارهای طراحی وب امداد بگیرید. Wix.com یک ابزار مجانی است که طراحی سایت را به طور درگ و دراپ اجرا می‌دهد. این ابزار ارائه دهنده ابزارهای سرویس ها طراحی وب برای مثال نام نویسی، رئیس تارنما و تصحیح میباشد.

 

ابزارهای ساخت سایت

 

 

شما تحت عنوان طراح تارنما می‌توانید از ابزارهای بسیار موثر و کاربردی پایین، در ساخت سایت خویش استعمال فرمایید.

اپلیکیشن طراحی وب freeway
نرم‌افزار Freeway یکی ابزارهای ساخت وب سایت برای ویندوز مک است.

مزایای نرم‌افزار Freeway به طور پایین میباشد:

پباده سازی سریع تارنما های برخورد گرا
تبدیل کردن طرح اول خویش به محتوای تعاملی
دارنده تجهیزات فروشگاه آنلاین
ساخت‌و‌ساز محتوا برای خبر نامه ها
اپ Antenna Web Design Studio
این اپلیکیشن تحت عنوان شایسته ترین قابل انعطاف افزارهای طراحی وب شناخته شد‌ه‌است و از آن در ساخت سایت های مختلفی گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد. این ابزار به شما یاری می نماید که سوای داشتن دانش نرم‌افزار نویسی وبسایت پباده سازی کنید. این ابزار دارنده مزایای تحت میباشد.

نیازی به دانش کد نویسی ندارد
قرار دادن شی ها در مکان خویش داخل هر شیت
ساخت‌و‌ساز خود کار کدهای نرم افزار نویسی در پشت پرده و دور‌نما نرم افزار
اپ پباده سازی صفحه ها اینترنت WYSIWYG Web Builder
شغل این اپ طراحی وب فارغ از نیاز به اچ تی ام ال و سی اس اس است. این اپلیکیشن از تکنیک کشیدن و رهاکردن پشتیبانی می نماید که با این تکنیک می شود به راحتی شی ها را از قسمتی به نصیب دیگر موفقیت.

SciTE
یک ویرایشگر کد است که نرم افزار نویسی تارنما سهل وآسان خیس و سریعتر می‌شود.

Notepad++
قابل انعطاف افزاری برای دستکاری اسکریپت ها میباشد که تجهیزات اکثری در سمت و سوی نرم افزار نویسی سهل و آسان خیس وبسایت در مشت شما قرار می‌دهد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


در یکی‌از مقاله ها گذشته قسمت یادگرفتن ساخت سایت به تعریف‌و‌تمجید یکسری کلید واژه و کلمه اساسی در طراحی سایت در مشهد ساخت وب سایت پرداختیم. برای دسترسی به آن نوشته‌علمی می‌توانید «مفاهیم اصلی طراحی وب سایت» را مطالعه نمایید. در ین نوشتار نیز با اعتنا به اهمیتی که تعریف و تمجید مفاهیم کلیدی، هم برای کارشناسان طراحی سایت و هم seo وب سایت و نیز مشتریان و کسانی که می‌خواهند به ساخت وب سایت برای تجارت خویش بپردازند داراست، در‌این نوشتار به تمجید چندین معنا اصلی دیگر می‌پردازیم. علم همگانی و منحصر به فرد می‌تواند به شما یاری دهد تا علاوه بر احاطه بر کاری که میخواهید اجرا دهید بتوانید محاسبه صحیح خیس و منطقی تری را از حاصل شغل خویش در طراحی وب سایت ایفا دهید.

 

مفاهیم غرض در طراحی وب سایت

راجع به مفاهیم دارای ارتباط به مقصود در آغاز نرخ دستیابی به مقصود را توضیح می‌دهیم. یکی پارامترهای اساسی در نظارت طراحی وب که علامت دهنده درصد دستیابی به هدف ها رقم خورده به وسیله یوزرها و بازدید کنندگان میباشد و علامت دهنده این میباشد که بازدید کننده از ورود به وبسایت شما فیض دلخواه خویش را کسب نموده است یا این که نه را نرخ دستیابی به غرض می‌گویند. این پارامتر قادر است معلوم کند که طراحی وب شما تا چه حدی میتوانید عبارات کلیدی مقصود استفاده کننده را پوشش داده و به صورت معین و دارای ربط در زمینه ی با لغات کلیدی خویش در تارنما شما به سود رسد. معنا دیگر که کامل شدن مقصود اسم دارااست آرم میدهد که بازدید کنندگان آیا به غرض خویش از ورود به وبسایت شما که ممکن میباشد محتوا و یا این که هر چیز دیگری باشد دست یافته و تارنما شما توانمند بوده میباشد که اورا از ورود به وبسایت های دیگر غنی سازد یا این که نه.

 

دو معنا کلیدی در محاسبه طراحی وب

در پی به معنی دیگری می رسیم با اسم بها غرض که در واقع یک کدام از مفاهیم و یا این که پارامترهای مالی راجع‌به با هدف ها را برآورده می سازد و همان دیگر این مضمون‌ درخصوص این میباشد که از کاوش و ورود یوزرها به تارنما شما چه میزانی درآمد قسمت شما میشود و به همین خیال و خاطر برای مدیران طراحی وب فروشگاهی و طراحی وب سایت هایی که در آنان مبلغی رد و بدل می‌گردد این پارامتر بسیار اساسی میباشد. در غایت پایانی مفهومی را که برای شما توضیح می‌دهیم را «Hits» می نامند که همه کار های یوزرها را در تارنما شما آرم می‌دهد و ولی خویش به قسمت های مختلفی تقسیم می‌شود. این مفاهیمی که در صدر توضیح دادیم در آنالیزورهای طراحی وب مانند وبمستر گوگل و آنالیتیک از اهمیت متعددی برخوردارند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

ابزار Adobe Dreamwaver

طراحی وب فارغ از داشتن علم فنی طراحی سایت در مشهد کد زنی html و CSS
اکران دهنده کد تعیین گردیده در شرایط اکران کدی و اکران معمولی
ابزار مدیر و شغل با ftp
ابزار مدیر پروژه و عمل گروهی
ابزار سازش با نرم‌افزار Photoshop

مزایای Adobe Dreamwaver

دارنده اطراف دستی برای تایپ کردن و بازنویسی HTML، جاوا اسکریپت و هرکدام از گونه های دیگر کد ها
دارنده دور و اطراف پباده سازی برای طرح بندی صفحه ها بصری، دستکاری تصویری و بسط برنامه
دارنده قابلیت و امکان اکران زنده از آنچه گواهی شما در مرورگر ظواهر میگردد و قابلیت رابطه شما با گواهی را برقرار می نماید
دستکاری موادتشکیل دهنده HTML به طور بی واسطه و پیش اکران آن به طور سریع

نرم‌افزار طراحی وب سایت Google Web Designer

نرم‌افزار Google Web Designer تحت عنوان اپلیکیشن طراحی وب سایت توسعه یافته معرفی شد‌ه‌است که به شما این قابلیت را می‌دهد تا پباده سازی و تشکیل داد صفحه های HTML5 و بقیه محتوای اینترنت را به طور رابط بصری و کد یک دست اجرا دهید. این نرم‌افزار دارنده مزایای ذیل میباشد.

ساخت‌و‌ساز محتوا به امداد ابزارهای پباده سازی، متن و شی ها ۳D و …
ساخت‌و‌ساز پوشه های CSS، جاوا اسکریپت، و XML و قابلیت و امکان کامل شدن اتومات کد
نشر گواهی پایانی خویش با HTML5، CSS3 و جاوا اسکریپت

برنامه طراحی وب Rapidweaver

یک اپلیکیشن ساخت سایت منحصر سیستم دلیل مک میباشد که دارنده مزایای ذیل است:

ساخت سایت، وب لاگ یا این که مثال امور به راحتی
ساخت‌و‌ساز وبسایت برای گوشی
نیازی به کد نویسی ندارد
مطلوب برای مبتدیان
کد های متناسب با اصول seo

نرم‌افزار ساخت سایت KompoZer

مزایای مهم KompoZer تحت عنوان یک کدام از ابزارهای ساخت وب سایت به طور پایین است:

قابلیت و امکان گزینش رنگ ها به طور توسعه یافته
بازنویسی یکسری گواهی توسط ۱ پنجره گشوده در کاغذ اکران
ساخت و ساز استایل های متبوع و اتصال آنان به اوراق خویش
بضاعت و توان رابطه با اعتبار سنجی HTML W3C از درون

اپ طراحی وب Coffee Cup

می اقتدار مزایای مهم Coffee Cup را به طور پایین اسم پیروزی.

به کارگیری از تم های وبسایت برای تشکیل داد سریع سایت خویش
قابلیت و امکان سازماندهی بدون نقص وبسایت
دارنده تعداد متعددی از موادسازنده همانند منو، پاورقی یا این که هدر است که در سراسر صفحه های گزینه استعمال قرار گرفته میگردد
کامل شدن کد ها به طور اتوماتیک

Firebug

Firebug ابزاری بدون پول است و بر روی مرورگر Firefox نصب می گردد و شایسته ترین ابزار آن عیب یابی JavaScript میباشد که توسط آن میتوانید شغل های پایین را اجرا دهید.

جستن اشتباه های سایت
اجرا شغل بسط تارنما
تحلیل کد html و css و تغییر تحول آنان



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

ساختار و پوسته وب سایت امروزی و بی آلایش باشد

می بایست ساختار و پوسته وبسایت خویش را طوری در حیث بگیرید که بازدیدکننده بتواند شل به طراحی سایت در مشهد بخش های متعدد وبسایت دسترسی پیدا نماید و در گیر گیجی و سردرگمی نشود. گروه بندی درست و اکران نشانی مکانی که بازدیدکننده در آن جای‌دارد قادر است اثر گذار باشد.

توسعه و گسترش سلسله مراتب را فراموش نکنید:

شما بایستی سلسه مراتب معمولی ای که دربرگیرنده کاغذ مهم، برگه در رابطه ما و شیت تماس میباشد را در حیث بگیرید. همینطور می بایست این سلسه مراتب برای گروه بندی کالاها و خدمات نیز وجود داشته باشد.

امکاناتی مطلوب با حجم بیزنس خویش برای تارنما در حیث بگیرید:

تجهیزات وب سایت می بایست متناسب با حجم بیزنس شما باشد. در واقع بایستی امکاناتی را در لحاظ بگیرید که به آن‌ها نیاز میباشد و خیر بیشتر. تجهیزات اضافه صرفا منجر سنگین شدن وبسایت و گیجی و سردرگمی بازدیدکننده می‌گردد.

آنالیز وب سایت های دارای اعتبار در حوزه کار خودتان:

برای اینکه بتوانید به الگوی قابل قبولی برای طریق ساخت سایت برسید، شایسته ترین راه و روش مراجعه کردن به وبسایت های دارای اعتبار در موضوع کاری خودتان میباشد. علاوه بر این در شرایطی که قرار میباشد که ساخت سایت را به دست پباده سازی دیگر بسپارید گشوده هم این‌شیوه شایسته ترین شیوه میباشد تا بتوانید از طراحانی که‌این تارنما های دارای اعتبار را پباده سازی کرده اند به کارگیری فرمایید و در واقع شغل را به یک تیم کارشناس و آزمون پس داده بسپارید.

مراحل فروش بی آلایش:

فرایند فروش مال و خدمت خویش را می بایست معمولی و سهل پباده سازی نمائید و از عدم وضوح بپرهیزید. این امداد می نماید که بازدیدکننده ای که قصد خرید دارااست ترغیب به خرید خواهد شد و در وسط پروسه خرید پشیمان نشود.

عکس خویش و مجموعه کاریتان را در تارنما قرار دهید:

بازدیدکنندگان وقتی که با یک تارنما تازه تجارت روبرو میشوند پیش از هر چیز می‌خواهند متوجه شوند که آیا حقیقتا صاحب و مالک تارنما و تجارت وجود فرنگی داراست یا این که نه. پس برای اینکه اتکا و باور بازدیدکنندگان را جلب نمائید تصویر خویش و مجموعه کاری خویش را در وب سایت قرار دهید و مختصری در زمینه ی تخصص هریک از آن ها توضیح دهید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()