نوشته شده توسط : علی پور

چیزی که معمولا بیشتر مشتریان در هنگام استارت پروژه ساخت سایت به ما می گویند معمولا طراحی سایت در مشهد این پاراگراف میباشد: «اینجانب یک پباده سازی پاک و امروزی را دوست دارم.». بازدیدکنندگان فضای آشفته را دوست ندارند. درواقع آن ها فضای سپید را دوست ندارند بلکه عدم وضوح بصری نادر را دوست دارا هستند.

در سال 2012 گوگل تصمیم گرفت که بداند چه اینترنت‌وبسایت‌هایی از دید بازدیدکنندگان خوشگل میباشند. این یک مطالعه درمورد آسانی با یک اسم بسیار بغرنج بود: «نقش ابهام بصری و مثال‌سازی نخستین درمورد برداشت اولیه از اینترنت‌تارنما‌ها: همت در سوی شعور احکام زیبایی‌شناسی».

آن ها در‌این تحقیق دریافتند که طرح‌های بغرنج معدود‌خیس تحت عنوان زیبایی شعور می گردند.
۶.طرح‌بندی استاندارد به کار گیری فرمائید

نکات اساسی ساخت سایت - طرح‌بندی استاندارد

به عبارتی تحقیق گوگل نشانه بخشید که مثال نخستین بالای شیت نیز با زیبایی شعور گردیده رابطه داراست. به عبارت دیگر از طرح‌های تعجب آور و غریب در اولِ کاغذ استعمال نشده و اینترنت‌سایتی که از استانداردها تبعیت نموده است بیشتر گزینه استقبال قرار گرفته میباشد.

وب سایت‌هایی که تحت عنوان زیباترین وبسایت‌ها محسوب میشوند دارنده مثال‌های نخستین بالا و همینطور عدم وضوح بصری معدود میباشند که هر دو این مورد ها معمولی و منزه شغل گردیده‌اند.

این بسیار بهتر میباشد که شما مارک خویش را متمایز نمائید البته درمورد چینش وبسایت عالی میباشد که معمولی فعالیت فرمائید.
۷.از فضای کاذب انتهای شیت بپرهیزید

اینترنت‌وب سایت‌های امروزی بازاریابی به ویژه صفحه های فروش اکثر اوقات با بلوک کاغذ ساخته میشوند. این بلوک‌ها ستون‌هایی از محتوا می باشند که اکثر زمان ها با یک تصویر در یک جهت و متن در طرف دیگر در یک ردیف واحد جریان می یابند.

در اینجا یک تصویر از کاغذ خدمت بی آلایش در اینترنت‌وبسایت ایجاد سرب آورده گردیده‌است. همان گونه که در نمودار نماد داده شد‌ه‌است پاورقی از رنگ پس‌قضیه تیره‌تری برخوردار‌است، به این ترتیب بخش اعظمی از وب سایت‌ها این فعالیت را ایفا می دهند.
۸.از طرح کشویی یا این که چرخان دوری کنید

این طرح‌ها سال‌ها دوستداشتنی بودند و مشتریان آن‌ها‌را دوست دارا‌هستند. البته مشکلی که وجود دارااست این میباشد که بازدیدکنندگان ممکن میباشد تنها او‌لین اسلایدها را ببینند. مطالعات متعددی انجام شده که به همین سود رسیده‌اند و دریافته‌اند درین نوع طرح‌ها اسلایدهای بعدی معدود‌خیس چشم میشوند و تماس یا این که مبادرت به کلیک کرد برروی این اسلایدها نسبتاً بعید میباشد.

این طرح‌ها ممکن میباشد دوست داستنی باشند البته به کار گیری از آنان برای سیاست داخلی بهتر میباشد خیر برای بالا رفتن نرخ بازدیدکنندگان.
۹.از به کارگیری از زبانه و آکاردئون‌ها دوری کنید

عالی میباشد از زبانه‌ها و باکس محتوای قابل بسط به کار گیری نکنید. با پی بردن اینکه 76 درصد از بازدیدکنندگان در درحال حاضر نسخه برداری میباشند می توانید تمامی چیز را در معرض مشاهده کرد آنها نگه دارید و از این شیوه مطالب خویش را بیشتر به آن ها اکران دهید فارغ از اینکه نیاز به کلیک کردن برای آشکار کردن چیزی باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

در یک‌سری دقیقه آینده شما در یک مسافرت طراحی وب سایت خواهید بود که مهم‌ترین طراحی سایت در مشهد و کلیدی‌ترین نکات پباده سازی و باصرفه‌سازی وب سایت در مسیر شما جای دارد. یک سایت غالب و با ترافیک بالا از یک پباده سازی و یا این که به عهد و پیمان دارای اسم و رسم از یک مهندسی توانمند استارت می‌گردد و با کارایی مداوم و پی‌گیرانه به شایسته ترین نتیجه ها می رسد.

شما بایستی ذهن و دیده و گوش و احساس یوزرها را به خیر و خوبی تغذیه فرمائید تا آن ها شما‌را بخوانند و در سود از شما خرید نمایند. همگی چیز به یک پباده سازی صحیح و اجرای ظریف بستگی دارااست. بیایید این 14 نکته حائض اهمیت و کلیدی در طراحی وب را مرور کنیم.
1. یک اپلیکیشن داشته باشید.

آغاز به پباده سازی سایت خویش نمایید. البته خیر. این تماما نادرست میباشد. پیش از هر چیز می بایست یک نرم‌افزار داشته باشید و اعتقاد کسب نمائید که کاربرانی در سطح دنیای وب به تارنما شما نیاز دارا هستند و شما می بایست برای آنان تارنما پباده سازی نمایید. می بایست اپلیکیشن‌ای برای کشف کردن و تاثیرگذاری روی این مخاطبین مقصود داشته باشید تا این مخاطبان یا این که مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل فرمایید.

چه صفحاتی برای این مخاطبان مایحتاج می باشند؟ چه محتوایی این یوزرها را ذیل تاثیر قرار می دهد؟ این یوزرها چه مشکلاتی دارا هستند و چه‌گونه بایستی ایرادات آن‌ها‌را حل نمائید؟ می بایست تک تک این سوال ها و اکثری پرسش دیگر را از خویش بپرسید و برای آنان پاسخی داشته باشید. چنین می توانید دیدی بدون نقص از وب سایت خویش و آنچه که بایستی پباده سازی نمائید پیدا فرمایید.
2. مفاد مازاد را به هیچوجه باطن تارنما قرار ندهید

بعضی المان‌ها سایت شما‌را بیشتراز پیش نامرتب می‌نمایند و به غیر از ساخت‌و‌ساز مزاحمت برای مخاطبان و بازدیدکنندگان، هیچ فایده دیگری ندارند. کارتون‌های غامض و محتوای بسیار زمانبر و عکس‌های بی‌ربط و یا این که با وسعت و کیفیت نامناسب به هیچ عنوان نباید در سایت شما حضور داشته باشند. چرا‌که یوزرها از اینگونه چیزهایی فراری‌اند.

شما 8 ثانیه وقت دارید تا محدوده اعتنا استفاده کننده را به گونه ای پوشش دهید و اولی تاثیر شما مهم ترین تاثیر شماست و صاف می بایست رمز اصل مقاله بروید و وقت استفاده کننده را تلف نکنید. بایستی اثرگذار و مختصر باشید تا حاذق چشم گردید. یک محتوای هدفمند یا این که حتی یک تصویر جالب و گیرا میتواند اولی دستگرمی شما برای مخاطبان باشد.

استعمال از اصطلاحات غیر قابل فهم و سردرگم‌کننده، عبارات دشوار و یا این که محتوای خیلی سطحی و یا این که خیلی عمیق به هیچ وجه ایده‌ی خیر و خوبی برای اوایل شغل نمیباشد. کاربر خویش را بشناسید و به لهجه خودشان با آنها کلام نمایید.
3. دکمه‌های کانال‌های اجتماعی و فالو را در درون وب سایت قرار دهید.

ساخت و ساز کردن محتوای خوب فارغ از ساخت‌و‌ساز دکمه‌های به اشتراک‌گذاری مطالب شغل تماما اشتباهی میباشد. درصورتی که تارنما شما این نقص را داراست یعنی شما خویش را از ترافیک متعددی که قرار میباشد از روش کانال‌های اجتماعی به تارنما شما وارد خواهد شد محروم کرده‌اید و به نوعی دست و پای بلاگ خویش را بسته اید.

عالی میباشد این دکمه‌های اشتراک‌گذاری را زیر پست‌ها و پس از مطالعه بی نقص پست قرار دهید تا مخاطبان فورا بعداز قرائت مقاله، در صورتیکه جذابیتی برای آنان داشته باشد فورا آن را با دوستان خویش در کانال‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. در شرایطی‌که درپی ابزارهایی برای ساخت و ساز این دکمه‌ها می باشید SumoMe و Shareaholic‌ می توانند مورد‌های عالی و قدرتمندی برای این عمل باشند.
4. Calls-to-Action را پیاده سازی فرمایید.

در‌حالتی که یوزرها از وب سایت شما بازدید نمایند آیا میدانند بعداز جاری ساختن یک شغل، عمل بعدی‌شان چه چیزی است؟ قطعا در شرایطی که شما به آن ها جهت دیدنی‌توجهی ندهید به راحتی سایت شما‌را شکاف می‌نمایند و پشت سرشان را هم نگاه نمی کنند. دکمه‌های Call-to-Action اینگونه کاری جاری ساختن می دهند و به نوعی مسیر راه و روش یوزرها باطن تارنما می‌باشند.

از Call-to-Action برای رفتن بی واسطه به مغازه استعمال نکنید و کارایی نمائید آنان را به صفحاتی بکشانید که برای آنان جذابیت ویژه‌ای داراست تا آن ها را به گونه ای سرگرم فرمایید. در حیث داشته باشید که درصورتی که استفاده کننده را مشغول فرمائید و روی وی تاثیر بگذارید شل‌خیس میتوانید به وی کالا یا این که سرویس ها بفروشید.
5. از عکس‌های صحیح و متناسب به کار گیری نمائید.

خوشبختانه شما برای گزینش عکس تعیین‌های زیادی دارید که می توانید از فی مابین آنها مطلوب‌ترین عکس را گزینش نمائید. می بایست این عکس‌ها را صحیح، به اندازه‌، با وسعت و کیفیت مطلوب و به طور کامل کاربردی و پرمعنا و معنا در حیث بگیرید. در حیث داشته باشید که هر عکسی که در وب سایت قرار می‌دهید می بایست به یک خواسته و غرض خاص در حیث گرفته خواهد شد. در غیر این شکل به عبارتی عالی که به مکان عکس یک کاغذ سپید خالی قرار دهید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

ساخت وب سایت از یک‌سری اصول استاندارد تاسی می‌نماید که رعایت آن موجب طراحی سایت در مشهد افزایش عملکرد وبسایت درباره‌ی با یوزرها مجازی میگردد. در‌این نوشته ی علمی شما‌را با نکات اصلی طراحی وب و پباده سازی پورتال آشنا خوا هیم کرد.

تعداد بازدیدکنندگان هر اینترنت‌وبسایت به راحتی قابل مشاهده میباشد و هر بازاریاب می داند که چه مقدار ترافیک اخذ می‌نماید. البته آنچه بعداز آن رخداد میفتد به وضوح آشکار وجود ندارد.

به همین استدلال نکات ساخت سایت طاقت فرسا میباشد و پایین تاثیر کارداران متعددی جای‌دارد. حتی بعد از اجرا دادن 1000 پروژه غالب اینترنت برای ما مشقت بار میباشد که بدانیم چه چیزی به شایسته ترین وجه عمل می‌نماید.

در‌این نوشته‌علمی ۲۷ نکته طراحی وب برای شما آورده گردیده‌است. بخش اعظمی از این نکات طی پژوهش ها صورت گرفته میباشد و می تواند برای طراحان مبتدی و تازه کار و مشاغل کوچک و والا کارآمد باشد.
دکورا سیون ساختاری اینترنت‌وب سایت

اینترنت‌تارنما درواقع دربرگیرنده دو چیز میباشد، کاسه و محتوا.

کاسه اینترنت‌تارنما نیز مشتمل بر دو چیز میباشد: ساختار و مدل.

در آغاز با ساختار آغاز می کنیم که نکات آن در رابطه دکورا سیون کاغذ میباشد.

پيشنهاد اینترنت سر: تکنیک‌های ساخت وب سایت
۱.اهرم سلسله مراتبی بصری

نکات اصلی طراحی وب - اهرم سلسله مراتبی بصری

هر ورقه دارنده سلسله مراتب بصری میباشد. در صورتی با معنی این عبارت آشنا نیستید ما تمجید آن را در اینجا برای شما آورده‌ایم:

طراحان اینترنت از سلسله مراتب بصری به کارگیری می‌نمایند تا اعتنا بازدیدکنندگان را به سوی موادتشکیل دهنده اساسی هدایت نمایند. طرح اینترنت مشتمل بر حالت (بالا و ذیل برگه)، اندازه‌ها (والا یا این که کوچک)، تصاویر (ویدئو، تصاویر، نمادها) و کنتراست (رنگ و فضای سپید) میباشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

در متن ذیل معیارهای مهمی را به شما معرفی میکنم که بر روی سرانجام کسب‌و‌شغل اینترنتی شما طراحی سایت در مشهد اثر میگذارد. مفاد ذیل را به اعتنا بخوانید تا بتوانید تصمیم بگیرید کدام طرز برای شما مطلوب‌خیس میباشد.

1-او‌لین معیاری که بایستی به آن اعتنا فرمایید مشاجره امنیت میباشد، امنیت برای یک سایت بسیار اساسی میباشد و در صورتی شما صاحب و مالک یک سایتی، فروشگاه آنلاین گردید و هنگامی وبسایت شما حک خواهد شد، اعتبار شما زخم می‌بیند و ممکن میباشد دیگر نتوانید از جا بلند گردید به همین خیال و خاطر توصیه می کنم بدین میزان بسیار اعتنا فرمائید.

در صورتیکه خاطرتان باشد همین یک‌سری لحظه پیش گفتیم که CMS به دو تیم منحصر به فرد و کد گشوده تقسیم می گردد و اکثر زمان ها عموم فکر‌می‌کنند زیرا چند CMSها کد گشوده می باشد، پس امنیت مقداری دارددر صورتی که‌این اندیشه به طور کاملً خطا میباشد.

به دفعات CMSهای اختصای را دیدم که امنیتی به مراتب تحت‌خیس از CMSهای کد گشوده داشتند، دلیلش هم این بوده CMS منحصربه‌فرد را تعدادی نفر می‌نشینند پباده سازی می‌نمایند در حالی که CMSهای کد گشوده بوسیله هزاران نفر پباده سازی می‌گردد و یوزرها بسیار متعددی داراست.

با اعتقادوباور به شما می‌گویم که CMSهای تعالی مثل ورد پرس، جملا، پرستشاپ و غیره، امنیت نیکی دارا‌هستند ولی به شرطی که طراح وبسایت شما بیاید اصول استاندارد را در طراحی وب سایت رعایت نماید اگرکه طراح شما به اندازه وقت نگذارد و داده ها کافی نداشته باشد ممکن میباشد وبسایت شما خطاها امنیتی پیدا نماید و مبتلا عارضه ها بعدی گردید.

پس در زمینه ی امنیت بدین قضیه توجه فرمایید که به شعار یک گردآوری از طراحان وبسایت گوش ندهید، برخی از طراحان میباشند می گویند CMSهای کد گشوده امنیت پایینی داراست در صورتی‌که که هنگامی می روید CMSاختصاصی خودشان را از حیث امنیتی تحلیل می‌کنید، می بیند که خیلی اشتباهات امنیتی دارااست به صورتی که زمانی حکر بخواهد وب سایت آنان راحک نماید خیلی راحتتر از CMSهای کد گشوده قادر است این شغل را اعمال بدهد.

پس به‌این مورد توجه کنیدف در شرایطی‌که از CMSهای بلندمرتبه و کدباز میخواهید به کار گیری نمائید می بایست اصول امنیتی در ساخت وب سایت شما رعایت گردد ولی در شرایطی‌که از CMS مخصوص می‌خواهید به کارگیری نمائید با اعتنا به‌این که CMS منحصر به فرد مخاطبان مقداری دارااست حکرهای کمتری هم با آن ساختار آشنا میباشند و از این جهت شاید CMS مخصوص یک مزیتی نسبت به CMS کد گشوده داشته باشد.

ولی موضوعی که اصلی میباشد هر CMSی چه کد گشوده چه منحصر به فرد، در حالتی‌که که طراح شما اصول استاندارد را رعایت کرده‌باشد امنیت خیر به شما می دهند و شما می توانید به راحتی از سایتتان به کار گیری نمایید.

2-ترازو بعدی دعوا تجهیزات می باشد، نکته‌ای که شما به عنان یک کارآفرین بایستی به ان اعتنا نمائید این میباشد که عمل شما و اینترنت سای تشما کم کم پرورش می نماید، به تدیج به درامد شما اضافه می‌شود و نیاز دارید که در آینده چند تجهیزات تازه به سایتتان اضافه فرمائید. در حالتی که وبسایت ما به وسیله شخصی ساخته گردد که بعدا حاضر نباشد با شما ادامه‌ی همیاری بدهد، با ایرادات متعددی واکنش خواهید کرد. لذا در گزینش شایسته ترین طریق برای طراحی وب سایت مسلما به دعوا قابل افزایش بودن وبسایت و حدود هزینه ها توجه فرمائید.

اولی فروشگاه آنلاین که خویش اینجانب فعال سازی کردم در مرحله‌ی نخستین یک دکان بسیار معمولی بود که تنها قابلیت و امکان پرداخت آنلاین را داشت البته به ندرت که به درآمد رسیدم و کسب و کارم گسترش پیدا کرد امکان آدرس اینترنتی مارکتینگ را به آن اضافه کردم،

وبسایت را بهینه سازی کردم، قابلیت و امکان ارسال SMS را به وبسایت اضافه کردم، لیست علاقمندی‌ها گذاشتم، پنل کاربری اضافه کردم و خیلی شغل های دیگر.

موضوعی که شما بایستی در آستانه عمل به آن اعتنا فرمایید این میباشد که فعالیت شما مدام یک بیزنس ابتدایی باقی نمی‌ماند و می بایست تارنما شما این پتانسیل را داشته باشد که با سپری شد مجال بتوانید آن را ارتقاء بدهید و تجهیزات تازه به آن اضافه نمایید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

امروزه روشهای طراحی وب سایت مختلفی وجود دارااست. به عبارتی‌طور که می دانید اینترنت‌وبسایت‌ها طراحی سایت در مشهد دسته‌ای از صفحه ها دارای ربط باهم می‌باشند که مشمول اشکال متون، تصاویر‌، صوت و اما، یک کاغذ‌‌ی مهم میشوند. هر اینترنت‌وب سایت دارنده یک نشانی URL مجزاست و در یک یا این که یک سری سرور، میزبانی می گردد. ممکن میباشد شما نیز قصد به پباده سازی یک اینترنت‌تارنما برای کسب‌و‌فعالیت یا این که کمپانی خویش داشته باشید. وقتی‌که از تمایل به جاری ساختن این شغل بگیرید می بایست معین فرمائید که به چه روشی میخواهید وب سایت شما پباده سازی گردد؟

شاید اولی سؤالی که به ذهنیت شما میرسد این مورد باشد که چه نحوه‌هایی برای ساخت وب سایت وجود داراست و این شیوه‌ها چه فرقی با یکدیگر دارا هستند و بعد از آن با مسئله گزینش مطلوب‌ترین نحوه ساخت وب سایت برای کسب‌و‌شغل خویش مواجه میشوید. پس عالی میباشد پیش از هر کاری مقداری در زمینه ی این مورد مطالعه نمائید. به‌طور کلی روشهای طراحی وب سایت را می‌قدرت به سه طرز استاتیک، داینامیک و مکان نما تقسیم‌بندی کرد. در پی به چک این طریق‌ها و مزایا و معایب هر مورد میپردازیم. در شرایطی‌که شما نیز قصد دارید سایتی پباده سازی نمائید، سفارش میکنیم این نوشته‌علمی را تا پایان مطالعه نمایید.

گونه های روشهای ساخت سایت
اشکال روشهای ساخت سایت

به عبارتی‌طور که میدانید تعداد کمپانی‌های ساخت وب سایت در مرز و بوم ما بسیار زیاد میباشد و هر کمپانی راه مختص خویش را دارااست. گهگاه با مراجعه به این موسسه‌ها با تنوع بها متعددی روبه‌رو می شوید و شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که انگیزه این تفاوت‌ها چه چیزی است. یکی‌از عوارض این تفاوت ارزش‌ها، قادر است روشهای ساخت سایت گوناگون آنان باشد. گزینش طرز ساخت وب سایت مطلوب به نوع کسب‌و‌عمل ما بستگی دارااست. برخی از اینترنت‌وبسایت‌ها فقط بهمنظور استحضار‌رسانی می‌باشند و استفاده کننده نیازی به عضویت و رابطه با آنها ندارد. در مقابل بعضا دیگر بیشتر برای تعامل با یوزرها پباده سازی گردیده‌اند و اعضای تارنما نقش مهمی در آن انجام می‌نمایند. از طرف دیگر اینترنت‌وب سایت‌ها در روش‌ی رئیس محتوای خویش نیز گوناگون‌اند. ممکن میباشد یک وب سایت محتوای ثابتی داشته باشد یااینکه محتوای آن به‌شکل پویا باشد و به‌طور دایم به‌روزرسانی خواهد شد. به همین خیال شیوه طراحی وب شما می بایست براساس هدف ها و استراتژی‌های اینترنت‌سایتتان معین گردد. وب سایت‌ها را می‌اقتدار به یک کدام از سه شیوه استاتیک، داینامیک و اشاره گر پباده سازی کرد. پیرو به ارزیابی این نحوه‌ها خوا‌هیم پرداخت.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

در ساخت وب سایت، پباده سازی صفحه ها اهمیت بسیار بالایی دارا هستند، درین قسمت اصول ساخت وب سایت طبق بازاریابی اینترنتی رو براتون اوردیم و از کاغذ اولیه استارت می‌کنیم
1)برگه نخستین:صفحه ارایی نخستین در طراحی وب طراحی سایت در مشهد اولی و مهم ترین نصیب وب سایت شما ورقه نخستین وب سایت شما است در‌این ورقه می بایست به 3 پرسش اساسی جواب به‌این :

ما که هستیم
چه کاری اعمال میدیم
به چه شکل به شما امداد می‌کنیم

در رسمی به نام ضابطه 3 ثانیه گفته میشه که از هنگامی بازدید کننده وارد سایت شما میشه شما سه عدد هفت ثانیه وقت دارین که به سوال ها بالا جواب به این، درصورتی که بازدید کننده به پاسخ سوالهای نرسه تارنما شمارو برای مدام شکاف میکنه و به رقیبتون مراجعه میکنه.

برگه بایستی به راحتی خوانده گردد(از فونت های خیلی خاص به کارگیری نکنین) و متن‌ها سازماندهی گردیده باشه همینطور از تصاویر مطلوب به کار گیری کنین

در شیت اولیه لازمه که قسمت های پایین رو داشته باشه

چرا بایستی شمارو گزینش نمایند و عارضه ها تمایز شما
خلاصه نهایی تولیدات و سرویس ها
خلاصه پایانی مقاله ها شما
نظرها یوزرها
دکمه ای برای ارشاد بازدید کننده به کاغذ ای بنام شیت فرود(کاغذ ای برای تبدیل یوزرها که در یادگرفتن های بعدی بی نقص در موردش حرف می کنیم)

نکته: تبلیغ هارو به کاغذ نخستین نفرستیم: تعیین های زیاد موجب سردرگمی میشه!

فاکتوری به نام نسبت اعتنا attention ratio وجود داره که میگه درصورتی که شما در برگه ی اولتون 50 آیتم برای کلیک داشته باشین نسبت اعتنا 1 به 50 می باشد

ولی در صورتیکه یوزرها رو به ورقه فرود منتقل نمایید نسبت اعتنا 1 به 1 میباشد .(چنانچه منو و فوتر وبسایت رو حذف نمائید در اون شیت)



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

به تیم صفحه ها در وب که وابسته به جای خاصی میباشند، سایت میگویند. سایت به مکانی در وب طراحی سایت در مشهد گفته می گردد که یک ورقه یا این که تعداد بیشتری از صفحه های را در خویش جا داده میباشد. محتویات سایت‌ها بر روی کامپیوتری به اسم سرور قرار میگیرد و گروه‌ای از سرورها کانال جهانی اینترنت را تشکیل می دهند.
سایت چه می باشد؟
تارنما چه است؟

در دنیای مجازی هم مانند دنیای حقیقی و واقعی هر سرور یا این که کامپیوتر برای اینکه از سایر کامپیوترها قابل شناسایی باشد، به وسیله یک شماره شناسنامه یا این که آی پی مشخص و معلوم می شود.

دامنه چه چیزی است ؟

دامنه یا این که دامین یا این که آی پی، برای نام نویسی وبسایت اختصاص داده می شود و هیچ دامینی را نمی‌قدرت مشابه به یکدیگر دانست. با آی پی از فی مابین میلیاردها تارنما اینترنتی، وبسایت شما در وب پیدا خواهد شد.

برای نام نویسی دامنه خویش میتوانید با موسسه دیاکو تماس حاصل نمایید.

هاست چه می باشد؟

هاست در اصطلاح به سرور یا این که کامپیوتری گفته می‌گردد که ذخیره مراقبت پوشه‌های تارنما شمارا اعمال میدهد. این پوشه‌ها میتواند صفحه های اینترنت، عکس‌ها، پوشه‌های css و جاوا اسکریپت باشد.

ظواهر یک وب سایت عالی به چه شکل می بایست باشد؟

هنگامی که کسی وارد وب سایت شما می‌گردد اولی موضوعی که لحاظ او‌را جلب نماید صورت ظاهری وب سایت شماست. یک وب سایت عالی بایستی دارنده هارمونی در رنگ‌ها و گونه های تیتر خوان، دسترسی شل به مجموع محتواها و گرافیک بهتر باشد.

به کار گیری از فونت‌های مطلوب و عدم به کارگیری از فونت‌های غیر بدیهی و نامربوط به ظاهر وبسایت تأثیر بسزایی داراست. رنگهایی با کنتراست ذیل تحت عنوان دورنما برای وبسایت پیشنهاد نمیشود. وجود تصاویر با وسعت معدود و بسیار جالب می تواند حضور استفاده کننده را برای کاوش در تارنما شما بالا غالب شود.

همینطور لوگوی شما معرفی وب سایت شما میباشد. وب سایت فارغ از لوگو مضمون‌ ندارد چون لوگو تحت عنوان آدرس از تارنما شما در تمامی جا خواهد بود. لوگوی پباده سازی گردیده برای شما دارنده یک توشه معنایی خاص با مسئله تارنما شما میباشد. در ساخت وب سایت می بایست از گرافیک مطلوب به کارگیری کرده و گرافیک تارنما نباید از رنگهای جنجال و زننده استفاده نمود. رنگ بک گراند یا این که دور نما می بایست با رنگ متن به طور کاملً در تضاد و مغایرت باشد



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

یک کدام از مهمترین و کاربردی ترین ابزار بیزنس و شغل در جامعه مدرن با‌یقین ساخت سایت میباشد. Web Design یا این که ساخت سایت طراحی سایت در مشهد به تیم ای از صفحه ها اینترنت گفته می‌شود که دربرگیرنده تصاویر و ویدئوها و متن‌ها و بقیه فولدر های دیجیتالی میباشد. اطلاعات و اطلاعاتی که در طراحی وب سایت از آن به کارگیری میگردد از روش وب بر روی سرورهایی که بر روی دیتا سنتر وجود داراست قرار گرفته میباشد. وقتی که شما فعالیت ساخت وب سایت خویش را به نقطه پایان برسانید آن را به سرور جابجایی می دهید و دامنه یا این که اسم وب سایت خویش را که بایستی از قبلی خریداری نمائید را به آن تخصیص داده و اینک در هر مکانی از دنیا قابل مشاهده خواهید بود. درین نوشتار بر آن شدیم که مواقعی را در سمت و سوی شرح اهمیت ساخت وب سایت ذکر کنیم.
بیشتر بخوانید
ساخت وب سایت ارز دیجیتال
اهمیت ساخت وب سایت
بازاریابی دیجیتال و رابطه آن با طراحی وب

در باب دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی در قسمت مقاله‌ها یادگرفتن طراحی وب سایت مطالب مختلفی را ارائه دادیم. رابطه طراحی وب با بازاریابی نیز ارتباطی مجاورت و دو سویه میباشد که هرکدام میتوانند بر توفیق یا این که عدم توفیق دیگری تأثیر گذار باشند. حضور مجموع وقت شما در همه نقاط عالم فارغ از هیچ محدودیت هنگامی و مکانی و معامله مال و یا این که سرویس ها و نیز دسترسی به داده ها از مورد ها مهمی میباشد که ساخت وب سایت در چنگ بازاریابان قرار میدهد و این در حالی میباشد که ساخت وب سایت به نسبت دیگر طرز های تبلیغاتی هزینه بسیار کمتری را نیاز داراست.
اهمیت طراحی وب سایت
ساخت سایت و ارائه سرویس ها

یکی‌از سرویس ها اصلی که در ساخت سایت برای مشتریان کالاهای شما قابل ارائه میگردد یادگرفتن به کار گیری از کالاهای شما به طور؛ متن، تصویر و کلیپ میباشد که میتوانید وسعت متعددی از مراجعات حضوری را کاهش داده و به مشتریان نیز یاری دهد سوای تخصیص مجال زیاد و یا این که گاهاً هزینه، فراگیری استعمال از محصول را بر روی تارنما مشاهده کنند. اهمیت ساخت سایت در مشاجره یادگرفتن تنها به یادگرفتن به کارگیری از کالاها محصور نمی‌شود و بخش اعظمی از یادگرفتن های علمی و تخصصی با راه‌اندازی طراحی وب سایت آموزشی قابلیت پذیر میباشد. این نوع فراگیری علاوه بر سهل وآسان بودن ارزان هم تک تک می‌گردد از مخارج بالای اجاره یا این که خرید محل مطلوب و تجهیز آن برای یادگرفتن خبری نخواهد بود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

امروزه برای توسعه و گسترش و توسعه و گسترش ی انیمیشن به گونه ای که در میان عموم شناخته گردیده باشید خیلی طراحی سایت در مشهد خوب می باشد که یک تارنما داشته باشید. پیش از اینکه پیشنهاد یک تارنما با تجهیزات مدنظرتان را بدهید عالی میباشد اشکال آن را نظارت نمایید.

طریق هایی را که میتوان با استعمال از آن‌ها سایتی را فعال سازی کرد بدانید، در اصل پنچ نحوه کلی برای پباده سازی کردن تارنما وجود دارااست که درین اینجا قصد داریم شمارا با این پنچ طریق آشنا کنیم، تا بتوانید انتخابی صحیح داشته باشید.
وبسایت‌های استاتیک یا این که اثبات (Static Website)

این وب سایت‌ها یکبار پباده سازی میشوند و داده ها مایحتاج در باطن آنان قرار میگیرد و بعداز آن برای تغییر تحول در آنان نیاز به یک طراح حرفه ای یا این که نصفه حرفه ای وب سایت میباشد. گویش اپلیکیشن‌نویسی این‌سیرتکامل از سایتها غالباً HTML و Java Script میباشند که در نوع گسترش

یافته خیس از CSS نیز سود گرفته میشود. این نوع مجموعه از تارنما‌ها به طور HTML بی آلایش پباده سازی می شوند.

از آن جا که وسعت کمتری از کد در طراحی وب‌های اثبات به کار گیری میگردد سرعت لود (Loading) بالایی دارا‌هستند. علاوه بر این کاهش وسعت کدها که منجر خوانایی بشتر تارنما بوسیله ربات‌های کاوشگر می‌گردد از یک سو و کاهش فرصت بار گذاری از سوی دیگر سبب ساز

عالی شدن حالت آنها از نظر امتیاز دهی موتورهای کاوش یا این که به عبارتی «رنکینگ» می شود. سایتهای اثبات ارزش پباده سازی تحت‌تری را نیز عمدتاً نسبت به بقیه وبسایت‌ها دارا هستند.

عدم قابلیت و امکان ساخت و ساز تغییر‌و تحول در‌این نوع از وب سایت‌ها به وسیله اشخاص معمولی علاوه بر ارتقاء امنیت باعث منفعت مندی از گرافیک و ظاهری خوشگل می گردد به دلیل آنکه تمامی چیز اثبات میباشد به عنوان مثال متن‌ها و اندازه تصاویر و همینطور کلیه موادسازنده جای معین و ثابتی را دارا‌هستند در فیض می‌قدرت

برای محل قرار به چنگ آوردن هرکدام از اجزاء شایسته ترین تصمیم را گرفت.

البته از طرفی نیز عدم قابلیت و امکان ساخت تغییرات به وسیله اشخاص معمولی باعث می‌گردد تا قابلیت و امکان بروزرسانی وبسایت بوسیله صاحبان و مدیران وبسایت صلب گردد.

نکته: سایتهای اثبات (Static) برای اشخاص، کمپانی‌ها و سازمان‌هایی مطلوب میباشد که حداکثر یک یا این که دو توشه در سال مستلزم به تغییر‌و تحول در محتوای تارنما می‌باشند.

هزینه ی این نوع پباده سازی هنا اکثر وقت ها بر طبق تعداد صفحه ها براورد میشود که در شرایطی که تعداد صفحه ها مد حیث شما بیش تر از 5 کاغذ باشد به صرفه نخواهد بود. و در پایان می بایست بگوییم که‌این طریق پباده سازی منسوخ گردیده است.
سایتهای داینامیک یا این که پویا (Dynamic Website):

محتوای سایتهای داینامیک پس از پباده سازی به وسیله اشخاص معمولی که دسترسی به سیستم رئیس محتوای وبسایت را داشته باشند قابل تغییر‌و تحول میباشد. گویش اپلیکیشن‌نویسی وبسایتهای پویا میتواند براساس نیاز مختلف باشد ولی عمدتاً از گویش‌های ASP، ASP.Net و Php استعمال می گردد و از گویش‌های کمکی CSS و Silver light یا این که Ajax برای ساخت قابلیت و امکان‌های ویژه نیز فایده گرفته می شود.

در‌این‌سیرتکامل از سایتها نخست اسکلت تارنما بوسیله طراح ساخت‌و‌ساز میگردد و آن‌گاه محتوا به وسیله مدیران وبسایت‌ها تغییر‌و تحول می‌نماید مانند فرم قراردادی که یکبار بوسیله شخصی ساخت می شود و بوسیله اشخاص دیگری بارها کامل شدن میشود، از این رو طراح نسبت به محل قرار تصاحب کردن و اندازه ظریف متن ها و تصاویر و بقیه عناصری که بعداً بوسیله مدیران سایتها تغییر تحول می‌نماید استحضار ندارد بدین ترتیب راه‌حل‌ای ندارد جز اینکه تمامی حالات را در لحاظ بگیرد و اینکار منجر می گردد تاحدودی از گرافیک و جلوه تارنما کاسته گردد.

یکی‌از مزیت‌های وب سایت‌های داینامیک این میباشد که هیچ محدودیتی برای تولید، تغییر‌و تحول یا این که حذف مطالب، تصاویر و صفحه ها و غیره نیست.

با دقت به اینکه در وب سایت‌های پویا از زبانهای اپ‌نویسی توسعه یافته به کارگیری میگردد تجهیزات متعددی در آنها قابل ساخت و ساز میباشد مانند تولید صفحه های هوشمند، فرم‌ها و جستجوهای بغرنج.

به کارگیری زیاد از کدها سبب ساز نماید شدن بار گذاری وبسایت و امتیاز آن در موتورهای کاوش می‌گردد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

7 – Codepen
تصویر وب سایت codepen

با استعمال از Codepen می توانید بصورت آنلاین یک قطعه کد را نوشته و انجام فرمائید. این قطعه کد میتواند مشمول طراحی سایت در مشهد کدهای CSS، HTML و یا این که JavaScript باشد. بعداز اجرای کد‌های موردنظر، میتوانید آن را ذخیره نمایید.

همینطور کدهای ذخیره گردیده را می توانید در تارنما خویش اکران دهید یا این که برای دوستانتان بفرستید. مسلماً این ابزار را می‌اقتدار جزو کاربردی ‌ترین ابزار های طراحی وب سایت دانست.

8 – Regex pal
تصویر سایت regexpal.com

تایپ کردن Regular Expression ها مدام شغل بسیار مشقت بوده. ولی خطایابی این کدها حتی از تایپ کردن آن هم طاقت فرسا خیس میباشد! تارنما Regex pal این قابلیت و امکان را به شما می دهد تا بصورت آنلاین کدهای Regex خویش را آزمایش و خطایابی نمایید.

9 – JavaScript & CSS Minifier
تصویر وب سایت minifier.org

فشرده‌سازی (minify) کردن کدهای CSS و JavaScript میتواند تاثیر بسیار خیر روی سرعت بارگذاری وب سایت شما بگذارد. در واقع minify کردن یک کد یعنی حذف کاراکتر‌های اضافه و line break ها. در شرایطی‌که بخواهیم این شغل را بصورت دستی ایفا دهیم مجال متعددی را از ما میگیرد.

تارنما minifier.org میتواند فعالیت فشرده سازی کدها را خیلی سریع جاری ساختن دهد. کافیست وارد سایت گردید، کد css یا این که js خویش را در فضا رقم خورده اسکن کرده و روی دکمه MINIFY کلیک فرمائید.

10 – Mobile Friendly Test
ابزار آزمایش برخورد‌گرا بودن صفحه های اینترنت

ابزار Mobile Friendly Test به وسیله کمپانی گوگل ارائه شد‌ه‌است. این ابزار برای آنالیز شرایط ریسپانسیو صفحه ها اینترنت کاربرد داراست.

همان طور که می دانید ریسپانسیو بودن صفحه ها اینترنت برای گوگل بسیار اهمیت دارااست و از نگاه seo میتواند تاثیر متعددی روی تارنما شما بگذارد. با به کارگیری از این ابزار می توانید از موقعیت ریسپانسیو صفحه های تارنما خویش مطمعن گردید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()